Ligt een beetje aan de samenstelling. In principe blijft nagellak eeuwig goed maar soms heeft het wat verdunner nodig om weer prettig te lakken. Maar de chemische giftige troep van 10 jaar geleden blijft wel langer goed zonder verdunner e.d. dan die mietjesnagellak van tegenwoordig zonder giftige chemicaliën.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:42 schreef Linnie20v het volgende:
Hoe lang blijft een lakje goed?
Ik heb een verdwaald zwart lakje gevonden van de HEMA en die is nog helemaal goed...terwijl ik een nagellak van een half jaar terug heb die al stroperig is...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Stali het volgende:
Zulke mooie nagelranden, waarom in vredesnaam groen? Why?.
Smeren, smeren en smeren!quote:
Die van puckzzz vind ik er mooi uitzien op de foto, maar het lijkt me niks, blauwe nagels.
Overigens ga ik mijn eigen nagels niet posten want die zijn maar heel gewoontjes, kort met witte randen
Ze krijgen ook de kans niet om lang te groeien want dan scheuren of breken ze omdat ik altijd weer dingen doe waardoor ze kapot gaan.
Natuurlijk rood? Dat is wel supermooi inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Omdat Skaai een rooie is!
En dan staat groen heel mooi...![]()
[..]
Smeren, smeren en smeren!
Lukt het jou ook.
Ik ben dik tevreden over de dingen die ik daar gekocht heb maar het is ook mijn eerste keer gel dus ik heb weinig ervaring.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef veels het volgende:
Was een hele collectie net! Vraag me alleen even af hoe je aan die zilveren striper komt die helemaal rechts op die foto staat.![]()
Dat zijn wel lage prijzen bij die naildiscounter. Kwalitatief wel goed?
niemand die 't weetquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben dik tevreden over de dingen die ik daar gekocht heb maar het is ook mijn eerste keer gel dus ik heb weinig ervaring.
Die zilveren striper heb ik vanmiddag op de markt gekocht.![]()
@Mirjam: ja die tippainters hebben ook een dun kwastje dus daar kan je gezellige streepjes mee trekken.![]()
Waarom komt er in elk topic een lolbroek die de meest ranzige foto van nagels van google haalt en dan denkt dat hij origineel is?
ik heb ook geen lange nagels.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Natuurlijk rood? Dat is wel supermooi inderdaad.
Maar groene nagelranden, hoe verzin je zoiets..
En neuh, ik ben veel te praktisch voor heel lange nagels. Maar ik vind het er altijd wel kunstig uitzien.
Ik kom natuurlijk niet voor niets hier even spieken..
acceptabel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Een poging tot dubbel stempelen. Best acceptabel al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:40 schreef Stali het volgende:
MinderMutsig, zijn dat jouw eigen nagels? In lengte bedoel ik uiteraard.
Je kan ze met gel ook langer maken door kunsttips te gebruiken maar het kan inderdaad ook gewoon als verstevigingslaagje. Een ander voordeel is dat je nagels niet verkleuren, dat nagellak makkelijker lakt en dat het langer blijft zitten. En zwakke plekken in je nagels waar je nagels steeds breken kunnen zo goed uitgroeien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
gelnagels zijn dus niet nepnagels zeg maar? maar een laagje over je eigen nagel?
Wauw, je hebt echt hele mooie lange nagels en heel gelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er wel een klein laagje gel overheen sinds kort omdat ze dan toch wat steviger zijn en wat meer kunnen hebben maar voor die tijd waren ze ook al zo lang.
[ afbeelding ]
Jawel! Foto's willen we!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Wauw, je hebt echt hele mooie lange nagels en heel gelijk.
Al die toestanden erop daar heb ik dan weer niets mee maar ik vind je nagels echt heel mooi.
Zal het jullie toch maar niet aandoen om mijn werkers te posten..
Nee, hij is een beetje paars/rood/aubergine achtigquote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
@Loqi: Mooi, is die Very Diva zwart of zie ik dat verkeerd? Ik wil ook een zus die mij zulke nagellak geeft
Dank je welquote:Op woensdag 23 september 2009 10:57 schreef snkr-xxx het volgende:
@Loqi wat zijn jouw nagels mooi wit, *jaloers*
* MinderMutsig gaat voor de deur van de Kruidvat liggenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef Mirjam het volgende:
de stempelsetjes van essence komen in oktober op de herhaling
ik lig ook al voor de deurquote:Op woensdag 23 september 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig gaat voor de deur van de Kruidvat liggen
Ik wil mijn nichtje voor haar verjaardag een setje geven met wat extra konad en fauxnad plates en die speciale nagellak. Maar deze setjes zijn goedkoper dus dan kunnen er meer plates en special polishes bij!![]()
Beterschap snkr! Mooie nagellak met die hele kleine glittertjes erin.
ik heb gemaild, het zat me dwars dat ze zo snel weg waren. toen mailde de aardige dame me terug dat ze wegens overweldigende populariteit in oktober terugkomen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie dat trouwens nergens op de site staan? Heb jij geheime bronnen?
Overweldigende populariteit.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb gemaild, het zat me dwars dat ze zo snel weg waren. toen mailde de aardige dame me terug dat ze wegens overweldigende populariteit in oktober terugkomen.
ik heb nog teruggemaild of ze dan ook bij ieder kruidvat filliaal te krijgen zijn, heb nog geen antwoord
mnahquote:Op woensdag 23 september 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Overweldigende populariteit.![]()
Bijna geen enkel Kruidvatfiliaal heeft die dingen gekregen!Ik heb hier in de buurt bij 6 gevraagd en die hebben ze allemaal niet gehad. En dat is inclusief de grote in de stad.
Gezien de 'overweldigende populariteit' ga ik er vanuit dat ze het nu wel goed aanpakken en gewoon overal een paar setjes heen sturen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnah
ben beniuewd naar het antwoord dan
Hahahaha, hier precies hetzelfde!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Mirjam het volgende:
iedere keer als ik hier kijk krijg ik de drang om nóg meer nagellak te kopen
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Of zouden die stomme Kruidvatmeisjes alle setjes voor zichzelf hebben ingepikt de vorige keer.
Het is op m'n nagels bruin geworden met een rood/paarse gloedquote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
@Loqi: Mooi, is die Very Diva zwart of zie ik dat verkeerd? Ik wil ook een zus die mij zulke nagellak geeft.
ga ik ff doornemen, thanksquote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php
quote:We wishes you much fun trying the free nail art instructions.
Woooow echt super mooiquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Een poging tot dubbel stempelen. Best acceptabel al zeg ik het zelf.
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Overweldigende populariteit.![]()
Bijna geen enkel Kruidvatfiliaal heeft die dingen gekregen!Ik heb hier in de buurt bij 6 gevraagd en die hebben ze allemaal niet gehad. En dat is inclusief de grote in de stad.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow echt super mooi![]()
Enne ik lees hier over stempelsetjes van Essence?
Wat is dat precies??
Mooi!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!
Mijn China Glaze-lakjes zijn binnen![]()
He's going in circles
[ afbeelding ]
Mr & Mrs
[ afbeelding ]
Fairy dust
[ afbeelding ]
En ik dacht dus deze besteld te hebben maar dat had ik dus verkeerd gedaan,die moet ik dus nog bestellen.
[ afbeelding ]
Ik kwijl trouwens bij deze site de lakjes zijn maar 5.40dollar (dat is dus 3.65 euro)
http://chinaglazediva.com
Ik (helaas) wel en die jeukt momenteel erg in mijn portomonnee,maar ik mag nu echt ff geen nieuwe lakjes van mezelf meer kopen......pffff zwaarquote:Op donderdag 24 september 2009 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!!!![]()
Ik heb alleen geen CC...
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag een laagje NFUoh 56 over m'n O.P.I Ink gegooid:
[ afbeelding ]
Je moet toch wat he, als je ziek bent
Ja! Dat heb ik ook. maar ik doe na het verwijderen van nagellak altijd even handen & nagels insmeren met creme.. gewoon omdat ik dan toch bezig ben met handverzorgingquote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie dat ook, dat na het afhalen met remover je nagels er een soort van droog uitzien?
kunnen nagels eigenlijk uitdrogen![]()
gebruiken jullie daar ook weer specifieke verzorging voor, of is dat onzin?
... help?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef Mirjam het volgende:
er zit een nagelsalon hier in leiden die krijgt over 1 of 2 weken de hele nfu.oh lijn binnen
Guess, je nagelcollectie viel meteen op bij het centraal-honden-topicquote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
dat is echt zo teringpijnlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
Naildesigndinges was bij mijn eerste bestelling heel traag (lees: drie weken levertijd ofzo) maar bij vervolgbestellingen had ik alles na een week in huis.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met de levertijd van de sites in de OP?
Dan kan ook goed inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef veels het volgende:
Bedoel je bubbeltjes soms luchtbelletjes? Want dan schud je te hard met het flesje voor gebruik.
Ik vind hem ook mooi, daarom post ik nu ook weinig nagellakfoto's want ik doe geen nagellak op.quote:
Eigenlijk net zoals met nagellak maar dan dikker, stroperiger en plakkeriger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik snap dat je niet lakt als het er zo uit ziet zonder!![]()
Maar hoe werkt dit nu precies? Je gel heeft 2 kleuren? Of? Ik ben een gel n00b
Ik weet eigenlijk alleen van O.P.I (ben nogal O.P.I mindedquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu iedere keer dat ik in de buurt kom even naar binnen om te checken.![]()
Die zijn ook niet bedoeld om je nagels mee te lakken hè? Je kan daar leuke nailart dingen mee doen met streepjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind stripers niet fijn, is dat normaal?
Het kwastje is té dun...
Waar heb je dat besteld?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Lindytje het volgende:
(ik blijf bezig.... sorry hoor... zit weer in mijn nagel-bui....)
Maarr..... Konad stempelsetje besteld!!!!! En nog wat lakjes... uiteraard
Op die site van die ene die hier laatst in het topic postte, met de té opvallende sig....quote:
Echt mooi! Ik wil deze ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb ook meteen gelakt met Gosh Pink - Rose. Dat was eigenlijk soort van een request van iemand, maar ik weet niet of ik hier mee weg kom met m'n 25 jaar hoor![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, dit is trouwens maar 1 laagje, hij dekt dus wel lekker!
morgen weg, en had eerder geen tijdquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo laat nog lakken?Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan
![]()
Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
Haha, that's the spirit! En we lakken vrolijk verder!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt mooi! Ik wil deze ook![]()
Enne ik ben trouwens bijna 35 dus moet kunnen hoor vind ik![]()
zo'n spray? of echt een apparaatje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven.
Sommige donkere kleuren staan juist mooier op korte(re) nagels vind ik. Op lange nagels moet je er oppassen dat het er niet hekserig uit gaat zien.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven.
Ik kan in het weekend eigelijk geen opzichtige lakjes dragen ivm werk, en om het nou ieder weekend eraf te halen... Mijn collectie bestaat voornamelijk uit doorzichtige/wit/glittertjes. Heel af en toe doe ik wat anders
, maar daar vind ik het nu een beetje kort voor.
ehm...welke 'middelste' van de 4?quote:
Nou, die van jou mogen er ook wezen hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:02 schreef Mayla het volgende:
Ooh die 2 van H&M zijn mooi!!!
En vind jouw nagels echt geweldig!
Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:19 schreef Loqi het volgende:Wat heb jij veel prachtige lakjes MM! Ik ben helemaal jaloers
![]()
Mijn nagels beginnen er eindelijk gezond uit te zienMooie lengte, bijna geen schilfers meer, amper meer verkleurd. Dus ik ben blij!
Rechterhand zonder lak of wat dan ook:![]()
Spray. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo'n spray? of echt een apparaatje?
nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.quote:
Zal wel verslag doen als ik hem binnen hebquote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.
en of je dat dan als laatste moet doen, of gewoon kunt sprayen en dan weer een laagje eroverheen lakken,e tc.
Dank je welquote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.
Ik koop 2 keer per jaar wel eens roze nagellak maar dan geef ik die meteen weer door aan mijn dochter.
Maar mooie lange nagels hebben de posters hier..
Ik begrijp dat je reclame wil maken voor je site maar als je het in het buitenland besteld ben je veel goedkoper uit en ook binnen een weekje in huis!quote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef veels het volgende:
Ik heb wel goede verhalen gehoord over de droog spray van Kruidvat!
Even een tipje: Stel zelf je Konad B set of Special set samen. (zie onderschrift!)
Doe dan ook schoonmaakhandschoenen aan (ja je moet er wat voor over hebben!)quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
net afgewassen, meteen al allemaal stukjes van m'n lak af, het zit er net op
ja, dat ga ik maar doen denk ik.quote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef Guess. het volgende:
[..]
Doe dan ook schoonmaakhandschoenen aan (ja je moet er wat voor over hebben!)
Oja die is leuk. Die vlindertjes zijn ook mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 14:34 schreef Loqi het volgende:
Ik had de 'T' set:
[ afbeelding ]
Met plate M36
[ afbeelding ]
Dat middelste figuurtje is echt super mooi en fijntjes en het figuurtje daar recht boven is heel leuk om in het wit in de hoek van je nagel te doen bij een french of natural nail
(En m'n moeder wil regelmatig witte vlindertjes op dr nagels)
Oh leuk!quote:
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 27 september 2009 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde om dan maar een paar plates te bestellen en dan wel bezorgkosten te betalen en ze geven nu 30% korting en internationaal gratis verzenden! De hele bups bij elkaar kost me maar iets van 37 euro.
Deze topicreeks is zo slecht voor mequote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja die is leuk. Die vlindertjes zijn ook mooi.![]()
Maar goed dat eerste setje was om te testen of ik het kon en of ik het leuk vond en het antwoord is ja.![]()
Ik heb er inmiddels al een paar plates en speciale nagellak bij besteld en deze week komt als het goed is het volgende binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb een Nederlandse leverancier van fauxnad gevonden die de imageplate met Hello Kitty heeft dus die heb ik ook besteld.
Dat setje uit HongKong, is dat met zo'n paars stempelapparaat?quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef bibi het volgende:
[..]
Deze topicreeks is zo slecht voor me![]()
Best wel wat dingen ingeslagen dit weekend, o.a sally hansen quik dry bij de etos en nog wat dingen bij Sephora.
@Mm ik zie niets op hun website staan over die korting. Maar ik wil ontzettend graag bestellen. Ik wil nu wel de echte konad. Had een setje uit hong kong over laten komen, een alternatief. Maar oh my![]()
Dus nu dan maar de echt Konad.
De mijne droogde heel snel en ik heb volgens mij ook die van de Essence. Waren je nagels wel droog en vetvrij? Misschien even het eraf halen met aceton en dan nog eens proberen?quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Mayla het volgende:
Leuk kleurtje Lindytje!!
Ohhh en die stempelset/plaatjes! *kwijl*
En uh.. Help?![]()
Ik heb nagellijm van Essence gehaald, want in mn duim zit een hele fijne scheur (in t vlees)
Nu heb ik dus een stukje van een theezakje gebruikt, nagellijm erop, spul op de scheur... En nu na 10 minuten is die stomme lijn dus nog niet droog!Duurt dat altijd zo lang met nagellijm?
Geen nieuwe lakjes gescoord trouwens, maar heb nog wel wat moois staan. Misschien vanavond nog wat erop gooien, anders alleen een nailwhitener en dan morgen een kleurtje.
Ja, ik ook dus... meteen de glans van mijn mooie rode wetlook nagellak wegquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo laat nog lakken?Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan
![]()
Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
Dat is een goed idee!! Dank voor de tip!quote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Probeer het eens met een klein kwastje met acrylverf. Dat is veel makkelijker.![]()
Wel een laagje topcoat er overheen natuurlijk want het is wateroplosbaar.
diamond collectie van www.boozyshop.nlquote:Op maandag 28 september 2009 11:20 schreef Loqi het volgende:
Die zijn mooi Kleintje! Welk merk is dat?
don't teal my heart zou helemaal geweldig staan bij een nieuw jurkjequote:Op maandag 28 september 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is Diamond Cosmetics. Don't Teal my heart en Chainmail Charm heb ik ook. Zo mooi.![]()
Zou er nog zon komen vandaag? Ik heb OPI Litte Red Wagon op met 1 laagje China Glaze Ruby Pumps.
Rood!Met glitters!
Ik ben er nog steeds niet uit of ik rood wel kan hebben.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Mailtje binnen dat mijn konad-setje verzonden is!!!!![]()
Nu maar hopen dat alles door de brievenbus past... anders kan ik het pas donderdag op het postkantoor ophalen
Dat past zeker door de brievenbus....quote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Mailtje binnen dat mijn konad-setje verzonden is!!!!![]()
Nu maar hopen dat alles door de brievenbus past... anders kan ik het pas donderdag op het postkantoor ophalen
OMG Guessquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
Nou hier ben ik dan met mijn nagellak collectie,gisteren uitgezocht en het is echt nog erger dan ik dacht(Dit is wel een verzameling van een jaar of 5-6)
Paars en Roodquote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OMG Guess
Heb je ook nog een favoriete kleur (categorie)?
En waar is de foto?quote:Op maandag 28 september 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is Diamond Cosmetics. Don't Teal my heart en Chainmail Charm heb ik ook. Zo mooi.![]()
Zou er nog zon komen vandaag? Ik heb OPI Litte Red Wagon op met 1 laagje China Glaze Ruby Pumps.
Rood!Met glitters!
Ik ben er nog steeds niet uit of ik rood wel kan hebben.
Er was geen zon en met flitser is het sowieso geen flatteuze foto dus ik wacht morgen nog even af.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En waar is de foto?
Dan oordelen wij wel...![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
@Loqi: als de wereld vergaat blijven alleen de kakkerlakken en de nagellak over. Dat spul is onverwoestbaar.
Soms wordt het wat dikker maar daar is nagellakverdunner voor uitgevonden.
Rood!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Sjeen het volgende:
Waardeloze foto, met webcam... Mijn nageltjes
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is dat geen reden ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Tammymara het volgende:
helaas is mijn french nog helemaal netjes dus nog geen reden om er nieuwe op te doen
Zal proberen vanavond van mijn bescheiden (b-merken)collectie te maken
Die wil ik!quote:
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef MissJ het volgende:
Ow ja nog 2 vragen:
- Wat vinden jullie de beste basecoat?
Nubar Diamont.quote:- En wat vinden jullie de beste topcoat?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
[..]
Nubar Diamont.![]()
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
Danke, danke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
[..]
Nubar Diamont.![]()
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
Nubar Diamont.![]()
Ik wil die!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Nubar Diamont.![]()
Ik heb hem gekocht bij Sparkling Nails op Ebay. Er bestaat ook een refill van waarmee je dat flesje bij kan vullen en die staat bovenaan mijn wishlist. Maar eerst wil ik Seche Vite topcoat ook eens proberen want die schijnt dezelfde eigenschappen te hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danke, danke.
En waar kan je die Nubar Diamont kopen?
Pics?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben op dit moment mijn nagels aan het lakken uit pure verveling
[..]
[..]
Zo werkt die O.P.I RapiDry ook! Ik ben verliefd!
Nubar Diamont.![]()
Niks eigenlijk!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Je verbergt altijd je pinkie!![]()
Wat is daar mee?
Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh mooi Mayla en snkr!![]()
@Loqi: als de wereld vergaat blijven alleen de kakkerlakken en de nagellak over. Dat spul is onverwoestbaar.
Soms wordt het wat dikker maar daar is nagellakverdunner voor uitgevonden.
En dan nu mijn rode nagels:
[ afbeelding ]
Shit dat heb ik niet geprobeerd!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...
Ja.... heel herkenbaar!! Ik ben het na een dag of 2 beu.. en dan zit het er echt nog prima op! Maar dan moet toch alles er af, want dan wil ik een nieuw kleurtje!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef Loqi het volgende:
Mijn groene zit er nog te mooi op om er af te halendus ik heb er maar een laagje groene glitter over gedaan omdat ik toch wat anders wilde
![]()
Hebben jullie dat ook? Dat je sneller iets anders wilt dan dat je lak uberhaupt kan chippen?
Ja rood op dinsdag kan echt nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit dat heb ik niet geprobeerd!![]()
Ik vond hem op zich ook wel mooi, maar wel een beetje to much zo voor de dinsdag zeg maar.
Wauw! Heel mooi, ik heb deze dus in matte, maar misschien toch maar een keer flink top coat over smeren als ik dit zo ziequote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb dat ook vaak maar volgens mij mag deze blijven tot ze begin te chippen. Is ze niet fantastisch?![]()
Soms donkergrijs, soms taupe en soms zelfs een paarse ondertoon! Gisteren opgedaan en het verveelt nog lang niet.
En op de een of andere manier verbergt het elk foutje in mijn nagels. Ze lijken freakkin perfect! Heel misschien ga ik er morgen of overmorgen met de matte topcoat overheen maar voorlopig mag ze blijven zoals ze is.![]()
[ afbeelding ]
De hele reden dat ik daar besteldequote:Dear <mijn naam>,
We are preparing your order to be shipped out to you. Unfortunately, as a German company we cannot sell Konad Products in the Neitherland. We will have to refund the cost for all the Konad articles.
Please let us know if this is ok with you.
Best Regards,
<naam van iemand van http://www.naildesigneurodiscount.nl/>
Dat is shit ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
De hele reden dat ik daar bestelde. Heb nu maar gemaild dat ik dan mijn hele order wil annuleren
.
www.ocnailart.com (30% korting met codes scrangie of paintedladyfingers en gratis internationaal verzenden)quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
Ok, iemand een webshop die wel Konad verstuurd dan?
Ik heb SOS balsem van Essence. Die ruikt heerlijk! Boven de chemische nagellakgeurtjes uit. Als ik de neiging heb om velletjes te trekken ga ik nu maar smeren!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: hoi!Ik heb ook velletjes gebeten. En nagels. En eigenlijk alles aan mijn vingers.
De beste oplossing is zorgen dat er geen losse velletjes zijn om aan te bijten door altijd handcrème in je tas te hebben en je handen regelmatig in te smeren en altijd een nagelvijl bij je hebben zodat je haakjes e.d. direct weg kunt vijlen.
Ik zweer bij Trind nagelriembalsam. Geweldig spul!
Op je nagelriemen smeren, even in laten trekken en dan je nagelriem en nagel masseren tot het volledig is ingetrokken. Tegenwoordig heb ik nooit meer losse velletjes en wondjes e.d. omdat velletjes afgebeten zijn genezen er ook sneller door.
Soms is konad wel eens in de aanbieding, bijv bij deze webshop http://www.konadnail.nl/quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Ja dat is inderdaad zo, je mag Konad officieel niet buiten je eigen land verkopen. Je zult ook zien dat je voordeel met inkoop binnen Nederland alleen kan vinden in de verzendkosten van des betreffende verkoper.
Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
Volgens mij niet maar i heb het nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |