http://www.imdb.com/title/tt0429493/quote:The A-Team is een televisieserie uit de jaren tachtig. De serie gaat over een groep huurlingen die in hun busje dwars door Amerika trekken. Onderweg helpen ze onderdrukte mensen in hun strijd tegen rijke criminelen en onderdrukkers. Kenmerkend voor de serie was de unieke combinatie van humor, stripachtige actie en jongensboek'achtig avontuur. The A-Team was destijds een waanzinnig succes en trok wereldwijd een miljoenenpubliek. Vandaag de dag wordt The A-Team nog vaak op tv herhaald. Omdat de serie destijds vooral kinderen van onder de 10 jaar aansprak, wordt het nu vooral gerekend tot jeugdsentiment. Ook zijn er vele A-Team fanclubs opgericht en heeft de serie een zekere cultstatus.
Opmerkelijk is dat de serie destijds veel controverse opriep, vanwege het vermeende geweldsgehalte en pro-militaire karakter. Vandaag de dag blijkt dat allemaal best mee te vallen: ondanks de ontelbare explosies, stunts, kogelregens en vuistgevechten, valt in de gehele serie slechts één zichtbare dode en vloeit er zelden bloed.
Ik hoop dat daar gewoon camera trucage voor gebruikt gaat worden, hebben ze vaak genoeg gebruikt in Hollywood.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:14 schreef catfish het volgende:
ik heb zeker vertrouwen in Liam Neeson, maar aangezien die 1,93m is en die Jackson 'maar' 1,85m vraag ik mij af of hij wel groot genoeg is om op een geloofwaardige manier Mr T neer te zetten
Zo goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Dat. Ben ook wel benieuwd... ziet er opzich niet onaardig uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga het denk ik niet kijken. Liam Neeson
Het wordt nooit meer zo camp als het was, ook al mikken ze daarop...
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.
Of The Knight Rider.
Zolang ze maar van MacGyver afblijven
Och, die dingen hebben heus geen afbreuk gedaan aan mijn jeugdsentiment hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe je
Datte dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat gaat 'm niet worden, althans niet voor de mensen die het vroeger al volgden. Het is net zoiets als met een plaatje kopen, de 1e versie lijkt altijd het beste en de remix is om te huilen.
Welke Knight Rider heb jij gezien danquote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Adolecens het volgende:
LoL, ben benieuwd![]()
Knight Rider is ook goed gelukt
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben heel benieuwd....
eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
Dit kan alleen maar gaan tegenvallen
Eens.quote:
Jezus christus!quote:
Not bad...quote:
Of het scenario ghehe. Maar ik heb hem, ouwe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef 2cv het volgende:
Yeah, right. Het is overigens HET script.
Ik bedoelde die nieuwe serie dusquote:
Niet onaardigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ler-the-a-team-video
Trailer online!
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Wachten tot 11 juniquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ler-the-a-team-video
Trailer online!
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Nee, daar staat 'ie niet.quote:
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door FOX.
Idd. Er werd zelfs een F16 uit de lucht geschotenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Ik verwachte wel telkens tijdens de trailer de oude themesong te horen, jammer maar helaas.
En ik telde geen een jeep die een koprol maakte
In de eerste minuut hoor je de eerste drie noten van het herkenbare stukje soms langskomen en op 1:05 hoor je het alombekende tutudutuuuquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Ik verwachte wel telkens tijdens de trailer de oude themesong te horen, jammer maar helaas.
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef SimonBalk het volgende:
De trailer is iig beter dan ik had verwacht. Alle personages zijn wel goed gecast. Ik denk dat dit toch best een aardige film kan worden. Niet dé film 2010 maar iig ook niet dé flop van 2010.
Miami Vice wou ik zien om dezelfde reden dat ik deze film wil zien. Niet al te hoge verwachtingen hebben dan kan het ook niet tegenvallen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Trystar het volgende:
Het zelfde als met de Miami Vice film. leuk maar haalt het nooit bij de serie.
Die koprol moet in de film zitten, anders is het bijvoorbaat al een kutfilm.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die koprol moet in de film zitten, anders is het bijvoorbaat al een kutfilm.
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jinquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Wie is dat die Hannibal speelt?! Totaal geen uitstraling. Lijkt wel op die dronken piloot uit Independence Day..
-edit-
wtf, Liam Neeson.. damn.
qui?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin
Takenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Liam Neeson
Die kerel uit:
Rob Roy
Schindler's List
Batman Begins
Excalibur
?
Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Noax het volgende:
George Peppard kun je er helaas niet meer bij hebben maar de overige acteurs wel.
Die hebben de serie gemaakt, dan zit ik niet op zoiets te wachten, of krijgen we straks ook een vervanger voor Madonna, die oud en verlept is?!
Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....
Voor de acteurs moet het wel mogelijk zijn de nodige pondjes kwijt te raken maar van Madonna valt helemaal niets meer te maken.
idee was super, maar ze hebben die serie zo verneukt! Eerste paar afleveringen waren nog wel leuk, maar daarna ging het echt hard..hard...hard achter uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoelde die nieuwe serie dus
Volgens mij zijn er genoeg acteurs die op die leeftijd nog een dergelijke rol vervullen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.
O, die is best cool eigenlijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef Ash het volgende:
Nieuwe trailer![]()
http://trailers.apple.com/movies/fox/theateam/ateam-tlr2_720p.mov
Ze worden allemaal gespeeld door iemand ander immers.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders
Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zienquote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders
tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na de tweede trailer ben ik minder enthousiast
realiteit in the a-teamquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijn. zonde.
Waarom zou hij zich schamen omdat hij iemand uit epesode 1 niet herkend? ik wou dat dat bij mij ook het geval was..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin
Dat inderdaad.. snif, en dat hij zich laat lenen voor die reclame van WoW is ook jammerquote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zien
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg maar gerust dat het een enorme kut TV serie is.
Ik ga hem dinsdag al kijken in België. Ben erg benieuwd, hoewel de originele serie voor absurd slecht non-geweld stondquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
hoewel de originele serie voor absurd slecht non-geweld stond
Te tof eigenlijk. Echt, aan het einde van de serie kon ik niet snappen dat ze terecht stonden voor moord, aangezien ze altijd mis schietenquote:
Net als Murdock die met de knuppel tussen zijn knieën een helicopter bestuurd en tegelijk met beide handen wat dynamiet naar beneden mikt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die koprol moet in de film zitten, anders is het bijvoorbaat al een kutfilm.
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Net als Murdock die met de knuppel tussen zijn knieën een helicopter bestuurd en tegelijk met beide handen wat dynamiet naar beneden mikt.
quote:LOS ANGELES – Filmregisseur Joe Carnahan doet een opvallende oproep aan alle filmliefhebbers die The A-Team gaan zien. ''We hebben een heerlijk toetje na de aftiteling, speciaal voor de fans van de tv-serie.''
De regisseur vertelt in een gesprek met NU.nl dat Dwight Schultz en Dirk Bennedict, die de rollen van Murdock en Face op zich namen in de hitserie van de jaren’80, na afloop van de film een bijzonder plekje hebben gekregen.
‘’Meer zeg ik daar niet over.’’
Een film maken van een van de meest succesvolle tv-series ooit. Carnahan ging de uitdaging aan en begon enkele jaren geleden samen met Michael Brandt te schrijven aan het verhaal.
‘’Het heeft erg lang geduurd voordat dit verhaal rond was. De moeilijkheid zat hem in de succesformule van The A-Team. Die code bleek lastig te kraken. Na onnoemelijk veel uren schaven, zagen en weer opbouwen is er een pareltje uitgekomen.’’
Plan
Toen de twee een plan hadden, zijn ze om de tafel gaan zitten met Stephen J. Cannell. ‘’Hij is de schrijver van de succesvolle tv-serie, en je wilt als regisseur toch altijd de zegen hebben van iemand die van niets iets heel groots heeft opgebouwd.’’
‘’Hij was direct erg enthousiast en toonde zich deze week een groot fan van het eindresultaat.’’
Verschillen
Carnahan, die eerder zijn naam verbond aan de Smokin' Aces-films en Narc, is benieuwd naar de reacties op deze film. Aanhangers van de eerste serie zullen op zoek gaan naar verschillen tussen de 2010-editie en de serie van dertig jaar geleden.
‘’Als jij fan was van de serie en dit niet kan waarderen, dan kan ik daar echt niets van begrijpen. Als er echt mensen zijn die dit niks vinden maar de serie wel een warm hart toedragen, dan moeten ze een stap terug doen, de situatie nader bekijken en zich afvragen waarom er geen vrouw in hun leven is.’’
De doelstelling is kraakhelder. Carnahan: ‘’We hebben iets gemaakt dat zowel de hardcore fans als mensen die de show nooit hebben gezien moet kunnen bekoren. Je moet in deze tijd geen logisch vervolg maken op iets dat een hit was in de jaren’80.’’
Originele cast
Het is voor de regisseur nooit een optie geweest om een film te maken met de originele cast, waar behalve George Peppard -die de rol speelde van John ‘Hannibal’ Smith- iedereen nog van in leven is.
‘’Simpelweg omdat de originele leider van de groep niet meer onder ons is. Als er eentje niet meer mee kan doen, dan de andere drie ook niet. Zij zijn legendes op het televisiescherm, ik heb vier jongens gevonden die op het witte doek schitteren.’’
BA Baracus
De rol van BA Baracus was de moeilijkste om in te vullen voor Canahan. ‘’Lastig, omdat je de perfecte acteur moet vinden die Mr. T’s rol kan spelen. Rampage -de artiestennaam van professioneel vechtsporter Quinten Jackson- heeft een enorme reputatie in de VS vanwege zijn carrière in de ring. Dat hij het op deze manier in zou vullen, had ik niet durven dromen.’’
quote:AMSTERDAM - Mr. T heeft zijn grote onvrede geuit over de nieuwe actiefilm 'The A-Team'. Volgens de man die in de serie publiekslieveling B.A. Baracus speelde, bevat de film te veel geweld en seks, in tegenstelling tot de tv-serie.
"Toen wij de serie maakten, raakte niemand echt gewond en was het een echt familieprogramma", zegt de inmiddels 58-jarige Mr. T in de Britse tabloid Sunday Express.
"Daar schijnt tegenwoordig niemand meer wat om te geven." Mr. T zegt te zijn gevraagd voor een cameo-rolletje, maar heeft voor de eer bedankt. "Ik wist wel wat er zou komen", zegt hij.
Dirk Benedict, in de serie bekend als Templeton 'Faceman' Peck, heeft wel een rolletje aangenomen in de film maar betreurt zijn beslissing.
Belediging
"Het is een rolletje van niks, ik ben drie seconden in beeld. Als je met je ogen knippert, zie je me niet. Het is eigenlijk een belediging," aldus Benedict.
Volgens hem hebben de filmmakers de oude castleden alleen gevraagd om mee te spelen zodat ze konden zeggen dat ze hun zegen hadden, maar eigenlijk stelt het allemaal weinig voor.
Dwight Schultz, die in de serie de gestoorde Murdock speelde, is ook gevraagd voor een cameo maar wilde geen commentaar geven. George Peppard, bekend als de sigaren rokende Hannibal Smith, overleed in 1994.
Bioscoop
'The A-Team' draait vanaf 10 juni in de Nederlandse bioscopen. De rollen van de vier veteranen worden ditmaal vertolkt door Liam Neeson (Hannibal), Bradley Cooper (Face), Quinton Jackson (B.A.), en Sharlto Copley (Murdock).
haha, ach en toch heeft het nogsteeds wel wat om te kijken zo rond het avondetenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef wormtrein het volgende:
Hopelijk worden ze weer opgesloten in een ruimte waar toevallig ook een snijbrander + lasapparaat en kilo's plaatstaal, buizen en wat oude auto onderdelen liggen!
Inderdaad. De trailer ziet er retestrak uit en de scene waarin de nieuwe Murdoch het busje van de nieuwe BA verpletterd deed me echt denken aan de serie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
Dit is een van de weinige verfilmingen van series die ik goed heb gevolgd waarvan ik vooraf niet huiverig ben voor het eindresultaat.
Dat is ook wel een beetje kansloos.quote:"Het is een rolletje van niks, ik ben drie seconden in beeld. Als je met je ogen knippert, zie je me niet. Het is eigenlijk een belediging," aldus Benedict.
Dat zal behoorlijk schelen ja. Ik weet nog steeds niet of ik m wil zien, zeker niet nu ik net de hele serie weer aan het kijken benquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Blaxje het volgende:
Vond 'm leuker dan verwacht! Veel actie, aardige grappen. Heb A-Team op TV nooit gevolgd, dus dat draagt er waarschijnlijk aan bij dat ik 'm leuk vind. 7/10
ik kon inderdaad ook niet liam neeson plannen als hannibalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond hem ook prima, alleen Liam Neeson als Hannibal was me iets te serieus ipv de altijd charismatische George Peppard.
Kom maar op met een vervolg.
Kan het eigenlijk niet beter verwoorden..quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!![]()
![]()
Da's best knapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Butterfly91 het volgende:
De tv-serie heb ik nooit gezien
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!![]()
![]()
Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik. Ik moet zeggen, ik zat te grinniken bij de trailer van de week, en mijn vriendin kon er ook wel om lachen, dus ik denk dat we hem wel gaan zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'de oude garde' er ook zo over denkt
Ik denk het ookquote:Op maandag 14 juni 2010 12:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik.
Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berustquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berust
Ze houden gewoon de traditie in ere!
Dude, echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:40 schreef heiden6 het volgende:
Vroeger kochten ze gewoon shots op die uit een James Bond-film waren geknipt.
Dan hoefde BA er niet zo vaak inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Serieus?
In de serie valt me wel op dat ze veel shots vaker gebruiken, vooral met vliegtuigen
Spaarde ook veel geld destijds als ze het budget niet hadden. Viel me vaak op dat een acteur in de ene aflevering de slechterik was, en in een andere een van de good guysquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dude, echt![]()
Jij kijkt ook de Simpsons niet omdat die gele huidskleur compleet onrealistisch overkomt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
Ik ergerde me aan Hannibal die in de eerste vijf minuten al 12 keer over een plan had en dat ging de hele film zo door.
en het is pas net zomer....dat wordt nog watquote:Op zondag 27 juni 2010 01:25 schreef Stefan het volgende:
Vond het ook belachelijk dat Hannibal gewoon op B.A. schiet in het begin, waarom? Hij raakt m zelfs.
Maar goed, tot nu toe valt op TS3 elke zomerfilm nog tegen.
Wie heeft het over moord?quote:Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Het enige dat leuk blijft is die cheesy jaren '80 versie, waarin je maar afvraagt HOE DE FUCK ZE TERECHT MOETEN STAAN VOOR MOORD, TERWIJL ZE IN 98 AFLEVERINGEN OP IEDEREEN SCHIETEN EN NIEMAND RAKEN?!?
Nou, ze worden er in de serie dus van beschuldigd dat ze een overste hebben vermoord, omdat die uit de school geklapt zou hebben dat ze de bank van Hanoi gingen beroven.quote:Op maandag 6 september 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie heeft het over moord?
A crime zeggen ze in de leader.
Dutch/Deutsch, Amerikanen weten het verschil nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Smeich het volgende:
Ik heb 'm net eindelijk gezien. Hoe leuk
En dan had ik even de credits laten doorlopen, zie ik het volgende staan "Dutch custom agent #1" en #2![]()
volgens mij kwamen ze toch echt in Duitsland aan
Ik heb hem toch echt wel gehoordquote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vond het wel een leuke film met aardig wat knipogen naar de originele serieIk miste alleen het muziekje...
- B.A. is altijd al een goedzak geweest, twijfel over het gebruik van geweld past perfect bij het karakter en had zo in de originele serie gepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Weet niet precies wat ik er van vond.
Leuk:
- Dat de echte Face een kleine rol had.
- Gewoon leuke actie.
- Weten waarom BA bang is voor vliegen.
- Hannibal en Murdoch goed uitgewerkt
Ruk:
- Niet het a-team muziekje dat er keihard in knalt aan het begin of het einde, terwijl dat makkelijk kon. Vooral aan het einde, als de welbekende voice-over verteld dat je de A-Team kunt inhuren, had het eigenlijk gemoeten. Maar in plaats daarvan komt er een of ander kut nummer en pas diep in de ending credits komt het muziekje.
- B.A. die ineens tegen geweld is.
- B.A. die geen 1 (!!!!!) gouden ketting draagt of veren in zijn oor heeft.
- B.A. die amper boos wordt op Murdoch of Face
- Face die niet meer het mietje is die zich over met verontschuldigingen probeert uit te praten, maar ineens mensen schreeuwend uitdaagt hem te vermoorden
- B.A. en Face zijn slecht uitgewerkt
- Klopt voor kinderen en ouderen, niet voor criminelen die hem dood willen hebben. Sterker nog, hij moest diverse malen worden tegen gehouden door het teamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
- B.A. is altijd al een goedzak geweest, twijfel over het gebruik van geweld past perfect bij het karakter en had zo in de originele serie gepast.
- Kettingen en veren zijn een kwestie van stijl/mode. De film is niet meer in de jaren 80, anders hadden ze ook de golf oorlog niet gebruikt.
- B.A. word keiboos op Murdoch, hij hoorde bij de parachutisten en heeft nu vliegangst dankzij Murdoch wat hij ook heel duidelijk maakt in de film.
- Face een mietje die zich met verontschuldigingen overal uit praat? Welke A-team heb jij gezien?Face was een ladiesman in de series en dat is hij ook in de film. Als hij een mietje was zat hij heul niet bij de A-team.
Ik vind in ieder geval B.A. een stuk beter uitgewerkt dan in de serie waar het meer was "Hehe, we hebben iemand met ontzettend veel spieren gevraagd om een rol te spelen maar acteren kan ie niet echt. Maar hij kan wel steeds dezelfde punchlines roepen en daar zijn fans dol op!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |