Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Dat is erg vroeg. Heb je dan zoveel reistijd? Of begin je vroeg met werken (en ben je dan ook vroeger klaar)?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef ShadyLane het volgende:
Dat scenario zou voor mij betekenen dat ik om vijf uur op moet, zodiakk. Dan is het snel gedaan met mijn gezondheid.
Dan houdt hij zich tenminste eens een uurtje koest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?
Joggen naar het werk is echt te ver: dat komt neer op een halve marathon. We hebben trouwens wel douches hier op kantoor,quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef Gellius het volgende:
Ik wandel nog steeds naar het werk. Is het niet efficiënter om naar kantoor te joggen, zoodje? Of hebben jullie geen douche daar?
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
Maar die fitnesst nooit. Verbrandt wel weer een hoop calorieën tijdens het overspel plegen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.
Oef, ja dat is lastig. Ik sta 06.15 - 06.30 op en het enige wat ik dan doe is mijn sportkleding aandoen, veters strikken, wat koud water in mijn gezicht en rennen maar. Voordat je goed en wel wakker bent loop je alweerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Dat komt door een klein uurtje reistijd, een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20), maar ook door het feit dat ik 's ochtends gewoon niet zo snel ben. Vrienden hebben een halfuur nodig van wekker tot 'de deur uit', ik bijna een uur.
Ik ken geen mensen die élke dag naar werk joggen. Meestal worden spullen de dag tevoren meegenomen naar kantoor.quote:Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het geboortegewicht van onze zoon wordt op 8,5 pond geschat.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Gellius het volgende:
Ik ben geen sportmens, maar zelfs als ik dagelijks -zoals vandaag - om 6 uur op zou staan, zou mijn eerste behoefte zijn: ontbijt! Dat komt nog voor het veters strikken.
Ik hoef er niet op door te gaan, hoor (heus niet), maar cursiveer je dat woord nu om mij op de kast te jagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
Same here, maar dat zakt af als je lichaam eenmaal in de bewegingsmodus komt. Na een tijdje komt het wel weer sterk terug uiteraard (afhankelijk van de persoon, bijv. 45 minuten tot een uur), een soort van natuurlijk sein dat het nu wel weer genoeg geweest is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.
Ik heb het regelmatig geprobeerd maar mij lukt het ook niet. Als ik niet meteen eet als ik wakker word, word ik naar. (Ik ontbijt best flink: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes, appeltje of een bak yoghurt met fruit erbij.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
En straks achter de kinderwagen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Gellius het volgende:
't Zou absurd zijn. Doedelend, met vier bruine boterhammen met kaas en roggebrood achter de kiezen: dat is het universum in evenwicht.
Hrmpf. Dan denk ik dat ik eindelijk mijn inperfectie gelokaliseerd heb, want ik kom maar net boven de helft.quote:
8:20 is toch redelijk normaal? Mijn Friese school begon om 8:00, dát is pas afzien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20),
Voor leerlingen wel, voor docenten niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
8:20 is toch redelijk normaal?
Right where it hurts!quote:
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef Gellius het volgende:
Oei, mijn excuses, petertje. Dat moet hard aangekomen zijn.
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:01 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.
Kijk, Gellius, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |