ehm...welke 'middelste' van de 4?quote:
Nou, die van jou mogen er ook wezen hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:02 schreef Mayla het volgende:
Ooh die 2 van H&M zijn mooi!!!
En vind jouw nagels echt geweldig!
Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:19 schreef Loqi het volgende:Wat heb jij veel prachtige lakjes MM! Ik ben helemaal jaloers
![]()
Mijn nagels beginnen er eindelijk gezond uit te zienMooie lengte, bijna geen schilfers meer, amper meer verkleurd. Dus ik ben blij!
Rechterhand zonder lak of wat dan ook:![]()
Spray. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo'n spray? of echt een apparaatje?
nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.quote:
Zal wel verslag doen als ik hem binnen hebquote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.
en of je dat dan als laatste moet doen, of gewoon kunt sprayen en dan weer een laagje eroverheen lakken,e tc.
Dank je welquote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.
Ik koop 2 keer per jaar wel eens roze nagellak maar dan geef ik die meteen weer door aan mijn dochter.
Maar mooie lange nagels hebben de posters hier..
Ik begrijp dat je reclame wil maken voor je site maar als je het in het buitenland besteld ben je veel goedkoper uit en ook binnen een weekje in huis!quote:Op zondag 27 september 2009 14:11 schreef veels het volgende:
Ik heb wel goede verhalen gehoord over de droog spray van Kruidvat!
Even een tipje: Stel zelf je Konad B set of Special set samen. (zie onderschrift!)
Doe dan ook schoonmaakhandschoenen aan (ja je moet er wat voor over hebben!)quote:Op zondag 27 september 2009 14:32 schreef Mirjam het volgende:
net afgewassen, meteen al allemaal stukjes van m'n lak af, het zit er net op
ja, dat ga ik maar doen denk ik.quote:Op zondag 27 september 2009 14:33 schreef Guess. het volgende:
[..]
Doe dan ook schoonmaakhandschoenen aan (ja je moet er wat voor over hebben!)
Oja die is leuk. Die vlindertjes zijn ook mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 14:34 schreef Loqi het volgende:
Ik had de 'T' set:
[ afbeelding ]
Met plate M36
[ afbeelding ]
Dat middelste figuurtje is echt super mooi en fijntjes en het figuurtje daar recht boven is heel leuk om in het wit in de hoek van je nagel te doen bij een french of natural nail
(En m'n moeder wil regelmatig witte vlindertjes op dr nagels)
Oh leuk!quote:
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 27 september 2009 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde om dan maar een paar plates te bestellen en dan wel bezorgkosten te betalen en ze geven nu 30% korting en internationaal gratis verzenden! De hele bups bij elkaar kost me maar iets van 37 euro.
Deze topicreeks is zo slecht voor mequote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja die is leuk. Die vlindertjes zijn ook mooi.![]()
Maar goed dat eerste setje was om te testen of ik het kon en of ik het leuk vond en het antwoord is ja.![]()
Ik heb er inmiddels al een paar plates en speciale nagellak bij besteld en deze week komt als het goed is het volgende binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb een Nederlandse leverancier van fauxnad gevonden die de imageplate met Hello Kitty heeft dus die heb ik ook besteld.
Dat setje uit HongKong, is dat met zo'n paars stempelapparaat?quote:Op zondag 27 september 2009 16:39 schreef bibi het volgende:
[..]
Deze topicreeks is zo slecht voor me![]()
Best wel wat dingen ingeslagen dit weekend, o.a sally hansen quik dry bij de etos en nog wat dingen bij Sephora.
@Mm ik zie niets op hun website staan over die korting. Maar ik wil ontzettend graag bestellen. Ik wil nu wel de echte konad. Had een setje uit hong kong over laten komen, een alternatief. Maar oh my![]()
Dus nu dan maar de echt Konad.
De mijne droogde heel snel en ik heb volgens mij ook die van de Essence. Waren je nagels wel droog en vetvrij? Misschien even het eraf halen met aceton en dan nog eens proberen?quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Mayla het volgende:
Leuk kleurtje Lindytje!!
Ohhh en die stempelset/plaatjes! *kwijl*
En uh.. Help?![]()
Ik heb nagellijm van Essence gehaald, want in mn duim zit een hele fijne scheur (in t vlees)
Nu heb ik dus een stukje van een theezakje gebruikt, nagellijm erop, spul op de scheur... En nu na 10 minuten is die stomme lijn dus nog niet droog!Duurt dat altijd zo lang met nagellijm?
Geen nieuwe lakjes gescoord trouwens, maar heb nog wel wat moois staan. Misschien vanavond nog wat erop gooien, anders alleen een nailwhitener en dan morgen een kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |