abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73223920
Super Mario

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_73223936
Oke de nieuwe top coat van Essence must die...

Ik had gisteravond al allemaal luchtbelletjes....dus ik dacht dat het door de combi met de creamylicious lak was... Nu net een french gedaan...precies zelfde iets minder aanwezig maar toch...
pi_73224271
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Super Mario

[ afbeelding ]
Die wil ik!
En dan wil ik ook gelijk een gelegenheid erbij waar ik ze naartoe kan dragen!
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:00:04 #254
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73224492
Wat balen Linie,ik heb echt nog nooit geen problemen gehad met de eccense topcoat.
Ik heb trouwens nog gevraagd voor die stempelsetjes bij het kruidvat maar ze wisten weer van niks hoor..
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73225338
Guess, jouw nagellakcollectie
Ik dacht dat ik veel had, maar dat is echt niks vergeleken bij jouw collectie

En heb die boozyshop.nl gecheckt, die nagellakjes van Diamond omg, die moet ik Heb een aantal erg mooie kleurtjes gezien, dus binnenkort ga ik daar even een bestelling plaatsen.

Ben sinds zaterdag bezig met een nail hardener kuur van Herome (de "sterk" versie). Mijn nagels vond ik echt niet ok meer, snel breken enzo, dus ik denk even een hardener kopen (en heb mijn nagels gekortwiekt, zodat ze allemaal weer dezelfde lengte hebben).
Ben bij de Etos geweest en heb gelijk gebruik gemaakt van die 2 halen 1 betalen aktie. Heb erbij ook nog een Hydrating gel van Herome gekocht. Die ga ik gebruiken als ik klaar ben met de kuur, ff dagelijks mijn nagels hydraten zodat ze niet meer drogig en brokkelig worden en snel scheuren enzo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73225425
Ow ja nog 2 vragen:

- Wat vinden jullie de beste basecoat?
- En wat vinden jullie de beste topcoat?

Zou dat graag van verschillende mensen willen horen
Wil namelijk ff nieuwe kopen, maar weet nog niet welke.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:37:24 #257
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73227331
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef MissJ het volgende:
Ow ja nog 2 vragen:

- Wat vinden jullie de beste basecoat?
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
quote:
- En wat vinden jullie de beste topcoat?
Nubar Diamont.
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
pi_73227529
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
[..]

Nubar Diamont.
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
.
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 23:03:54 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_73227666

Ik zie konadstempelaars! Ik heb de Konad A set, en de webshop mevrouw was zo lief om kleurtjes om te wisselen voor kleurtjes die ik wél mooi vond Maar nu zie ik dat er ook andere merken met plate's komen, iemand die al ervaring heeft met de 'nepperts' ? Ik heb dan wel 10 plaatjes, maar vrouw he, meer meer meeer!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73227841
quote:

[..]

[..]

Nubar Diamont.
Danke, danke.
En waar kan je die Nubar Diamont kopen?
pi_73227998
quote:

Nubar Diamont.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:22:25 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73228409
quote:

Nubar Diamont.
Ik wil die!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_73228573
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Danke, danke.
En waar kan je die Nubar Diamont kopen?
Ik heb hem gekocht bij Sparkling Nails op Ebay. Er bestaat ook een refill van waarmee je dat flesje bij kan vullen en die staat bovenaan mijn wishlist. Maar eerst wil ik Seche Vite topcoat ook eens proberen want die schijnt dezelfde eigenschappen te hebben.

@moussy: ik moet ze nog binnenkrijgen dus ik heb geen idee of ze goed zijn. Zodra ik het weet weten jullie het ook.
Ik vond de plates wel wat saaier trouwens, de enige reden dat ik ze besteld heb is Hello Kitty. . Voor leuke dingen kan je beter bij www.ocnailart.com bestellen. Die geven op het moment dikke korting en gratis verzendkosten.

@mmascha: hoi! Ik heb ook velletjes gebeten. En nagels. En eigenlijk alles aan mijn vingers.
De beste oplossing is zorgen dat er geen losse velletjes zijn om aan te bijten door altijd handcrème in je tas te hebben en je handen regelmatig in te smeren en altijd een nagelvijl bij je hebben zodat je haakjes e.d. direct weg kunt vijlen.
Ik zweer bij Trind nagelriembalsam. Geweldig spul!
Op je nagelriemen smeren, even in laten trekken en dan je nagelriem en nagel masseren tot het volledig is ingetrokken. Tegenwoordig heb ik nooit meer losse velletjes en wondjes e.d. omdat velletjes afgebeten zijn genezen er ook sneller door.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:40:53 #265
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73229041
Ik ben op dit moment mijn nagels aan het lakken uit pure verveling
pi_73229092
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben op dit moment mijn nagels aan het lakken uit pure verveling
Pics?
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:56:38 #267
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73229563
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pics?
Morgen! als ik wat meer licht heb enzo
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:59:43 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73229659
Ik had zo graag nu willen zitten stempelen...
Maar ja, dan doe ik het maar met een karig essence-lakje...
  woensdag 30 september 2009 @ 00:42:09 #269
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73230697

Essence colour & go (echt niet!!! dat spul droogt helemaal niet zo snel!!) 06; Disco Glam

Edit: dit zijn 4 (!!) lagen... het kleurtje dekt niet zo best...

[ Bericht 15% gewijzigd door Lindytje op 30-09-2009 00:54:24 ]
pi_73230752
Je verbergt altijd je pinkie!
Wat is daar mee?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73230811
quote:

[..]

[..]
Zo werkt die O.P.I RapiDry ook! Ik ben verliefd!
Nubar Diamont.
pi_73230839
Oh quoten gaat niet best op een iPhone, ik kom hier op terug :p
  woensdag 30 september 2009 @ 00:52:43 #273
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73230869
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Je verbergt altijd je pinkie!
Wat is daar mee?
Niks eigenlijk!!
Hij is denk ik een beetje scheef... hij schiet altijd onder mijn ringvinger in die positie...
pi_73232610
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh mooi Mayla en snkr!

@Loqi: als de wereld vergaat blijven alleen de kakkerlakken en de nagellak over. Dat spul is onverwoestbaar.
Soms wordt het wat dikker maar daar is nagellakverdunner voor uitgevonden.

En dan nu mijn rode nagels:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73232631
die nubar diamond klinkt wel geweldig zeg
ik merk dat het idd lang duurt voordat de nagels echt knap uitgehard zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: