Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt hier weer wat met al die vrouwen.
een manquote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
Ik ben het een klein beetje met je eens. Maar een boel vrouwen vind ik geeeeeeeeeen probleem.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Daar mogen er wel wat meer van posten ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hier wel mannen hebben natuurlijk.
Jij hoort graag lingerie verhalen?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, het gaat over lingerie, dan vind ik het wel prima.
8 uurquote:Op donderdag 24 september 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat voor 1!![]()
Ging jij niet sporten?
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het momentquote:
Gisteren geweest, morgen weer.quote:Ging jij niet sporten?
Je man wil niet mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
Mijn kermis date gaat niet door
Dan maar alleen
Ik ben visueel ingesteld.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Jij hoort graag lingerie verhalen?
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
* El_Matador reikt naar het zoutvaatje, grijpt mis en bedenkt zich dat hij maar even moet genieten van het moment
[..]
Gisteren geweest, morgen weer.
Of bedoelde je Cue_?
Die gaat zo weg. Sporten.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef vencodark het volgende:
Mijn posts moet je niet altijd met zout nemen![]()
Stevie Wonder?quote:
* vencodark offert zich op.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
Aanbid mij en ik aanbid u.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Cue_ het volgende:
ik ben deze pagina nog niet 1 keer aanbeden, ondanks de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |