Die wil ik!quote:
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef MissJ het volgende:
Ow ja nog 2 vragen:
- Wat vinden jullie de beste basecoat?
Nubar Diamont.quote:- En wat vinden jullie de beste topcoat?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
[..]
Nubar Diamont.![]()
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
Danke, danke.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
To nu toe ben ik erg tevreden over de rigefillervan de Etos. Nubar Nu Nails en NaikTek foundation II schijnen ook heel goed te zijn maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de Nu Nails wel maar dat heeft zo weinig zin over gel.
[..]
Nubar Diamont.![]()
Binnen 10 minuten mijn nagels gelakt inclusief base- en topcoat, dan de randjes bijwerken met een kwastje met aceton en tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben (5-10 minuten) zijn mijn nagels droog. DROOG! Als in stootvrij, krasvrij, hard zonder deukjes, geen lakenafdruk in je nagellak, droog!
Nubar Diamont.![]()
Ik wil die!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Nubar Diamont.![]()
Ik heb hem gekocht bij Sparkling Nails op Ebay. Er bestaat ook een refill van waarmee je dat flesje bij kan vullen en die staat bovenaan mijn wishlist. Maar eerst wil ik Seche Vite topcoat ook eens proberen want die schijnt dezelfde eigenschappen te hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danke, danke.
En waar kan je die Nubar Diamont kopen?
Pics?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben op dit moment mijn nagels aan het lakken uit pure verveling
[..]
[..]
Zo werkt die O.P.I RapiDry ook! Ik ben verliefd!
Nubar Diamont.![]()
Niks eigenlijk!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:45 schreef Oblivion het volgende:
Je verbergt altijd je pinkie!![]()
Wat is daar mee?
Ik weet zeker als jij hier je matte topcoat overheen doet, dat je het wel mooi vindt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh mooi Mayla en snkr!![]()
@Loqi: als de wereld vergaat blijven alleen de kakkerlakken en de nagellak over. Dat spul is onverwoestbaar.
Soms wordt het wat dikker maar daar is nagellakverdunner voor uitgevonden.
En dan nu mijn rode nagels:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |