Die horen er toch gewoon in te zitten?quote:
Hangt ook van je relatie met de buren af he ? Ik krijg niet het idee dat ze op erg goede voet met hun buren staan en maar doen, onder het mom van "Wij zijn de Pfaffs!", en dan krijg je dat soort acties.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Rianne84 het volgende:
die buren zijn wel zeikerds, het was nog niet eens 11 uur en de politie stond al op de stoep.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef misteriks het volgende:
Voor de "fans" : In de Belgische kruidvatfilialen vind je de dvd's voor 1.50¤ per seizoen in de afprijsbakken
Hier nummer 2. Ik had een dvd van ze zien liggen in de Mediamarkt, maar dat zijn de 100 beste momenten. Maar zijn dat echt alle afleveringen. Kheb ze allemaal gedownload, dat zouden dan 35 DVD's zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zou ik stiekem best willen hebben
![]()
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?quote:
divaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?
Ik moest heel hard lachen toen Carmen zei dat haar hondje 'hondje' zou hetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Juicy, en die andere rat wat een hond moet voorstellen waarvan ik de naam kwijt ben, moet er ook zeker bij dan zeker?
Fay ook tegen haar moederquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:50 schreef frensje het volgende:
leuk moment dat gesprek over de kinderen
Ja alleen een opmerking over Fay haar schoentje... Apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef Rauzer het volgende:
Bruce slaat z'n zusje half lens en gooit al haar spullen weg maar mama zegt er niets van
Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:53 schreef frensje het volgende:
het is maar een huis mama, maar ja wel het laatste thuis van bompa geweest...
kijk maar naar de afleveringen om ff 20 uur op rtl7 hebben er zelfs samengewoondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als een kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die 3 meiden er ook als kind gewoond of waren ze al uit huis?
Ah okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zo ongeveer sinds 1990 wonen, toen stopte de carrière van JM (laatste club in Turkije). Toen waren de kinderen dus 15, 13 en 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |