Dus jij vindt het terecht dat vrouwen in korte rokjes verkracht worden?quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef aychelle het volgende:
Eens met TS
Sorrie maar zo loop je er toch niet bij??en dan een paar dagen later op politiebureau zeiken dat je verkracht bent! Nou zolang ik me zelf niet te koop hoef te zetten.
, zum kotsen gewoon .
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerinquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus jij vindt het terecht dat vrouwen in korte rokjes verkracht worden?
Even een paar dingen die ik heb geleerd van jouw post:quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerin
Dusch, geeft dat een man het recht haar maar te verkrachten?quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, maar ze lokken er wel foute mannen mee. Terwijl ze dat nog weten ook. Ik zal nooit in zo'n kort rokje (riem) lopen omdat ik mezelf niet te koop zet als hoerin
Nee, meestal niet. Maar geef toe, een vies vadis wijf met een soepjurk is niet aantrekkelijk om aan te raken. Een sletje in een veel te kort rokje wel. Wie van de twee zou jij aanraken? ...quote:Op maandag 28 september 2009 12:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even een paar dingen die ik heb geleerd van jouw post:
- Vrouwen die verkracht worden lokken het zelf uit
Tsja, mijn zus heeft ook wel eens haar fiets niet op slot gezegd. Dan is het natuurlijk nog geen reden om het te jatten. Maar ze had kunnen weten dat het kon gebeuren. De wereld is raar en hardm dus een beetje op jezelf passen kan geen kwaad.quote:- Als je fiets gejat wordt dan is dat je eigen schuld, had je maar een beter slot moeten kopen. Fietsen jatten is nl. de standaard.
Inderdaadquote:- Hoerinnen zijn vrouwelijke hoeren
quote:- Je niet schamen voor je lichaam staat gelijk aan prostitutie.
Dank je voor dit lesje.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef SpecialK het volgende:
Die riemfoto.
Die moet sowieso bovenaan elke pagina van dit topic gepost worden.
Dus volgens jou zou de straf in een verkrachtingszaak lager zijn als het meisje een kort rokje draagt ipv een spijkerbroek?quote:Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik heb nl. gewoon controle over m'n doen en laten. Tenzij ze het beide aanbieden dat ik mag aanraken. Dan zou ik dat lekkere sletje aanraken. Is dat een maatschappelijk probleem?quote:Op maandag 28 september 2009 12:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, meestal niet. Maar geef toe, een vies vadis wijf met een soepjurk is niet aantrekkelijk om aan te raken. Een sletje in een veel te kort rokje wel. Wie van de twee zou jij aanraken? ...
Fiets-sloten zijn een noodzakelijk kwaad. Je doet het omdat je weet dat er iets mis is in de wereld. Het mag nooit als de schuld van de eigenaar worden gezien als een niet (goed) afgesloten fiets wordt gejat door eenofandere tyfusjunk. Snap je het moraal een beetje?quote:[..]
Tsja, mijn zus heeft ook wel eens haar fiets niet op slot gezegd. Dan is het natuurlijk nog geen reden om het te jatten. Maar ze had kunnen weten dat het kon gebeuren. De wereld is raar en hardm dus een beetje op jezelf passen kan geen kwaad.
Jezelf aanpassen aan de maatschappij is sooooo '50'squote:
[..]
wat een rare zin. Vrouwen moeten erzich van bewust zijn dat niet elke man alleen maar kijkt, maar ook wilt aanraken. Ik weet dat er vieze geile ventjes zijn die korte rokjes heet vinden en al te graag hun stok erin willen stoppen. Ik weet dan tenminste wat ik beter wél en niet kan dragen
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef leetzors het volgende:
Ziet er niet slecht uit, al die pics in dit topic, maar wel terecht, wat bescheidener staat wat leuker.
Best wel ziek eigenlijk dat je zomaar vreemde meiden fotografeert.quote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Dit liep afgelopen zomer vlak voor me op straat... moest het toch even vastleggen hoor
quote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Dit liep afgelopen zomer vlak voor me op straat... moest het toch even vastleggen hoor
Ach...quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Best wel ziek eigenlijk dat je zomaar vreemde meiden fotografeert.
Ik maak geen foto's onder rokjes hoor. Dat is idd ziek (okee, wel leuk om te bekijken maar niet om te doen). Dit is gewoon een uitsnede van een overzichtsfoto van een willekeurige straat.. Dat dat meisje met zo'n kort jurkje loopt, kan ik niets aan doen.quote:
Meer heb ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post eens meer van je materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |