Ik vind het lief dat hij zich druk maakt over een slechtgeschreven column.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Mainport is gewoon een eikeltje.
Beterschapquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef NoCigar het volgende:
Shit, ik heb mijn rib een weinig gekneusd door tegen een verkeersbord aan te struikelen.
Volgens mij was 'ie gewoon op zoek naar een ban.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat hij zich druk maakt over een slechtgeschreven column..
Enfin, ik wil je niet ontmoedigen. Hoe is je relatie tot het bruidspaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
Het wordt geen "stukje" (ik ben toch geen Van Kooten & De Bie of zo) maar een aangrijpende lyriek waardoor iedereen tot tranen toe geroerd zal zijn. Zeker degenen met een glaasje op.
Ben jij het neefje of gaat je neefje trouwen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:21 schreef Marble het volgende:
Neefje.
I know, ik kon ook al niets treffends vinden. Misschien kan ik beter een liedje zingen. Iets van Phil Collins of Celine Dion.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn hemel, huwelijksgedichten zijn nog erger dan geboortekaartjespoëzie.
Heb je al geprobeerd om een verzamelbundel van Rutger Kopland Herman de Conick door te bladeren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Marble het volgende:
[..]
I know, ik kon ook al niets treffends vinden. Misschien kan ik beter een liedje zingen. Iets van Phil Collins of Celine Dion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |