ehm...welke 'middelste' van de 4?quote:

Nou, die van jou mogen er ook wezen hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:02 schreef Mayla het volgende:
Ooh die 2 van H&M zijn mooi!!!
En vind jouw nagels echt geweldig!

Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:19 schreef Loqi het volgende:Wat heb jij veel prachtige lakjes MM! Ik ben helemaal jaloers
![]()
Mijn nagels beginnen er eindelijk gezond uit te zienMooie lengte, bijna geen schilfers meer, amper meer verkleurd. Dus ik ben blij!
Rechterhand zonder lak of wat dan ook:![]()

Spray. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo'n spray? of echt een apparaatje?

nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.quote:

Zal wel verslag doen als ik hem binnen hebquote:Op zondag 27 september 2009 01:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zag het staan bij de kruidvat, vroeg me af of het enig effect had.
en of je dat dan als laatste moet doen, of gewoon kunt sprayen en dan weer een laagje eroverheen lakken,e tc.

Dank je welquote:Op zondag 27 september 2009 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer heel mooie nagels, want naturel.
Ik koop 2 keer per jaar wel eens roze nagellak maar dan geef ik die meteen weer door aan mijn dochter.
Maar mooie lange nagels hebben de posters hier..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |