Shit dat heb ik niet geprobeerd!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...
Ja.... heel herkenbaar!! Ik ben het na een dag of 2 beu.. en dan zit het er echt nog prima op! Maar dan moet toch alles er af, want dan wil ik een nieuw kleurtje!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef Loqi het volgende:
Mijn groene zit er nog te mooi op om er af te halendus ik heb er maar een laagje groene glitter over gedaan omdat ik toch wat anders wilde
![]()
Hebben jullie dat ook? Dat je sneller iets anders wilt dan dat je lak uberhaupt kan chippen?
Ja rood op dinsdag kan echt nietquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit dat heb ik niet geprobeerd!![]()
Ik vond hem op zich ook wel mooi, maar wel een beetje to much zo voor de dinsdag zeg maar.
Wauw! Heel mooi, ik heb deze dus in matte, maar misschien toch maar een keer flink top coat over smeren als ik dit zo ziequote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb dat ook vaak maar volgens mij mag deze blijven tot ze begin te chippen. Is ze niet fantastisch?![]()
Soms donkergrijs, soms taupe en soms zelfs een paarse ondertoon! Gisteren opgedaan en het verveelt nog lang niet.
En op de een of andere manier verbergt het elk foutje in mijn nagels. Ze lijken freakkin perfect! Heel misschien ga ik er morgen of overmorgen met de matte topcoat overheen maar voorlopig mag ze blijven zoals ze is.![]()
[ afbeelding ]
De hele reden dat ik daar besteldequote:Dear <mijn naam>,
We are preparing your order to be shipped out to you. Unfortunately, as a German company we cannot sell Konad Products in the Neitherland. We will have to refund the cost for all the Konad articles.
Please let us know if this is ok with you.
Best Regards,
<naam van iemand van http://www.naildesigneurodiscount.nl/>
Dat is shit ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
De hele reden dat ik daar bestelde. Heb nu maar gemaild dat ik dan mijn hele order wil annuleren
.
www.ocnailart.com (30% korting met codes scrangie of paintedladyfingers en gratis internationaal verzenden)quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
Ok, iemand een webshop die wel Konad verstuurd dan?
Ik heb SOS balsem van Essence. Die ruikt heerlijk! Boven de chemische nagellakgeurtjes uit. Als ik de neiging heb om velletjes te trekken ga ik nu maar smeren!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: hoi!Ik heb ook velletjes gebeten. En nagels. En eigenlijk alles aan mijn vingers.
De beste oplossing is zorgen dat er geen losse velletjes zijn om aan te bijten door altijd handcrème in je tas te hebben en je handen regelmatig in te smeren en altijd een nagelvijl bij je hebben zodat je haakjes e.d. direct weg kunt vijlen.
Ik zweer bij Trind nagelriembalsam. Geweldig spul!
Op je nagelriemen smeren, even in laten trekken en dan je nagelriem en nagel masseren tot het volledig is ingetrokken. Tegenwoordig heb ik nooit meer losse velletjes en wondjes e.d. omdat velletjes afgebeten zijn genezen er ook sneller door.
Soms is konad wel eens in de aanbieding, bijv bij deze webshop http://www.konadnail.nl/quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Ja dat is inderdaad zo, je mag Konad officieel niet buiten je eigen land verkopen. Je zult ook zien dat je voordeel met inkoop binnen Nederland alleen kan vinden in de verzendkosten van des betreffende verkoper.
Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
Volgens mij niet maar i heb het nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |