abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73017751
Let op de pijp, IR. Die is magnifiek.

Ik had gisteren overigens voor het eerst de kachel weer aan. En het is nog geeneens oktober - laat staan de eerste van november, maar ik dacht: Fuck, is de pathetiek van het wensen weer twintig te zijn nu ook alweer infantiel?
pi_73018263
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
92%, als het om namen zou gaan was het heel anders geweest.
Aldus.
pi_73018527
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:10 schreef -Sisyphus- het volgende:

Hoe doen jullie dat toch, accepteren dat je oud wordt? Mij lukt dat maar niet.
Ik verbaas me er elke dag over dat ik er nog ben. Dat helpt.

In de Ardennen was ik ervan overtuigd dat ik eenzelfde einde zou krijgen als Sharon Tate. In Amsterdam voel ik me veiliger.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:00:00 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73018679
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Claudia_x het volgende:

In de Ardennen was ik ervan overtuigd dat ik eenzelfde einde zou krijgen als Sharon Tate.

Ik heb dat serieus ook heel vaak. Zou het iets pathologisch zijn? Misschien de DSM-IV er eens op naslaan.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73018693
pi_73018948
Na de eerder alhier gemelde lichamelijke ongemakken - gekneusde rib, een griep - kan ik in dat kader melden dat ik eerder vanavond met de fiets gevallen ben. Een boodschappentas in één hand, een voet die opeens van het pedaal glijdt en er is geen redden meer aan. Na een sierlijke zwaai - althans, dat verbeeld ik me dan toch - plat op de grond, omgeven door kaas, rosbief en sla. De schade is gelukkig beperkt gebleven tot wat schaafwondjes, een stramme schouder en een gedeukt pak Dubbelfris in de smaak kers & peer.
pi_73019097
Sisyphus... Hmm, klinkt als een geslachtsziekte.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:12:05 #33
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73019188
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef k_man het volgende:
Sisyphus... Hmm, klinkt als een geslachtsziekte.
quote:
Sisyphos (Oudgrieks: Σίσυφος) of Sisyphus (Latijn) is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij is de stichter en koning van Korinthe. Sisyphos daagde de goden uit, die Thanatos (de Dood) op hem afstuurden om hem te vangen. De sluwe Sisyphos wist Thanatos echter te bedotten en vast te binden. Ares bevrijdde hem pas dagen later, zodat er al die tijd niemand op Aarde stierf.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73019392
Jaja, zoiets vermoedde ik al. Vandaar 'klinkt als'. Evengoed bedankt.
pi_73019663
Amsterdam. Waar mensen zich veiliger voelen.
pi_73020131
Amsterdam
Aldus.
pi_73020266
Kerngezond zijn is anders ook maar een vermoeiende toestand. Werkenwerkenwerken, thuiskomen, eten, sporttraining, douchen, weer eten, uitgeput in bed. Niks geen wijn, vijftig dagen alcoholvrij!
(Goedgoed, dat laatste is in mijn geval niet conform de waarheid)

Maar beterschap, mane en de rest! Ik ving vanochtend op het werk, waar de ziekmeldingen binnenstromen, op dat er een andere griep woedt dan die ene.
pi_73020492
Het is jammer dat Mainport zo snel gaat schelden, dat is een beetje een zwaktebod. Verder vraagt het inderdaad om kamelen.

[/spuit 11]
Aldus.
pi_73020655
Het was functioneel schelden.
pi_73020801
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist een online gezichtenherkennentest gedaan, en daar blijk ik dus heel slecht in te zijn (nou ja, dat wist ik al, maar toch). Misschien moet ik dan toch maar wat meer gaan internetten.
Hm, ik zit op 100%.
pi_73020812
Het is de laatste die zich om fatsoenlijk gedrag van anderen druk moet maken, ook al heeft ie dan per ongeluk een keertje gelijk.
anonieme razernist
pi_73021004
Nou, de laatste, de laatste. Niet de eerste, nee.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:54:41 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73021056
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Hm, ik zit op 100%.
pi_73021107
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef ShadyLane het volgende:
Kerngezond zijn is anders ook maar een vermoeiende toestand. Werkenwerkenwerken, thuiskomen, eten, sporttraining, douchen, weer eten, uitgeput in bed. Niks geen wijn, vijftig dagen alcoholvrij!
(Goedgoed, dat laatste is in mijn geval niet conform de waarheid)
Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend voordat ik naar mijn werk ga. Dat geeft veel energie voor de rest van de dag en meer tijd 's avonds om andere leuke dingen te doen,
pi_73021140
Ja, dat was memorabel. Zodiakk ziet erg goed uit met die baard trouwens.
pi_73021144
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef Marble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En weer een Emmy!
pi_73021169
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik jog tegenwoordig drie keer in de week vroeg in de ochtend
Hier! Je ziet het aan je armpje.
pi_73021214
Dat scenario zou voor mij betekenen dat ik om vijf uur op moet, zodiakk. Dan is het snel gedaan met mijn gezondheid.
pi_73021273
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.

Ik heb nu wel een knallende koppijn.
pi_73021349
Ik hoor wel eens dat zwangerschap de móóiste tijd van je leven is. Van vrouwen, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')