kijk maar naar de afleveringen om ff 20 uur op rtl7 hebben er zelfs samengewoondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als een kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ah okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12
Zei ze niet dat ze als kinderen ook vaak verhuisd waren en misschien dat ze probeerde aan te halen dat je ergens anders ook gelukkig wordt ofzo... Dat is misschien waar zij als eerste aan dacht. En soms kunnen mensen heel makkelijk en koel zijn met spullen en herinneringen en het wegdoen ervan, of het nou een tekening of huis is. Ik kan me haar goed voorstellen dat 20 jaar heftig is. Je kinderen waren er toen ook... Zoveel herinneringen. En ook tranen misschien dat ze allemaal uitgevlogen zijn. Ze woont alleen met JM. Daarom kleiner gaan wonen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:11 schreef frensje het volgende:
dat vond ik ook en daarom ook zo koel hoe Debby reageerde
Ik vind Kelly ook niet de meest stijlvolle en slimme van de familie, dus ik vind het een goeie matchquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Onbgrijpelijk dat je op iemand als Sam kan vallen. Het is echt nog een jochie van 16, in alles gewoon
!!
Ik vind ze ook leuke ouders hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind Sam en Kelly wel leuke ouders. Misschien juist omdat ze zo kinderachtig kunnen zijn
Ik zie Shania en Kenji iig nooit slaan, itt Bruce en Fay
Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat de leeftijd van Bruce en Fay stukken moeilijker is dan Shania en Kenji hè
Liam is 2 maanden ouderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
En Liam ging voor het eerst naar school, Bruce moet over een week. Schelen die zo weinig qua leeftijd? Liam komt op mij veel ontwikkelder over qua spraak enzo...
Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook Shania en Kenji schelen heel weinig qua leeftijd en als je die herhalingen kijkt, zie je Shania echt niet de speen uit Kenji's mond slaan. Maar dat is dan misschien een verschil tussen een oudere broer of een oudere zus. (ja ik heb ook een oudere broer)
Oh vandaar, ik dacht ook al dat ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Ben het helemaal met je eens. De jongste 4 kinderen vind ik ook erg vervelend. Maar ja, die kunnen ook helemaal hun gang gaan, wordt maar weinig van gezegd. In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Shania en Kenji waren klein ook al zo lief, die andere kids zijn alle 4 veel vervelender.
Ik vind Kelly en Sam ook by far de leukste van ze allemaal.
Dave is zo saai en Debby en Nicolas lopen alleen maar te vitten en elkaar te stangen.
Nathan is trouwens weer een nieuwe chiwallie, Carmen heeft er nu twee , en Kelly heeft er 1.
Dat herinner ik me ook geloof ik bij één van de eerste keren dat ik de Pfaffs ben gaan kijken, dat Shania iets deed en naar de gang moest, excuses aan moest bieden... Ging erg netjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:54 schreef AnneLo het volgende:
In tegenstelling tot Shania en Kenji, die worden wel echt aangepakt.
Karakter zegt zo vreselijk veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat heb ik niet meegemaakt, ik kijk pas sinds dit jaar...![]()
Moeilijk om te zeggen of het nou opvoeding is, karakter zegt ook een hoop.
Je hebt kindjes die makkelijk zijn en zo relaxt zijn in omgang, en andere zijn met strakke opvoeding nog mini-hooligans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |