Ik heb het regelmatig geprobeerd maar mij lukt het ook niet. Als ik niet meteen eet als ik wakker word, word ik naar. (Ik ontbijt best flink: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes, appeltje of een bak yoghurt met fruit erbij.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
En straks achter de kinderwagen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Gellius het volgende:
't Zou absurd zijn. Doedelend, met vier bruine boterhammen met kaas en roggebrood achter de kiezen: dat is het universum in evenwicht.
Hrmpf. Dan denk ik dat ik eindelijk mijn inperfectie gelokaliseerd heb, want ik kom maar net boven de helft.quote:
8:20 is toch redelijk normaal? Mijn Friese school begon om 8:00, dát is pas afzien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20),
Voor leerlingen wel, voor docenten niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
8:20 is toch redelijk normaal?
Right where it hurts!quote:
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef Gellius het volgende:
Oei, mijn excuses, petertje. Dat moet hard aangekomen zijn.
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:01 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.
Kijk, Gellius, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |