http://www.imdb.com/title/tt0429493/quote:The A-Team is een televisieserie uit de jaren tachtig. De serie gaat over een groep huurlingen die in hun busje dwars door Amerika trekken. Onderweg helpen ze onderdrukte mensen in hun strijd tegen rijke criminelen en onderdrukkers. Kenmerkend voor de serie was de unieke combinatie van humor, stripachtige actie en jongensboek'achtig avontuur. The A-Team was destijds een waanzinnig succes en trok wereldwijd een miljoenenpubliek. Vandaag de dag wordt The A-Team nog vaak op tv herhaald. Omdat de serie destijds vooral kinderen van onder de 10 jaar aansprak, wordt het nu vooral gerekend tot jeugdsentiment. Ook zijn er vele A-Team fanclubs opgericht en heeft de serie een zekere cultstatus.
Opmerkelijk is dat de serie destijds veel controverse opriep, vanwege het vermeende geweldsgehalte en pro-militaire karakter. Vandaag de dag blijkt dat allemaal best mee te vallen: ondanks de ontelbare explosies, stunts, kogelregens en vuistgevechten, valt in de gehele serie slechts één zichtbare dode en vloeit er zelden bloed.
Ik hoop dat daar gewoon camera trucage voor gebruikt gaat worden, hebben ze vaak genoeg gebruikt in Hollywood.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:14 schreef catfish het volgende:
ik heb zeker vertrouwen in Liam Neeson, maar aangezien die 1,93m is en die Jackson 'maar' 1,85m vraag ik mij af of hij wel groot genoeg is om op een geloofwaardige manier Mr T neer te zetten
Zo goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Dat. Ben ook wel benieuwd... ziet er opzich niet onaardig uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo goed als de originele serie gaat het toch niet worden. Ben daarom wel zeer benieuwd hoe het neergezet gaat worden.
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga het denk ik niet kijken. Liam Neeson
Het wordt nooit meer zo camp als het was, ook al mikken ze daarop...
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo... dat was de die films van de Dukes of Hazard paar jaar geleden ook zo.
Of The Knight Rider.
Zolang ze maar van MacGyver afblijven
Och, die dingen hebben heus geen afbreuk gedaan aan mijn jeugdsentiment hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
There! Gewoon van afblijven, het werkt gewoon niet. Mijn jeugdsentiment wat doe je
Datte dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Dat gaat 'm niet worden, althans niet voor de mensen die het vroeger al volgden. Het is net zoiets als met een plaatje kopen, de 1e versie lijkt altijd het beste en de remix is om te huilen.
Welke Knight Rider heb jij gezien danquote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Adolecens het volgende:
LoL, ben benieuwd![]()
Knight Rider is ook goed gelukt
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben heel benieuwd....
eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
Dit kan alleen maar gaan tegenvallen
Eens.quote:
Jezus christus!quote:
Not bad...quote:
Of het scenario ghehe. Maar ik heb hem, ouwe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef 2cv het volgende:
Yeah, right. Het is overigens HET script.
Ik bedoelde die nieuwe serie dusquote:
Niet onaardigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ler-the-a-team-video
Trailer online!
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Wachten tot 11 juniquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)ler-the-a-team-video
Trailer online!
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Nee, daar staat 'ie niet.quote:
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door FOX.
Idd. Er werd zelfs een F16 uit de lucht geschotenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Ik verwachte wel telkens tijdens de trailer de oude themesong te horen, jammer maar helaas.
En ik telde geen een jeep die een koprol maakte
In de eerste minuut hoor je de eerste drie noten van het herkenbare stukje soms langskomen en op 1:05 hoor je het alombekende tutudutuuuquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Ik verwachte wel telkens tijdens de trailer de oude themesong te horen, jammer maar helaas.
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef SimonBalk het volgende:
De trailer is iig beter dan ik had verwacht. Alle personages zijn wel goed gecast. Ik denk dat dit toch best een aardige film kan worden. Niet dé film 2010 maar iig ook niet dé flop van 2010.
Miami Vice wou ik zien om dezelfde reden dat ik deze film wil zien. Niet al te hoge verwachtingen hebben dan kan het ook niet tegenvallen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Trystar het volgende:
Het zelfde als met de Miami Vice film. leuk maar haalt het nooit bij de serie.
Die koprol moet in de film zitten, anders is het bijvoorbaat al een kutfilm.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Skulker het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die koprol moet in de film zitten, anders is het bijvoorbaat al een kutfilm.
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jinquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Wie is dat die Hannibal speelt?! Totaal geen uitstraling. Lijkt wel op die dronken piloot uit Independence Day..
-edit-
wtf, Liam Neeson.. damn.
qui?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef frank010 het volgende:
[..]
echt he, DAMN, schaam je. dat is fokking qui-gon-jin
Takenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Liam Neeson
Die kerel uit:
Rob Roy
Schindler's List
Batman Begins
Excalibur
?
Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Noax het volgende:
George Peppard kun je er helaas niet meer bij hebben maar de overige acteurs wel.
Die hebben de serie gemaakt, dan zit ik niet op zoiets te wachten, of krijgen we straks ook een vervanger voor Madonna, die oud en verlept is?!
Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk haal je je punt zelf al onderuit, want Madonna is oud en verlept en dus ook niet echt een feest om naar te kijken. Hetzelfde geldt voor The A-Team.
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik beweer itt jou niet dat de acteurs van The A-team verlept zijn....
Voor de acteurs moet het wel mogelijk zijn de nodige pondjes kwijt te raken maar van Madonna valt helemaal niets meer te maken.
idee was super, maar ze hebben die serie zo verneukt! Eerste paar afleveringen waren nog wel leuk, maar daarna ging het echt hard..hard...hard achter uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bedoelde die nieuwe serie dus
Volgens mij zijn er genoeg acteurs die op die leeftijd nog een dergelijke rol vervullen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt geloofwaardig dat, indien je een probleem hebt, niemand anders kan helpen en als je ze kan vinden, dat je dan een bende versleten zestigers gaat inhuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |