Als het maar lekker tragisch is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef NoCigar het volgende:
Iets van Elsschot, of is dat te afgezaagd?
Of zo'n griep waarbij je de hele dag niets uitvoert en dan 's avonds bezoek krijgt van een bezorgd, doch vooral opgewonden net iets te jong meisje dat in de Viva of de Yes gelezen heeft dat griep het libido verhoogt. Ja, dat soort griep mag ik wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef Gellius het volgende:
Niet dè, maar een griep. Dat klinkt geweldig. Vooral als het zo'n griep is waarbij je de hele dag op pantoffeltjes door het huis mag scharrelen, in de wetenschap dat de teerbeminde deze keer zal koken en er 's avonds toch nog een glaasje wijn vanaf kan. Tegen de bacillen. Dat, en een dik boek.
92%, als het om namen zou gaan was het heel anders geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
Ik verbaas me er elke dag over dat ik er nog ben. Dat helpt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
Hoe doen jullie dat toch, accepteren dat je oud wordt? Mij lukt dat maar niet.
Ik heb dat serieus ook heel vaak. Zou het iets pathologisch zijn? Misschien de DSM-IV er eens op naslaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
In de Ardennen was ik ervan overtuigd dat ik eenzelfde einde zou krijgen als Sharon Tate.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef k_man het volgende:
Sisyphus... Hmm, klinkt als een geslachtsziekte.
quote:Sisyphos (Oudgrieks: Σίσυφος) of Sisyphus (Latijn) is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij is de stichter en koning van Korinthe. Sisyphos daagde de goden uit, die Thanatos (de Dood) op hem afstuurden om hem te vangen. De sluwe Sisyphos wist Thanatos echter te bedotten en vast te binden. Ares bevrijdde hem pas dagen later, zodat er al die tijd niemand op Aarde stierf.
Hm, ik zit op 100%.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
quote:
Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend voordat ik naar mijn werk ga. Dat geeft veel energie voor de rest van de dag en meer tijd 's avonds om andere leuke dingen te doen,quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef ShadyLane het volgende:
Kerngezond zijn is anders ook maar een vermoeiende toestand. Werkenwerkenwerken, thuiskomen, eten, sporttraining, douchen, weer eten, uitgeput in bed. Niks geen wijn, vijftig dagen alcoholvrij!
(Goedgoed, dat laatste is in mijn geval niet conform de waarheid)
Hier! Je ziet het aan je armpje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend
Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Dat is erg vroeg. Heb je dan zoveel reistijd? Of begin je vroeg met werken (en ben je dan ook vroeger klaar)?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef ShadyLane het volgende:
Dat scenario zou voor mij betekenen dat ik om vijf uur op moet, zodiakk. Dan is het snel gedaan met mijn gezondheid.
Dan houdt hij zich tenminste eens een uurtje koest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?
Joggen naar het werk is echt te ver: dat komt neer op een halve marathon. We hebben trouwens wel douches hier op kantoor,quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef Gellius het volgende:
Ik wandel nog steeds naar het werk. Is het niet efficiënter om naar kantoor te joggen, zoodje? Of hebben jullie geen douche daar?
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
Maar die fitnesst nooit. Verbrandt wel weer een hoop calorieën tijdens het overspel plegen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.
Oef, ja dat is lastig. Ik sta 06.15 - 06.30 op en het enige wat ik dan doe is mijn sportkleding aandoen, veters strikken, wat koud water in mijn gezicht en rennen maar. Voordat je goed en wel wakker bent loop je alweerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Dat komt door een klein uurtje reistijd, een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20), maar ook door het feit dat ik 's ochtends gewoon niet zo snel ben. Vrienden hebben een halfuur nodig van wekker tot 'de deur uit', ik bijna een uur.
Ik ken geen mensen die élke dag naar werk joggen. Meestal worden spullen de dag tevoren meegenomen naar kantoor.quote:Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het geboortegewicht van onze zoon wordt op 8,5 pond geschat.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Gellius het volgende:
Ik ben geen sportmens, maar zelfs als ik dagelijks -zoals vandaag - om 6 uur op zou staan, zou mijn eerste behoefte zijn: ontbijt! Dat komt nog voor het veters strikken.
Ik hoef er niet op door te gaan, hoor (heus niet), maar cursiveer je dat woord nu om mij op de kast te jagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
Same here, maar dat zakt af als je lichaam eenmaal in de bewegingsmodus komt. Na een tijdje komt het wel weer sterk terug uiteraard (afhankelijk van de persoon, bijv. 45 minuten tot een uur), een soort van natuurlijk sein dat het nu wel weer genoeg geweest is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.
Ik heb het regelmatig geprobeerd maar mij lukt het ook niet. Als ik niet meteen eet als ik wakker word, word ik naar. (Ik ontbijt best flink: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes, appeltje of een bak yoghurt met fruit erbij.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
En straks achter de kinderwagen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Gellius het volgende:
't Zou absurd zijn. Doedelend, met vier bruine boterhammen met kaas en roggebrood achter de kiezen: dat is het universum in evenwicht.
Hrmpf. Dan denk ik dat ik eindelijk mijn inperfectie gelokaliseerd heb, want ik kom maar net boven de helft.quote:
8:20 is toch redelijk normaal? Mijn Friese school begon om 8:00, dát is pas afzien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20),
Voor leerlingen wel, voor docenten niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
8:20 is toch redelijk normaal?
Right where it hurts!quote:
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef Gellius het volgende:
Oei, mijn excuses, petertje. Dat moet hard aangekomen zijn.
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:01 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.
Kijk, Gellius, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.
Amai, zijde ge ook nen Vlaamse met uwe lief?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief ligt op de bank een middagdutje te doen en de hond ligt op de grond in identieke positie mee te snurken. Daar word ik nou gelukkig van.
Tja, dat is dan niet anders. Als hij de hond maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef JAM het volgende:
Na een vergelijkbare situatie ben ik trouwens bij mijn lief weggegaan, Claudia, dus pas op. Toen lag ik op de bank te slapen met de kat er naast. De kat maakte me wakker door in mijn oksels te likken en toen sloeg het in als een bom. 'Wat doe ik hier eigenlijk?' Nou ja, toen ben ik maar weggegaan.
Als ik 's nachts voortdurend wakker zou worden naast een walvis die er 5 minuten over doet om zich op de andere zij te werpen dan zou ik ook denken 'Wat doe ik hier eigenlijk?'. Je kunt maar beter niet te veel bij dat soort dingen stil staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef JAM het volgende:
Een prachtig staaltje Harskampse nuchterheid..
Ik kan me haast niet voorstellen dat het hetzelfde ras is. Er zijn drie officieel erkende kleuren:quote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef Gellius het volgende:
Ik zag vanmiddag nèt zo'n hond, maar dan een stuk lichter van kleur, in het Oosterpark. Jullie hebben 'n trend gezet.
Over hilariteit gesproken. Ik lag echt dubbel om deze scene:quote:
Ik weet nog wel dat Richard Krajicek sprak van een 'ontplofte egel'.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik 's nachts voortdurend wakker zou worden naast een walvis die er 5 minuten over doet om zich op de andere zij te werpen dan zou ik ook denken 'Wat doe ik hier eigenlijk?'. Je kunt maar beter niet te veel bij dat soort dingen stil staan.
Als puber had ik me voorgenomen om nooit een kind te baren, aangezien Jeroen Brouwers in Bezonken Rood beschreef hoe hij voorgoed afgeknapt raakte op zijn vriendin nadat hij een kind uit haar Bermudadriehoek (oid) had zien komen. Sinds ik Geheime Kamers heb gelezen besef ik dat Jeroen Brouwers een prentieuze lul is en zijn kippetje beter af is zonder hem.
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Geheime Kamers is niet alleen slecht geschreven - er gebeurt geen reet en Brouwers smijt om de haverklap met Latijnse uitdrukkingen - maar de protagonist dumpt ook nog eens zijn mongoloïde kind in een tehuis om er vervolgens niet meer naar om te kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
In Geheime Kamers vind ik Jeroen Brouwers eigenlijk een stuk sympathieker overkomen dan in Bezonken Rood. Nou weet ik natuurlijk wel dat je hoofdpersonages en schrijvers nooit gelijk mag trekken, maar toch vind ik dat.
Met een beetje mazzel wordt het een keizersnee.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Richard Krajicek sprak van een 'ontplofte egel'.
Geen spoilers aub.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Over hilariteit gesproken. Ik lag echt dubbel om deze scene:
Vooral omdat het zó fout is en zó bij Roger Sterling past én gewoon een briljante vondst is,.
Heb je niet gevraagd wat voor ras het is? Dat doet iedereen immers.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:00 schreef Gellius het volgende:
't Zal een seam-exemplaar geweest zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het een keizersnee.
Een bevalling van 1 min en 34 sec, daar teken ik voor!quote:
De halfneger rechtsboven heeft slash voelt zich verheven boven dit soort vragen en mijmert Ach, stelde ik mijzelf nog maar de vraag wat ik hier moet. Of daar. Of hoe de thee van mijn moeder na school ook alweer smaakte. Ach, deed het hier of het daar of de smaak van de thee van mijn moeder er nog maar eens toe.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef mane het volgende:
Zalm en Balkenende kwamen er samen ook niet uit: wat doe ik hier? Maar ja, aan de andere kant. Wat moet ik dààr? Hmmz. (Op de achtergrond zien we Kamp die helemaal geen last heeft van dit soort lastige vragen. Zijn vrouw daarentegen zo te zien wel.)
[ afbeelding ]
Nu, dat eigenlijk was natuurlijk om de boel wat af te zwakken. Of nee, te nuanceren. Het was geen wanhopige kreet van: 'Jezus Christus, wat moet ik hier?!', zoals dat meestal wordt geuit,- nee, het was een begin van een uiterst rationele interne dialoog. 'Wat moet ik hier, eigenlijk? Laten we daar eens goed over nadenken, JAM.'quote:Op woensdag 23 september 2009 19:41 schreef mane het volgende:
'Wat doe ik hier?' en 'Wat moet ik daar?' Het woord 'eigenlijk' vind ik zelf nogal overbodig.
Ik zie wel eens mensen waarvan ik vermoed dat ze zichzelf de eerste vraag ook regelmatig stellen.
[ afbeelding ]
Ik beken. Die zin is ooit mijn mond uit gekomen. Ik heb mezelf uiteraard wat stokslagen doen toekomen.quote:
De Pet Shop Boys hebben er een album aan gewijdquote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef mane het volgende:
Eigenlijk snap ik best wat je bedoelt JAM. Maar je weet dat het woord 'eigenlijk'
Het is me opgevallen dat de meeste filosofen (ik heb het hierbij over professoren die aan die faculteit verbonden zijn) de gewoonte hebben om 'maar toch..!' te pas en te onpas te gebruiken. Misschien is dat een goede, mane. In plaats van 'Stalin kwam eigenlijk uit Georgië.': 'Stalin kwam uit Georgië, maar toch..!' Het heeft zo z'n charme. Het prikkelt.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef mane het volgende:
Eigenlijk snap ik best wat je bedoelt JAM. Maar je weet dat het woord 'eigenlijk' te pas en te onpas overal voor, achter of tussendoor wordt gegooid? Ik doe het zelf namelijk. Zo was ik laatst aan het lesgeven, ik hoorde mezelf praten en bedacht me toen dat ik binnen een paar zinnen al drie keer het woord eigenlijk had gebruikt. Gelukkig zeg ik nooit 'zeg maar'. Dat is in ieder geval een geruststelling.
Ik weet nog wel een van mijn alleerste lessen Engels op het middelbare onderwijs. Toen vroeg de leraar: 'Weet iemand van jullie wat 'actually' betekent?' en toen zeiden alle brave gymnasiumhoertjes, die nog geen twee jaar later met flessen wodka in een park zaten, nog geen vier jaar later twee mannen tegelijkertijd aftrokken op lustrumfeestjes van oudere broers en zussen die het al wel tot de unief hadden geschopt maar mij toentertijd vreemd aankijken wanneer ik zei dat dat hele aangename vormen van tijdverdrijf zijn, 'ja, dat betekent eigenlijk.' 'Nee,', zei de leraar toen, 'dat betekent gewoon helemaal niets. Ik vroeg wat het betekent, niet hoe je het moet vertalen.' Nou-nou, wat vond ik dat een slimme opmerking toen ik elf was.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:32 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben er een album aan gewijd
[ afbeelding ]
Daar heb ik veel verhalen over gehoord.quote:
Okee, stop maar met tikken jongensquote:Op woensdag 23 september 2009 20:42 schreef JAM het volgende:
Let wel; ik heb nooit willen beweren dat dat mijn mooiste moment in een Engelse les was he. Dat die verwarring niet ontstaat. Een gedenkwaardig moment als in: het maakt nog steeds onderdeel uit van mijn gedachten, dat wel,- maar het mooiste? Schei uit. Dat dit niet de inleiding wordt tot: '...en wat was jouw mooiste moment in een Engelse les?' Dat moet ik niet op m'n bord krijgen hoor.
Tijd voor een YouTube linkje;quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef JAM het volgende:
Wat ik nog erger vind aan Amerikanen en Canadezen en DAT SOORT VOLK is wanneer ze helemaal geen woorden meer gebruiken. Als in: 'Basically, I was like, you know and she was all like: 'Huuh!'' Dan denk ik, wat is dat, 'All like: 'Huuh!''? Ik weet bij God niet wat ik me daar bij moet voorstellen, maar voor de Amerikanen en Canadezen en DAT SOORT VOLK is het blijkbaar geen enkel probleem want, in tegenstelling tot ik, komen ze met passende reacties; d.w.z; reacties die door de gesprekspartner op prijs wordt gesteld. Een blik, een gebaar, een kreet, iets anders wat net zo goed door een holenbeer voort had kunnen worden gebracht. Als ik dan iets zeg als: 'Hoe bedoel je, zoals 'Huuh!'' hebben ze nog het gore lef te beweren dat ik achterlijk ben.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het hele taalgebruik hier is nogal over the top. Naar bekenden verwijs je bijvoorbeeld als friends, zelfs als je iemand pas eenmaal ontmoet hebt. Acquaintance impliceert op zijn minst dat iemand je tijdens het eten van een boterham met pindakaas in het gezicht gespuugd heeft.
Ik vond het een goed geschreken boek, en was er niet lyrisch maar in elk geval positief over, en heb het ook mijn omgeving aangeraden. Laten we het er dus maar op houden dat we hierover van mening verschillen. En die dochter bleek heel goed in tetris, wat ik wel weer erg grappig vond.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Geheime Kamers is niet alleen slecht geschreven - er gebeurt geen reet en Brouwers smijt om de haverklap met Latijnse uitdrukkingen - maar de protagonist dumpt ook nog eens zijn mongoloïde kind in een tehuis om er vervolgens niet meer naar om te kijken.
In de stad of in de ommelanden?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:20 schreef Z het volgende:
Ik kom naar je toe! Huisje in Groningen.
Nou, dan kom je wel tot rust. Daar is natuurlijk geen reet te doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:24 schreef Z het volgende:
Lauwersoog.
Nah, die zingt. Deze roept. Uil of roofvogel, denk ik. We hebben ook een papegaai, maar die krijst.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Z het volgende:
De nachtegaal natuurlijk.
www.vogelvisie.nlquote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, die zingt. Deze roept. Uil of roofvogel, denk ik. We hebben ook een papegaai, maar die krijst.
Die ga ik eens goed bestuderen. Dank!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:52 schreef Z het volgende:
[..]
www.vogelvisie.nl
Daar kun je de geluiden van de meest voorkomende vogels in Nederland beluisteren.
Ik vind het aardig onderscheidend: een keer 'pie-pieuw'(pauze) en dan 'pie-piepiepiepieuw', waarbij de laatste riedel doet denken aan 'kukelekuu'.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Z het volgende:
Ben benieuwd. Het is best moeilijk, een geluid onthouden/determineren. Tenzij het heel onderscheidend is. Ik denk dat D. z'n camouflage pak maar aan moet doen om een foto te schieten.
In Edmonton. De stad zelf is niet bijster bijzonder. Karakterloos zou ik haar zelfs willen noemen. De universiteitscampus, daarentegen, is wel erg mooi. Ze heeft het klassieke gevoel dat mijn inziens eigenlijk bij elke universiteit zou moeten horen. Ziehier bijvoorbeeld het gebouw waarin mijn kantoor zich bevindt:quote:Op woensdag 23 september 2009 22:48 schreef ShadyLane het volgende:
Waar zit je in Canada? Mooie landschappen zeker?
Nu ga ik zeker niet meer naar Canada op vakantie.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:23 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het blijft toch indrukwekkend dat je tijdens een wandeling ineens een beer hoort grommen of een groep elanden tegen het lijf loopt.
Ik voel me enigszins verplicht mijn nieuwe thuisland wat te promoten nu. Helaas ben ik op het moment aan het werk in Windows, waar ik geen zelfgemaakte foto's heb, maar helpt dit?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu ga ik zeker niet meer naar Canada op vakantie.
Nu ja, midden, midden. Het is even na enen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef Gellius het volgende:
Maar het is dus midden in de nacht daar nu?
MAAK JE ME NU VOOR VERKORTE HOMOFIEL UIT, LIENEKIEN?!quote:En hoi Sis.
Was dat gisteren al?! De tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef Gellius het volgende:
Wat ik gisteren ga doen? Geen idee, moet ik nog even over nadenken.
Als je nou een heel drama gaat maken van het afkorten van je nick, dan wil ik je het plezier wel doen om je naam consequent voluit te schrijven. Net als ik braafjes doe bij Gelliusquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
MAAK JE ME NU VOOR VERKORTE HOMOFIEL UIT, LIENEKIEN?!
Zo ja, dan neem ik dat ter kennisgeving aan.
Tevens: 'morgen.
Omdat jij het bent mag je de streepjes weglaten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nou een heel drama gaat maken van het afkorten van je nick, dan wil ik je het plezier wel doen om je naam consequent voluit te schrijven. Net als ik braafjes doe bij Gellius
Dat doe ik soms, Gellius. En wel zoals E.T. de naam van zijn aardse vriendje Elliot uitspreekt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het liefste dat mensen mijn naam ook even hardop uitspreken, op het moment van intoetsen.
Nee, Gellius. Ik vergelijk mezelf niet met ET. Wat is dat nou weer voor idee?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef Gellius het volgende:
Je vergelijkt jezelf met ET? Nou ja, slak.. ET... hm.
Doe ik ook; Djèlaajus, op z'n Amerikaans.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het liefste dat mensen mijn naam ook even hardop uitspreken, op het moment van intoetsen.
Heb je een tip voor een in te richten vakantie? Ik ga volgend jaar augustus een paar dagen naar Toronto. Het liefst zou ik mijn geliefde en kind meenemen en er een vakantie aan vastknopen. Ik ga er vanuit dat ik voor die vakantie weer op het vliegtuig spring naar een ander oord. Wat zou een aardige bestemming zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:51 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik voel me enigszins verplicht mijn nieuwe thuisland wat te promoten nu. Helaas ben ik op het moment aan het werk in Windows, waar ik geen zelfgemaakte foto's heb, maar helpt dit?
[ afbeelding ]
Zwemmen in dit soort meren geeft een tamelijk ultiem gevoel van vrijheid.
Was die gisteren in Tivoli? Kut, dat had ik wel willen zien. Het was goed, begrijp ik uit de smileys?quote:
en voor panters?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Claudia_x het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook wel rationeel genoeg om dat soort dingen te beseffen, maar ik vind beren zo eng dat ik er zelfs in de Ardennen doodsbang voor was.
Ik vond van wel. Ik had er hier al iets over geschreven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:49 schreef broer het volgende:
[..]
Was die gisteren in Tivoli? Kut, dat had ik wel willen zien. Het was goed, begrijp ik uit de smileys?
Zie, daarom voel ik me nou veilig in Amsterdam.quote:
Kruidvat, je weet toch. Of was het DA?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:34 schreef JAM het volgende:
Wat zijn die Belgen toch ook een vermoeiend kankervolk zeg, godverdomme. Waar halen die boeren die energie allemaal vandaan?.
Als het om liefdesliedjes gaat, vind ik deze de mooiste:quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef DO2 het volgende:
Ik vind misschien wel hun mooiste.
Tit-tit-tit-tit-tit-tit...
Ik weet van niets?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef k_man het volgende:
Wat doet Wouter met de ondertitel van broer?
Ik ben tweeslachtig.quote:Op zondag 27 september 2009 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je bent je geslacht verloren.
Danku.quote:Op zondag 27 september 2009 00:19 schreef ShadyLane het volgende:
Quir is de nieuwe Benjamin. Ere wie ere toekomt.
Heb je toevallig 'n linkje voor me?quote:Op zondag 27 september 2009 10:03 schreef dwerg het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren een moderne interpretatie (en een goeie ook) gezien van La Divina Commedia. Recensie van de Volkskrant was nogal zuur (hoezo onduidelijk?), het was goed gespeeld, visueel mooi, sterke Dante en vanaf het binnenkomen begon de voorstelling stiekem al een beetje.
Tja. Toneel.quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.nnt.nl/voorstelling.php?voorstelling=91
Nu, dan nemen we ook een koffietje. Het is juist om de hoek, sterker nog, het bevindt zich direct achter mijn huisje. Laat me eens weten wanneer je komt.quote:Op zondag 27 september 2009 11:51 schreef mane het volgende:
JAM, ik kom binnenkort jouw kant op voor deze tentoonstelling in het nieuwe M.
http://www.leuven.be/vrij(...)der-weyden/index.jsp
.
... subtiliteit alom.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef JAM het volgende:
Ik zat net met een meisje in de kroeg en op een gegeven moment zei ze: 'Zeg, gebruik jij eigenlijk deo?'
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.quote:
Die onverwachte introspectie is wel prachtig, vooral na zo'n voorval.quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.
C-C-C-C-COMBO BREAKER!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Quir het volgende:
Nee, de laatste keer dat hij dat ik hem becomplimenteerde.
Ach zo kieskeurig is mevrouw Matsui toch niet, zaadsgewijs?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef JAM het volgende:
Nou, dan ga ik nu eens masturberen want anders heb ik morgen geen fris zaad als mevrouw Matsui over de vloer komt.
Ik had deze opmerking niet eens gezien. Ik vind het aardig om een keer mee te maken, dat zwanger zijn, maar ik doe het liever niet nog een keer. Het verlangen naar een tweede moet wel heel groot worden wil ik er nog een zwangerschap voor over hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Gellius het volgende:
Ik hoor wel eens dat zwangerschap de móóiste tijd van je leven is. Van vrouwen, hoor.
Nou, die hoop had ik dus ook. De verloskundige vertelde me afgelopen keer dat het niets uitmaakt. Het gaat om hoe breed je bekken inwendig is (in verhouding tot de grootte van het kind), en om hoe goed je je kunt ontspannen als je veel pijn hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef beeer het volgende:
Brede heupen schijnen wel handig te zijn bij het baren.
Ik neem aan dat de regel 'geen alcohol' niet meer opgaat als de baby volgroeid is en bezig eruit te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
en om hoe goed je je kunt ontspannen als je veel pijn hebt.
Voor ontspanning is er de ruggenprik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de regel 'geen alcohol' niet meer opgaat als de baby volgroeid is en bezig eruit te komen.
Zit wat in. Dat hele zwangerschapsgedoe heeft bovendien een hoog 'elk voordeel hep z'n nadeel'-gehalte. De hormonen die maken dat je bekken verweekt maken ook dat je last kunt krijgen van bekkenproblemen, bijvoorbeeld. En wat is de functie van misselijkheid in de zwangerschap? Het is gewoon een neveneffect van de hormonen die nodig zijn voor andere zaken. Ik blijf me verbazen over de vele manieren waarop je lichaam zich tegen je kan keren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef beeer het volgende:
Misschien is het een soort natuurlijke geboortebeperking. Als het erg makkelijk zou zijn dan zou iedere vrouw in haar leven twintig baby's baren
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Zou het niet veel handiger zijn om een ei te leggen?
Wat naar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef ShadyLane het volgende:
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken.
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken ...
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan ... ?
Ik had het al opgezocht. Ik kende het niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien moet ik het vervolg ook even posten.
Tsja, da's vintage Jaap/Joop. In de woorden van Ollie: "Het is naar, maar dat moet soms zo, bij Joop/Jaap." Maar dat was naar aanleiding van de prachtballade: Een Mooiste Meidquote:
Daar heb ik vaak kopbrekens over. De dood, miljarden mensen hebben het al eens meegemaakt dus waarom ben ik er dan nog steeds bang voor? Voor mij een bewijs dat wij individualisten zijn en het collectivisme bij ons niets te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef mane het volgende:
Het lijkt allemaal heel bijzonder, bizar en onmogelijk, maar het is natuurlijk óók iets heel alledaags.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef beeer het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak kopbrekens over. De dood, miljarden mensen hebben het al eens meegemaakt dus waarom ben ik er dan nog steeds bang voor? Voor mij een bewijs dat wij individualisten zijn en het collectivisme bij ons niets te zoeken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |