quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
VORIGE TOPICS (van onder naar boven, anders wordt het èbbrahkeddèbbrah en er is al haast geen touw aan vast te knopen in deze gate...)
Keesjeislief vs Patries # 13
Ptwish vs Meisje Mick #12 - Ineens zette hij thee!
Ptwish vs Meisje Mick #11 - Patries heeft er weer zin an!
Ptwish vs Meisje Mick #10 - Penkeeks and tree hugging
Ptwish vs Meisje Mick #9 - Met vogelnestjes in het Amsterdamse!
Ptwisj versus Micky: The Curry continues
Ptwish versus Micky #7 - compliete kliek in je Bosch fridge
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #6
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #5
CokeHoer-gate #4 The saga continues…
Paay en Curry #3 : Vrouwen zijn er om in te ruilen!
Het is voorbij voor La Paay # 2
In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
KORTE SAMENVATTING voor als je geen zin hebt om alle topics door te lezen:
- Ptwish moet noodgedwongen Eddem aan de HOERRRRRR afstaan
- Eddem kan zijn eigen haar niet kammen
- Meisje Mick doet dit voortaan, maar wil ook zijn hotdogs en George Clooneys verbieden
- De gehaktballen van Ptwish gaan hem uiteindelijk opbreken
- Snapt u het nog?
- To be continued
DE HOOFDROLSPELERS
Ptwish
![]()
Eddem met zijn pink glasses
HOERRRRRRRRRRRRRRR Hoogendijk Meisje Mick![]()
DE MEEST RECENTE DEVELOPMENTS IN HOERRRRRRRRRRRRRRGATE
Micky en Eddem wonen together in SanFran, maar het is niet bepaald huize weltevree, als we hun tweets op Twitter mogen geloven. Er wordt wat afgekibbeld over de inhoud van de koelkast!
Ptwish werd eerst aan jonge zanger Waylon gekoppeld in de roddelbladen...![]()
en daarna aan oudere rijke havenbaron en wethouder Hans Vervat:
DE TWITTERS:
http://twitter.com/mickyhoogendijk
http://twitter.com/adamcurry
http://twitter.com/chrissiecurry
JA, EN NU?
- Patries heeft een comeback met het uitbrengen van een remix van haar hit uit 1977;
en spectaculaire hete foto's met heerlijk jonge mannen in de nieuwe Linda!
- Eddem loopt er tegewoordig bij als René Muthert, inclusief ongekamde vette haren en joint.
Gezinnetje compleet?
Christina Curry is bij haar vader Adam op bezoek in San Francisco.
De laatste scans vanEef999
![]()
http://i32.tinypic.com/9bc8zn.jpg
http://i29.tinypic.com/1y4gzr.jpg
http://i26.tinypic.com/hte07c.jpg
Onze ervaringsdeskundige.quote:Christina Curry geeft tips aan kinderen gescheiden ouders
Uitgegeven: 23 september 2009 16:05
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 16:05
AMSTERDAM - Christina Curry is na de breuk van haar ouders weer opgekrabbeld en wil nu kinderen uit gebroken gezinnen een hart onder de riem steken.
© ANPIn het tienerblad CosmoGirl doet de dochter van Patricia Paay en Adam Curry haar verhaal over de scheiding uit de doeken en geeft ze tips.
Curry wil de lezeressen vooral op het hart drukken dat ze afstand moeten nemen van de situatie. Ook geeft ze als tip mee dat er over de scheiding gepraat moet worden. "Ik heb de fout gemaakt om dit eerst niet te doen. Het helpt echt weet ik nu."
Dat haar vader Adam Curry het gezin verliet omdat hij verliefd was geworden op Micky Hoogendijk kwam als een donderslag bij heldere hemel.
"Het doet pijn dat mijn moeder en ik niet genoeg voor hem waren", vertelt Christina. "We hadden het helemaal niet door. Ik was kapot van het nieuws en ik heb nog nooit zoveel gehuild als in die eerste dagen."
Vrijgezellenleven
Ongeveer vier maanden later heeft Christina haar emoties weer in bedwang. "Het is een cliché maar tijd heelt alle wonden."
Het is voor Curry wel even wennen dat haar moeder weer het vrijgezellenleven is ingedoken. "Eerst moest ik laten weten hoe laat ik thuiskwam, nu is het andersom!", vertelt ze lachend.
De 19-jarige Curry studeert momenteel aan een dramaschool in Londen. Ze heeft een relatie met Jake Stocks.
© Novum
Nou weet ik wat het isquote:Op woensdag 23 september 2009 11:52 schreef Vivi het volgende:
Chrissie en Eddem zagen er trouwens uit of ze in een cabriovliegtuig naar SF vlogen, qua hairstyling. En God, wat ziet dat kind er ouwelijk uit.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef Eef999 het volgende:
Wat heeft Christina toch een nare uitstraling
quote:Christina Curry vindt ouders onvolwassen van onze redactie
AMSTERDAM - Patricia Paay en Adam Curry gedragen zich volgens dochter Christina Curry soms zeer onvolwassen.
"Sinds mijn vader en moeder uit elkaar zijn heb ik af en toe het gevoel dat ik de ouder ben en zij de kinderen zijn", aldus de 19-jarige blondine in een interview met CosmoGirl. "Zeker als ze bekvechten over stomme, zakelijke dingen. Ik ben in korte tijd enorm volwassen geworden, minder naïef."
Christina laat wel weten dat het de laatste tijd een stuk beter gaat met haar moeder. "Al moet ik er ook nog een beetje aan wennen dat ze weer single is. Ze let ineens op andere mannen en ik zie haar weleens flirten. Ze heeft groot gelijk! Het is een supermooie vrouw en ik weet zeker dat ze een nieuwe liefde vindt. (...) In Londen heeft ze allerlei nieuwe vrienden leren kennen, ze doet hartstikke leuke dingen en gaat veel uit. Eerst moest ik altijd laten weten hoe laat ik thuis kwam, nu is het andersom. Haha!"
Over haar vader zegt Christina: "Soms denk ik weleens dat hij zijn stap om ons te verlaten niet goed heeft doordacht; dat hij een soort werkdepressie had. Daar kom ik denk ik nooit achter."
Joh, echt?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
In werkelijk alles wat ik over haar lees, wat ik van haar zie, bekruipt me echt zo'n heel sterk jij-naar-naar-naar-slech-narcistisch-mens gevoel....
Die roddel gaat al. Kijk maar in het vorige deelquote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Er zit natuurlijk wel een zeker risico in dat C zich in SF compleet laat inpalmen door Micky. Die gaat waarschijnlijk de toffe, diepe vrouw van de wereld uithangen. Dat soort dingen werken het best als het decor leuk is en het weer lekker. De bladen zullen binnenkort wel melding maken van een 'verwijdering' tussen C en P.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt, dat haar van dat gezin is echt zon homogene massa met 3 hoofden en 1 schoonhoofd er onder!
Die logeerpartij is na 2 weekjes echt nog niet voorbij.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef Ole het volgende:
Die roddel gaat al. Kijk maar in het vorige deel
Keesjeislief vs Patries # 13
Wat een zachtgekookt eitjequote:Op woensdag 23 september 2009 21:05 schreef Cacao het volgende:
Dit is haar vriendje nog steeds?
[ afbeelding ]
(tvp)
Die nieuwe gate komt als je het het minst verwacht is mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt idd zijn beste tijd gehad te hebben...
tis tijd voor een nieuwe gate..
lekker spontaan is chrissie ookquote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef Eef999 het volgende:
Christina met haar nieuwe vriendinnetjes in SF, ze lijken wel 11![]()
dan moeten we t er gewoon niet meer over hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Die nieuwe gate komt als je het het minst verwacht is mijn ervaring.
Pats boem! en dan is ie er zomaar.
Ze is net een travestiet die denkt dat haar lippen zo voller lijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker spontaan is chrissie ook
elke beweging lijkt bedacht te zijn en ze houdt haar mond steeds zo raar?
"We looked cute and all that" en dan die foto van drie lelijkerds in een uitgekotste legging en overmatige eyeliner.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef Eef999 het volgende:
Waarom zou iemand in hemelsnaam met Giel Beelen willen tongzoenen...quote:Giel weigert Patricia Paay te tongzoenen
Zij wou wel!
Toen Patricia Paay te gast was in de ochtendshow van Giel Beelen, had ze een duidelijk plan. Ze wilde met Giel zoenen, maar Giel stond doodsangsten uit toen de diva te dichtbij kwam.
Een paar weken geleden was Motown-zanger Waylon te gast bij Giel. De dj had het toen met hem over Patricia. In een roddeltijdschrift stond dat Waylon verkering zou hebben met de blonde diva en Giel kon daar niet over uit. ‘Waarom met Patricia Paay, of all people’, vroeg de radiopresentator vol ongeloof.
Patricia hoorde dat en kwam haar gelijk halen. Nadat ze Giel’s haar goed had gedaan en mondspray had gespoten maakte ze een move.
Ja, ik zag het net ook, trieste actiequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
Er zijn zelfs beelden van. Het gaat echt nergens over.![]()
De Televaag.
Echt hè? Wie leent zich nu voor zulke onzin.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Eef999 het volgende:
Ja, ik zag het net ook, trieste actie
Ze slaat echt een beetje door in haar 'ik ben nog nooit zo happy geweest' fasequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wie leent zich nu voor zulke onzin.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Goed.
Nu is het wel afgelopen met dat gelul over 'de klasse waarmee Ptwish ermee omgaat' hè?
Toch?
Staat er wat mij betreft idd los van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:04 schreef yyentle het volgende:
Maar dat verandert niet veel aan de aanstellerij van die Micky.
Ben ik het wel mee eens, ze doet erg overdreven en aanstellerig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Staat er wat mij betreft idd los van.
Verder vond ik het wel cool hoe Ptwish zich in het begin opstelde en geen sjoege gaf naar de pers.
Da's wel over.
Dat is altijd al zo geweest, maar echt belachelijk maakt ze zich pas nu ze (blijkbaar) is overgestapt op een andere strategie: raar doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:14 schreef yyentle het volgende:
Ik vind sowieso dat ze teveel het jeugdige typje wil uithangen, ze maakt zichzelf belachelijk zo.
Dat had klasse idd! Nu is het slechts pathetisch.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Staat er wat mij betreft idd los van.
Verder vond ik het wel cool hoe Ptwish zich in het begin opstelde en geen sjoege gaf naar de pers.
Da's wel over.
Bij het kijken van dat filmpje kreeg ik toch wel even last van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
Er zijn zelfs beelden van. Het gaat echt nergens over.![]()
De Televaag.
Ah, dat zal Ptwish leuk vinden!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef Cacao het volgende:
[..]
"We looked cute and all that" en dan die foto van drie lelijkerds in een uitgekotste legging en overmatige eyeliner.
Wat een dozen. Ik had die Christina nog nooit in bewegend beeld gezien. Ze lijkt idd wel 11. Afgang.
Ze wil wel in SF gaan wonen. Oehoeh.
Normale Amerikaanse meisjes voor die leeftijd, zijn allemaal zo, naja veelquote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef Eef999 het volgende:
bron:nuquote:Micky Hoogendijk vergeeft iedereen
Uitgegeven: 29 september 2009 17:44
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 17:46
AMSTERDAM - Micky Hoogendijk heeft nadat ze ervan door ging met Adam Curry, de man van Patricia Paay, flink wat kritiek over zich heen gekregen.
© Novum
Ondanks dat Hoogendijk er naar eigen zeggen enorm last van heeft gehad, vergeeft ze iedereen, vertelde de 39-jarige actrice tegen het tijdschrift Grazia.
Dat Hoogendijk iedereen vergeeft is overigens niet zonder eigenbelang. "Anders blijf ik zelf maar met alle negatieve energie zitten."
Actrice en zakenvrouw Hoogendijk verloor in april haar hart aan de 45-jarige Curry, die daarop zijn 60-jarige vrouw verliet voor zijn nieuwe vlam.
Fucking lies
De actrice beweert dat alle schuld in haar schoenen is geschoven. Hoewel Hoogendijk naar eigen zeggen zeer vergevingsgezind is, mijdt ze rake opmerkingen niet.
"Ik ben gewoon verliefd geworden, maar de media heeft daar iets negatiefs van gemaakt omdat dat verkoopt. Maar alles wat ik heb gelezen is just a bunch of fucking lies."
Dat bepaal jij niet, dat bepalen de omstanders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
mn karma krimpt
Whehehehe, zooooo des Mickies weerquote:
Kolere, wat ben je toch een parel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:00 schreef Duderella het volgende:
ZO! Ik kan weer slapen. Micky vergeeft iedereen. De wereld haalt opgelucht adem. Mick gunt ons genade. Op de dag des oordeels kunnen wij onszelf weer recht in de spiegel aankijken mensen! Hallelujah! Een eeuwig branden in het vagevuur is afgewend. Micky the good Samaritan Hoogendijk schenkt ons soelaas. Mick zij geprezen! Wat een souplesse, wat een godgegeven barmhartigheid, wat een sacraal gebaar van deze in en in goede vrouw. Waaraan hebben we haar toch verdiend? Ik ga mezelf even kastijden voor alle slechte gedachten die ik over haar had. Veertig slagen met een bos doornentakken op mijn blote, schuldige rug. Dat zal mij leren! Mick, o Mick, hoe kunnen we jou toch danken voor je ruimhartigheid?
Hatsjee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarna moeten we even ezeltje regelen, kunnen we dr de stad binnenrijden!
Dat hondje ziet er ook behoorlijk deaud uit..zou ze zich aangetrokken voelen tot half a 3/4e dode entiteiten?!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:12 schreef Ole het volgende:
Nog een goede foto
[ afbeelding ]
Ze schijnt deze week in de Grazia te staan![]()
Dude
Dit gaat weer helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
Dat hondje ziet er ook behoorlijk deaud uit..zou ze zich aangetrokken voelen tot half a 3/4e dode entiteiten?!![]()
Dude, je bent je roeping misgelopen!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat hondje ziet er ook behoorlijk deaud uit..zou ze zich aangetrokken voelen tot half a 3/4e dode entiteiten?!![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kolere, wat ben je toch een parel.
Of zou ze gewoon het leven zuigen uit alles wat binnen haar bereik komt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga je schamen!quote:
quote:Ze leek een lange tijd op voet van oorlog te verkeren met haar vader Adam Curry, maar volgens de Story van deze week gaat Christina nu toch bij hem wonen.
Het roddelblad claimt dat de 19-jarige Christina toch bij haar vader in Amerika gaat wonen omdat ze helemaal klaar is met het gedrag van haar moeder, Patricia Paay. "Het is zo'n moeder-dochterding. Soms ben je elkaar gewoon even zat! Ik ben de laatste tijd nogal chagrijnig en ik kon die eeuwige vrolijkheid van mijn moeder niet meer verdragen! Ik werd een beetje moe van haar."
Patricia zelf zegt in de Telegraaf dat er een heel andere reden zit achter het vertrek van haar enige kind. Volgens de zangeres komt het door de eetstoornis van Christina. "Hoe komen ze er bij dat Christina en ik ruzie hebben?! Daar is niets van waar. (...) De reden van Christina's vertrek, is de eetstoornis die ze al lange tijd heeft. Christina zou het liefst zien dat haar vader en moeder weer bij elkaar komen, maar ja, dat gaat niet gebeuren. Daar heeft ze geen controle over en dan gaan meisjes van die leeftijd controle uitoefenen over hun gewicht."
Bron: Telegraafquote:Is Patricia Paay haar dochter kwijt?'
Christina Curry trekt bij Adam en Micky in'
van onze redactie
AMSTERDAM - Christina Curry (19) is voor onbepaalde tijd naar Amerika vertrokken om bij haar vader en zijn nieuwe vriendin Micky Hoogendijk te gaan wonen. Het model zou de 'eeuwige vrolijkheid' van haar moeder, Patricia Paay, niet meer kunnen verdragen...
Volgens het weekblad Story is Christina het feestgedrag van haar moeder en haar uitlatingen over seks met jonge mannen spuugzat. "Het is zo'n moeder-dochterding. Soms ben je elkaar gewoon even zat! Ik ben de laatste tijd nogal chagrijnig en ik kon die eeuwige vrolijkheid van mijn moeder niet meer verdragen! Ik werd een beetje moe van haar", aldus de blondine.
Patricia Paay vertelt echter een heel ander verhaal aan het weekblad. "Hoe komen ze er bij dat Christina en ik ruzie hebben?! Daar is niets van waar. (...) De reden van Christina's vertrek, is de eetstoornis die ze al lange tijd heeft. Christina zou het liefst zien dat haar vader en moeder weer bij elkaar komen, maar ja, dat gaat niet gebeuren. Daar heeft ze geen controle over en dan gaan meisjes van die leeftijd controle uitoefenen over hun gewicht."
Christina heeft intussen de tijd van haar leven in San Francisco. Voorlopig keert ze niet terug naar Nederland, sterker nog: "Over drie weken komt mijn vriend Dexter me hier ook opzoeken en ik overweeg een studie aan de San Francisco University te gaan volgen. (...) Het is een studie van drie jaar, dus het is niet iets wat je zomaar beslist."
Volgens mij heeft ze geen eetstoornis, ze was toch "gewoon" op dieet voor de modeshow van laatstquote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
Lekker even de eetstoornis van je dochter uitmeten.
Waar is de klasse gebleven, Patries?
quote:stop talking about/asking to interview me about my parents divorce. no more. done. ask me something interesting about myself for a change!
quote:chrissiecurry
.ik ben helemaal niet boos op, of weg bij mijn moeder - i'm back in november!
22 minutes ago from web
Hoe oud is Chrissie dan, 13?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:16 schreef Eef999 het volgende:
Daar heeft ze geen controle over en dan gaan meisjes van die leeftijd controle uitoefenen over hun gewicht."
Bron: Telegraaf
Uiteraard is er veel geknipt en geplakt ws, het zou de Telegraaf ook anders niet zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat de roddelpers nu aanstuurt op een ruzie tussen moeder en dochter omdat er verder niet zo veel te melden is. Ik neem het met een korrel zout, wat Chrissie danwel Ptwish allemaal gezegd zouden hebben.
Bron: Telegraafquote:Patricia Paay: 'Dwing Micky niet op'
van onze redactie
AMSTERDAM - Patricia Paay heeft haar ex Adam Curry gewaarschuwd toen dochter Christina naar Amerika vertrok: "Dwing Micky niet op."
Dit heeft de Popstars-diva bij Shownieuws gezegd. Adam zou volgens Patricia namelijk graag zien dat zijn dochter kennis maakt met Micky Hoogendijk, zijn nieuwe vriendin.
Patricia: "Christina kijkt daar erg tegen op. Het is mijn mening dat ze er nog niet klaar voor is. Maar ik gun Adam het beste."
Ptwish heeft lang Engels geproken he, slip of the tonguequote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef DarkElf het volgende:
opdringen neem ik aan dat Ptwish bedoelde..?
Dank voor het relativeringsmomentjequote:
Ja hallo. Straks wil je ook nog dat we gaan nuanceren ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef bloodymary het volgende:
Beetje relativeren allemaal, het komt uit de Telegraaf en die zetten gerust quotes neer zonder iemand gesproken te hebben.
Shocking. Ronduit shocking.quote:Micky Hoogendijk onderging ingreep
Uitgegeven: 1 oktober 2009 12:44
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2009 12:44
AMSTERDAM - Een botoxbehandeling hoeft niet zo nodig van Micky Hoogendijk, maar de zakenvrouw en nieuwe vriendin van Adam Curry heeft wel aan zichzelf laten sleutelen, bekent ze deze week aan de website Wellness.nl.
© Wenn.comOver de aard van de cosmetische ingreep laat ze zich alleen niet expliciet uit. "Ik kom er eigenlijk niet meer graag op terug, want dan gaat het zo'n eigen leven leiden", zegt ze tegen de site.
"Oké, laat ik dit zeggen dan: ik ben in de loop der jaren niet alleen in de léngte gegroeid. Dan kan iedereen wel een beetje bedenken wat ik bedoel."
Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Uitstraling
Hoogendijk geeft haar uiterlijk "een blije acht". Naar eigen zeggen heeft ze een vrolijke en vriendelijke uitstraling. "Als mensen al omkijken naar mij, zal het daardoor komen. En ik heb mijn lengte natuurlijk aardig mee."
Hoogendijk was de afgelopen maanden veelvuldig in het nieuws, omdat Adam Curry zijn vrouw Patricia Paay voor haar verliet.
© NU.nl
So what is her point?quote:Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Ik snap het ook niet helemaal ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef DarkElf het volgende:
'mede door de dood van haar moeder' heeft haar leven een totaal andere wending gekregen?
nu is je moeder verliezen verschrikkelijk dus daar hoor je mij niet over maar.... die is toch pas net overleden? dat heeft toch niets te maken met hoe haar leven daarvoor was.. of ben ik nu blont?
nu vraag ik mij af of hij Chrissie ook heeft voorgelogen?quote:vroeg ik hem nog: Adam, ik neem aan dat Micky niet in San Francisco is wanneer Christina bij je logeert?
Nee, daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, want Micky
was in Nederland.
Hij heeft me echt belazerd.
Hmmmmmz....... behalve een blauwe maandag in GTST, wat heeft ze nog meer gedaan eigenlijk, als actrice zijnde? Ik geloof dat ze toen ook niet was aangenomen op haar acteertalent, maar eerder op haar strakke koppie.............(ik denk dat het dan ook niet lang zal duren, voor ze in de boekhouding bij Eddem op zoek gaat naar een rekening van Docter Smooth, om zodoende de naam van de wonderdokter van Patries te achterhalen....)quote:Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Uitstraling
Hoogendijk geeft haar uiterlijk "een blije acht". Naar eigen zeggen heeft ze een vrolijke en vriendelijke uitstraling. "Als mensen al omkijken naar mij, zal het daardoor komen. En ik heb mijn lengte natuurlijk aardig mee."
Telegraaf.quote:Micky: 'Ik ben een mankepoot'
AMSTERDAM - Adam Curry is niet de enige die weleens een scheve schaats heeft gereden...
Zijn vriendin Micky Hoogendijk vertelt op Wellness.nl dat het lastig is om in haar schoenen te staan. Haar benen zijn ongelijk en dat levert een aantal vervelende problemen op. "Mijn ene been – en ik zeg niet welk been – is een heel stuk langer dan het andere! Feitelijk ben ik gewoon een mankepoot. Zonder inlegzool in mijn schoen loop ik hartstikke scheef. Mijn afwijking levert mij helaas een hoop gewrichtspijn op aan schouders, nek en rug. Daarvoor laat ik mij elke zes weken door een manueel therapeut behandelen."
Ook vertelt ze dat ze onder het cosmetische mes is geweest, maar wát ze nu precies heeft laten doen wil ze dan weer niet kwijt. Al is het geen groot raadsel... "“Ik ben in de loop der jaren niet alleen in de léngte gegroeid."
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Mick heeft dus een penisverlenging laten uitvoeren. Goh.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Mick heeft dus een penisverlenging laten uitvoeren. Goh.
Beetje over water lopen en zorgen dat ze zichzelf niet verblindt met haar vrolijk schitterende aureool, schat ik zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Wat doet zij eigenlijk voor de kost. Vroeger heeft ze ooit een rolletje gehad in gtst en ze heeft ooit gewerkt in de Supper Club, maar wat doet ze nu?
En zichzelf in vogelnestjes verhangen (lekkere vogelnesten zullen dat zijn, met een been dat anderhalve meter langer is dan het anderequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beetje over water lopen en zorgen dat ze zichzelf niet verblindt met haar vrolijk schitterende aureool, schat ik zo.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef Ole het volgende:
Zoek de fouten
http://www.mickyhoogendijk.nl/
Echt he?!?!?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooo:ooooooooooooooooooh! En die andere knie zit ook nogges veeul hoger!
Oh ik vond het wel grappig en schattigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ptwish weer bij Boulevard. Ging weer nergens over
Ik las treurwilgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
'Een héél stuk langer' en dan is het op te lossen met een inlegzool?
Een inlegzool van een centimeter of tien hoog stel ik me dan voor?
Die heeft overdrijven en aandachtshoeren echt uitgevonden he? Wat een treurig wicht
Alles voor een minuutje aandacht.
Ik stop metéén met persen, dan maar geen kind of droogbloemen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef Ole het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!BREAKING NEWS!!!!!
Shownieuws meldt dat Micky zojuist Christina heeft ontmoet
schijnt op haar facebook te staan
STOP DE PERSEN !!!!!!!
Maar dan de hamvraag: zie je ook kleuren?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef MaLo het volgende:
Jongens, let eventjes goed op. Dit is heel boeiend wat ik nu ga typen!
Mijn ene been is OOK langer dan het andere en ik heb OOK inlegzolen gehad!
Spannend he.
En voor mensen die het interesseert, hoewel ik het me niet kan voorstellen, met een inlegzool kun je een verschil van maximaal 1 cm corrigeren)
Pssssst, over kleuren: dat balkje in de PMbox wordt geel als ik je wil PMen. Hij is vol!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dan de hamvraag: zie je ook kleuren?!
Dat zeiden ze niet, het was echt tijdens de eindtune.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik stop metéén met persen, dan maar geen kind of droogbloemen!
Wat is er gebeurd tussen die twee dan???
Misschien bedoelde ze met 'C is great' heul iets anders!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef DarkElf het volgende:
hehe die mick, ze kan ook niets anders dan dat schrijven natuurlijk, zelfs al was t akelig ..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze met 'C is great' heul iets anders!
Colourseeing is great! (en toen twijfelde ze hoe ze dat moest schrijven en of het uberhaupt wel een woord is en deed ze het maar zo, het blijft Meisje Mick met haar talenkuil natuurlijk).
quote:Patricia Paay weer boos op Micky!
Dit bericht is geplaatst op 02-10-2009 om 13:20:00
Paay haalt weer keihard uit naar Micky Hoogendijk....
"Ik begrijp er niets van dat die Micky nu weer zo nodig naar buiten moet brengen dat ze Christina heeft ontmoet. Waar is ze nu in godsnaam mee bezig. Het betekent dat zij absoluut er geen enkel benul van heeft wat het is om moeder te zijn", vertelt een boze Paay aan Primeurjagers.
Patricia Paay doelt op de opmerking van Micky op haar Facebook dat ze Christina "great" vindt. Paay heeft nog zo aan Adam gevraagd om Micky niet aan hun dochter op te dringen en dat zou nu in Paay's beleving wel zijn gebeurd.
Geen goed woord heeft ze dan ook voor Micky over!
wat een stel bakvissen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Om te gillen dat gehakketak van La Paay en Meisje Mick.![]()
Ga zo door ladys meiden, wij genieten wel.
quote:chrissiecurry: cant sleeep properly..thinking tooooo much
about 2 hours ago from mobile web
Waarom gooien ze allemaal dingen op Twitter, als ze niet willen dat de pers weer schrijftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef snetje het volgende:
gut! het meiske kan er al niet van slapen ...![]()
[..]
Dat getoupeerde Pwtish-haar moet ze niet aan beginnen voor ze 50 isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een vreselijke foto op haar Twitter profile.
[ afbeelding ]
Nope!\\\quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef snetje het volgende:
gut! het meiske kan er al niet van slapen ...![]()
[..]
Ik krijg het gevoel dat Micky probeert Patricia uit haar tent te lokken en dat lukt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Om te gillen dat gehakketak van La Paay en Meisje Mick.![]()
Ga zo door ladys meiden, wij genieten wel.
Om 21.35 u.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Pssst, vanavond komt die TV kantine aflevering met Gerda Gleuflip!
Geen idee hoe laat enzo en of ik het ga en kan kijken, maar dan is het daarna vast op Youtube te vinden
Ja leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Pssst, vanavond komt die TV kantine aflevering met Gerda Gleuflip!
Geen idee hoe laat enzo en of ik het ga en kan kijken, maar dan is het daarna vast op Youtube te vinden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
Piica is dus niet te zien, eerder wel. Het was een pica van C met Perez Hilton.
Niet mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een vreselijke foto op haar Twitter profile.
[ afbeelding ]
quote:Ex danspartner Remco Bastiaansen nieuwe liefde van Patricia Paay!
Dit bericht is geplaatst op 04-10-2009 om 17:25:00
Vanmorgen kwam Patricia Paay ineens met Remco Bastiaansen naar de premiere van...
Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot. Remco was drie jaar geleden de danspartner van Patricia tijdens het RTL programma "Dancing with The Stars". Is hij haar nieuwe liefde? Primeurjagers vroeg het de diva.
"Remco (31) vond mij drie jaar geleden al leuk, maar toen was ik nog getrouwd. Na de breuk van Adam zijn wij vaak uit eten geweest. Het klikt goed tussen ons. Hij is een mooie jongen en heb veel plezier met hem.
De laatste tijd is er wat meer tussen ons, maar echt klaar voor de liefde ben ik nog niet. Remco snapt dat en heeft er geen moeite mee. Op dit moment staat mijn dochter op de eerste plaats en moet er nog veel in mijn leven geregeld worden.
Maar op langere termijn sluit ik een relatie met Remco niet uit. In de tussentijd blijven we elkaar wel zien en plezier maken".
Wtf moet hij met Pwtish?quote:
Is hij nu een mannelijke golddigger?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach....hij ziet er niet slecht uit. Maar het heeft natuurlijk iets pathetisch, een vrouw van 60 met een jongen van 30.
Dat weten we nog niet maar Patries is dan wel een super-Cougarquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is hij nu een mannelijke golddigger?
Is dat Remco Bastiaansen? Mooie jongenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach....hij ziet er niet slecht uit. Maar het heeft natuurlijk iets pathetisch, een vrouw van 60 met een jongen van 30.
Met Charissa @ Greysquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft Primeurjagers dat allemaal weer zelf uit hun dikke duim gezogen
Remco is toch al jaren met Larissa/Clarissa of hoe die danseres ook heet die ook aan dat programma mee deed?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
"When I die, I want it to be on my 100th birthday, in my beach house on Maui, and I want my husband to be so upset he has to drop out of college."
(Roz, Frasier)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
"When I die, I want it to be on my 100th birthday, in my beach house on Maui, and I want my husband to be so upset he has to drop out of college."
(Roz, Frasier)
Oh ja, had ik het bijna goed!quote:
Hihihiiiiiiiiiihihihiquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
(Roz, Frasier)
Oh, dat ziet er dan wel weer meteen héél gezellig uit, alsof ze altijd de beste vriendinnen zijn geweest.quote:
Dat die twee er dan ook niet even bij nadenken dat het écht niet tof is om zulke foto's van hun samen online te zetten.quote:
Ik denk dat Chrissie gewoon een onnadenkend respectloos en ondankbaar stuk vreten is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Het is ook meteen zo over the top. "Oh, laten we ons gaan verkleden en er een leuk feestje van maken!" Ik debnk dat Micky iets in het drankje van Chrissie heeft gedaan.
Dat wel idd. Maar ik geloof dat ze niet beter meer weten. Ze zijn zogezegd niet meer compliet als ze hun leven niet voor de camera leiden. Of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die twee er dan ook niet even bij nadenken dat het écht niet tof is om zulke foto's van hun samen online te zetten.
Jeetje, hoe haalt Patricia Paay het in haar hoofd te beweren dat Christina nog niet toe is aan eenquote:
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:54 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jeetje, hoe haalt Patricia Paay het in haar hoofd te beweren dat Christina nog niet toe is aan een
ontmoeting, suggererend dat Christina een kleuter is.![]()
Tja, als Patricia Paay zich zo tegen Christina heeft opgesteld al die maanden.........
Mijn god en dan die jongere mannen, kom op zeg.
Met die leeftijdsverschillen denk ik wel eens bij mezelf "kijk daar gaan moeder en zoon" maar nu is het dus moeder en kleinzoon.
Dat is toch wel hard voor Patricia dat ze ineens voor Mickey kies..Ze heeft goed naar haar zin in San Francisco.quote:
Kwestie van interpretatie.......quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?
Wat zie ik wat jij niet ziet dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?
Nou, het linkje gaat over foto's van Micky en Chrissie en jij begint te tieren over Ptwish.quote:
Wat een colourfull shirt heeft Chrissie ook aanquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het linkje gaat over foto's van Micky en Chrissie en jij begint te tieren over Ptwish.
Mag uiteraard, meningen verschillen, maar het kleinzoongehalte haalde ik niet helemaal uit het linkje
Oh... ik heb heel dat filmpje niet gezien nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:49 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat is waar.Deze week las of hoorde ik dat ze dit keer iets had met een man die 30 jaar jonger is.
![]()
Of het nou waar is of niet, dat gedoe met al die veel jongere mannen begint te vervelen. Wat wil Patricia nou eigenlijk laten zien met al die jongere mannen en al dat geflirt? Ik kan me van Christina goed voorstellen dat ze het gênant en eindeloos vermoeiend vindt.
Patricia vertelt in het filmpje dat Christina nog niet toe was aan een ontmoeting met Micky, alsof Christina zelf niet kan bepalen wie ze wel of niet wil ontmoeten. En ja, als ik Patricia zo hoor praten snap ik heel goed waarom Christina het vermoedelijk wel heel erg naar haar zin heeft in San Fransisco.![]()
Het is ook zuur voor Patricia maar het leven van Christina staat niet stil omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is gegaan.
Wat is er nou zo leuk aan al die stunts met die jonge mannen? Dat is even leuk maar voor Christina moet het toch wel erg vervelend zijn: als het mijn moeder was zou ik me schamen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik denk alleen echt niet dat Ptwish zo met 'al die jonge mannen' loopt te sletten. Dat van Waylon bleek toch ook helemaal niet waar te zijn? Ik geloof van die Remco ook niet dat hij op een vrouw van dubbel zijn leeftijd valt, jij wel? Denk dat 90% verzonnen is.
En Christina d'r leven hoef niet stil te staan omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is, maar een beetje meer respect naar je moeder toe zou wel fijn zijn, vooral in het begin als het allemaal nog wat gevoelig ligt
Je ziet toch ook de filmpjes, (laatst nog dat filmpje met Giel Beelen) en wat Patricia er zelf over vertelt wel?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
Hoezo stunts met jonge mannen??
Dat het in de roddelbladen staat wil niet zeggen dat er ook maar iets van waar is....
Dat ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
Dat het in de roddelbladen staat wil niet zeggen dat er ook maar iets van waar is....
En als Patricia er dan zelf over vertelt, vertelt ze dan dat ze net weer een roedel vers afgestudeerden heeft afgewerkt, of date ze met mannen die toevallig jonger zijn dan zij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je ziet toch ook de filmpjes, (laatst nog dat filmpje met Giel Beelen) en wat Patricia er zelf over vertelt wel?
Nogmaals, ze moet het zelf maar weten. Ik vind het jammer.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
Nou, als ze er zo goed geconserveerd uitzien als Paay, dan kan ik me de aantrekkingskracht wel voorstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
(Als dertigjarige knul val je toch niet op een vrouw van zestig?)
'Je kleinzoon' bedoel je.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Een jaar of tien-vijftien jonger kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar 30 en 60... brrrr.
Dan had diegene echt bijna je oma kunnen zijn.
Ik weet niet of static die plaatjes hier op prijs stelt ...quote:
He ja Co, leg eens uit?quote:
Over het algemeen heb je natuurlijk wel gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Een jaar of tien-vijftien jonger kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar 30 en 60... brrrr.
Dan had diegene echt bijna je oma kunnen zijn.
Oh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet of static die plaatjes hier op prijs stelt ...
Dan is er te veel rimpelige stof over zeg maar. Zo'n plisséebuideltje. Niet zo aantrekkelijk. Als het goed is is het zo'n ferm pakketje!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh.
Aha.
Maar ik bedoel, hangen doet het toch wel. Of gaat het dan op een bepaald moment echt doorhangen of zo?
Ja ik vond het zelf ook wel een ui.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
Is dat het ferme bundeltje of de hangvariant?
Ik zie nu iets dat op een rode ui lijkt
Fixed!! Nou ja anywayzzz.......... om ontopic terug te keren: ik snap best dat Patries niet zo van rooie uien houdt!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:11 schreef Vivi het volgende:
Ik mis alleen de zwartwitte blokjes erachter.
quote:Patricia Paay zet relatie van vriend op het spel!
Dit bericht is geplaatst op 06-10-2009 om 10:02:00
Patricia Paay heeft haar vriend dik in de problemen gebracht door...
afgelopen zondag te vertellen dat zij en Remco Bastiaansen iets meer zouden hebben dan een vriendschap De diva speelt met vuur voor Remco die gewoon blijkt samen te wonen.
Op de premiere van de film Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot riep Paay twee fotografen van een roddelblad apart onder het mom van: "jullie mogen als eerste mijn nieuwe vriend fotograferen". Deze dachten dan ook een primeur te hebben.
Maar alle publiciteit heeft Remco thuis in de problemen gebracht. "Zijn vriendin was woedend en wilde van Remco weten of hij inderdaad al langer gevoelens koestert voor Patricia Paay. Ze heeft zelfs gedreigd op te stappen.
Met de grootste moeite heeft Remco haar moeten uitleggen dat dit alles niet waar is en Patricia en hij niet meer dan goede vrienden zijn", vertelt een vriend van Remco aan Primeurjagers.
Hmmmmmmz............... I don't kiss en tell,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef Duderella het volgende:
Hoe oud was jouw hangzak dan conleche? Wanneer begint dat hanggebeuren ongeveer in te treden?
Misschien kan conleche dit ook even middels wat raapstelen en een knolselderij weergeven? Zodat we een volledig beeld hebben van de algehele verzakkingsproblematiek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net over de vrouwelijke variant ...
Vaginale verzakking...WTF???
Nog meer reden om dat die bekkenbodemspieren te blijven trainen!
Aha, dat is dan beyond raapstelen, vrees ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
Ik lees dat je rectum dan via je vagina naar buiten komt zakken.
Ik geloof niet dat ik me er ook maar IETS bij voor kán en wil stellen
O bah!!!! Ik ga nu zo iedere dag 10x die BB spieren trainen. Ik vergeet het nog weleens, maar vanaf nu..........quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
Het is een vriendin van me pas overkomen, binnenkort gaat haar baarmoeder eruit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
quote:'Micky Hoogendijk is aardig'
Uitgegeven: 6 oktober 2009 15:05
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 15:06
AMSTERDAM - Aanvankelijk wilde Christina Curry niets te maken hebben met de nieuwe geliefde van haar vader Adam, maar inmiddels is het toch tot een ontmoeting gekomen. En het viel alles mee, vertelt Christina deze week in Grazia.
© NU.nl/Rob Rotgers"Ik vind Micky aardig. Ze is pas gisteren in San Francisco aangekomen, dus ik ken haar nog helemaal niet. Maar ze is heel vriendelijk", zo zegt ze in het tijdschrift.
In juni stond de 18-jarige Christina nog heel anders in de hele situatie. Toen liet ze op haar Twitterpagina weten dat ze nooit iets met Micky te maken wil hebben. "Wat zij heeft geflikt is onvergeeflijk", zo schreef ze destijds.
Vorige maand liet de dochter van de onlangs gescheiden Adam Curry en Patricia Paay echter weten dat ze inmiddels openstond voor een ontmoeting.
Mannen
Deze zomer werd bekend dat Adam Patricia verliet voor de veel jongere Micky. Aanvankelijk waren Patricia en Christina ontroostbaar en boos, maar inmiddels heeft ook Patricia weer mannen in haar leven toegelaten.
Zo liet de 60-jarige televisiepersoonlijkheid onlangs weten dat ze een one night stand heeft gehad met een model. Afgelopen weekend onthulde ze daarnaast dat ze het momenteel erg leuk had met een 35-jarige.
Christina vindt het allemaal best, zo zegt ze in Grazia. "Moet ze dan wachten tot ze een oude, rijke man tegenkomt en daarmee genoegen nemen? Ze maakt gewoon lol."
Single
Zelf wil Christina het later anders gaan doen dan haar moeder. "Zij is drie keer getrouwd geweest en al heel jong begonnen. Daarom is ze nu zo aan het daten. Ze is nooit echt single geweest. Ik ga niet dezelfde fout maken."
© NU.nl
Is teabaggen wat ik denk dat het is??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Met zo'n hangzak kan je wel goed teabaggen. Ik weet niet of dat leuk is hoor.
Mja ik wilde het al zeggen, maar het ligt er blijkbaar aan in welke regio je woont..quote:
OMG OMG OMG!quote:
Mjah, ik zeg toch; re-gi-o.quote:
Ik denk dat hel losbreekt bij Pwtish als Micky zwanger wordtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:38 schreef Nadine26 het volgende:
En ook omdat ik de verhaallijn die Micky zo subtiel heeft aangestipt - als een soort vooruitwijzing - graag wil volgen: de babyDie baby komt er.
quote:Vraagje; had een SMS gesprek met mijn sv, over wat hij nog zou willen proberen, kreeg ik terug: "ga je nog een keer extreem teabaggen"
Eeeeh teabaggen is toch zogezegd ballen likken? Dat zou ik dan toch moeten doen?
Wil graag weten wat hij bedoelt, anders kan ik nooit scherp terug reageren!
Hmm. Ik twijfel. Ik ben nu wel nieuwsgierig, maar anderzijds heb ik toch het gevoel dat ik het echt niet wil wetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:
Dames, teabaggen is geen plompzakken! Je theezakje dip je toch ook ergens in? Laat de fantasie even werken ja, zijn we weer bij?
De etiquette schrijft trouwens wel voor dat je het theezakje nooit mag uitknijpen!
'Stiefmoeder'quote:
Het haar van Mick ziet er beter uit dan dat stro van Christina. Ik snap dat kapsel niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:44 schreef kissaa het volgende:
Ze mogen alledrie trouwens wel wat doen aan de uitgroei
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
En steekt Mick nou haar middelvinger omhoog of zie ik het verkeerd op een klein scherm?
O wacht, nu zie ik opeens wat er écht speelt op deze foto:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'Stiefmoeder'De titels komen ook steeds sneller begrijp ik
En steekt Mick nou haar middelvinger omhoog of zie ik het verkeerd op een klein scherm?
[/quote
Ja ,Mick steekt haar middelvinger op maar Chrissie balt haar vuistje en denktWacht maar bitch,binnenkort krijg je een knal van me
en Eddem is nog steeds niet geland op aarde met z'n roze bril
IDD!! brrquote:
Hé! toen ik 19 was was het 1989 jja! Toen toupeerden we er flink op los hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:35 schreef snetje het volgende:
het lijkt wel alsof chrissie weg smelt voor micky ........
hoe krijgt micky dat voor elkaar ?
door gewoon te zeggen : meid je bent 19 en op die leeftijd hoef je je haar nog niet te touperen ...
Touperen kan prima, maar Chrissy volgt exact haar moeder en plukt en toupeert overal en vooral die vreselijke pony.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 03:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Hé! toen ik 19 was was het 1989 jja! Toen toupeerden we er flink op los hoor
Wat is een douchebag?quote:@MickyHoogendijk http://tinyurl.com/ybersla shame they didn't use the one of all 3 of us flipping them off. press = douchebags
about 6 hours ago from web
Thnx Cc. Ik kende die hele uitdrukking niet.quote:
Nee, na wat googlen ben ik inmiddels wat wijzer geworden. Je leert hier nog eens iets.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Leandra het volgende:
Een "douche" is in de VS dan ook iets heel anders dan in het NL......![]()
Die fout wil je niet maken zeg maar![]()
De onderste foto van Pwtish, wat een verschil, lijkt wel 10 jaar ouder dan nu...quote:
wat een raar lullig liedjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |