abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73232728
Duurt ongeveer 8 uur...

Koud water wil ook wel eens helpen.
Nagellak droogt bij kou, dus dames, allemaal met de handjes in de vriezer...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 september 2009 @ 08:57:01 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73232906
Heb gisteren tien minuten onder de koude kraan gestaan... Maar dat was omdat ik zo slim was geweest en ketel niet bij het handvat te pakken

Ik ga straks de Nagelreddingsactie die Mindermutsig omschreef, proberen uit te voeren. Heb gisteren bij Etos nagellijm gekocht en meteen ook maar nagelriemcreme van Herome, 2 halen 1 betalen, dat kun je niet laten liggen

Zal eens kijken welk lakje ik erop ga smeren en misschien dat ik een mooiere foto kan maken dan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73235211
quote:
Op woensdag 30 september 2009 08:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...
Shit dat heb ik niet geprobeerd!
Ik vond hem op zich ook wel mooi, maar wel een beetje to much zo voor de dinsdag zeg maar.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:10:58 #279
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73236132
Mijn groene zit er nog te mooi op om er af te halen dus ik heb er maar een laagje groene glitter over gedaan omdat ik toch wat anders wilde
Hebben jullie dat ook? Dat je sneller iets anders wilt dan dat je lak uberhaupt kan chippen?
Knoei
  woensdag 30 september 2009 @ 11:47:53 #280
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73237250
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef Loqi het volgende:
Mijn groene zit er nog te mooi op om er af te halen dus ik heb er maar een laagje groene glitter over gedaan omdat ik toch wat anders wilde
Hebben jullie dat ook? Dat je sneller iets anders wilt dan dat je lak uberhaupt kan chippen?
Ja.... heel herkenbaar!! Ik ben het na een dag of 2 beu.. en dan zit het er echt nog prima op! Maar dan moet toch alles er af, want dan wil ik een nieuw kleurtje!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 30 september 2009 @ 12:22:37 #281
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73238327
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Shit dat heb ik niet geprobeerd!
Ik vond hem op zich ook wel mooi, maar wel een beetje to much zo voor de dinsdag zeg maar.
Ja rood op dinsdag kan echt niet
Kun jij trouwens je nagels niet sneller drogen onder je Gel-lamp (of hoe heet dat ding)?

Logi,ik heb een acryl-laagje over mijn nagels behalve dat ze steviger zijn blijft de lak ook nog heeeel lang zitten dus ik haal em er altijd af als ie eigenlijk nog goed is anders loop ik wel 2-3 weken met dezelfde lak en dat kan natuurlijk niet he

Ik wil die Nubar Diamont ook wel es proberen,ik heb ook vaak niet het geduld om te wachten.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73238489
Ik heb dat ook vaak maar volgens mij mag deze blijven tot ze begin te chippen. Is ze niet fantastisch?
Soms donkergrijs, soms taupe en soms zelfs een paarse ondertoon! Gisteren opgedaan en het verveelt nog lang niet.
En op de een of andere manier verbergt het elk foutje in mijn nagels. Ze lijken freakkin perfect! Heel misschien ga ik er morgen of overmorgen met de matte topcoat overheen maar voorlopig mag ze blijven zoals ze is.

woensdag 30 september 2009 @ 12:36:35 #283
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73238713
Heel mooi hoor! Welke is dat?
Iemand trouwens ervaring met de matte lakjes van China glaze?
pi_73239279
OPI You Don't Know Jaques.
pi_73239424
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb dat ook vaak maar volgens mij mag deze blijven tot ze begin te chippen. Is ze niet fantastisch?
Soms donkergrijs, soms taupe en soms zelfs een paarse ondertoon! Gisteren opgedaan en het verveelt nog lang niet.
En op de een of andere manier verbergt het elk foutje in mijn nagels. Ze lijken freakkin perfect! Heel misschien ga ik er morgen of overmorgen met de matte topcoat overheen maar voorlopig mag ze blijven zoals ze is.

[ afbeelding ]
Wauw! Heel mooi, ik heb deze dus in matte, maar misschien toch maar een keer flink top coat over smeren als ik dit zo zie

Heb jij trouwens ervaring met die O.P.I RapiDry? Hij klinkt net zoals jouw Nubar Diamond top coat Waar bestel jij Nubar eigenlijk?
pi_73241466
Ah nee hé!
Ik heb ook essence colour and go, Weeeeeeeeeeeeeeeeh
Die blauwe dus.... Lekker dan , vier lagen heb ik echt geen geduld voor, vond het juist leuk dat ie binnen een paar sec droog zou zijn! GRR!
pi_73241565
quote:
Dear <mijn naam>,

We are preparing your order to be shipped out to you. Unfortunately, as a German company we cannot sell Konad Products in the Neitherland. We will have to refund the cost for all the Konad articles.

Please let us know if this is ok with you.

Best Regards,

<naam van iemand van http://www.naildesigneurodiscount.nl/>
De hele reden dat ik daar bestelde . Heb nu maar gemaild dat ik dan mijn hele order wil annuleren .
pi_73242371
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

De hele reden dat ik daar bestelde . Heb nu maar gemaild dat ik dan mijn hele order wil annuleren .
Dat is shit ja.
Zal wel weer wat rechtszakengedoe over geweest zijn. Dat vind ik wel een enorm minpunt aan dat konadgebeuren. Het wordt kunstmatig zeldzaam en duur gehouden. Ik heb ook al van vijf webshops gehoord dat zij de exclusieve importrechten op konad hebben. Ergens klopt daar zakelijk iets niet helemaal...

@snkr: die opi rapid dry ken ik niet maar het is volgens mij net zoiets inderdaad. Het schijnt dat Seche Vite, Poshe en Nubar Diamont de top drie zijn maar ik ken alleen de Nubar.
Ik heb de Nubar besteld bij Sparkling Nails op Ebay. Gewoon even een mailtje sturen met welke nagellak je hebben wilt en wat de verzendkosten dan zijn. Betaling gaat via paypal dus dat is veilig en mocht je een nagellak willen hebben die ze niet op voorraad heeft doet ze vaak wel moeite om die te pakken te krijgen voor je.

Oh over matte nagellak gesproken, ik het net iets bedacht voor YDKJ wat volgens mij best mooi zou zijn. Misschien laat ik het vandaag of morgen wel zien.
pi_73242446
Ok, iemand een webshop die wel Konad verstuurd dan?
pi_73242603
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Tegan het volgende:
Ok, iemand een webshop die wel Konad verstuurd dan?
www.ocnailart.com (30% korting met codes scrangie of paintedladyfingers en gratis internationaal verzenden)
www.veelsieraden.nl
www.konadnail.nl
De rest weet ik niet uit mijn hoofd en ik kan nu niet bij mijn laptop.
pi_73244139
Voor de dames met ongelukjes in nagellak....

Als je lak nog niet echt droog is, je vinger nat maken met spuug, een of twee keer over het plekje heen aaien.
Dan echt stoppen! Weer een beetje spuug, totdat het plat is en dan laagje erover, Als nieuw!

Als je nagellak al gedroogd is, dan neem je een druppel nagellak remover onder je topje van je vinger, ook dit smeer je 1 of 2 keer uit, dat maakt het weer mooi strak, en dan hup een nieuw laagje eroverheen.
Als nieuw!

Vergt een beetje oefening....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73245607
Oh ik lik beschadigingen er altijd uit. Dit klinkt minder vies.
pi_73246714
Ja dat is inderdaad zo, je mag Konad officieel niet buiten je eigen land verkopen. Je zult ook zien dat je voordeel met inkoop binnen Nederland alleen kan vinden in de verzendkosten van des betreffende verkoper.

Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
  woensdag 30 september 2009 @ 16:42:25 #294
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73247066
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: hoi! Ik heb ook velletjes gebeten. En nagels. En eigenlijk alles aan mijn vingers.
De beste oplossing is zorgen dat er geen losse velletjes zijn om aan te bijten door altijd handcrème in je tas te hebben en je handen regelmatig in te smeren en altijd een nagelvijl bij je hebben zodat je haakjes e.d. direct weg kunt vijlen.
Ik zweer bij Trind nagelriembalsam. Geweldig spul!
Op je nagelriemen smeren, even in laten trekken en dan je nagelriem en nagel masseren tot het volledig is ingetrokken. Tegenwoordig heb ik nooit meer losse velletjes en wondjes e.d. omdat velletjes afgebeten zijn genezen er ook sneller door.
Ik heb SOS balsem van Essence. Die ruikt heerlijk! Boven de chemische nagellakgeurtjes uit. Als ik de neiging heb om velletjes te trekken ga ik nu maar smeren!
En een glasvijl, nail art lak zilver, wat sjablonen(ik wil een stempel ). Eens proberen vanavond.
Owja en die geweldige grote glitterslak van Etos!
Ik heb al door: geduld is een schone zaak. Ik probeerde gisteravond witte bloemetjes op roze lak. Maar de roze was nog niet goed droog. En ik kreeg geen gelijke witte stipjes.. Even oefenen nog.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73247338
Ok, mijn bestelling is geannuleerd. Vroeg ze ook nog ff om mijn IBAN en BIC gegevens om het terug te storten. Hoe moest ik dat nu weten .

Nou gelukkig hielp de site van mijn bank erg, klik.
pi_73247363
Maarja, nu heb ik ook geen lakdroger. Zei iemand nou dat die ook bij de Kruidvat lag? Dan ga ik daar ff kijken .
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 16:58:54 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_73247641
Neitherland
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Ja dat is inderdaad zo, je mag Konad officieel niet buiten je eigen land verkopen. Je zult ook zien dat je voordeel met inkoop binnen Nederland alleen kan vinden in de verzendkosten van des betreffende verkoper.

Kan je gewone nagellak ook drogen onder een uv lamp?? of begreep ik het nou verkeerd.
Soms is konad wel eens in de aanbieding, bijv bij deze webshop http://www.konadnail.nl/
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73247836
Vind het vooral dom dat ze dat niet vermelden op de site terwijl ze wel een .nl-domein hebben...
  woensdag 30 september 2009 @ 17:09:09 #299
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73247953
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef veels het volgende:
Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).

Ik heb laatst mijn Konad betseld bij http://konadnailart.com/index.html ,ik had het met een week in huis en met de dollar nog lekker goedkoop (je moet wel een cc hebben).
pi_73249184
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:09 schreef Guess. het volgende:

[..]

Volgens mij wel (maar weer het niet 100% zeker).
Volgens mij niet maar i heb het nog niet geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')