Zakgeldrekening???quote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef stbabylon het volgende:
Twee rekeningen bij de ABNAMRO. Salarisrekening en zakgeldrekening.
Ja, ik geef mijzelf zakgeldquote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Knusse onderonsjes doen we niet hier hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Tof van jezelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Periode?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef Cue_ het volgende:
ik heb buikpijn![]()
maar gelukkig zometeen eten
Bengel
Oe, dat is netjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Af en toe wel. Maar dan weet ik dat ik stout ben. Dus ik doe het niet zo snel. En dan hou ik mijzelf toch voldoende in belang.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
[..]
Oe, dat is netjes.Hou je je er echt aan? Niet stiekem toch wat meer?
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wiltquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
nee iddquote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.
Geshopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel nu een hele gave geile rode bh
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
Kan iemand anders even schreeuwen: FOTO!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maatquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Zwarte bh's!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maat
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
De 1 zijn dood de ander zijn brood he.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
een manquote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
Ik ben het een klein beetje met je eens. Maar een boel vrouwen vind ik geeeeeeeeeen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Daar mogen er wel wat meer van posten ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Jij hoort graag lingerie verhalen?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
8 uurquote:Op donderdag 24 september 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1!![]()
Ging jij niet sporten?
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het momentquote:
Gisteren geweest, morgen weer.quote:Ging jij niet sporten?
Je man wil niet mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
Mijn kermis date gaat niet door
Dan maar alleen
Ik ben visueel ingesteld.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Jij hoort graag lingerie verhalen?
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het moment
[..]
Gisteren geweest, morgen weer.
Of bedoelde je Cue_?
Die gaat zo weg. Sporten.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemen![]()
Stevie Wonder?quote:
* vencodark offert zich op.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
Aanbid mij en ik aanbid u.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die heeft ook fantasie!![]()
Fantasie.
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.quote:
Maar wie is wie?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie!
![]()
*Klassieke hippie en moderne hippie vinden elkaar*
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.
Jij luistert The Doorsquote:
FOK!slet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij luistert The Doors
Ik luister Tiesto
Jij rookt wierrook
Ik doe paddo's
Ik denk dat ik het wel weet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Mijn goede bui is nu wel weg.. gelukkig zo helemaal weg
Waarom opeens.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.Dat lijkt mee eerder jouw kant.
We zijn mengelmoesjes!
Toch niet door mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel strakquote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Moderne hippies zijn dat ook hoor.
Op een techno(modern)festival in Georgie: allemaal altomeisjes met bloemen in hun haar (klassiek), T-shirts beschilderen.
Ik heb ook een T-shirt gemaakt; Fun, Freedom & Fantasy.Zal wel ff wat foto's in m'n fobo zetten.
Zie fobo.quote:
Ik nog nooit, nergensquote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Ik welquote:
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinkenquote:
Ik wil meequote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinken
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.quote:
Babs wel!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.![]()
Wij neuken niet.
Geloof je het zelf?quote:
Ik neem De Kardinaal mee, kee?quote:Dus dan ga je maar lekker in je eentje!
You do what you want to doquote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
[..]
Ik neem De Kardinaal mee, kee?
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Maar je bent geweest. Daar gaat het om. Beter vaker gaan en minder doen dan af en toe heel heftig toch?Dat is waar, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten![]()
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de marktquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...
Meer maatje pepino*?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Meer maatje pepino*?
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein houSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein hou
waarom niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Dat is waarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet?
Over smaak valt niet te twisten
Hey kikkertjequote:
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Tampon ververst?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.
Ja, zodat ik hier weer aardig kan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |