quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die heeft ook fantasie!![]()
Fantasie.
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.quote:
Maar wie is wie?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie!
![]()
*Klassieke hippie en moderne hippie vinden elkaar*
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een OP geplaatst. Leek me wel afdoende, dacht ik zo.
Jij luistert The Doorsquote:
FOK!slet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij luistert The Doors
Ik luister Tiesto
Jij rookt wierrook
Ik doe paddo's
Ik denk dat ik het wel weet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Mijn goede bui is nu wel weg.. gelukkig zo helemaal weg
Waarom opeens.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een klassieke hippie doet een free love and weed man! Ik niet.Dat lijkt mee eerder jouw kant.
We zijn mengelmoesjes!
Toch niet door mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel strakquote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Moderne hippies zijn dat ook hoor.
Op een techno(modern)festival in Georgie: allemaal altomeisjes met bloemen in hun haar (klassiek), T-shirts beschilderen.
Ik heb ook een T-shirt gemaakt; Fun, Freedom & Fantasy.Zal wel ff wat foto's in m'n fobo zetten.
Zie fobo.quote:
Ik nog nooit, nergensquote:Op donderdag 24 september 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze heeft al eens een naamtopic gehad.
Ik welquote:
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinkenquote:
Ik wil meequote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador trekt stbabylon mee de kroeg in om onze impopulariteit en ons verdriet weg te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |