abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73104862
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik snap dat je niet lakt als het er zo uit ziet zonder!
Maar hoe werkt dit nu precies? Je gel heeft 2 kleuren? Of? Ik ben een gel n00b
Eigenlijk net zoals met nagellak maar dan dikker, stroperiger en plakkeriger.
Ik gebruik geen wit maar een soft white voor het randje die er dus natuurlijker uitziet en een roze gel voor de rest van de nagel. En dan heb ik ook nog een doorzichtige en een paar kleurtjes en glittergels maar die laatste heb ik nog niet geprobeerd.

Je doet eerst het wit, dan uitharden in de lamp, eventueel nog een laagje wit, weer uitharden, dan de rest van de nagel opvullen met roze, weer uitharden en dan in model vijlen. Daarna zou je het nog af kunnen werken met een heel dun laagje transparante gel zodat de nagel glanzend is maar dat heb ik niet. Een ridgefiller en laagje topcoat werkt ook prima.

Deze heb ik trouwens niet zelf gezet maar een vriendin die nagelstyliste is. Kon ik ook eens zien hoe het hoort.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73104931
Klinkt erg goed allemaal! Vind dat soft white ook een stuk mooier dan een knalharde French hoor. Ga je het er de volgende keer zelf op wagen?
pi_73104989
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
pi_73105097
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef Tegan het volgende:
Wat is een goede soft white dan? Al die french white's vind ik alsnog veel te wit/hard...
Ik weet eigenlijk alleen van O.P.I (ben nogal O.P.I minded ) een paar lakjes die wel in aanmerking komen voor een zogeheten American Manicure,
Heb ze zelf ook nog op m'n verlanglijstje staan, maar O.P.I Swedish Nude is volgens mij prima hiervoor.

Edit: Ik heb het dan over lak natuurlijk. MiMu is de gel expert
pi_73105145
Of het een goede is weet ik niet want het is de enige die ik ken en de eerste keer dat ik het gebruik maar ik heb deze.

Volgende keer ga ik het zelf proberen. Het model krijg ik er aardig goed in dus als het geen mooie french is kan het nog geen kwaad want dan lak ik er gewoon overheen zoals altijd.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:43:48 #108
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73106593
Wat mooi MM!!

En ik ben weer 5 lakjes rijker... Nou ja, 2 kleurtjes, een ridgefiller, een topcoat, en een witte streepjesmaker
Don't come closer, I might hurt you
pi_73106623
Ik bedoelde idd lakjes.

Gels enzo snap ik nog niet helemaal .
pi_73106667
@ MM, mooi...wauw wauw

Het koraalrood haal ik er weer af...het is toch net iets TE...
Ik ben echt bleekscheet dus dan komt het niet zo mooi over mensen kijken ook direct naar de handen, zo van WTF
Met dank aan MM ga ik nu op de french tour
pi_73106795
Heb net even een m'n nagels weer iets gekortwiekt (mm of 2 ), vind het altijd zo jammer dat mijn nagels helemaal krom en scheef gaan groeien als ze langer worden.

Heb ook meteen gelakt met Gosh Pink - Rose. Dat was eigenlijk soort van een request van iemand, maar ik weet niet of ik hier mee weg kom met m'n 25 jaar hoor

Oh ja, dit is trouwens maar 1 laagje, hij dekt dus wel lekker!
pi_73106942
Ik heb een hekel aan roze, maar niet op de nagels vind het heel mooi !!
En waarom zou roze niet kunnen als je een kwart eeuw bent ?
pi_73106971
Dankjewel allemaal.

Zo fel is die toch niet snkr? Kan best hoor.
pi_73106997
Haha ja ik weet het niet.. ik zit er zo naar te kijken en in het echt is ie bijna neon
Helpt ook niet dat ik nog steeds ziek rondhobbel in een oud Blondie shirt met alle kleuren van de regenboog. Ik voel me heel 16
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:01:28 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73107146
Ik vind m wel tof hoor!
Ligt er een beetje aan wat je in het dagelijks leven doet... maar ik vind m nog best kunnen!

Edit: En beterschap!!
pi_73107278
Ik vind het een erg mooie kleur Snkr-xxx! Kun je zeker wel mee weg komen.

En de french van MM is ook heel mooi.
pi_73107318
Haha thanks, wat is iedereen lief met beterschap wensen. Denk dat ik morgen weer op de been ben, YEAH

Ik ben front end webdeveloper dus beetje websites bouwen en dergelijke, en ik mag gelukkig alles aan van mijn baas Maar bij zo'n nagellakje als dit wordt het al snel , zwart, grijs ofzoiets.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:56:38 #118
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73108765
Ik ben toch niet zo'n fan van die essence multi-dimension lakjes... de kleurtjes zijn heel leuk, en daarom koop ik ook steeds weer nieuwe... maar ze lakken niet zo heel erg fijn...
pi_73109174
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga nu iedere keer dat ik in de buurt kom even naar binnen om te checken.
ik ook
gisteren 2 stripers gehaald, vandaag een lakje en een striper
halp
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73109312
Ik vind stripers niet fijn, is dat normaal ?
Het kwastje is té dun...
pi_73109827
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:13 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind stripers niet fijn, is dat normaal ?
Het kwastje is té dun...
Die zijn ook niet bedoeld om je nagels mee te lakken hè? Je kan daar leuke nailart dingen mee doen met streepjes.
pi_73109991
Weet ik, maar ook dat werkt niet echt...
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:51:04 #123
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73110436
Kut is dat... heb je je nagels helemaal gelakt... basecoat, twee laagjes kleur... wil je streepjes er op maken, mislukt de helft!! En dus heb je een uur voor niks zitten lakken-en-drogen. (vooruit, ik heb tussendoor ook tv zitten kijken.)

pi_73112169
Ik wilde ook nog ff mijn nageltjes showen .

Niets bijzonders verder, alleen glittertjes.

Ze moeten alleen nog wat langer worden, had ze helemaal afgeknipt omdat eentje was ingescheurd.
pi_73112323
Pf, ik had ze een uur laten drogen, ga ik net opruimen en nu zitten er allemaal krasjes op.

Ik heb wel een heel mooie, donkerpaars met wat glittertjes.
pi_73112590
Weer even een vraagje van mijn kant.

Heb je voor gel en acryl verschillende tips? Of kan je elke tip gebruiken voor zowel gel als acryl?
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:19:47 #127
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73113138
(ik blijf bezig.... sorry hoor... zit weer in mijn nagel-bui....)
Maarr..... Konad stempelsetje besteld!!!!! En nog wat lakjes... uiteraard
pi_73114231
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Lindytje het volgende:
(ik blijf bezig.... sorry hoor... zit weer in mijn nagel-bui....)
Maarr..... Konad stempelsetje besteld!!!!! En nog wat lakjes... uiteraard
Waar heb je dat besteld?

@veels: geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn die tips gewoon hetzelfde.

Shit van al die mislukte/beschadigde nagellak. Mocht je nog een keer nagellak bestellen via ebay o.i.d. zou ik toch eens een sneldrogende topcoat zoals Nubar Diamont, Seche Vite of Poshe kopen.
Ik heb de Nubar en ik kan je vertellen, het werkt echt! Na een half uurtje tot drie kwartier kan ik gewoon weer rommelen zonder voorzichtig te zijn. Geen deukjes, geen krasjes, niks. En ik wacht dus ook niet meer tussen de verschillende lagen. Basecoat, 2/3/4 laagjes nagellak en gelijk in de natte lak de topcoat smeren.
Hij werkt heel fijn met konad en vloeit vanzelf glad uit. Topspul. Bij mijn volgende bestelling koop ik een grote navulfles.
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:03:41 #129
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73114516
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waar heb je dat besteld?
Op die site van die ene die hier laatst in het topic postte, met de té opvallende sig....
pi_73114613
Oh leuke glitters Tegan! Had er overheen gekeken.

@Lindytje: ah die.
pi_73115036
Goh, ik heb niet dezelfde lengte

Ik moet ook een keer goede french lakjes kopen, want dit is het niet helemaal
pi_73115243
Ik vind het wel mooi.
pi_73115278
Vind je? Ik vind ze prachtig hoor. Mooi wit en nog niet vergald door 100 nagellakjes zonder basecoat

@Linnie20v dus
pi_73115342
@Tegan, mooi lang nagelbed , vind dat altijd een van de mooiste dingen..
pi_73115407
Thanks

Ik vind het trouwens erg irritant dat mijn wijsvinger ronde nagels produceert....en de rest (meer)vierkantige
pi_73115942
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Heb ook meteen gelakt met Gosh Pink - Rose. Dat was eigenlijk soort van een request van iemand, maar ik weet niet of ik hier mee weg kom met m'n 25 jaar hoor

[ afbeelding ]

Oh ja, dit is trouwens maar 1 laagje, hij dekt dus wel lekker!
Echt mooi! Ik wil deze ook
Enne ik ben trouwens bijna 35 dus moet kunnen hoor vind ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73116301
ben nu hard aan 't lakken, net streepjes getrokken met een striper, voor een eerste keer wel grappig.

wel jammer dat ik het met m'n rechterhand veel mooier kan dan met m'n linker, ik ben nogal hopeloos rechtshandig...
dus rechts en links zie je wel wat verschil

maar laat 't wel zitten.
ff heel goed drogen voor de topcoat erop gaat, want hier en daar ging er wel een dikke laag op
pi_73116559
die te dikke laag striper droogt natuurlijk vet kut
*wacht*
volgende keer echt dunnere streepjes fabriceren
pi_73117679
Zo laat nog lakken? Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan

Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
pi_73117688
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo laat nog lakken? Of ben je ook een nachtmens? Als k voor 't slapen gaan nog lak dan heb 's ochtends een afdruk van m'n dekbed in m'n lak staan

Ben wel benieuwd naar je kunstwerk
morgen weg, en had eerder geen tijd
pi_73117721
oh, en die clarice topcoat bevalt echt goed.
geen lelijke witte melklaag.
pi_73117756
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

Echt mooi! Ik wil deze ook
Enne ik ben trouwens bijna 35 dus moet kunnen hoor vind ik
Haha, that's the spirit! En we lakken vrolijk verder!
M'n oma van 72 lakt haar (lange) nagels nog steeds, en ook nog echt netjes en verzorgd. Dus we kunnen nog ff vooruit
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:53:16 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73120619
Damn wat gaan jullie hard!
Mooi weer allemaal hoor dames.

Ik moest even denken aan een jongen die ik vroeger kende. Hele stoere foute gast, zuipen, blowen en meer stoute dingen doen. Maar elke woensdagmidag ging hij naar zijn oma in het verzorgingstehuis en verzorgde dan haar haar, lakte haar nagels netjes etc. Ik vond dat zó lief
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73120723
Thanks iedereen.

Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven .

Ik kan in het weekend eigelijk geen opzichtige lakjes dragen ivm werk, en om het nou ieder weekend eraf te halen... Mijn collectie bestaat voornamelijk uit doorzichtige/wit/glittertjes . Heel af en toe doe ik wat anders , maar daar vind ik het nu een beetje kort voor.
pi_73120867
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.

Ik heb zo'n lakdroger genomen bij mijn bestelling, ben benieuwd of dat werkt. Ik kan ook nooit lang rustig blijven .
zo'n spray? of echt een apparaatje?
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:40:32 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73121292
Mirjam, heb je een foto van je streepjes? Ben benieuwd!

@Linnie: ik vind ze ook wel mooi!
pi_73122190
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.

Ik kan in het weekend eigelijk geen opzichtige lakjes dragen ivm werk, en om het nou ieder weekend eraf te halen... Mijn collectie bestaat voornamelijk uit doorzichtige/wit/glittertjes . Heel af en toe doe ik wat anders , maar daar vind ik het nu een beetje kort voor.
Sommige donkere kleuren staan juist mooier op korte(re) nagels vind ik. Op lange nagels moet je er oppassen dat het er niet hekserig uit gaat zien.

En dan nu een foto van mijn huidige donkere nagellak.
Boys 'n Berry van Nicole by OPI. Heel apart kleurtje. Het is paars maar met een bronzen gloed er overheen die ik niet op de foto krijg.
pi_73122503
Mooi kleurtje
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:25:46 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73123483
Zeker een mooi kleurtje!
pi_73130334
Had mezelf vanmiddag even naar buiten gesleept aangezien ik echt een verjaardagscadeautje moest kopen.

En ja hoor, je raad al wat er is gebeurd..

Nieuwste aanwinsten:

Koh - Smokey Violet (kwam ook helemaal een etuitje en alles bij ) - grijs/lila achtige kleur, zocht ik al erg lang!
H&M - My Favourite Jeans - Beetje donkergrijs blauwig met shimmertjes
H&M - Goddess on stage - Shimmery paars

Ben er wel blij mee

Zal binnenkort wel foto'tjes maken!
pi_73130766
Heb sinds een weekje ofzo een nieuw lakje.
Catrice Nail Couture 60 seconds in de kleur 090 Dark Lavender..

De kleur komt op de foto niet echt goed tot z'n recht, in het echt is het wat paarser en bij de randjes wordt het al kaal (was topcoat vergeten)

Oh en het binnen 60 seconden droog kan je wel vergeten.. Heeft evengoed nog een uur geduurd eer het droog en uitgehard was...maar het mag de pret niet drukken!!
pi_73130908
Mooi kleurtje! Ideaal voor de herst

Nou toch ff snel die drie nagellakjes er op gekliederd (letterlijk )

Die roze is dus nog de Gosh Pink - Rose, aardig ingedeukt ook na een 2e laag , heb de anderen er gewoon ff overheen gesmeerd
v.l.n.r :
- H&M - Goddess on stage
- H&M - My Favourite Jeans
- Koh - Smokey Violet

[ Bericht 4% gewijzigd door snkr-xxx op 26-09-2009 19:27:09 ]
pi_73130970
Ooh die 2 van H&M zijn mooi!!!
En vind jouw nagels echt geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: