jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.quote:
Babs wel!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.![]()
Wij neuken niet.
Geloof je het zelf?quote:
Ik neem De Kardinaal mee, kee?quote:Dus dan ga je maar lekker in je eentje!
You do what you want to doquote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
[..]
Ik neem De Kardinaal mee, kee?
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Maar je bent geweest. Daar gaat het om. Beter vaker gaan en minder doen dan af en toe heel heftig toch?Dat is waar, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten![]()
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch.
Gelukkig kan ik thuis alleen maar komkommers eten
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de marktquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze mental image doet al het bloed uit mijn vingers wegvloeien...
Meer maatje pepino*?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn jammer genoeg niet de dikke lange komkommers van de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
Meer maatje pepino*?
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein houSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast.. maar je weet dat ik niet van klein hou
waarom niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Dat is waarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom niet?
Over smaak valt niet te twisten
Hey kikkertjequote:
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.
Tampon ververst?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik met die link dus toch de juiste maat te pakken.
Ja, zodat ik hier weer aardig kan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |