Zakgeldrekening???quote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef stbabylon het volgende:
Twee rekeningen bij de ABNAMRO. Salarisrekening en zakgeldrekening.
Ja, ik geef mijzelf zakgeldquote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Knusse onderonsjes doen we niet hier hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zakgeldrekening???
Oeps ik stoor jullie knus onderonsje.![]()
Tof van jezelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Periode?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef Cue_ het volgende:
ik heb buikpijn![]()
maar gelukkig zometeen eten
Bengel
Oe, dat is netjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik geef mijzelf zakgeld
Boodschappen, lunch, sigaretten, stappen. Zodat ik niet mijn salaris helemaal op maak
Af en toe wel. Maar dan weet ik dat ik stout ben. Dus ik doe het niet zo snel. En dan hou ik mijzelf toch voldoende in belang.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
[..]
Oe, dat is netjes.Hou je je er echt aan? Niet stiekem toch wat meer?
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wiltquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
Periode?
O buikpijn van te weinig eten.![]()
CG.![]()
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
nee iddquote:Op donderdag 24 september 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je lichaam weet het zelf misschien ook niet.
Geshopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel nu een hele gave geile rode bh
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Periode denk ik.. Heb geen idee meer wat mijn lichaam precies doet of wilt
Kan iemand anders even schreeuwen: FOTO!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maatquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Zwarte bh's!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een roze! En 2 zwarte. Ik ben verliefd op een andere zwarte maar die was er niet in mijn maat
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
De 1 zijn dood de ander zijn brood he.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:46 schreef Lotusss het volgende:
Kom hier ook eens kijken... is niet echt veel te beleven momenteel in de [Singles] topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |