Die logeerpartij is na 2 weekjes echt nog niet voorbij.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef Ole het volgende:
Die roddel gaat al. Kijk maar in het vorige deel
Keesjeislief vs Patries # 13

Wat een zachtgekookt eitjequote:Op woensdag 23 september 2009 21:05 schreef Cacao het volgende:
Dit is haar vriendje nog steeds?
[ afbeelding ]
(tvp)

.
.

Die nieuwe gate komt als je het het minst verwacht is mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt idd zijn beste tijd gehad te hebben...
tis tijd voor een nieuwe gate..

lekker spontaan is chrissie ookquote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef Eef999 het volgende:
Christina met haar nieuwe vriendinnetjes in SF, ze lijken wel 11

dan moeten we t er gewoon niet meer over hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Die nieuwe gate komt als je het het minst verwacht is mijn ervaring.
Pats boem! en dan is ie er zomaar.

Ze is net een travestiet die denkt dat haar lippen zo voller lijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker spontaan is chrissie ook
elke beweging lijkt bedacht te zijn en ze houdt haar mond steeds zo raar?

"We looked cute and all that" en dan die foto van drie lelijkerds in een uitgekotste legging en overmatige eyeliner.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef Eef999 het volgende:
Christina met haar nieuwe vriendinnetjes in SF, ze lijken wel 11

Waarom zou iemand in hemelsnaam met Giel Beelen willen tongzoenen...quote:Giel weigert Patricia Paay te tongzoenen
Zij wou wel!
Toen Patricia Paay te gast was in de ochtendshow van Giel Beelen, had ze een duidelijk plan. Ze wilde met Giel zoenen, maar Giel stond doodsangsten uit toen de diva te dichtbij kwam.
Een paar weken geleden was Motown-zanger Waylon te gast bij Giel. De dj had het toen met hem over Patricia. In een roddeltijdschrift stond dat Waylon verkering zou hebben met de blonde diva en Giel kon daar niet over uit. ‘Waarom met Patricia Paay, of all people’, vroeg de radiopresentator vol ongeloof.
Patricia hoorde dat en kwam haar gelijk halen. Nadat ze Giel’s haar goed had gedaan en mondspray had gespoten maakte ze een move.

Ja, ik zag het net ook, trieste actiequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
Er zijn zelfs beelden van. Het gaat echt nergens over.
De Televaag.

Echt hè? Wie leent zich nu voor zulke onzin.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Eef999 het volgende:
Ja, ik zag het net ook, trieste actie

Ze slaat echt een beetje door in haar 'ik ben nog nooit zo happy geweest' fasequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wie leent zich nu voor zulke onzin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |