Oliequote:
ik zei ' vast'quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent StBaby's ondergoed?
Komt wel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las het niet al gepikeerd, zag meer van "Sjit Bengel gekwets, dat wilde ik niet. Dus ze moet echt diep met iets zitten." Hij kent me redelijk en schrok dus. Zo las ik het.![]()
Ik neem het hem iig niet kwalijk en hoop dat hij ook hier snel weer post.![]()
Miss ander keertje maar wat meer over hebben.quote:Gehhe, nee niet echt. Ik heb haar alleen maar "uhhmmm" gezegd en daarna over wat anders gaan praten.
Ze had andere dingen aan haar hoofd.
Cue_ is good for youquote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar moet ik toch echt wel mee eens zijn
' jij heeft beter' ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zetten "heeft" beter. Maar jij bent een top meid hoor, tenminste dat vind ik.
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit momentquote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk, pietje precies, jij dan in hij natuurlijk.![]()
Jij even minder.![]()
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft beter, kan idd ook, al vind ik kan mooier in de zin staan op dit moment
Maar toch vind je mij nog uber-schattig![]()
Ik ben soms vreemd jaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou klinkt dat stukken beter.![]()
Uhmm je kan ook overdrijven he lief cgtje.
Cuerves...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Q en Cue zijn echt twee verschillende.![]()
Leuke TT.
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.quote:
je mag ze ook naar mij mailen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Wat meer open zijn op fok schijnt in te zijn.
Jij bent zeker lekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu nooit. Misschien moest ik toch maar eens foto's plaatsen. Wie weet.
Nee, dat is twee topics verderopquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef Onnoman het volgende:
is dit een batstopic?
Straf hem.quote:
Dacht dat jij mij al eens gezien had, ik jou wel, hier fobo en hyves, Mên wat zijn sommige makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ze ook naar mij mailen hoorkijk ik of je lekker bent
Als jij je piemeltje tegen het scherm wil laten tikken vooral doen.quote:
Door je gewoon alleen thuis te laten zitten met je tissues en je roseetje en niet af te reizen naar je?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door je gewoon alleen thuis te laten zitten met je tissues en je roseetje en niet af te reizen naar je?
Via andere fokkers idd, mocht je mij wel vinden via hyves weet je nog weinig.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
@ bengeltje: ja jij weet mijn voor en anchternaam dan vind je me wel. onee wacht dan vind je me niet, mar wel via andere fokkers.
maar ik weet niet meer hoe jij eruit zietof vergeten of niet gezien dus
![]()
haha nee DE scharrel zit niet op fok....
Geen relatie FTW!!!
Wat is dat FTW toch steeds? Ben aardig op de hoogte van de afkortingen, maar deze..?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
@ bengeltje: ja jij weet mijn voor en anchternaam dan vind je me wel. onee wacht dan vind je me niet, mar wel via andere fokkers.
maar ik weet niet meer hoe jij eruit zietof vergeten of niet gezien dus
![]()
haha nee DE scharrel zit niet op fok....
Geen relatie FTW!!!
Dan bel ik dan gewoon iemand anders opquote:Op donderdag 24 september 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo gemeen is murm nu ook weer niet. Eerder hem bloedgeil maken en dan weglopen.
For The Winquote:Op donderdag 24 september 2009 11:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dat FTW toch steeds? Ben aardig op de hoogte van de afkortingen, maar deze..?
Gracias.quote:
wat? waar mag je bij mij niet op reageren?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
Bij murm mag ik niet eens reageren.
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat? waar mag je bij mij niet op reageren?
haha zou wel wat voor mij zijn ja, iemand opgeilen en dan weglopen![]()
nah nee dat doe ik niet.
Wat stom!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven..
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves, ik mag je niet eens een tik geven..
Boah, bent toe aan een massage beurt, mijn schouders, rug.... of een warm bad... Zijn er badkamers met bad te huur?
Je hebt wss uitstaan dan niet-vrienden je niet mogen pingen/of zaken mogen zienquote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?
als ik een bad had mocht je bij me komen badderen hoormaargoed daar heb je niks aan. heb je geen vrienden/familieleden met een bad?
oja waarschijnlijk ja. profiel is niet zichtbaar voor niet vriendenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt wss uitstaan dan niet-vrienden je niet mogen pingen/of zaken mogen zien
Alfa-liefhebster...quote:
Die geeft aan dat jij vindt dat alleen vrienden dat mogen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh? hoezo mag dat niet? doet hyves raar ofzo?
als ik een bad had mocht je bij me komen badderen hoormaargoed daar heb je niks aan. heb je geen vrienden/familieleden met een bad?
Verdulleme, dat krijg ik dan wel natuurlijk, dat mensen mij vinden.quote:
Relax. Ben geen stalker ofzo hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
Verdulleme, dat krijg ik dan wel natuurlijk, dat mensen mij vinden.
Weet ik, was maar een grapje, jij hapt altijd snel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relax. Ben geen stalker ofzo hoor.![]()
Maar als je niet gevonden wil worden, waarom dan een Hyvespagina?
Wat geheimzinnig.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik laat me vinden, indien ik dat wil.
Jij hoort hier natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 september 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
Dit lijkt wel een Cue_ adoratietopic!![]()
En ik ben er nu pas.Dit eist natuurlijk een tvp'tje!
Denk je dat ik op hyves ook vencodark heet?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
stbabylon.hyves.nl (maar dat kan iedereen zich bedenken
Mijnes is ook nog heel goed te bedenkenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
stbabylon.hyves.nl (maar dat kan iedereen zich bedenken
Zit er Cue in jouw hyves dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijnes is ook nog heel goed te bedenken
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zit er Cue in jouw hyves dan?![]()
* vencodark herinnerd zich niets.
Ik weet wel zeker dat je niet zo heet daarquote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk je dat ik op hyves ook vencodark heet?
Nee, maar het is al zolang geleden dat ik je toegevoegd heb. Ik weet niet meer welke naam je daar hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]jij en iets niet herinneren?
Ben je ziek?
hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar het is al zolang geleden dat ik je toegevoegd heb. Ik weet niet meer welke naam je daar hebt.
Ja hallooo.. Waarom heb ik je dan toegevoegd.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
ik weet van niemand zn hyves, ik weet niet eens wie ik erop heb staan.
misschien moet ik gewoon mn account eens verwijderen ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hallooo.. Waarom heb ik je dan toegevoegd.
Meid, wat heb je toch een fijn leven.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Straks na het werk huisje kijkenhoop zo dat het wat is!
En verder wel oke op het werk
dank jequote:
En vanavond nog sportenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef vencodark het volgende:
Meid, wat heb je toch een fijn leven.
O die heb ik gemist.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Straks na het werk huisje kijkenhoop zo dat het wat is!
En verder wel oke op het werk
En van sporten wordt je meestal ook blij.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dank je
[..]
En vanavond nog sporten
Ach, soms heb je wel een oke dag
Zou mooi zijn jaquote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die heb ik gemist.Hoop dat het nu iets voor je is.
Leuk huisje voor CG.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
En van sporten wordt je meestal ook blij.![]()
Ok dagjes zijn tof.
Vallen en opstaan. Morgen ofzo ga je weer gezond doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Al eet ik de laatste 3 dagen niet echt heel gezond meer
Dat zei ik over vandaag ookquote:Op donderdag 24 september 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
Vallen en opstaan. Morgen ofzo ga je weer gezond doen.
Haha, nee dat is voor mij niet goedquote:Op donderdag 24 september 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 80 ben en dood, dan doe ik daarna mijn balans-80-jaar
Ik haal die 80 niet eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 80 ben en dood, dan doe ik daarna mijn balans-80-jaar
Haha, succes dit weekend met gezond zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha.. nee vandaag, ga zo langs de supermarkt, sperziebonen halen, wordt dat m'n avondeten
Vooral morgenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, succes dit weekend met gezond zijn.Ik ga in het weekend juist lekkerder/ongezonder eten.
Dat valt best tegen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Boah, bent toe aan een massage beurt, mijn schouders, rug.... of een warm bad... Zijn er badkamers met bad te huur?
Dan maakt het dus geen verschil, hou ik de foto's wel voor mezelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt best tegen.Ik ben echt heel open maar voor mij staan mensen niet in de rij
Its alive.quote:
Och, een foto plaatsen is leuk maar ik heb mijn profiel ook laatst beetje ingekort. Mensen moeten toch wat minder van me weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maakt het dus geen verschil, hou ik de foto's wel voor mezelf..
* vencodark zet plan op om pinpas zo snel mogelijk van Babylon te ontfutselen!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:15 schreef stbabylon het volgende:
Jullie mogen zelfs mijn pin weten:
8493
Bij de volgende meet mag je hem de hele dag op zak houdenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark zet plan op om pinpas zo snel mogelijk van Babylon te ontfutselen!![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de volgende meet mag je hem de hele dag op zak houden
Wat denk je nu zelf?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef stbabylon het volgende:
Zou jij daar echt misbruik/gebruik van maken?
Het zou wel naar zijn als ik weer heul snel naar huis moet, net als op de meet toen, en ik per ongeluk jouw pas meeneem.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom mag jij mijn pas en pin rustig een dag lang op zak hebben
Ik heb er tweequote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou wel naar zijn als ik weer heul snel naar huis moet, net als op de meet toen, en ik per ongeluk jouw pas meeneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |