echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jinquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Wie is dat die Hannibal speelt?! Totaal geen uitstraling. Lijkt wel op die dronken piloot uit Independence Day..
-edit-
wtf, Liam Neeson.. damn.

qui?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin

Takenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Liam Neeson
Die kerel uit:
Rob Roy
Schindler's List
Batman Begins
Excalibur
?

Iedereen hetzelfde, maar dan wel Hannibal vervangen...
 Iedereen hetzelfde, maar dan wel Hannibal vervangen...

Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Noax het volgende:
George Peppard kun je er helaas niet meer bij hebben maar de overige acteurs wel.
Die hebben de serie gemaakt, dan zit ik niet op zoiets te wachten, of krijgen we straks ook een vervanger voor Madonna, die oud en verlept is?!

Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.

Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....
Voor de acteurs moet het wel mogelijk zijn de nodige pondjes kwijt te raken maar van Madonna valt helemaal niets meer te maken.

idee was super, maar ze hebben die serie zo verneukt! Eerste paar afleveringen waren nog wel leuk, maar daarna ging het echt hard..hard...hard achter uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoelde die nieuwe serie dus

Volgens mij zijn er genoeg acteurs die op die leeftijd nog een dergelijke rol vervullen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.

O, die is best cool eigenlijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef Ash het volgende:
Nieuwe trailer
http://trailers.apple.com/movies/fox/theateam/ateam-tlr2_720p.mov

Ze worden allemaal gespeeld door iemand ander immers.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders

Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zienquote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr .T die gespeeld word door iemand anders

tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na de tweede trailer ben ik minder enthousiast
 . zonde.
. zonde.

realiteit in the a-teamquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tis allemaal beetje nep enzo... had liever iets meer realiteit gezien, maar nee het moet weer Transformers/GIJOE type actie zijn. zonde.
 Tuurlijk wordt het een film zoals transformers/GIjoe!
 Tuurlijk wordt het een film zoals transformers/GIjoe!

Waarom zou hij zich schamen omdat hij iemand uit epesode 1 niet herkend? ik wou dat dat bij mij ook het geval was..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin

Dat inderdaad.. snif, en dat hij zich laat lenen voor die reclame van WoW is ook jammerquote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Na die cooking show van mr. t hoef ik hem eigenlijk niet meer terug te zien
 ..
  .. 

Neequote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg maar gerust dat het een enorme kut TV serie is.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |