Jaquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah je hebt de voorgeschiedenis gemist denk ik
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, zodat ik hier weer aardig kan doenHij moest uitgebikt worden
Hebben jullie eigenlijk een open relatie?quote:
haha dat deden ze in singles ook alquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een open relatie?
Ho, wie wat waar?? Huh??quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij mag niet mee. Jij wordt geneukt.![]()
Wij neuken niet.
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.quote:
Technisch gezien worden wij ook niet geneukt. Wij doen het neuken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.
Alsof jullie beiden nog maagd zijn
*krijgt fantasieën over een trio*quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Technisch gezien worden wij ook niet geneukt. Wij doen het neuken.
(goed, ok, ik heb wel fantasieën in die richting, maar die zijn nog niet uitgevoerd)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*krijgt fantasieën over een trio*
Ook goed.quote:
Ik meldde me het eerst!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Das leuk dames, maar jullie zijn allemaal (en ik ook) op zoek naar een MMV trio (goed, een MVV zou ik ook niet afslaan).
Dus dat schiet niet op
...als er dan nog iets van ze over is...quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:48 schreef Murmeli het volgende:
ik ook liever MMV.
VVM al genoeg gedaan. maar lotusss dan pak jij eerst baby en nog een gast doe ik het daarna nog wel over
oh dan wacht ik wel tot ze weer hersteld zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
...als er dan nog iets van ze over is...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Niemand pakt wie dan ook zolang er geen andere M is.
El Matador biedt zich vast "geheel vrijwillig" aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Niemand pakt wie dan ook zolang er geen andere M is.
Hoe tof,ik mag dus volkomen terecht de kroeg in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mocht niet mee met het zielig zijn en zuipen van E_M en jij omdat ik geneukt werd.
Alsof jullie beiden nog maagd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |