Dank voor het relativeringsmomentjequote:
Ja hallo. Straks wil je ook nog dat we gaan nuanceren ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:16 schreef bloodymary het volgende:
Beetje relativeren allemaal, het komt uit de Telegraaf en die zetten gerust quotes neer zonder iemand gesproken te hebben.
Shocking. Ronduit shocking.quote:Micky Hoogendijk onderging ingreep
Uitgegeven: 1 oktober 2009 12:44
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2009 12:44
AMSTERDAM - Een botoxbehandeling hoeft niet zo nodig van Micky Hoogendijk, maar de zakenvrouw en nieuwe vriendin van Adam Curry heeft wel aan zichzelf laten sleutelen, bekent ze deze week aan de website Wellness.nl.
© Wenn.comOver de aard van de cosmetische ingreep laat ze zich alleen niet expliciet uit. "Ik kom er eigenlijk niet meer graag op terug, want dan gaat het zo'n eigen leven leiden", zegt ze tegen de site.
"Oké, laat ik dit zeggen dan: ik ben in de loop der jaren niet alleen in de léngte gegroeid. Dan kan iedereen wel een beetje bedenken wat ik bedoel."
Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Uitstraling
Hoogendijk geeft haar uiterlijk "een blije acht". Naar eigen zeggen heeft ze een vrolijke en vriendelijke uitstraling. "Als mensen al omkijken naar mij, zal het daardoor komen. En ik heb mijn lengte natuurlijk aardig mee."
Hoogendijk was de afgelopen maanden veelvuldig in het nieuws, omdat Adam Curry zijn vrouw Patricia Paay voor haar verliet.
© NU.nl
So what is her point?quote:Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Ik snap het ook niet helemaal ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef DarkElf het volgende:
'mede door de dood van haar moeder' heeft haar leven een totaal andere wending gekregen?
nu is je moeder verliezen verschrikkelijk dus daar hoor je mij niet over maar.... die is toch pas net overleden? dat heeft toch niets te maken met hoe haar leven daarvoor was.. of ben ik nu blont?
nu vraag ik mij af of hij Chrissie ook heeft voorgelogen?quote:vroeg ik hem nog: Adam, ik neem aan dat Micky niet in San Francisco is wanneer Christina bij je logeert?
Nee, daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, want Micky
was in Nederland.
Hij heeft me echt belazerd.
Hmmmmmz....... behalve een blauwe maandag in GTST, wat heeft ze nog meer gedaan eigenlijk, als actrice zijnde? Ik geloof dat ze toen ook niet was aangenomen op haar acteertalent, maar eerder op haar strakke koppie.............(ik denk dat het dan ook niet lang zal duren, voor ze in de boekhouding bij Eddem op zoek gaat naar een rekening van Docter Smooth, om zodoende de naam van de wonderdokter van Patries te achterhalen....)quote:Botox ziet Hoogendijk daarentegen niet zitten. "Zelf zou ik nooit botox laten inspuiten omdat dan je hele expressie verdwijnt. Als actrice is dat een handicap, want je moet het daar juist mede van hebben."
Uitstraling
Hoogendijk geeft haar uiterlijk "een blije acht". Naar eigen zeggen heeft ze een vrolijke en vriendelijke uitstraling. "Als mensen al omkijken naar mij, zal het daardoor komen. En ik heb mijn lengte natuurlijk aardig mee."
Telegraaf.quote:Micky: 'Ik ben een mankepoot'
AMSTERDAM - Adam Curry is niet de enige die weleens een scheve schaats heeft gereden...
Zijn vriendin Micky Hoogendijk vertelt op Wellness.nl dat het lastig is om in haar schoenen te staan. Haar benen zijn ongelijk en dat levert een aantal vervelende problemen op. "Mijn ene been – en ik zeg niet welk been – is een heel stuk langer dan het andere! Feitelijk ben ik gewoon een mankepoot. Zonder inlegzool in mijn schoen loop ik hartstikke scheef. Mijn afwijking levert mij helaas een hoop gewrichtspijn op aan schouders, nek en rug. Daarvoor laat ik mij elke zes weken door een manueel therapeut behandelen."
Ook vertelt ze dat ze onder het cosmetische mes is geweest, maar wát ze nu precies heeft laten doen wil ze dan weer niet kwijt. Al is het geen groot raadsel... "“Ik ben in de loop der jaren niet alleen in de léngte gegroeid."
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Mick heeft dus een penisverlenging laten uitvoeren. Goh.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar Mick heeft dus een penisverlenging laten uitvoeren. Goh.
Beetje over water lopen en zorgen dat ze zichzelf niet verblindt met haar vrolijk schitterende aureool, schat ik zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Wat doet zij eigenlijk voor de kost. Vroeger heeft ze ooit een rolletje gehad in gtst en ze heeft ooit gewerkt in de Supper Club, maar wat doet ze nu?
En zichzelf in vogelnestjes verhangen (lekkere vogelnesten zullen dat zijn, met een been dat anderhalve meter langer is dan het anderequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beetje over water lopen en zorgen dat ze zichzelf niet verblindt met haar vrolijk schitterende aureool, schat ik zo.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef Ole het volgende:
Zoek de fouten
http://www.mickyhoogendijk.nl/
Echt he?!?!?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooo:ooooooooooooooooooh! En die andere knie zit ook nogges veeul hoger!
Oh ik vond het wel grappig en schattigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ptwish weer bij Boulevard. Ging weer nergens over
Ik las treurwilgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
'Een héél stuk langer' en dan is het op te lossen met een inlegzool?
Een inlegzool van een centimeter of tien hoog stel ik me dan voor?
Die heeft overdrijven en aandachtshoeren echt uitgevonden he? Wat een treurig wicht
Alles voor een minuutje aandacht.
Ik stop metéén met persen, dan maar geen kind of droogbloemen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef Ole het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!BREAKING NEWS!!!!!
Shownieuws meldt dat Micky zojuist Christina heeft ontmoet
schijnt op haar facebook te staan
STOP DE PERSEN !!!!!!!
Maar dan de hamvraag: zie je ook kleuren?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef MaLo het volgende:
Jongens, let eventjes goed op. Dit is heel boeiend wat ik nu ga typen!
Mijn ene been is OOK langer dan het andere en ik heb OOK inlegzolen gehad!
Spannend he.
En voor mensen die het interesseert, hoewel ik het me niet kan voorstellen, met een inlegzool kun je een verschil van maximaal 1 cm corrigeren)
Pssssst, over kleuren: dat balkje in de PMbox wordt geel als ik je wil PMen. Hij is vol!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar dan de hamvraag: zie je ook kleuren?!
Dat zeiden ze niet, het was echt tijdens de eindtune.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik stop metéén met persen, dan maar geen kind of droogbloemen!
Wat is er gebeurd tussen die twee dan???
Misschien bedoelde ze met 'C is great' heul iets anders!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef DarkElf het volgende:
hehe die mick, ze kan ook niets anders dan dat schrijven natuurlijk, zelfs al was t akelig ..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze met 'C is great' heul iets anders!
Colourseeing is great! (en toen twijfelde ze hoe ze dat moest schrijven en of het uberhaupt wel een woord is en deed ze het maar zo, het blijft Meisje Mick met haar talenkuil natuurlijk).
quote:Patricia Paay weer boos op Micky!
Dit bericht is geplaatst op 02-10-2009 om 13:20:00
Paay haalt weer keihard uit naar Micky Hoogendijk....
"Ik begrijp er niets van dat die Micky nu weer zo nodig naar buiten moet brengen dat ze Christina heeft ontmoet. Waar is ze nu in godsnaam mee bezig. Het betekent dat zij absoluut er geen enkel benul van heeft wat het is om moeder te zijn", vertelt een boze Paay aan Primeurjagers.
Patricia Paay doelt op de opmerking van Micky op haar Facebook dat ze Christina "great" vindt. Paay heeft nog zo aan Adam gevraagd om Micky niet aan hun dochter op te dringen en dat zou nu in Paay's beleving wel zijn gebeurd.
Geen goed woord heeft ze dan ook voor Micky over!
wat een stel bakvissen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Om te gillen dat gehakketak van La Paay en Meisje Mick.![]()
Ga zo door ladys meiden, wij genieten wel.
quote:chrissiecurry: cant sleeep properly..thinking tooooo much
about 2 hours ago from mobile web
Waarom gooien ze allemaal dingen op Twitter, als ze niet willen dat de pers weer schrijftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef snetje het volgende:
gut! het meiske kan er al niet van slapen ...![]()
[..]
Dat getoupeerde Pwtish-haar moet ze niet aan beginnen voor ze 50 isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een vreselijke foto op haar Twitter profile.
[ afbeelding ]
Nope!\\\quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef snetje het volgende:
gut! het meiske kan er al niet van slapen ...![]()
[..]
Ik krijg het gevoel dat Micky probeert Patricia uit haar tent te lokken en dat lukt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Om te gillen dat gehakketak van La Paay en Meisje Mick.![]()
Ga zo door ladys meiden, wij genieten wel.
Om 21.35 u.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Pssst, vanavond komt die TV kantine aflevering met Gerda Gleuflip!
Geen idee hoe laat enzo en of ik het ga en kan kijken, maar dan is het daarna vast op Youtube te vinden
Ja leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Pssst, vanavond komt die TV kantine aflevering met Gerda Gleuflip!
Geen idee hoe laat enzo en of ik het ga en kan kijken, maar dan is het daarna vast op Youtube te vinden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef beequeen het volgende:
Piica is dus niet te zien, eerder wel. Het was een pica van C met Perez Hilton.
Niet mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een vreselijke foto op haar Twitter profile.
[ afbeelding ]
quote:Ex danspartner Remco Bastiaansen nieuwe liefde van Patricia Paay!
Dit bericht is geplaatst op 04-10-2009 om 17:25:00
Vanmorgen kwam Patricia Paay ineens met Remco Bastiaansen naar de premiere van...
Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot. Remco was drie jaar geleden de danspartner van Patricia tijdens het RTL programma "Dancing with The Stars". Is hij haar nieuwe liefde? Primeurjagers vroeg het de diva.
"Remco (31) vond mij drie jaar geleden al leuk, maar toen was ik nog getrouwd. Na de breuk van Adam zijn wij vaak uit eten geweest. Het klikt goed tussen ons. Hij is een mooie jongen en heb veel plezier met hem.
De laatste tijd is er wat meer tussen ons, maar echt klaar voor de liefde ben ik nog niet. Remco snapt dat en heeft er geen moeite mee. Op dit moment staat mijn dochter op de eerste plaats en moet er nog veel in mijn leven geregeld worden.
Maar op langere termijn sluit ik een relatie met Remco niet uit. In de tussentijd blijven we elkaar wel zien en plezier maken".
Wtf moet hij met Pwtish?quote:
Is hij nu een mannelijke golddigger?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach....hij ziet er niet slecht uit. Maar het heeft natuurlijk iets pathetisch, een vrouw van 60 met een jongen van 30.
Dat weten we nog niet maar Patries is dan wel een super-Cougarquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is hij nu een mannelijke golddigger?
Is dat Remco Bastiaansen? Mooie jongenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach....hij ziet er niet slecht uit. Maar het heeft natuurlijk iets pathetisch, een vrouw van 60 met een jongen van 30.
Met Charissa @ Greysquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft Primeurjagers dat allemaal weer zelf uit hun dikke duim gezogen
Remco is toch al jaren met Larissa/Clarissa of hoe die danseres ook heet die ook aan dat programma mee deed?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
"When I die, I want it to be on my 100th birthday, in my beach house on Maui, and I want my husband to be so upset he has to drop out of college."
(Roz, Frasier)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
"When I die, I want it to be on my 100th birthday, in my beach house on Maui, and I want my husband to be so upset he has to drop out of college."
(Roz, Frasier)
Oh ja, had ik het bijna goed!quote:
Hihihiiiiiiiiiihihihiquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Patsy het volgende:
(Roz, Frasier)
Oh, dat ziet er dan wel weer meteen héél gezellig uit, alsof ze altijd de beste vriendinnen zijn geweest.quote:
Dat die twee er dan ook niet even bij nadenken dat het écht niet tof is om zulke foto's van hun samen online te zetten.quote:
Ik denk dat Chrissie gewoon een onnadenkend respectloos en ondankbaar stuk vreten is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Het is ook meteen zo over the top. "Oh, laten we ons gaan verkleden en er een leuk feestje van maken!" Ik debnk dat Micky iets in het drankje van Chrissie heeft gedaan.
Dat wel idd. Maar ik geloof dat ze niet beter meer weten. Ze zijn zogezegd niet meer compliet als ze hun leven niet voor de camera leiden. Of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die twee er dan ook niet even bij nadenken dat het écht niet tof is om zulke foto's van hun samen online te zetten.
Jeetje, hoe haalt Patricia Paay het in haar hoofd te beweren dat Christina nog niet toe is aan eenquote:
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:54 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jeetje, hoe haalt Patricia Paay het in haar hoofd te beweren dat Christina nog niet toe is aan een
ontmoeting, suggererend dat Christina een kleuter is.![]()
Tja, als Patricia Paay zich zo tegen Christina heeft opgesteld al die maanden.........
Mijn god en dan die jongere mannen, kom op zeg.
Met die leeftijdsverschillen denk ik wel eens bij mezelf "kijk daar gaan moeder en zoon" maar nu is het dus moeder en kleinzoon.
Dat is toch wel hard voor Patricia dat ze ineens voor Mickey kies..Ze heeft goed naar haar zin in San Francisco.quote:
Kwestie van interpretatie.......quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?
Wat zie ik wat jij niet ziet dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij iets heel anders onder dat linkje dan wij ofzo?
Nou, het linkje gaat over foto's van Micky en Chrissie en jij begint te tieren over Ptwish.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |