Subjectief gezien misschien wel ja.quote:
KOm dan met betere voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
BAH! Allemaal van die 18+ wijven pics!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
BAH! Allemaal van die 18+ wijven pics!
Beste Hetiszover,quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:50 schreef Hetiszover het volgende:
De zomertijd is gelukkig weer een eind voorbij, maar wat heb ik me geërgerd aan jonge meisjes die met veel te korte rokjes over de boulevard paradeerden. Ze irriteerden me als een aft in je mond.
Kennen die meisjes geen verantwoordelijkheidsbesef? Soms nog maar net zindelijk en dan er al bij lopen als halve hoeren.
Ik reken op jullie.
Klacht: zie topictitle
NEEN, dan krijg ik een ban en mag ik door de AIVD uitgezonden worden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
KOm dan met betere voorbeelden.
Dat vrouwmensch is eigenlijk een transsexueel dat z'n pielewokkie probeert te verbergen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm dat stuk bij het schaambeen is volgens mij geshopped
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:56 schreef thloreg het volgende:
Het klopt gewoon dat Hollandse meiden er vaak ordibnair en plat bijlopen. In dat opzich kleden allochtone meiden zich beter en smaakvoller en zien er minstens zo goed uit zoals hier
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:56 schreef thloreg het volgende:
Het klopt gewoon dat Hollandse meiden er vaak ordibnair en plat bijlopen. In dat opzich kleden allochtone meiden zich beter en smaakvoller en zien er minstens zo goed uit zoals hier
En daar erger je je aan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:01 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |