Morgen en overmorgen 21 graden, heb je geen pics nodig , ga gewoon op een terrasje zitten en laat het maar over je heen komen voorbij komenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
De zomertijd is gelukkig weer een eind voorbij, maar wat heb ik me geërgerd aan jonge meisjes die met veel te korte rokjes over de boulevard paradeerden. Ze irriteerden me als een aft in je mond.
Kennen die meisjes geen verantwoordelijkheidsbesef? Soms nog maar net zindelijk en dan er al bij lopen als halve hoeren.
Ik reken op jullie.
Klacht: zie topictitle
Nee.quote:
Je zou dit niet weigeren...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zijn nog geen breezer, iets te jong en het ziet er ffs niet uit
quote:
Dat is de reden dat het zomer is idiootquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
De zomertijd is gelukkig weer een eind voorbij, maar wat heb ik me geërgerd aan jonge meisjes die met veel te korte rokjes over de boulevard paradeerden. Ze irriteerden me als een aft in je mond.
Kennen die meisjes geen verantwoordelijkheidsbesef? Soms nog maar net zindelijk en dan er al bij lopen als halve hoeren.
Ik reken op jullie.
Klacht: zie topictitle
Dat komt omdat jij een:quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een walgelijke afbeeldingen allemaal weer
bentquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind dit ook niet erg idd. Die broekjes zijn altijd best okay. Alleen jammer van die panties er onderquote:
Jij was toch een vrouwquote:
Vrouwen mogen niet genieten van andere vrouwen?quote:
I...must....resist....the...urge...of...rubbing..my....PENISSSSSquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, daar ben ik juist een groot voorstander van. "als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet genieten van andere vrouwen?
Vrouwen die genieten van andere vrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet genieten van andere vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |