Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie doen alsof zoiets zo geregeld is.
Ik wil niet meer scharrelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.
Ah, dan zou het zo maar eens snel kunnen gaan ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ben best aan het rondscharrelen de laatste tijd. En er zitten meerdere bij die daar wel voor in zijn. Dus de wil is er.
Ik ook niet, gekker nog ik scharrel niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer scharrelen
Hij is goed begonnen, lekkere zonnige wandeling met de hond.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Een mooie dag dus voor jou
En dat, ik bedoel dat de behoefte ook totaal weg isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, dan zou het zo maar eens snel kunnen gaan ja.![]()
[..]
Ik ook niet, gekker nog ik scharrel niet meer.
je kan morgen ook nog beetje doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is goed begonnen, lekkere zonnige wandeling met de hond.
Alleen straks boodschappen. Ik had het willen verdelen, elke dag een beetje halen, maar aangezien ik me zo ziek voelde.... dus nu in een keer dat is redelijk zwaar voor mijn rug. Zie wel.
Ik heb het nooit echt gedaan. Dus het is allemaal nieuw en spannend en leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer scharrelen
Waarom zou die behoefte er ook zijn als je krijgt wat je hebben wil en dit graag gegeven wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat, ik bedoel dat de behoefte ook totaal weg is
Ik vond het terwijl ik het deed eigenlijk al niet zo leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan. Dus het is allemaal nieuw en spannend en leuk
kloptquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou die behoefte er ook zijn als je krijgt wat je hebben wil en dit graag gegeven wordt.
Murm.quote:
O dat is meestal.quote:
Je had de behoefte maar vond het niet leuk? Of was het je wou het een keer gedaan hebben die behoefte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het terwijl ik het deed eigenlijk al niet zo leuk
Maar ja, behoeftes he..
Dankje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef erikje14 het volgende:
Bengel, ik lees het net van je tante, gecondoleerd en sterkte.
Ik had behoefte aan sex, niet zozeer aan scharrelen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had de behoefte maar vond het niet leuk? Of was het je wou het een keer gedaan hebben die behoefte?
Erik.![]()
Maar scharrelen wil toch niet zeggen dat je trio's ( of meer) moet hebben??quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had behoefte aan sex, niet zozeer aan scharrelen..
Stom! eig zegt hij dus indirect dat jij niet vers genoeg bentquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
O dat is meestal.Wil altijd even de supermarkt in. Vers spul om te koken.
Mijn is blijkbaar niet vers genoeg. [ afbeelding ]
Dat was ook niet tjdens het scharrelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar scharrelen wil toch niet zeggen dat je trio's ( of meer) moet hebben??
Nouja ik ben dan ook ouder dan hem.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom! eig zegt hij dus indirect dat jij niet vers genoeg bent![]()
Ik was in gedachten nog bij de trio's, we doen niet aan gmta vandaag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook niet tjdens het scharrelen
Ik had het over het scharrelen op zich.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja ik ben dan ook ouder dan hem.Blijkbaar vindt hij dat fijner dan een jong groen blaadje.
Nee, kennelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was in gedachten nog bij de trio's, we doen niet aan gmta vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |