abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73079696
aah, vanmorgen nagellak afgehaald, zal je net zien, klapt net de nagel van m'n wijsvinger om
dat doet zo veel pijn
ik heb dat zo snel als ze wat langer zijn, zo dun zijn ze
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 24 september 2009 @ 22:04:21 #82
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73085013
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73085917
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
Is een gel/acryl laagje niet iet voor je Miryam? Weet natuurlijk niet of je zin hebt om dat bij (te Laten)houden maar nagels die dubbel klappen...brrrr...krijg kippenvel als ik er aan denk,auw!!
Guess, je nagelcollectie viel meteen op bij het centraal-honden-topic
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73086710
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Guess. het volgende:
dat is echt zo teringpijnlijk
pi_73087030
Hoe zit het met de levertijd van de sites in de OP?
pi_73090535
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met de levertijd van de sites in de OP?
Naildesigndinges was bij mijn eerste bestelling heel traag (lees: drie weken levertijd ofzo) maar bij vervolgbestellingen had ik alles na een week in huis.
Die anderen zijn idioot snel vond ik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73097645
Aangezien iedereen wil minderen met kopen moet ik het eigenlijk niet melden maar er is in de US een heuse prijzenoorlog aan de gang onder konadverkopers en www.ocnailart.com geeft op het moment 30% korting en internationaal gratis verzenden met een aantal kortingscodes waaronder 'scrangie' en 'paintedladyfingers'.
Voor het geval iemand een heftige behoefte heeft konad te bestellen.
pi_73097799
Ik krijg geen goede foto maar ik heb nu een koraalrood kleurtje op
pi_73100421
Ah toe gewoon fototje posten

Dames, even over top coats! Ik heb een top coat gehad van de Kruidvat, iets met Diamond in de naam. Maar die bobbelde onwijs. Toen las ik hier een tip, dacht van MiMu, over de Catrice top coat. Dus die heb ik gehaald, niet een vierkant flesje, maar een meer plat flesje. Maar ook daarbij krijg ik bubbeltjes. Wat doe ik nou verkeerd, ik wil ook glanzende nagels
pi_73100543
Bedoel je bubbeltjes soms luchtbelletjes? Want dan schud je te hard met het flesje voor gebruik.
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73100561
Blaas je op je nagels om ze droog te krijgen? Ik heb wel gehoord dat lakken naast een ventilator of airco o.i.d. kan zorgen voor bubbeltjes dus blazen is dan vast ook niet goed.
En anders weet ik het ook niet.

En ik ben het met snkr eens, ik wil ook foto's Linnie! Even op je camera kijken naar de macrostand of supermacro, is een plaatje met een tulpje of een tulp met een + erin. Dan moet het wel lukken.
pi_73100577
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef veels het volgende:
Bedoel je bubbeltjes soms luchtbelletjes? Want dan schud je te hard met het flesje voor gebruik.
Dan kan ook goed inderdaad.
pi_73100649
Ja met bubbeltjes bedoel ik idd luchtbelletjes ja, sorry .
Hm ja schudden doe ik dus eigenlijk al nooit, zeker niet met die top coats, want die zijn al zo vloeibaar als maar kan.
Ik wacht ook altijd netjes tot de onderliggende laagjes compleet droog zijn en blazen doe ik eigenlijk ook al niet.. Ook geen airco of fan hier.

Het mysterie van de luchtbelletjes..
pi_73101003
Ik ben trouwens verliefd op de Suede lijn van O.P.I
Gelukkig nog nergens in de winkels gezien
pi_73101210
Ben eens benieuwd of ze die setjes van die stempeldingen nu wel krijgen hier.Als iemand ze heeft gezien,wil die dan even een seintje geven want ik kom weinig bij de kruidvat!
pi_73101891
Ik ga nu iedere keer dat ik in de buurt kom even naar binnen om te checken.
Ik wil twee setjes voor mezelf en nog drie setjes voor vriendinnen/familie dus als er mensen bij mij in de buurt wonen die ook een setje willen hebben ze denk ik pech.
Maar ik gil wel als ik ze gevonden heb hoor.
pi_73103366
Oja deze zou ik ook nog posten. French manicure met gel.

pi_73103412
Prachtig, if I say so myself...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73103438
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:31 schreef Oblivion het volgende:
Prachtig, if I say so myself...
Dankje.
pi_73103469
Ohhh.... zo mooi.....
Dikke
pi_73103940
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:34 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohhh.... zo mooi.....
Dikke
Ik vind hem ook mooi, daarom post ik nu ook weinig nagellakfoto's want ik doe geen nagellak op.
pi_73104431
Ja ik snap dat je niet lakt als het er zo uit ziet zonder!
Maar hoe werkt dit nu precies? Je gel heeft 2 kleuren? Of? Ik ben een gel n00b
pi_73104862
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik snap dat je niet lakt als het er zo uit ziet zonder!
Maar hoe werkt dit nu precies? Je gel heeft 2 kleuren? Of? Ik ben een gel n00b
Eigenlijk net zoals met nagellak maar dan dikker, stroperiger en plakkeriger.
Ik gebruik geen wit maar een soft white voor het randje die er dus natuurlijker uitziet en een roze gel voor de rest van de nagel. En dan heb ik ook nog een doorzichtige en een paar kleurtjes en glittergels maar die laatste heb ik nog niet geprobeerd.

Je doet eerst het wit, dan uitharden in de lamp, eventueel nog een laagje wit, weer uitharden, dan de rest van de nagel opvullen met roze, weer uitharden en dan in model vijlen. Daarna zou je het nog af kunnen werken met een heel dun laagje transparante gel zodat de nagel glanzend is maar dat heb ik niet. Een ridgefiller en laagje topcoat werkt ook prima.

Deze heb ik trouwens niet zelf gezet maar een vriendin die nagelstyliste is. Kon ik ook eens zien hoe het hoort.
pi_73104931
Klinkt erg goed allemaal! Vind dat soft white ook een stuk mooier dan een knalharde French hoor. Ga je het er de volgende keer zelf op wagen?
pi_73104989
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
pi_73105097
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
Ik weet eigenlijk alleen van O.P.I (ben nogal O.P.I minded ) een paar lakjes die wel in aanmerking komen voor een zogeheten American Manicure,
Heb ze zelf ook nog op m'n verlanglijstje staan, maar O.P.I Swedish Nude is volgens mij prima hiervoor.

Edit: Ik heb het dan over lak natuurlijk. MiMu is de gel expert
pi_73105145
Of het een goede is weet ik niet want het is de enige die ik ken en de eerste keer dat ik het gebruik maar ik heb deze.

Volgende keer ga ik het zelf proberen. Het model krijg ik er aardig goed in dus als het geen mooie french is kan het nog geen kwaad want dan lak ik er gewoon overheen zoals altijd.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:43:48 #108
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73106593
Wat mooi MM!!

En ik ben weer 5 lakjes rijker... Nou ja, 2 kleurtjes, een ridgefiller, een topcoat, en een witte streepjesmaker
Don't come closer, I might hurt you
pi_73106623
Ik bedoelde idd lakjes.

Gels enzo snap ik nog niet helemaal .
pi_73106667
@ MM, mooi...wauw wauw

Het koraalrood haal ik er weer af...het is toch net iets TE...
Ik ben echt bleekscheet dus dan komt het niet zo mooi over mensen kijken ook direct naar de handen, zo van WTF
Met dank aan MM ga ik nu op de french tour
pi_73106795
Heb net even een m'n nagels weer iets gekortwiekt (mm of 2 ), vind het altijd zo jammer dat mijn nagels helemaal krom en scheef gaan groeien als ze langer worden.

Heb ook meteen gelakt met Gosh Pink - Rose. Dat was eigenlijk soort van een request van iemand, maar ik weet niet of ik hier mee weg kom met m'n 25 jaar hoor

Oh ja, dit is trouwens maar 1 laagje, hij dekt dus wel lekker!
pi_73106942
Ik heb een hekel aan roze, maar niet op de nagels vind het heel mooi !!
En waarom zou roze niet kunnen als je een kwart eeuw bent ?
pi_73106971
Dankjewel allemaal.

Zo fel is die toch niet snkr? Kan best hoor.
pi_73106997
Haha ja ik weet het niet.. ik zit er zo naar te kijken en in het echt is ie bijna neon
Helpt ook niet dat ik nog steeds ziek rondhobbel in een oud Blondie shirt met alle kleuren van de regenboog. Ik voel me heel 16
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:01:28 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73107146
Ik vind m wel tof hoor!
Ligt er een beetje aan wat je in het dagelijks leven doet... maar ik vind m nog best kunnen!

Edit: En beterschap!!
pi_73107278
Ik vind het een erg mooie kleur Snkr-xxx! Kun je zeker wel mee weg komen.

En de french van MM is ook heel mooi.
pi_73107318
Haha thanks, wat is iedereen lief met beterschap wensen. Denk dat ik morgen weer op de been ben, YEAH

Ik ben front end webdeveloper dus beetje websites bouwen en dergelijke, en ik mag gelukkig alles aan van mijn baas Maar bij zo'n nagellakje als dit wordt het al snel , zwart, grijs ofzoiets.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:56:38 #118
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73108765
Ik ben toch niet zo'n fan van die essence multi-dimension lakjes... de kleurtjes zijn heel leuk, en daarom koop ik ook steeds weer nieuwe... maar ze lakken niet zo heel erg fijn...
pi_73109174
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu iedere keer dat ik in de buurt kom even naar binnen om te checken.
ik ook
gisteren 2 stripers gehaald, vandaag een lakje en een striper
halp
pi_73109312
Ik vind stripers niet fijn, is dat normaal ?
Het kwastje is té dun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')