abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:00:52 #201
163650 Greys
pi_73417081
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef yyentle het volgende:

[..]

Wat zie ik wat jij niet ziet dan?
Nou, het linkje gaat over foto's van Micky en Chrissie en jij begint te tieren over Ptwish.
Mag uiteraard, meningen verschillen, maar het kleinzoongehalte haalde ik niet helemaal uit het linkje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:01:34 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73417093

4 oktober 2009
Christina Curry is op de foto geweest met de meest gevreesde entertainmentblogger van de Verenigde Staten, Perez Hilton. Curry plaatste de foto die in San Francisco is gemaakt op haar Twitter. Ze geniet momenteel van een vakantie in San Francisco.

Christina hield deze week de gemoederen bezig, ze zou de nieuwe vriendin, Micky Hoogendijk van haar vader Adam Curry gaan ontmoeten. Die ontmoeting is schijnbaar goed gegaan want Micky twitterde eerder deze week dat ze Christina fantastisch vindt.
pi_73417177
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef Eef999 het volgende:
Chrissie meets Micky
Wat een colourfull shirt heeft Chrissie ook aan .
pi_73418183
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, het linkje gaat over foto's van Micky en Chrissie en jij begint te tieren over Ptwish.
Mag uiteraard, meningen verschillen, maar het kleinzoongehalte haalde ik niet helemaal uit het linkje
Dat is waar. Deze week las of hoorde ik dat ze dit keer iets had met een man die 30 jaar jonger is.

Of het nou waar is of niet, dat gedoe met al die veel jongere mannen begint te vervelen. Wat wil Patricia nou eigenlijk laten zien met al die jongere mannen en al dat geflirt? Ik kan me van Christina goed voorstellen dat ze het gênant en eindeloos vermoeiend vindt.

Patricia vertelt in het filmpje dat Christina nog niet toe was aan een ontmoeting met Micky, alsof Christina zelf niet kan bepalen wie ze wel of niet wil ontmoeten. En ja, als ik Patricia zo hoor praten snap ik heel goed waarom Christina het vermoedelijk wel heel erg naar haar zin heeft in San Fransisco.

Het is ook zuur voor Patricia maar het leven van Christina staat niet stil omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is gegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:54:59 #205
163650 Greys
pi_73418313
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:49 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat is waar. Deze week las of hoorde ik dat ze dit keer iets had met een man die 30 jaar jonger is.

Of het nou waar is of niet, dat gedoe met al die veel jongere mannen begint te vervelen. Wat wil Patricia nou eigenlijk laten zien met al die jongere mannen en al dat geflirt? Ik kan me van Christina goed voorstellen dat ze het gênant en eindeloos vermoeiend vindt.

Patricia vertelt in het filmpje dat Christina nog niet toe was aan een ontmoeting met Micky, alsof Christina zelf niet kan bepalen wie ze wel of niet wil ontmoeten. En ja, als ik Patricia zo hoor praten snap ik heel goed waarom Christina het vermoedelijk wel heel erg naar haar zin heeft in San Fransisco.

Het is ook zuur voor Patricia maar het leven van Christina staat niet stil omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is gegaan.
Oh... ik heb heel dat filmpje niet gezien nog
Zit op het werk en zag alleen het beginnetje met die foto's, vandaar

Ik denk alleen echt niet dat Ptwish zo met 'al die jonge mannen' loopt te sletten. Dat van Waylon bleek toch ook helemaal niet waar te zijn? Ik geloof van die Remco ook niet dat hij op een vrouw van dubbel zijn leeftijd valt, jij wel? Denk dat 90% verzonnen is.

En Christina d'r leven hoef niet stil te staan omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is, maar een beetje meer respect naar je moeder toe zou wel fijn zijn, vooral in het begin als het allemaal nog wat gevoelig ligt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73418506
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:54 schreef Greys het volgende:

Ik denk alleen echt niet dat Ptwish zo met 'al die jonge mannen' loopt te sletten. Dat van Waylon bleek toch ook helemaal niet waar te zijn? Ik geloof van die Remco ook niet dat hij op een vrouw van dubbel zijn leeftijd valt, jij wel? Denk dat 90% verzonnen is.

En Christina d'r leven hoef niet stil te staan omdat haar vader er met een andere vrouw vandoor is, maar een beetje meer respect naar je moeder toe zou wel fijn zijn, vooral in het begin als het allemaal nog wat gevoelig ligt
Wat is er nou zo leuk aan al die stunts met die jonge mannen? Dat is even leuk maar voor Christina moet het toch wel erg vervelend zijn: als het mijn moeder was zou ik me schamen.

Joh, Christina steunde haar moeder ook in het begin, maar het is nu al weer meer dan vier maanden geleden en het leven gaat verder, zeker voor Christina, hopelijk ziet Patricia dat ook in.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:06:04 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73418549
Hoezo stunts met jonge mannen??
Dat het in de roddelbladen staat wil niet zeggen dat er ook maar iets van waar is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73418727
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
Dat het in de roddelbladen staat wil niet zeggen dat er ook maar iets van waar is....
Je ziet toch ook de filmpjes, (laatst nog dat filmpje met Giel Beelen) en wat Patricia er zelf over vertelt wel?

Nogmaals, ze moet het zelf maar weten. Ik vind het jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:13:17 #209
163650 Greys
pi_73418745
quote:
Dat ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:17:28 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73418848
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je ziet toch ook de filmpjes, (laatst nog dat filmpje met Giel Beelen) en wat Patricia er zelf over vertelt wel?

Nogmaals, ze moet het zelf maar weten. Ik vind het jammer.
En als Patricia er dan zelf over vertelt, vertelt ze dan dat ze net weer een roedel vers afgestudeerden heeft afgewerkt, of date ze met mannen die toevallig jonger zijn dan zij?

Verschil:
  • Roedel vers afgestudeerden afwerken = ze neukt zich suf met knullen van onder de 30.
  • Daten met mannen die jonger zijn dan zij = ze heeft regelmatig een etentje met een man van onder de 60.
  • Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:18:11 #211
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73418868
    quote:
    Ik geloof er ook niks van zeker met Remco niet. Ze hebben ooit gedanst tijdens het programma DWTS met oudjaar paar jaar geleden..Vandaar dat die onzin verhaal nu ineens in de media staat..
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:23:28 #212
    163650 Greys
    pi_73419022
    En zelfs al zou het waar zijn, dan is het niet iets dat ik zou doen, maar moet zij lekker zelf weten.
    (En ja, ook Chrissie moet zelf weten of ze wel of niet goed omgaat met Meisje Mick, maar het zou gewoon respectvoller zijn als ze dat nog even zonder foto's in de media deed ).

(Als dertigjarige knul val je toch niet op een vrouw van zestig? )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:25:53 #213
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_73419108
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:23 schreef Greys het volgende:

(Als dertigjarige knul val je toch niet op een vrouw van zestig? )
    Nou, als ze er zo goed geconserveerd uitzien als Paay, dan kan ik me de aantrekkingskracht wel voorstellen.
    Jaja, de wens is de vader van die gedachte, ik wil over 19 jaar ook zo goed geconverseerd zijn, met een 30-jarige boytoy tussen mijn lakens .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_73419369
    Ik ben met Cc on this one. Het is niet omdat je zelf ouder wordt, dat je dan ineens op mannen valt met een kalende kop, hangzak dan wel billen en bierbuik.

Ik hoop dat ik ooit over deze fase heengroei.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:38:32 #215
    163650 Greys
    pi_73419450
    Een jaar of tien-vijftien jonger kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar 30 en 60... brrrr.
    Dan had diegene echt bijna je oma kunnen zijn.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:40:21 #216
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_73419492
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
    Een jaar of tien-vijftien jonger kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar 30 en 60... brrrr.
    'Je kleinzoon' bedoel je.

Op een gegeven moment vallen leeftijdsgrenzen weg. Met name wanneer ik een bepaalde leeftijd heb bereikt .
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:41:58 #217
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_73419536
    Wat is een hangzak?
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:42:29 #218
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_73419546
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Duderella het volgende:
    Wat is een hangzak?
    Ik weet niet of static die plaatjes hier op prijs stelt ...
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:42:46 #219
    163650 Greys
    pi_73419553
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Duderella het volgende:
    Wat is een hangzak?
    He ja Co, leg eens uit?

* Greys gaat er eens goed voor zitten.

Misschien even een Paintje er bij voor de duidelijkheid?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_73419563
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
    Over het algemeen heb je natuurlijk wel gelijk Maar Patriesja ziet er (met het juiste licht) echt erg goed uit. Kan zo voor 45 doorgaan......

Hebben jullie ook dat licht ineens een factor is?? Ik trek TL licht van boven niet meer zo goed, bijvoorbeeld.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:43:25 #221
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_73419567
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet of static die plaatjes hier op prijs stelt ...
    Oh.
    Aha.

Maar ik bedoel, hangen doet het toch wel. Of gaat het dan op een bepaald moment echt doorhangen of zo?
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:44:11 #222
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_73419588
    Gelukkig is er een oplossing voor!

http://www.jokeroo.com/video/funny/thenutbra.html
    pi_73419697
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh.
    Aha.

Maar ik bedoel, hangen doet het toch wel. Of gaat het dan op een bepaald moment echt doorhangen of zo?
    Dan is er te veel rimpelige stof over zeg maar. Zo'n plisséebuideltje. Niet zo aantrekkelijk. Als het goed is is het zo'n ferm pakketje!!

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 06-10-2009 12:16:45 ]
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:01:57 #224
    163650 Greys
    pi_73420070
    Is dat het ferme bundeltje of de hangvariant?
    Ik zie nu iets dat op een rode ui lijkt
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_73420215
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
    Is dat het ferme bundeltje of de hangvariant?
    Ik zie nu iets dat op een rode ui lijkt
    Ja ik vond het zelf ook wel een ui. Het is ook al een tijd geleden dat ik het heb gezien. Een hangzak, that is.

En als disclaimer: ik ben niet zo handig met een muis. Als ik m'n wacomtabletje bij de hand heb en ik eerst wat hangzak plaatjes googel.............you'll see!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')