Ja, ik ook dus... meteen de glans van mijn mooie rode wetlook nagellak wegquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo laat nog lakken?Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan
![]()
Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
Dat is een goed idee!! Dank voor de tip!quote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Probeer het eens met een klein kwastje met acrylverf. Dat is veel makkelijker.![]()
Wel een laagje topcoat er overheen natuurlijk want het is wateroplosbaar.
diamond collectie van www.boozyshop.nlquote:Op maandag 28 september 2009 11:20 schreef Loqi het volgende:
Die zijn mooi Kleintje! Welk merk is dat?
don't teal my heart zou helemaal geweldig staan bij een nieuw jurkjequote:Op maandag 28 september 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is Diamond Cosmetics. Don't Teal my heart en Chainmail Charm heb ik ook. Zo mooi.![]()
Zou er nog zon komen vandaag? Ik heb OPI Litte Red Wagon op met 1 laagje China Glaze Ruby Pumps.
Rood!Met glitters!
Ik ben er nog steeds niet uit of ik rood wel kan hebben.
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Mailtje binnen dat mijn konad-setje verzonden is!!!!![]()
Nu maar hopen dat alles door de brievenbus past... anders kan ik het pas donderdag op het postkantoor ophalen
Dat past zeker door de brievenbus....quote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Lindytje het volgende:
Mailtje binnen dat mijn konad-setje verzonden is!!!!![]()
Nu maar hopen dat alles door de brievenbus past... anders kan ik het pas donderdag op het postkantoor ophalen
OMG Guessquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
Nou hier ben ik dan met mijn nagellak collectie,gisteren uitgezocht en het is echt nog erger dan ik dacht(Dit is wel een verzameling van een jaar of 5-6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |