Doel je echt op het geluid? Ik wist niet of het nou het geluid was of mijn kennis van Belgische woordjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef peterfan het volgende:
Lag het aan mij of konden jullie gister ook de helft van de gesprekken niet volgen? Vond veel gesprekken echt onverstaanbaar!
ik heb nog nergens verdere berichten gelezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Is er inmiddels al wat bekend over Debby, die in het ziekenhuis was opgenomen?
Ik zat tijdens de aflevering te denken of er normaal ondertiteling bij is, maar omdat ik het nog niet zo lang volg begon ik te twijfelen. Gelukkig idd dat iedereen bijna moeite hadquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef peterfan het volgende:
Nee, niet het geluid maar het taaltje, maar daar hebben er dus meer last van, gelukkig ben ik niet de enige
en ook echt met een doodserieus gezicht gezegd hequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook grappig: "Wat komt er in je op als je aan kunst denkt? "Kelly: "Schilderijen en beeldhouwwerken."![]()
Ja, dat maakte het zo grappigquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
en ook echt met een doodserieus gezicht gezegd he
Ik vind die pony echt geen gezicht, maakt haar gezicht zo smalquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:58 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind die pruik van kelly trouwens echt helemal niks
Jawel hoor, ze merkte op bij die man dat die lachende foto toch niet mocht?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef Rianne84 het volgende:
Die pasfoto's waren ook wel grappig. Blijkbaar weet Lyndsey niet dat je niet mag lachen in je paspoort
oh ik dacht dat Lindsey die lachende foto wilde, tot ze zei dat het voor een paspoort was, toen zei die man dat het dan die niet-lachende foto werd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze merkte op bij die man dat die lachende foto toch niet mocht?
Oh dat kan ook, want ik verstond het moeilijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat Lindsey die lachende foto wilde, tot ze zei dat het voor een paspoort was, toen zei die man dat het dan die niet-lachende foto werd.
Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben
Haha, wat grappigquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:53 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me nog wel zoiets herinneren dat bruce als baby dat kussentje van jm cadeau kreeg, tis em echt
lees daar ook dat Debby weer thuis is:quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef nealzzz het volgende:
Er komt trouwens ook weer een nieuw seizoen
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/items/video/18205.php een kijkje in het nieuwe huis van JM & carmen.
quote:Begin deze week verschenen in de pers alarmerende geruchten over een ‘mysterieuze ziekte’ bij Debby Pfaff. Wij kunnen gelukkig vertellen dat Debby ondertussen aan de beterhand is.
Inderdaad, Debby is weer thuis na een kortstondig verblijf in het ziekenhuis. De oudste Pfaff-dochter kreeg vorige week plots last van pijn in de keel en voelde zich slecht. Na enkele grondige tests bleek er iets in Debby’s keel te zitten dat daar niet hoorde. Er volgde meteen een ingreep, met succes.
Debby moet nu voldoende rust nemen om er weer bovenop te komen. Wij wensen haar alvast veel beterschap toe.
Ze zijn er niet op achter uitgegaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef nealzzz het volgende:
Er komt trouwens ook weer een nieuw seizoen
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/items/video/18205.php een kijkje in het nieuwe huis van JM & carmen.
Inderdaadquote:
Ja, wat een knurft idd, met z'n overdreven aardige gedoe de hele tijdquote:Op maandag 28 september 2009 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is die Nederlandse gast een eikel zeg. Met z'n "10 kilometer kabel op dit perceel".
Past goed bij Jean-Marie.quote:Op maandag 28 september 2009 20:13 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is die Nederlandse gast een eikel zeg. Met z'n "10 kilometer kabel op dit perceel".
'keelspray' van stoute papa nicolasquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
'er zat iets in debby' s keel wat er niet hoorde te zitten'
stond op de site van de pfaffs over de mysterieuze ziekte van debby..
wat zou t zijn geweest?
Die horen er toch gewoon in te zitten?quote:
Hangt ook van je relatie met de buren af he ? Ik krijg niet het idee dat ze op erg goede voet met hun buren staan en maar doen, onder het mom van "Wij zijn de Pfaffs!", en dan krijg je dat soort acties.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Rianne84 het volgende:
die buren zijn wel zeikerds, het was nog niet eens 11 uur en de politie stond al op de stoep.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef misteriks het volgende:
Voor de "fans" : In de Belgische kruidvatfilialen vind je de dvd's voor 1.50¤ per seizoen in de afprijsbakken
Hier nummer 2. Ik had een dvd van ze zien liggen in de Mediamarkt, maar dat zijn de 100 beste momenten. Maar zijn dat echt alle afleveringen. Kheb ze allemaal gedownload, dat zouden dan 35 DVD's zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zou ik stiekem best willen hebben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |