Fixed!! Nou ja anywayzzz.......... om ontopic terug te keren: ik snap best dat Patries niet zo van rooie uien houdt!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:11 schreef Vivi het volgende:
Ik mis alleen de zwartwitte blokjes erachter.
quote:Patricia Paay zet relatie van vriend op het spel!
Dit bericht is geplaatst op 06-10-2009 om 10:02:00
Patricia Paay heeft haar vriend dik in de problemen gebracht door...
afgelopen zondag te vertellen dat zij en Remco Bastiaansen iets meer zouden hebben dan een vriendschap De diva speelt met vuur voor Remco die gewoon blijkt samen te wonen.
Op de premiere van de film Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot riep Paay twee fotografen van een roddelblad apart onder het mom van: "jullie mogen als eerste mijn nieuwe vriend fotograferen". Deze dachten dan ook een primeur te hebben.
Maar alle publiciteit heeft Remco thuis in de problemen gebracht. "Zijn vriendin was woedend en wilde van Remco weten of hij inderdaad al langer gevoelens koestert voor Patricia Paay. Ze heeft zelfs gedreigd op te stappen.
Met de grootste moeite heeft Remco haar moeten uitleggen dat dit alles niet waar is en Patricia en hij niet meer dan goede vrienden zijn", vertelt een vriend van Remco aan Primeurjagers.
Hmmmmmmz............... I don't kiss en tell,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef Duderella het volgende:
Hoe oud was jouw hangzak dan conleche? Wanneer begint dat hanggebeuren ongeveer in te treden?
Misschien kan conleche dit ook even middels wat raapstelen en een knolselderij weergeven? Zodat we een volledig beeld hebben van de algehele verzakkingsproblematiek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net over de vrouwelijke variant ...
Vaginale verzakking...WTF???
Nog meer reden om dat die bekkenbodemspieren te blijven trainen!
Aha, dat is dan beyond raapstelen, vrees ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
Ik lees dat je rectum dan via je vagina naar buiten komt zakken.
Ik geloof niet dat ik me er ook maar IETS bij voor kán en wil stellen
O bah!!!! Ik ga nu zo iedere dag 10x die BB spieren trainen. Ik vergeet het nog weleens, maar vanaf nu..........quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
Het is een vriendin van me pas overkomen, binnenkort gaat haar baarmoeder eruit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Dat vrouwentopic![]()
quote:'Micky Hoogendijk is aardig'
Uitgegeven: 6 oktober 2009 15:05
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2009 15:06
AMSTERDAM - Aanvankelijk wilde Christina Curry niets te maken hebben met de nieuwe geliefde van haar vader Adam, maar inmiddels is het toch tot een ontmoeting gekomen. En het viel alles mee, vertelt Christina deze week in Grazia.
© NU.nl/Rob Rotgers"Ik vind Micky aardig. Ze is pas gisteren in San Francisco aangekomen, dus ik ken haar nog helemaal niet. Maar ze is heel vriendelijk", zo zegt ze in het tijdschrift.
In juni stond de 18-jarige Christina nog heel anders in de hele situatie. Toen liet ze op haar Twitterpagina weten dat ze nooit iets met Micky te maken wil hebben. "Wat zij heeft geflikt is onvergeeflijk", zo schreef ze destijds.
Vorige maand liet de dochter van de onlangs gescheiden Adam Curry en Patricia Paay echter weten dat ze inmiddels openstond voor een ontmoeting.
Mannen
Deze zomer werd bekend dat Adam Patricia verliet voor de veel jongere Micky. Aanvankelijk waren Patricia en Christina ontroostbaar en boos, maar inmiddels heeft ook Patricia weer mannen in haar leven toegelaten.
Zo liet de 60-jarige televisiepersoonlijkheid onlangs weten dat ze een one night stand heeft gehad met een model. Afgelopen weekend onthulde ze daarnaast dat ze het momenteel erg leuk had met een 35-jarige.
Christina vindt het allemaal best, zo zegt ze in Grazia. "Moet ze dan wachten tot ze een oude, rijke man tegenkomt en daarmee genoegen nemen? Ze maakt gewoon lol."
Single
Zelf wil Christina het later anders gaan doen dan haar moeder. "Zij is drie keer getrouwd geweest en al heel jong begonnen. Daarom is ze nu zo aan het daten. Ze is nooit echt single geweest. Ik ga niet dezelfde fout maken."
© NU.nl
Is teabaggen wat ik denk dat het is??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Met zo'n hangzak kan je wel goed teabaggen. Ik weet niet of dat leuk is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |