abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:58:24 #76
216508 frensje
VI Hooligans
pi_73323770
ze gaf ook wel toe dat ze het "te veel" vond kindjes zo dicht achter elkaar
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:00:56 #77
216508 frensje
VI Hooligans
pi_73323819
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hebben die 3 meiden er ook als een kind gewoond of waren ze al uit huis?
kijk maar naar de afleveringen om ff 20 uur op rtl7 hebben er zelfs samengewoond
pi_73323952
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12
Willem-Jan van Puffelen
pi_73324023
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12
Ah ok Begrijpelijk dan dat je na zo ongeveer 20 jaar moeite hebt om te verhuizen. Zoveel herinneringen...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:11:50 #80
216508 frensje
VI Hooligans
pi_73324087
Ah ok Begrijpelijk dan dat je na zo ongeveer 20 jaar moeite hebt om te verhuizen. Zoveel herinneringen...
[/quote]
dat vond ik ook en daarom ook zo koel hoe Debby reageerde
pi_73324265
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:11 schreef frensje het volgende:
dat vond ik ook en daarom ook zo koel hoe Debby reageerde
Zei ze niet dat ze als kinderen ook vaak verhuisd waren en misschien dat ze probeerde aan te halen dat je ergens anders ook gelukkig wordt ofzo... Dat is misschien waar zij als eerste aan dacht. En soms kunnen mensen heel makkelijk en koel zijn met spullen en herinneringen en het wegdoen ervan, of het nou een tekening of huis is. Ik kan me haar goed voorstellen dat 20 jaar heftig is. Je kinderen waren er toen ook... Zoveel herinneringen. En ook tranen misschien dat ze allemaal uitgevlogen zijn. Ze woont alleen met JM. Daarom kleiner gaan wonen...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:11:00 #82
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_73328123
Was gisteren leuke aflevering. Hard gelachen om Bruce .
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_73329834
Onbgrijpelijk dat je op iemand als Sam kan vallen . Het is echt nog een jochie van 16, in alles gewoon !!
pi_73330585
shit, gister gemist. Weet iemand waar ik het gratis kan vinden?
pi_73331229
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Onbgrijpelijk dat je op iemand als Sam kan vallen . Het is echt nog een jochie van 16, in alles gewoon !!
Ik vind Kelly ook niet de meest stijlvolle en slimme van de familie, dus ik vind het een goeie match
Zoals ze vorige week ook vertelde, ze houdt van zijn humor en kijk op het leven, tja spreekt je niet voor niks aan hè
pi_73331472
Ik vind Sam en Kelly wel leuke ouders. Misschien juist omdat ze zo kinderachtig kunnen zijn
Ik zie Shania en Kenji iig nooit slaan, itt Bruce en Fay

En Liam ging voor het eerst naar school, Bruce moet over een week. Schelen die zo weinig qua leeftijd? Liam komt op mij veel ontwikkelder over qua spraak enzo...

edit: en waarom noemden ze die ene hond/rat/ding Nathan? Het was toch Juicy? Of is er nog 1 bijgekomen?
pi_73331678
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind Sam en Kelly wel leuke ouders. Misschien juist omdat ze zo kinderachtig kunnen zijn
Ik zie Shania en Kenji iig nooit slaan, itt Bruce en Fay
Ik vind ze ook leuke ouders hoor Ik zeg alleen waarom Kelly voor Sam is gevallen en waarom ze bij elkaar passen.
Ik moet er altijd wel om lachen hoe ze met hun kinderen zijn.

Maar vergeet niet dat de leeftijd van Bruce en Fay stukken moeilijker is dan Shania en Kenji hè
pi_73331767
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar vergeet niet dat de leeftijd van Bruce en Fay stukken moeilijker is dan Shania en Kenji hè
Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broer )
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:32:08 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73331809
Shania en Kenji waren klein ook al zo lief, die andere kids zijn alle 4 veel vervelender.
Ik vind Kelly en Sam ook by far de leukste van ze allemaal.
Dave is zo saai en Debby en Nicolas lopen alleen maar te vitten en elkaar te stangen.
Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73331833
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:

En Liam ging voor het eerst naar school, Bruce moet over een week. Schelen die zo weinig qua leeftijd? Liam komt op mij veel ontwikkelder over qua spraak enzo...
Liam is 2 maanden ouder En dat is toch best een verschil met kindjes, in 2 maanden gebeurd er zoveel.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen die 2 jongens, Bruce kletste gister onwijs veel. Die 2 van Debby vind ik altijd zo onopvallend, jengelen alleen en lopen met de speen rond. Meer ook niet
pi_73331941
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broer )
Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...

Moeilijk om te zeggen of het nou opvoeding is, karakter zegt ook een hoop.
Je hebt kindjes die makkelijk zijn en zo relaxt zijn in omgang, en andere zijn met strakke opvoeding nog mini-hooligans
pi_73331982
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:

Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Oh vandaar, ik dacht ook al dat ik iets gemist had Vond het wel lief hoe Carmen ze samen zo onder het kleedje vasthield
pi_73332305
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Shania en Kenji waren klein ook al zo lief, die andere kids zijn alle 4 veel vervelender.
Ik vind Kelly en Sam ook by far de leukste van ze allemaal.
Dave is zo saai en Debby en Nicolas lopen alleen maar te vitten en elkaar te stangen.
Ben het helemaal met je eens. De jongste 4 kinderen vind ik ook erg vervelend. Maar ja, die kunnen ook helemaal hun gang gaan, wordt maar weinig van gezegd. In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.

Hoi, na een poosje hier meegelezen te hebben, toch maar eens reageren.

Kan iemand mij trouwens vertellen of je ook ergens de uitzending van gisteravond (gratis) kunt zien?
pi_73332355
Ik ben de Pfaffs zo'n 3 jaar geleden gaan kijken,heb wel in een jaar tijd alle tot dan toe uitgezonden seizoenen ingehaald en gekeken.Jean-Marie vond ik eerst aandoenelijk,echt nog een beetje naief en veel te vriendelijk,af en toe .En een beetje onhandig naar mensen toe(bijv.dikke jongetjes en gekleurde mensen)

Bij de laatste afleveringen kijk ik half naar JM en vind ik het vooral leuk om naar de Pfaff dochters+aanhang te kijken.Kelly en Sam zijn perfect voorelkaar , ze hebben een leuke relatie en voeden Shania en Sam goed op.Het is leuk om de dynamiek tussen dat gezinnetje te zien,af en toe word ik er wel een beetje jaloers van
Debby en Nicholas zijn op hun manier ook een leuk stel, we zien in verhouding met de andere gezinnetjes toch iets te weinig van ze, komt denk ik doordat ze toch wat meer op hun privacy zijn gesteld.Lyndsey en Dave zijn ook een leuk stel,al mag Dave wel wat meer van zichzelf laten zien, in tegenstelling tot Sam en Nicholas heb ik geen flauw idee wie Dave nu eigenlijk is?

Persoonlijk vind ik dat de Pfaffs op hun hoogtepunt waren toen ze allemaal(inclusief kids en partners en bompa) samen in dat grote huis woonden.

De koek is ook een beetje op nu,ik denk dat 1 laatste seizoen erbij mooi genoeg is.
pi_73332429
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef AnneLo het volgende:

In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.
Dat herinner ik me ook geloof ik bij één van de eerste keren dat ik de Pfaffs ben gaan kijken, dat Shania iets deed en naar de gang moest, excuses aan moest bieden... Ging erg netjes.
Lijkt ook of Lindsey erg uitgeblust is, ze wilt Bruce graag naar school. Dave komt elke avond ook sloom uit z'n werk en die éne keer dat hij de kinderen naar bed brengt...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:50:02 #96
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73333569
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...

Moeilijk om te zeggen of het nou opvoeding is, karakter zegt ook een hoop.
Je hebt kindjes die makkelijk zijn en zo relaxt zijn in omgang, en andere zijn met strakke opvoeding nog mini-hooligans
Karakter zegt zo vreselijk veel

Ze krijgen hier in huis toch echt alle drie dezelfde aanpak en opvoeding, maar ze zijn alle drie heel erg verschillend qua "temperament"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:07:17 #97
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_73402641
Die vriendin van Lindsey
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_73403386
laat bompa maar schuiven
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:36:47 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73436217
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef 3FMaster het volgende:
Die vriendin van Lindsey
ja, maar dit is echt oud
pi_73436937
Ik zag vanmorgen het eind van de herhaling van gister...

"Nicolas, dit vind ik echt niet leuk"
"Ja Debby, wanneer vind jij eigenlijk wél iets leuk?! "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')