het lijkt mij niet leuk. teveel focus op mij danquote:
Dat zal best. Maar als je alledrie aandacht aan alle drie geeft, is het toch leuker voor alledrie denk ikquote:
Ik vond die 4 handen heerlijk. En ja is leuk als ze ook met elkaar bezig zijn maar dat deden ze niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het lijkt mij niet leuk. teveel focus op mij danals ze elkaar ook een beetje bezig houden kan je j daar lekker tegenaan bemoeien
Ach ik heb ze niet horen klagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar als je alledrie aandacht aan alle drie geeft, is het toch leuker voor alledrie denk ik
Dan moet ik alleen de MMV met MM nog doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Tjsa, ik zal toch echt eerst alles moeten proberen (MVV, MMV met MM en MMV zonder MM) voor ik echt kan oordelen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik weet het nou wel. Ik ben een saaie lul
8!!! handen???quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond die 8 handen die ik ooit op mij had, heerlijk
al is 4 idd ook goed
Man, man, vrouw trio waarbij de mannen zich ook met elkaar bezighouden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook saai op dat gebied en ik snap t niet MMV met MM
Mee saai doet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik weet het nou wel. Ik ben een saaie lul
Hoi bengeltje, hoest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee saai doet.
Alleen ik vind het prima zo.
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee saai doet.
Alleen ik vind het prima zo.
Ik ook. Als ik eens ooit misschien een mmv of vmm zou doen. Waar ik vooralsnog niet vanuit ga.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil gewoon graag de focus op mij, of dat nou met mannen is of met vrouwen
JB.quote:
Jullie doen alsof zoiets zo geregeld is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachten
Goed om te horenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
JB.![]()
Stukken beter dan de afgelopen dagen. Dankje.
mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
JB.![]()
Stukken beter dan de afgelopen dagen. Dankje.
Ik weet niet hoor, maar dat vind ik een beetje stom klinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwa, wil nog wel een keer een MMV en een MVV trio proberen. Maar ben niet bang dat ik daar extreem lang op hoef te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |