En mijn schoonvader! Van harte!quote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En vandaag ben ik jarig, en ook mijn exact drie jaar jongere zusje.
Pessimistisch? Is me niet opgevallen. Ik zou eerder zeggen: pragmatisch. En dat wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 21 september 2009 07:07 schreef Z het volgende:
Ik post wel een hoop pessimistische posts als ik op jouw aanstaand ouderschap reageer Claudia. Ik weet ook niet zo goed wat dat is.
Wat is daar de oorsprong van?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef mane het volgende:
Als je maar geen communicatiewetenschappen gaat studeren..
Nou als je maar ver genoeg terug gaat Aristoteles, Plato, Socrates...quote:
Dikke vinger, Marble.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou als je maar ver genoeg terug gaat Aristoteles, Plato, Socrates...
IR wilde ooit communicatiewetenschappen gaan studeren. En toen heb ik hem heel hard geslagen.quote:
Je vindt het een minderwaardige studie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef mane het volgende:
[..]
IR wilde ooit communicatiewetenschappen gaan studeren. En toen heb ik hem heel hard geslagen.
Ik vind het lief dat hij zich druk maakt over een slechtgeschreven column.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Mainport is gewoon een eikeltje.
Beterschapquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef NoCigar het volgende:
Shit, ik heb mijn rib een weinig gekneusd door tegen een verkeersbord aan te struikelen.
Volgens mij was 'ie gewoon op zoek naar een ban.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat hij zich druk maakt over een slechtgeschreven column..
Enfin, ik wil je niet ontmoedigen. Hoe is je relatie tot het bruidspaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
Het wordt geen "stukje" (ik ben toch geen Van Kooten & De Bie of zo) maar een aangrijpende lyriek waardoor iedereen tot tranen toe geroerd zal zijn. Zeker degenen met een glaasje op.
Ben jij het neefje of gaat je neefje trouwen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:21 schreef Marble het volgende:
Neefje.
I know, ik kon ook al niets treffends vinden. Misschien kan ik beter een liedje zingen. Iets van Phil Collins of Celine Dion.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn hemel, huwelijksgedichten zijn nog erger dan geboortekaartjespoëzie.
Heb je al geprobeerd om een verzamelbundel van Rutger Kopland Herman de Conick door te bladeren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Marble het volgende:
[..]
I know, ik kon ook al niets treffends vinden. Misschien kan ik beter een liedje zingen. Iets van Phil Collins of Celine Dion.
Ik ga voor deze respons:quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef beeer het volgende:
Wanneer iemand ooit poezie zou voordragen aan mij zou ik me echt ongemakkelijk voelen. Moet ik nou zichtbaar walgen zodat ie stopt of moet ik het met een glimlach uitzitten terwijl de tijd tijdens zo'n voordracht toch al ondragelijk langzaam gaat?
Daarom wil ik niet trouwen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef beeer het volgende:
Wanneer iemand ooit poezie zou voordragen aan mij zou ik me echt ongemakkelijk voelen. Moet ik nou zichtbaar walgen zodat ie stopt of moet ik het met een glimlach uitzitten terwijl de tijd tijdens zo'n voordracht toch al ondragelijk langzaam gaat?
quote:
En klaar. Niets meer aan doen.quote:Met een klank van hobo (1980)
Poëzie
Huurcontract
Voor mekaar
Vijfjarenplan
Verlanglijstje
Wraak
Sneeuwstorm
Kopland kun je wel snel scannen. Dichters als Rawie en De Conick hebben mooie liefdespoëzie geschreven, maar het is zo lastig om iets passends te vinden. Je kunt ook wat moderne dichters proberen zoals Ingmar Heytze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ga voor deze respons:
[ afbeelding ]
En bedankt voor de suggesties Claudia, ik ga me er even doorheen worstelen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:43 schreef Marble het volgende:
[..]
[..]
En klaar. Niets meer aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |