Morgen en overmorgen 21 graden, heb je geen pics nodig , ga gewoon op een terrasje zitten en laat het maar over je heen komen voorbij komenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
De zomertijd is gelukkig weer een eind voorbij, maar wat heb ik me geërgerd aan jonge meisjes die met veel te korte rokjes over de boulevard paradeerden. Ze irriteerden me als een aft in je mond.
Kennen die meisjes geen verantwoordelijkheidsbesef? Soms nog maar net zindelijk en dan er al bij lopen als halve hoeren.
Ik reken op jullie.
Klacht: zie topictitle
Nee.quote:
Je zou dit niet weigeren...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zijn nog geen breezer, iets te jong en het ziet er ffs niet uit
quote:
Dat is de reden dat het zomer is idiootquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
De zomertijd is gelukkig weer een eind voorbij, maar wat heb ik me geërgerd aan jonge meisjes die met veel te korte rokjes over de boulevard paradeerden. Ze irriteerden me als een aft in je mond.
Kennen die meisjes geen verantwoordelijkheidsbesef? Soms nog maar net zindelijk en dan er al bij lopen als halve hoeren.
Ik reken op jullie.
Dat komt omdat jij een:quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een walgelijke afbeeldingen allemaal weer
bentquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind dit ook niet erg idd. Die broekjes zijn altijd best okay. Alleen jammer van die panties er onderquote:
Jij was toch een vrouwquote:
Vrouwen mogen niet genieten van andere vrouwen?quote:
I...must....resist....the...urge...of...rubbing..my....PENISSSSSquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, daar ben ik juist een groot voorstander van. "als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet genieten van andere vrouwen?
Vrouwen die genieten van andere vrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jawel, daar ben ik juist een groot voorstander van. "als je begrijpt wat ik bedoel"
Kut newb wat gebruik je mijn GIFje.quote:
nauwelijks tot nooit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lien, draag jij ook wel eens een rokje ?![]()
quote:
quote:
ze wil niet allemaal smerige gaste achter der aan snapje dat niet?quote:
nicequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat je klacht betreft:
[ afbeelding ]
Effe goedmaken met een rokje:
[ afbeelding ]
Moslims vallen toch alleen op lange jurken ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef stan5374 het volgende:
[..]
ze wil niet allemaal smerige gaste achter der aan snapje dat niet?
Hete 3D-animatie hoor, ik ben niet meer te houden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:16 schreef Buschetta het volgende:
WTF is wrong with you TS ?
[ afbeelding ]
Daar krijgt de meest preutse moslim nog geen steigerpijp van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:16 schreef Buschetta het volgende:
WTF is wrong with you TS ?
[ afbeelding ]
ja sorry.. je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Moslims vallen toch alleen op lange jurken ?
Ja fijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
Ze irriteerden me als een aft in je mond.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hete 3D-animatie hoor, ik ben niet meer te houden.
Subjectief gezien misschien wel ja.quote:
KOm dan met betere voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
BAH! Allemaal van die 18+ wijven pics!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
BAH! Allemaal van die 18+ wijven pics!
Beste Hetiszover,quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
Ik reken op jullie.
NEEN, dan krijg ik een ban en mag ik door de AIVD uitgezonden worden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
KOm dan met betere voorbeelden.
Dat vrouwmensch is eigenlijk een transsexueel dat z'n pielewokkie probeert te verbergen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm dat stuk bij het schaambeen is volgens mij geshopped
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:56 schreef thloreg het volgende:
Het klopt gewoon dat Hollandse meiden er vaak ordibnair en plat bijlopen. In dat opzich kleden allochtone meiden zich beter en smaakvoller en zien er minstens zo goed uit zoals hier
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:56 schreef thloreg het volgende:
Het klopt gewoon dat Hollandse meiden er vaak ordibnair en plat bijlopen. In dat opzich kleden allochtone meiden zich beter en smaakvoller en zien er minstens zo goed uit zoals hier
En daar erger je je aan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef SpecialK het volgende:
Die riemfoto.
Die moet sowieso bovenaan elke pagina van dit elk topic gepost worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een positieve bijdrage aan dit topic na de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te kort, da's toch prachtigquote:
Anusquote:Op zondag 27 september 2009 19:01 schreef Anus het volgende:
[..]
Niks te kort, da's toch prachtig
Zo draag ik ze ook graag als het kan.
[ afbeelding ]
Dus jij vindt het terecht dat vrouwen in korte rokjes verkracht worden?quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef aychelle het volgende:
Eens met TS
Sorrie maar zo loop je er toch niet bij??en dan een paar dagen later op politiebureau zeiken dat je verkracht bent! Nou zolang ik me zelf niet te koop hoef te zetten.
, zum kotsen gewoon .
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerinquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus jij vindt het terecht dat vrouwen in korte rokjes verkracht worden?
Even een paar dingen die ik heb geleerd van jouw post:quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerin
Dusch, geeft dat een man het recht haar maar te verkrachten?quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerin
Nee, meestal niet. Maar geef toe, een vies vadis wijf met een soepjurk is niet aantrekkelijk om aan te raken. Een sletje in een veel te kort rokje wel. Wie van de twee zou jij aanraken? ...quote:Op maandag 28 september 2009 12:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even een paar dingen die ik heb geleerd van jouw post:
- Vrouwen die verkracht worden lokken het zelf uit
Tsja, mijn zus heeft ook wel eens haar fiets niet op slot gezegd. Dan is het natuurlijk nog geen reden om het te jatten. Maar ze had kunnen weten dat het kon gebeuren. De wereld is raar en hardm dus een beetje op jezelf passen kan geen kwaad.quote:- Als je fiets gejat wordt dan is dat je eigen schuld, had je maar een beter slot moeten kopen. Fietsen jatten is nl. de standaard.
Inderdaadquote:- Hoerinnen zijn vrouwelijke hoeren
quote:- Je niet schamen voor je lichaam staat gelijk aan prostitutie.
Dank je voor dit lesje.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef SpecialK het volgende:
Die riemfoto.
Die moet sowieso bovenaan elke pagina van dit topic gepost worden.
Dus volgens jou zou de straf in een verkrachtingszaak lager zijn als het meisje een kort rokje draagt ipv een spijkerbroek?quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik heb nl. gewoon controle over m'n doen en laten. Tenzij ze het beide aanbieden dat ik mag aanraken. Dan zou ik dat lekkere sletje aanraken. Is dat een maatschappelijk probleem?quote:Op maandag 28 september 2009 12:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, meestal niet. Maar geef toe, een vies vadis wijf met een soepjurk is niet aantrekkelijk om aan te raken. Een sletje in een veel te kort rokje wel. Wie van de twee zou jij aanraken? ...
Fiets-sloten zijn een noodzakelijk kwaad. Je doet het omdat je weet dat er iets mis is in de wereld. Het mag nooit als de schuld van de eigenaar worden gezien als een niet (goed) afgesloten fiets wordt gejat door eenofandere tyfusjunk. Snap je het moraal een beetje?quote:[..]
Tsja, mijn zus heeft ook wel eens haar fiets niet op slot gezegd. Dan is het natuurlijk nog geen reden om het te jatten. Maar ze had kunnen weten dat het kon gebeuren. De wereld is raar en hardm dus een beetje op jezelf passen kan geen kwaad.
Jezelf aanpassen aan de maatschappij is sooooo '50'squote:
[..]
wat een rare zin. Vrouwen moeten erzich van bewust zijn dat niet elke man alleen maar kijkt, maar ook wilt aanraken. Ik weet dat er vieze geile ventjes zijn die korte rokjes heet vinden en al te graag hun stok erin willen stoppen. Ik weet dan tenminste wat ik beter wél en niet kan dragen
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef leetzors het volgende:
Ziet er niet slecht uit, al die pics in dit topic, maar wel terecht, wat bescheidener staat wat leuker.
Best wel ziek eigenlijk dat je zomaar vreemde meiden fotografeert.quote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Dit liep afgelopen zomer vlak voor me op straat... moest het toch even vastleggen hoor
quote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Dit liep afgelopen zomer vlak voor me op straat... moest het toch even vastleggen hoor
Ach...quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Best wel ziek eigenlijk dat je zomaar vreemde meiden fotografeert.
Ik maak geen foto's onder rokjes hoor. Dat is idd ziek (okee, wel leuk om te bekijken maar niet om te doen). Dit is gewoon een uitsnede van een overzichtsfoto van een willekeurige straat.. Dat dat meisje met zo'n kort jurkje loopt, kan ik niets aan doen.quote:
Meer heb ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post eens meer van je materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |