Tja. Toneel.quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.nnt.nl/voorstelling.php?voorstelling=91
Nu, dan nemen we ook een koffietje. Het is juist om de hoek, sterker nog, het bevindt zich direct achter mijn huisje. Laat me eens weten wanneer je komt.quote:Op zondag 27 september 2009 11:51 schreef mane het volgende:
JAM, ik kom binnenkort jouw kant op voor deze tentoonstelling in het nieuwe M.
http://www.leuven.be/vrij(...)der-weyden/index.jsp
.
... subtiliteit alom.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef JAM het volgende:
Ik zat net met een meisje in de kroeg en op een gegeven moment zei ze: 'Zeg, gebruik jij eigenlijk deo?'
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.quote:
Die onverwachte introspectie is wel prachtig, vooral na zo'n voorval.quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.
C-C-C-C-COMBO BREAKER!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Quir het volgende:
Nee, de laatste keer dat hij dat ik hem becomplimenteerde.
Ach zo kieskeurig is mevrouw Matsui toch niet, zaadsgewijs?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef JAM het volgende:
Nou, dan ga ik nu eens masturberen want anders heb ik morgen geen fris zaad als mevrouw Matsui over de vloer komt.
Ik had deze opmerking niet eens gezien. Ik vind het aardig om een keer mee te maken, dat zwanger zijn, maar ik doe het liever niet nog een keer. Het verlangen naar een tweede moet wel heel groot worden wil ik er nog een zwangerschap voor over hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Gellius het volgende:
Ik hoor wel eens dat zwangerschap de móóiste tijd van je leven is. Van vrouwen, hoor.
Nou, die hoop had ik dus ook. De verloskundige vertelde me afgelopen keer dat het niets uitmaakt. Het gaat om hoe breed je bekken inwendig is (in verhouding tot de grootte van het kind), en om hoe goed je je kunt ontspannen als je veel pijn hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:34 schreef beeer het volgende:
Brede heupen schijnen wel handig te zijn bij het baren.
Ik neem aan dat de regel 'geen alcohol' niet meer opgaat als de baby volgroeid is en bezig eruit te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
en om hoe goed je je kunt ontspannen als je veel pijn hebt.
Voor ontspanning is er de ruggenprik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de regel 'geen alcohol' niet meer opgaat als de baby volgroeid is en bezig eruit te komen.
Zit wat in. Dat hele zwangerschapsgedoe heeft bovendien een hoog 'elk voordeel hep z'n nadeel'-gehalte. De hormonen die maken dat je bekken verweekt maken ook dat je last kunt krijgen van bekkenproblemen, bijvoorbeeld. En wat is de functie van misselijkheid in de zwangerschap? Het is gewoon een neveneffect van de hormonen die nodig zijn voor andere zaken. Ik blijf me verbazen over de vele manieren waarop je lichaam zich tegen je kan keren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:54 schreef beeer het volgende:
Misschien is het een soort natuurlijke geboortebeperking. Als het erg makkelijk zou zijn dan zou iedere vrouw in haar leven twintig baby's baren
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Zou het niet veel handiger zijn om een ei te leggen?
Wat naar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:06 schreef ShadyLane het volgende:
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken.
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken ...
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan ... ?
Ik had het al opgezocht. Ik kende het niet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien moet ik het vervolg ook even posten.
Tsja, da's vintage Jaap/Joop. In de woorden van Ollie: "Het is naar, maar dat moet soms zo, bij Joop/Jaap." Maar dat was naar aanleiding van de prachtballade: Een Mooiste Meidquote:
Daar heb ik vaak kopbrekens over. De dood, miljarden mensen hebben het al eens meegemaakt dus waarom ben ik er dan nog steeds bang voor? Voor mij een bewijs dat wij individualisten zijn en het collectivisme bij ons niets te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef mane het volgende:
Het lijkt allemaal heel bijzonder, bizar en onmogelijk, maar het is natuurlijk óók iets heel alledaags.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef beeer het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak kopbrekens over. De dood, miljarden mensen hebben het al eens meegemaakt dus waarom ben ik er dan nog steeds bang voor? Voor mij een bewijs dat wij individualisten zijn en het collectivisme bij ons niets te zoeken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |