Eigenlijk net zoals met nagellak maar dan dikker, stroperiger en plakkeriger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik snap dat je niet lakt als het er zo uit ziet zonder!![]()
Maar hoe werkt dit nu precies? Je gel heeft 2 kleuren? Of? Ik ben een gel n00b
Ik weet eigenlijk alleen van O.P.I (ben nogal O.P.I mindedquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu iedere keer dat ik in de buurt kom even naar binnen om te checken.![]()
Die zijn ook niet bedoeld om je nagels mee te lakken hè? Je kan daar leuke nailart dingen mee doen met streepjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind stripers niet fijn, is dat normaal?
Het kwastje is té dun...
Waar heb je dat besteld?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Lindytje het volgende:
(ik blijf bezig.... sorry hoor... zit weer in mijn nagel-bui....)
Maarr..... Konad stempelsetje besteld!!!!! En nog wat lakjes... uiteraard
Op die site van die ene die hier laatst in het topic postte, met de té opvallende sig....quote:
Echt mooi! Ik wil deze ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb ook meteen gelakt met Gosh Pink - Rose. Dat was eigenlijk soort van een request van iemand, maar ik weet niet of ik hier mee weg kom met m'n 25 jaar hoor![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, dit is trouwens maar 1 laagje, hij dekt dus wel lekker!
morgen weg, en had eerder geen tijdquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo laat nog lakken?Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan
![]()
Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
Haha, that's the spirit! En we lakken vrolijk verder!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt mooi! Ik wil deze ook![]()
Enne ik ben trouwens bijna 35 dus moet kunnen hoor vind ik![]()
zo'n spray? of echt een apparaatje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven.
Sommige donkere kleuren staan juist mooier op korte(re) nagels vind ik. Op lange nagels moet je er oppassen dat het er niet hekserig uit gaat zien.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven.
Ik kan in het weekend eigelijk geen opzichtige lakjes dragen ivm werk, en om het nou ieder weekend eraf te halen... Mijn collectie bestaat voornamelijk uit doorzichtige/wit/glittertjes. Heel af en toe doe ik wat anders
, maar daar vind ik het nu een beetje kort voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |