Oliequote:
ik zei ' vast'quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent StBaby's ondergoed?
Komt wel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las het niet al gepikeerd, zag meer van "Sjit Bengel gekwets, dat wilde ik niet. Dus ze moet echt diep met iets zitten." Hij kent me redelijk en schrok dus. Zo las ik het.![]()
Ik neem het hem iig niet kwalijk en hoop dat hij ook hier snel weer post.![]()
Miss ander keertje maar wat meer over hebben.quote:Gehhe, nee niet echt. Ik heb haar alleen maar "uhhmmm" gezegd en daarna over wat anders gaan praten.
Ze had andere dingen aan haar hoofd.
Cue_ is good for youquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar moet ik toch echt wel mee eens zijn
' jij heeft beter' ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit momentquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk, pietje precies, jij dan in hij natuurlijk.![]()
Jij even minder.![]()
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit moment
Maar toch vind je mij nog uber-schattig![]()
Ik ben soms vreemd jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.![]()
Uhmm je kan ook overdrijven he lief cgtje.
Cuerves...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.quote:
je mag ze ook naar mij mailen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Wat meer open zijn op fok schijnt in te zijn.
Jij bent zeker lekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Nee, dat is twee topics verderopquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef Onnoman het volgende:
is dit een batstopic?
Straf hem.quote:
Dacht dat jij mij al eens gezien had, ik jou wel, hier fobo en hyves, Mên wat zijn sommige makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ze ook naar mij mailen hoorkijk ik of je lekker bent
Als jij je piemeltje tegen het scherm wil laten tikken vooral doen.quote:
Door je gewoon alleen thuis te laten zitten met je tissues en je roseetje en niet af te reizen naar je?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door je gewoon alleen thuis te laten zitten met je tissues en je roseetje en niet af te reizen naar je?
Via andere fokkers idd, mocht je mij wel vinden via hyves weet je nog weinig.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
@ bengeltje: ja jij weet mijn voor en anchternaam dan vind je me wel. onee wacht dan vind je me niet, mar wel via andere fokkers.
maar ik weet niet meer hoe jij eruit zietof vergeten of niet gezien dus
![]()
haha nee DE scharrel zit niet op fok....
Geen relatie FTW!!!
Wat is dat FTW toch steeds? Ben aardig op de hoogte van de afkortingen, maar deze..?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
@ bengeltje: ja jij weet mijn voor en anchternaam dan vind je me wel. onee wacht dan vind je me niet, mar wel via andere fokkers.
maar ik weet niet meer hoe jij eruit zietof vergeten of niet gezien dus
![]()
haha nee DE scharrel zit niet op fok....
Geen relatie FTW!!!
Dan bel ik dan gewoon iemand anders opquote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo gemeen is murm nu ook weer niet. Eerder hem bloedgeil maken en dan weglopen.
For The Winquote:Op donderdag 24 september 2009 11:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dat FTW toch steeds? Ben aardig op de hoogte van de afkortingen, maar deze..?
Gracias.quote:
wat? waar mag je bij mij niet op reageren?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
Bij murm mag ik niet eens reageren.
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat? waar mag je bij mij niet op reageren?
haha zou wel wat voor mij zijn ja, iemand opgeilen en dan weglopen![]()
nah nee dat doe ik niet.
Wat stom!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven..
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven..
Boah, bent toe aan een massage beurt, mijn schouders, rug.... of een warm bad... Zijn er badkamers met bad te huur?
Je hebt wss uitstaan dan niet-vrienden je niet mogen pingen/of zaken mogen zienquote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?
als ik een bad had mocht je bij me komen badderen hoormaargoed daar heb je niks aan. heb je geen vrienden/familieleden met een bad?
oja waarschijnlijk ja. profiel is niet zichtbaar voor niet vriendenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt wss uitstaan dan niet-vrienden je niet mogen pingen/of zaken mogen zien
Alfa-liefhebster...quote:
Die geeft aan dat jij vindt dat alleen vrienden dat mogen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?
als ik een bad had mocht je bij me komen badderen hoormaargoed daar heb je niks aan. heb je geen vrienden/familieleden met een bad?
Verdulleme, dat krijg ik dan wel natuurlijk, dat mensen mij vinden.quote:
Relax. Ben geen stalker ofzo hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
Verdulleme, dat krijg ik dan wel natuurlijk, dat mensen mij vinden.
Weet ik, was maar een grapje, jij hapt altijd snel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relax. Ben geen stalker ofzo hoor.![]()
Maar als je niet gevonden wil worden, waarom dan een Hyvespagina?
Wat geheimzinnig.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik laat me vinden, indien ik dat wil.
Jij hoort hier natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 september 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
Dit lijkt wel een Cue_ adoratietopic!![]()
En ik ben er nu pas.Dit eist natuurlijk een tvp'tje!
Denk je dat ik op hyves ook vencodark heet?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
stbabylon.hyves.nl (maar dat kan iedereen zich bedenken
Mijnes is ook nog heel goed te bedenkenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
stbabylon.hyves.nl (maar dat kan iedereen zich bedenken
Zit er Cue in jouw hyves dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijnes is ook nog heel goed te bedenken
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit er Cue in jouw hyves dan?![]()
* vencodark herinnerd zich niets.
Ik weet wel zeker dat je niet zo heet daarquote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk je dat ik op hyves ook vencodark heet?
Nee, maar het is al zolang geleden dat ik je toegevoegd heb. Ik weet niet meer welke naam je daar hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]jij en iets niet herinneren?
Ben je ziek?
hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar het is al zolang geleden dat ik je toegevoegd heb. Ik weet niet meer welke naam je daar hebt.
Ja hallooo.. Waarom heb ik je dan toegevoegd.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
ik weet van niemand zn hyves, ik weet niet eens wie ik erop heb staan.
misschien moet ik gewoon mn account eens verwijderen ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hallooo.. Waarom heb ik je dan toegevoegd.
Meid, wat heb je toch een fijn leven.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Straks na het werk huisje kijkenhoop zo dat het wat is!
En verder wel oke op het werk
dank jequote:
En vanavond nog sportenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef vencodark het volgende:
Meid, wat heb je toch een fijn leven.
O die heb ik gemist.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Straks na het werk huisje kijkenhoop zo dat het wat is!
En verder wel oke op het werk
En van sporten wordt je meestal ook blij.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dank je
[..]
En vanavond nog sporten
Ach, soms heb je wel een oke dag
Zou mooi zijn jaquote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die heb ik gemist.Hoop dat het nu iets voor je is.
Leuk huisje voor CG.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
En van sporten wordt je meestal ook blij.![]()
Ok dagjes zijn tof.
Vallen en opstaan. Morgen ofzo ga je weer gezond doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Al eet ik de laatste 3 dagen niet echt heel gezond meer
Dat zei ik over vandaag ookquote:Op donderdag 24 september 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
Vallen en opstaan. Morgen ofzo ga je weer gezond doen.
Haha, nee dat is voor mij niet goedquote:Op donderdag 24 september 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 80 ben en dood, dan doe ik daarna mijn balans-80-jaar
Ik haal die 80 niet eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 80 ben en dood, dan doe ik daarna mijn balans-80-jaar
Haha, succes dit weekend met gezond zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha.. nee vandaag, ga zo langs de supermarkt, sperziebonen halen, wordt dat m'n avondeten
Vooral morgenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, succes dit weekend met gezond zijn.Ik ga in het weekend juist lekkerder/ongezonder eten.
Dat valt best tegen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boah, bent toe aan een massage beurt, mijn schouders, rug.... of een warm bad... Zijn er badkamers met bad te huur?
Dan maakt het dus geen verschil, hou ik de foto's wel voor mezelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt best tegen.Ik ben echt heel open maar voor mij staan mensen niet in de rij
Its alive.quote:
Och, een foto plaatsen is leuk maar ik heb mijn profiel ook laatst beetje ingekort. Mensen moeten toch wat minder van me weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maakt het dus geen verschil, hou ik de foto's wel voor mezelf..
* vencodark zet plan op om pinpas zo snel mogelijk van Babylon te ontfutselen!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:15 schreef stbabylon het volgende:
Jullie mogen zelfs mijn pin weten:
8493
Bij de volgende meet mag je hem de hele dag op zak houdenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark zet plan op om pinpas zo snel mogelijk van Babylon te ontfutselen!![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de volgende meet mag je hem de hele dag op zak houden
Wat denk je nu zelf?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef stbabylon het volgende:
Zou jij daar echt misbruik/gebruik van maken?
Het zou wel naar zijn als ik weer heul snel naar huis moet, net als op de meet toen, en ik per ongeluk jouw pas meeneem.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom mag jij mijn pas en pin rustig een dag lang op zak hebben
Ik heb er tweequote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou wel naar zijn als ik weer heul snel naar huis moet, net als op de meet toen, en ik per ongeluk jouw pas meeneem.
Zakgeldrekening???quote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef stbabylon het volgende:
Twee rekeningen bij de ABNAMRO. Salarisrekening en zakgeldrekening.
Ja, ik geef mijzelf zakgeldquote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Knusse onderonsjes doen we niet hier hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Tof van jezelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Periode?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef Cue_ het volgende:
ik heb buikpijn![]()
maar gelukkig zometeen eten
Bengel
Oe, dat is netjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Af en toe wel. Maar dan weet ik dat ik stout ben. Dus ik doe het niet zo snel. En dan hou ik mijzelf toch voldoende in belang.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
[..]
Oe, dat is netjes.Hou je je er echt aan? Niet stiekem toch wat meer?
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wiltquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
nee iddquote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.
Geshopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel nu een hele gave geile rode bh
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
Kan iemand anders even schreeuwen: FOTO!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maatquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Zwarte bh's!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maat
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
De 1 zijn dood de ander zijn brood he.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
een manquote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
Ik ben het een klein beetje met je eens. Maar een boel vrouwen vind ik geeeeeeeeeen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Daar mogen er wel wat meer van posten ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Jij hoort graag lingerie verhalen?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
8 uurquote:Op donderdag 24 september 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1!![]()
Ging jij niet sporten?
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het momentquote:
Gisteren geweest, morgen weer.quote:Ging jij niet sporten?
Je man wil niet mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
Mijn kermis date gaat niet door
Dan maar alleen
Ik ben visueel ingesteld.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Jij hoort graag lingerie verhalen?
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het moment
[..]
Gisteren geweest, morgen weer.
Of bedoelde je Cue_?
Die gaat zo weg. Sporten.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemen![]()
Stevie Wonder?quote:
* vencodark offert zich op.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
Aanbid mij en ik aanbid u.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die heeft ook fantasie!![]()
Fantasie.
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.quote:
Maar wie is wie?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie!
![]()
*Klassieke hippie en moderne hippie vinden elkaar*
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.
Jij luistert The Doorsquote:
FOK!slet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij luistert The Doors
Ik luister Tiesto
Jij rookt wierrook
Ik doe paddo's
Ik denk dat ik het wel weet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Mijn goede bui is nu wel weg.. gelukkig zo helemaal weg
Waarom opeens.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.Dat lijkt mee eerder jouw kant.
We zijn mengelmoesjes!
Toch niet door mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel strakquote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Moderne hippies zijn dat ook hoor.
Op een techno(modern)festival in Georgie: allemaal altomeisjes met bloemen in hun haar (klassiek), T-shirts beschilderen.
Ik heb ook een T-shirt gemaakt; Fun, Freedom & Fantasy.Zal wel ff wat foto's in m'n fobo zetten.
Zie fobo.quote:
Ik nog nooit, nergensquote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Ik welquote:
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinkenquote:
Ik wil meequote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinken
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.quote:
Babs wel!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.![]()
Wij neuken niet.
Geloof je het zelf?quote:
Ik neem De Kardinaal mee, kee?quote:Dus dan ga je maar lekker in je eentje!
You do what you want to doquote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
[..]
Ik neem De Kardinaal mee, kee?
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Maar je bent geweest. Daar gaat het om. Beter vaker gaan en minder doen dan af en toe heel heftig toch?Dat is waar, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten![]()
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de marktquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...
Meer maatje pepino*?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Meer maatje pepino*?
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein houSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein hou
waarom niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Dat is waarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet?
Over smaak valt niet te twisten
Hey kikkertjequote:
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Tampon ververst?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.
Ja, zodat ik hier weer aardig kan doenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah je hebt de voorgeschiedenis gemist denk ik
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, zodat ik hier weer aardig kan doenHij moest uitgebikt worden
Hebben jullie eigenlijk een open relatie?quote:
haha dat deden ze in singles ook alquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een open relatie?
Ho, wie wat waar?? Huh??quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.![]()
Wij neuken niet.
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.quote:
Technisch gezien worden wij ook niet geneukt. Wij doen het neuken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.
Alsof jullie beiden nog maagd zijn
*krijgt fantasieën over een trio*quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Technisch gezien worden wij ook niet geneukt. Wij doen het neuken.
(goed, ok, ik heb wel fantasieën in die richting, maar die zijn nog niet uitgevoerd)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*krijgt fantasieën over een trio*
Ook goed.quote:
Ik meldde me het eerst!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Das leuk dames, maar jullie zijn allemaal (en ik ook) op zoek naar een MMV trio (goed, een MVV zou ik ook niet afslaan).
Dus dat schiet niet op
...als er dan nog iets van ze over is...quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:48 schreef Murmeli het volgende:
ik ook liever MMV.
VVM al genoeg gedaan. maar lotusss dan pak jij eerst baby en nog een gast doe ik het daarna nog wel over
oh dan wacht ik wel tot ze weer hersteld zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
...als er dan nog iets van ze over is...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Niemand pakt wie dan ook zolang er geen andere M is.
El Matador biedt zich vast "geheel vrijwillig" aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Niemand pakt wie dan ook zolang er geen andere M is.
Hoe tof,ik mag dus volkomen terecht de kroeg in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.
Alsof jullie beiden nog maagd zijn
Dat doe je helemaal zelf!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Pff m'n eerste loon is gelijk naar de ibg gegaan
El_Mata is zo'n mietje die niet wil pijpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
El Matador biedt zich vast "geheel vrijwillig" aan
en zo niet, dan toch
I know, maar weet niet, wil het allemaal zo snel mogelijk kwijt hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal zelf!
Je mag ervoor kiezen om pas 2 jaar na je afstuderen te beginnen met terugbetalen hoor...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
El_Mata is zo'n mietje die niet wil pijpen
Dan haak ik af. Ik wil er ook extra genot van hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]dat hoeft hij ook helemaal niet! Bij een MMV trio gaat het alleen om MIJN genot!
en ik vind pijpen toevallig wel lekker
Hoiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan haak ik af. Ik wil er ook extra genot van hebben.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan haak ik af. Ik wil er ook extra genot van hebben.
Dan heeft hij tenminste wel seks, die hij blijkbaar zo graag wil...quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nogmaals:
El Matador biedt zich vast "geheel vrijwillig" aan...
en zo niet, dan toch
extended 69quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook pijpen. Terwijl de gepijpte ligt te likken. En de meid mij pijpt
vragen offie geluiden wil maken in stiltequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Ggg
Stomme collega die heel veel geluidjes maakt. Nu nog meer omdat de radio uitstaat. Dus denk, ik zet m'n ipod op m'n kop.. hoor ik hem er doorheen.. en hij staat al te hard
Dat kan ie niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vragen offie geluiden wil maken in stilte
dan leert ie dat maar. geluiden maken tijdens het werken is asociaalquote:
Is afstammeling van de ziekte die hij heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan leert ie dat maar. geluiden maken tijdens het werken is asociaal
Parkinson? Gilles de la Tourette?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is afstammeling van de ziekte die hij heeft.
Toyboy meldt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nogmaals:
El Matador biedt zich vast "geheel vrijwillig" aan...
en zo niet, dan toch
Die laatste ja. Kon er niet opkomen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Parkinson? Gilles de la Tourette?
Daar zijn pillen voor om het te verminderen. Of hij krijgt zijn eigen kantoor. Of jij
Het ging dus allemaal om een VMM , dus tja,quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toyboy meldt.![]()
Oh en Baby, seks met mannen doe je maar met een ander.
Dan kan het toch bij die V?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ging dus allemaal om een VMM , dus tja,
Maar dan zie je wel een blote piemel. Is dat niet eng?quote:
ja je moet het wel alledrie een beetje met elkaar kunnen vind ik. een trio waarbij er 2 elkaar niet aanraken lijkt me niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel een blote piemel. Is dat niet eng?
(en eigenlijk wil ik er ook genot aan beleven van twee kanten)
Och voor de vrouw is het heerlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja je moet het wel alledrie een beetje met elkaar kunnen vind ik. een trio waarbij er 2 elkaar niet aanraken lijkt me niks.
het lijkt mij niet leuk. teveel focus op mij danquote:
Dat zal best. Maar als je alledrie aandacht aan alle drie geeft, is het toch leuker voor alledrie denk ikquote:
Ik vond die 4 handen heerlijk. En ja is leuk als ze ook met elkaar bezig zijn maar dat deden ze niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het lijkt mij niet leuk. teveel focus op mij danals ze elkaar ook een beetje bezig houden kan je j daar lekker tegenaan bemoeien
Ach ik heb ze niet horen klagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar als je alledrie aandacht aan alle drie geeft, is het toch leuker voor alledrie denk ik
Dan moet ik alleen de MMV met MM nog doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Tjsa, ik zal toch echt eerst alles moeten proberen (MVV, MMV met MM en MMV zonder MM) voor ik echt kan oordelen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik weet het nou wel. Ik ben een saaie lul
8!!! handen???quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond die 8 handen die ik ooit op mij had, heerlijk
al is 4 idd ook goed
Man, man, vrouw trio waarbij de mannen zich ook met elkaar bezighouden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook saai op dat gebied en ik snap t niet MMV met MM
Mee saai doet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik weet het nou wel. Ik ben een saaie lul
Hoi bengeltje, hoest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee saai doet.
Alleen ik vind het prima zo.
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee saai doet.
Alleen ik vind het prima zo.
Ik ook. Als ik eens ooit misschien een mmv of vmm zou doen. Waar ik vooralsnog niet vanuit ga.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil gewoon graag de focus op mij, of dat nou met mannen is of met vrouwen
JB.quote:
Jullie doen alsof zoiets zo geregeld is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachten
Goed om te horenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
JB.![]()
Stukken beter dan de afgelopen dagen. Dankje.
mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB.![]()
Stukken beter dan de afgelopen dagen. Dankje.
Ik weet niet hoor, maar dat vind ik een beetje stom klinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachten
Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie doen alsof zoiets zo geregeld is.
Ik wil niet meer scharrelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.
Ah, dan zou het zo maar eens snel kunnen gaan ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.
Ik ook niet, gekker nog ik scharrel niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer scharrelen
Hij is goed begonnen, lekkere zonnige wandeling met de hond.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Een mooie dag dus voor jou
En dat, ik bedoel dat de behoefte ook totaal weg isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, dan zou het zo maar eens snel kunnen gaan ja.![]()
[..]
Ik ook niet, gekker nog ik scharrel niet meer.
je kan morgen ook nog beetje doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is goed begonnen, lekkere zonnige wandeling met de hond.
Alleen straks boodschappen. Ik had het willen verdelen, elke dag een beetje halen, maar aangezien ik me zo ziek voelde.... dus nu in een keer dat is redelijk zwaar voor mijn rug. Zie wel.
Ik heb het nooit echt gedaan. Dus het is allemaal nieuw en spannend en leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer scharrelen
Waarom zou die behoefte er ook zijn als je krijgt wat je hebben wil en dit graag gegeven wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat, ik bedoel dat de behoefte ook totaal weg is
Ik vond het terwijl ik het deed eigenlijk al niet zo leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan. Dus het is allemaal nieuw en spannend en leuk
kloptquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou die behoefte er ook zijn als je krijgt wat je hebben wil en dit graag gegeven wordt.
Murm.quote:
O dat is meestal.quote:
Je had de behoefte maar vond het niet leuk? Of was het je wou het een keer gedaan hebben die behoefte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het terwijl ik het deed eigenlijk al niet zo leuk
Maar ja, behoeftes he..
Dankje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef erikje14 het volgende:
Bengel, ik lees het net van je tante, gecondoleerd en sterkte.
Ik had behoefte aan sex, niet zozeer aan scharrelen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had de behoefte maar vond het niet leuk? Of was het je wou het een keer gedaan hebben die behoefte?
Erik.![]()
Maar scharrelen wil toch niet zeggen dat je trio's ( of meer) moet hebben??quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had behoefte aan sex, niet zozeer aan scharrelen..
Stom! eig zegt hij dus indirect dat jij niet vers genoeg bentquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
O dat is meestal.Wil altijd even de supermarkt in. Vers spul om te koken.
Mijn is blijkbaar niet vers genoeg. [ afbeelding ]
Dat was ook niet tjdens het scharrelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar scharrelen wil toch niet zeggen dat je trio's ( of meer) moet hebben??
Nouja ik ben dan ook ouder dan hem.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom! eig zegt hij dus indirect dat jij niet vers genoeg bent![]()
Ik was in gedachten nog bij de trio's, we doen niet aan gmta vandaag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook niet tjdens het scharrelen
Ik had het over het scharrelen op zich.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja ik ben dan ook ouder dan hem.Blijkbaar vindt hij dat fijner dan een jong groen blaadje.
Nee, kennelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was in gedachten nog bij de trio's, we doen niet aan gmta vandaag.
Och als het met dezelfde personen zijn is afspreken niet zo heel raar hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, kennelijk
Trio is wel leuk als het er gewoon van komt, afspreken lijkt me zo raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |