Het is op m'n nagels bruin geworden met een rood/paarse gloedquote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
@Loqi: Mooi, is die Very Diva zwart of zie ik dat verkeerd? Ik wil ook een zus die mij zulke nagellak geeft.
ga ik ff doornemen, thanksquote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
http://www.schmucknaegel.de/index_english.php
quote:We wishes you much fun trying the free nail art instructions.
Woooow echt super mooiquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Een poging tot dubbel stempelen. Best acceptabel al zeg ik het zelf.
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Overweldigende populariteit.![]()
Bijna geen enkel Kruidvatfiliaal heeft die dingen gekregen!Ik heb hier in de buurt bij 6 gevraagd en die hebben ze allemaal niet gehad. En dat is inclusief de grote in de stad.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Woooow echt super mooi![]()
Enne ik lees hier over stempelsetjes van Essence?
Wat is dat precies??
Mooi!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Belachlijk idd,ik ben ook bij stuk of 6 kruidvats geweest.Ga het nu weer in de gaten houden,ben benieuwd!
Mijn China Glaze-lakjes zijn binnen![]()
He's going in circles
[ afbeelding ]
Mr & Mrs
[ afbeelding ]
Fairy dust
[ afbeelding ]
En ik dacht dus deze besteld te hebben maar dat had ik dus verkeerd gedaan,die moet ik dus nog bestellen.
[ afbeelding ]
Ik kwijl trouwens bij deze site de lakjes zijn maar 5.40dollar (dat is dus 3.65 euro)
http://chinaglazediva.com
Ik (helaas) wel en die jeukt momenteel erg in mijn portomonnee,maar ik mag nu echt ff geen nieuwe lakjes van mezelf meer kopen......pffff zwaarquote:Op donderdag 24 september 2009 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!!!![]()
Ik heb alleen geen CC...
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag een laagje NFUoh 56 over m'n O.P.I Ink gegooid:
[ afbeelding ]
Je moet toch wat he, als je ziek bent
Ja! Dat heb ik ook. maar ik doe na het verwijderen van nagellak altijd even handen & nagels insmeren met creme.. gewoon omdat ik dan toch bezig ben met handverzorgingquote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie dat ook, dat na het afhalen met remover je nagels er een soort van droog uitzien?
kunnen nagels eigenlijk uitdrogen![]()
gebruiken jullie daar ook weer specifieke verzorging voor, of is dat onzin?
... help?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef Mirjam het volgende:
er zit een nagelsalon hier in leiden die krijgt over 1 of 2 weken de hele nfu.oh lijn binnen
Guess, je nagelcollectie viel meteen op bij het centraal-honden-topicquote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
dat is echt zo teringpijnlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
Naildesigndinges was bij mijn eerste bestelling heel traag (lees: drie weken levertijd ofzo) maar bij vervolgbestellingen had ik alles na een week in huis.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met de levertijd van de sites in de OP?
Dan kan ook goed inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef veels het volgende:
Bedoel je bubbeltjes soms luchtbelletjes? Want dan schud je te hard met het flesje voor gebruik.
Ik vind hem ook mooi, daarom post ik nu ook weinig nagellakfoto's want ik doe geen nagellak op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |