Tja. Toneel.quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.nnt.nl/voorstelling.php?voorstelling=91
Nu, dan nemen we ook een koffietje. Het is juist om de hoek, sterker nog, het bevindt zich direct achter mijn huisje. Laat me eens weten wanneer je komt.quote:Op zondag 27 september 2009 11:51 schreef mane het volgende:
JAM, ik kom binnenkort jouw kant op voor deze tentoonstelling in het nieuwe M.
http://www.leuven.be/vrij(...)der-weyden/index.jsp
.
... subtiliteit alom.quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef JAM het volgende:
Ik zat net met een meisje in de kroeg en op een gegeven moment zei ze: 'Zeg, gebruik jij eigenlijk deo?'
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.quote:
Die onverwachte introspectie is wel prachtig, vooral na zo'n voorval.quote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Het werd nog veel erger. Ik dacht: ze zit gewoon een grapje te maken, dus ik wendde mij naar rechts waar twee stoelen verder een jongeman zat. 'Kan je me ruiken?', vroeg ik. 'I'm sorry, I only speak English.', zei hij. 'CAN YOU SMELL ME?' 'Ah... just a little bit. Don't worry.' Nou, toen had ik me wel weer belachelijk genoeg gemaakt en ben ik ergens anders gin-tonic gaan drinken a zes euro per glas. Toen ik er vijf op had en dertig euro armer was dacht ik: 'Verdomme, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?' Dat was toch behoorlijk zonde van m'n geld.
C-C-C-C-COMBO BREAKER!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Quir het volgende:
Nee, de laatste keer dat hij dat ik hem becomplimenteerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |