Kan het eigenlijk niet beter verwoorden..quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!![]()
![]()
Da's best knapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Butterfly91 het volgende:
De tv-serie heb ik nooit gezien
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!![]()
![]()
Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik. Ik moet zeggen, ik zat te grinniken bij de trailer van de week, en mijn vriendin kon er ook wel om lachen, dus ik denk dat we hem wel gaan zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'de oude garde' er ook zo over denkt
Ik denk het ookquote:Op maandag 14 juni 2010 12:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik.
Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berustquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berust
Ze houden gewoon de traditie in ere!
Dude, echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:40 schreef heiden6 het volgende:
Vroeger kochten ze gewoon shots op die uit een James Bond-film waren geknipt.
Dan hoefde BA er niet zo vaak inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Serieus?
In de serie valt me wel op dat ze veel shots vaker gebruiken, vooral met vliegtuigen
Spaarde ook veel geld destijds als ze het budget niet hadden. Viel me vaak op dat een acteur in de ene aflevering de slechterik was, en in een andere een van de good guysquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dude, echt![]()
Jij kijkt ook de Simpsons niet omdat die gele huidskleur compleet onrealistisch overkomt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
Ik ergerde me aan Hannibal die in de eerste vijf minuten al 12 keer over een plan had en dat ging de hele film zo door.
en het is pas net zomer....dat wordt nog watquote:Op zondag 27 juni 2010 01:25 schreef Stefan het volgende:
Vond het ook belachelijk dat Hannibal gewoon op B.A. schiet in het begin, waarom? Hij raakt m zelfs.
Maar goed, tot nu toe valt op TS3 elke zomerfilm nog tegen.
Wie heeft het over moord?quote:Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Het enige dat leuk blijft is die cheesy jaren '80 versie, waarin je maar afvraagt HOE DE FUCK ZE TERECHT MOETEN STAAN VOOR MOORD, TERWIJL ZE IN 98 AFLEVERINGEN OP IEDEREEN SCHIETEN EN NIEMAND RAKEN?!?
Nou, ze worden er in de serie dus van beschuldigd dat ze een overste hebben vermoord, omdat die uit de school geklapt zou hebben dat ze de bank van Hanoi gingen beroven.quote:Op maandag 6 september 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie heeft het over moord?
A crime zeggen ze in de leader.
Dutch/Deutsch, Amerikanen weten het verschil nietquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Smeich het volgende:
Ik heb 'm net eindelijk gezien. Hoe leuk
En dan had ik even de credits laten doorlopen, zie ik het volgende staan "Dutch custom agent #1" en #2![]()
volgens mij kwamen ze toch echt in Duitsland aan
Ik heb hem toch echt wel gehoordquote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vond het wel een leuke film met aardig wat knipogen naar de originele serieIk miste alleen het muziekje...
- B.A. is altijd al een goedzak geweest, twijfel over het gebruik van geweld past perfect bij het karakter en had zo in de originele serie gepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Weet niet precies wat ik er van vond.
Leuk:
- Dat de echte Face een kleine rol had.
- Gewoon leuke actie.
- Weten waarom BA bang is voor vliegen.
- Hannibal en Murdoch goed uitgewerkt
Ruk:
- Niet het a-team muziekje dat er keihard in knalt aan het begin of het einde, terwijl dat makkelijk kon. Vooral aan het einde, als de welbekende voice-over verteld dat je de A-Team kunt inhuren, had het eigenlijk gemoeten. Maar in plaats daarvan komt er een of ander kut nummer en pas diep in de ending credits komt het muziekje.
- B.A. die ineens tegen geweld is.
- B.A. die geen 1 (!!!!!) gouden ketting draagt of veren in zijn oor heeft.
- B.A. die amper boos wordt op Murdoch of Face
- Face die niet meer het mietje is die zich over met verontschuldigingen probeert uit te praten, maar ineens mensen schreeuwend uitdaagt hem te vermoorden
- B.A. en Face zijn slecht uitgewerkt
- Klopt voor kinderen en ouderen, niet voor criminelen die hem dood willen hebben. Sterker nog, hij moest diverse malen worden tegen gehouden door het teamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
- B.A. is altijd al een goedzak geweest, twijfel over het gebruik van geweld past perfect bij het karakter en had zo in de originele serie gepast.
- Kettingen en veren zijn een kwestie van stijl/mode. De film is niet meer in de jaren 80, anders hadden ze ook de golf oorlog niet gebruikt.
- B.A. word keiboos op Murdoch, hij hoorde bij de parachutisten en heeft nu vliegangst dankzij Murdoch wat hij ook heel duidelijk maakt in de film.
- Face een mietje die zich met verontschuldigingen overal uit praat? Welke A-team heb jij gezien?Face was een ladiesman in de series en dat is hij ook in de film. Als hij een mietje was zat hij heul niet bij de A-team.
Ik vind in ieder geval B.A. een stuk beter uitgewerkt dan in de serie waar het meer was "Hehe, we hebben iemand met ontzettend veel spieren gevraagd om een rol te spelen maar acteren kan ie niet echt. Maar hij kan wel steeds dezelfde punchlines roepen en daar zijn fans dol op!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |