Als het maar lekker tragisch is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef NoCigar het volgende:
Iets van Elsschot, of is dat te afgezaagd?
Of zo'n griep waarbij je de hele dag niets uitvoert en dan 's avonds bezoek krijgt van een bezorgd, doch vooral opgewonden net iets te jong meisje dat in de Viva of de Yes gelezen heeft dat griep het libido verhoogt. Ja, dat soort griep mag ik wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef Gellius het volgende:
Niet dè, maar een griep. Dat klinkt geweldig. Vooral als het zo'n griep is waarbij je de hele dag op pantoffeltjes door het huis mag scharrelen, in de wetenschap dat de teerbeminde deze keer zal koken en er 's avonds toch nog een glaasje wijn vanaf kan. Tegen de bacillen. Dat, en een dik boek.
92%, als het om namen zou gaan was het heel anders geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
Ik verbaas me er elke dag over dat ik er nog ben. Dat helpt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:10 schreef -Sisyphus- het volgende:
Hoe doen jullie dat toch, accepteren dat je oud wordt? Mij lukt dat maar niet.
Ik heb dat serieus ook heel vaak. Zou het iets pathologisch zijn? Misschien de DSM-IV er eens op naslaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
In de Ardennen was ik ervan overtuigd dat ik eenzelfde einde zou krijgen als Sharon Tate.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef k_man het volgende:
Sisyphus... Hmm, klinkt als een geslachtsziekte.
quote:Sisyphos (Oudgrieks: Σίσυφος) of Sisyphus (Latijn) is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij is de stichter en koning van Korinthe. Sisyphos daagde de goden uit, die Thanatos (de Dood) op hem afstuurden om hem te vangen. De sluwe Sisyphos wist Thanatos echter te bedotten en vast te binden. Ares bevrijdde hem pas dagen later, zodat er al die tijd niemand op Aarde stierf.
Hm, ik zit op 100%.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
quote:
Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend voordat ik naar mijn werk ga. Dat geeft veel energie voor de rest van de dag en meer tijd 's avonds om andere leuke dingen te doen,quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef ShadyLane het volgende:
Kerngezond zijn is anders ook maar een vermoeiende toestand. Werkenwerkenwerken, thuiskomen, eten, sporttraining, douchen, weer eten, uitgeput in bed. Niks geen wijn, vijftig dagen alcoholvrij!
(Goedgoed, dat laatste is in mijn geval niet conform de waarheid)
Hier! Je ziet het aan je armpje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend
Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Dat is erg vroeg. Heb je dan zoveel reistijd? Of begin je vroeg met werken (en ben je dan ook vroeger klaar)?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef ShadyLane het volgende:
Dat scenario zou voor mij betekenen dat ik om vijf uur op moet, zodiakk. Dan is het snel gedaan met mijn gezondheid.
Dan houdt hij zich tenminste eens een uurtje koest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Wordt zo'n foetus daar niet zeeziek van?
Joggen naar het werk is echt te ver: dat komt neer op een halve marathon. We hebben trouwens wel douches hier op kantoor,quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef Gellius het volgende:
Ik wandel nog steeds naar het werk. Is het niet efficiënter om naar kantoor te joggen, zoodje? Of hebben jullie geen douche daar?
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
Maar die fitnesst nooit. Verbrandt wel weer een hoop calorieën tijdens het overspel plegen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Don Draper bewaart zijn (niieuwe) overhemden in ieder geval in zijn bureau.
Oef, ja dat is lastig. Ik sta 06.15 - 06.30 op en het enige wat ik dan doe is mijn sportkleding aandoen, veters strikken, wat koud water in mijn gezicht en rennen maar. Voordat je goed en wel wakker bent loop je alweerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Dat komt door een klein uurtje reistijd, een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20), maar ook door het feit dat ik 's ochtends gewoon niet zo snel ben. Vrienden hebben een halfuur nodig van wekker tot 'de deur uit', ik bijna een uur.
Ik ken geen mensen die élke dag naar werk joggen. Meestal worden spullen de dag tevoren meegenomen naar kantoor.quote:Als zodiakk naar het werk wil joggen moet z'n pak op de een of andere manier mee, hoe zouden andere naar-het-werk-joggers dat oplossen? Ze bestaan, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |