Oliequote:
ik zei ' vast'quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent StBaby's ondergoed?
Komt wel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las het niet al gepikeerd, zag meer van "Sjit Bengel gekwets, dat wilde ik niet. Dus ze moet echt diep met iets zitten." Hij kent me redelijk en schrok dus. Zo las ik het.![]()
Ik neem het hem iig niet kwalijk en hoop dat hij ook hier snel weer post.![]()
Miss ander keertje maar wat meer over hebben.quote:Gehhe, nee niet echt. Ik heb haar alleen maar "uhhmmm" gezegd en daarna over wat anders gaan praten.
Ze had andere dingen aan haar hoofd.
Cue_ is good for youquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar moet ik toch echt wel mee eens zijn
' jij heeft beter' ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit momentquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk, pietje precies, jij dan in hij natuurlijk.![]()
Jij even minder.![]()
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit moment
Maar toch vind je mij nog uber-schattig![]()
Ik ben soms vreemd jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.![]()
Uhmm je kan ook overdrijven he lief cgtje.
Cuerves...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.quote:
je mag ze ook naar mij mailen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Wat meer open zijn op fok schijnt in te zijn.
Jij bent zeker lekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Wat meer open zijn op fok schijnt in te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |