quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het hele taalgebruik hier is nogal over the top. Naar bekenden verwijs je bijvoorbeeld als friends, zelfs als je iemand pas eenmaal ontmoet hebt. Acquaintance impliceert op zijn minst dat iemand je tijdens het eten van een boterham met pindakaas in het gezicht gespuugd heeft.
Ik vond het een goed geschreken boek, en was er niet lyrisch maar in elk geval positief over, en heb het ook mijn omgeving aangeraden. Laten we het er dus maar op houden dat we hierover van mening verschillen. En die dochter bleek heel goed in tetris, wat ik wel weer erg grappig vond.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Geheime Kamers is niet alleen slecht geschreven - er gebeurt geen reet en Brouwers smijt om de haverklap met Latijnse uitdrukkingen - maar de protagonist dumpt ook nog eens zijn mongoloïde kind in een tehuis om er vervolgens niet meer naar om te kijken.
In de stad of in de ommelanden?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:20 schreef Z het volgende:
Ik kom naar je toe! Huisje in Groningen.
Nou, dan kom je wel tot rust. Daar is natuurlijk geen reet te doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:24 schreef Z het volgende:
Lauwersoog.
Nah, die zingt. Deze roept. Uil of roofvogel, denk ik. We hebben ook een papegaai, maar die krijst.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Z het volgende:
De nachtegaal natuurlijk.
www.vogelvisie.nlquote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, die zingt. Deze roept. Uil of roofvogel, denk ik. We hebben ook een papegaai, maar die krijst.
Die ga ik eens goed bestuderen. Dank!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:52 schreef Z het volgende:
[..]
www.vogelvisie.nl
Daar kun je de geluiden van de meest voorkomende vogels in Nederland beluisteren.
Ik vind het aardig onderscheidend: een keer 'pie-pieuw'(pauze) en dan 'pie-piepiepiepieuw', waarbij de laatste riedel doet denken aan 'kukelekuu'.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Z het volgende:
Ben benieuwd. Het is best moeilijk, een geluid onthouden/determineren. Tenzij het heel onderscheidend is. Ik denk dat D. z'n camouflage pak maar aan moet doen om een foto te schieten.
In Edmonton. De stad zelf is niet bijster bijzonder. Karakterloos zou ik haar zelfs willen noemen. De universiteitscampus, daarentegen, is wel erg mooi. Ze heeft het klassieke gevoel dat mijn inziens eigenlijk bij elke universiteit zou moeten horen. Ziehier bijvoorbeeld het gebouw waarin mijn kantoor zich bevindt:quote:Op woensdag 23 september 2009 22:48 schreef ShadyLane het volgende:
Waar zit je in Canada? Mooie landschappen zeker?
Nu ga ik zeker niet meer naar Canada op vakantie.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:23 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het blijft toch indrukwekkend dat je tijdens een wandeling ineens een beer hoort grommen of een groep elanden tegen het lijf loopt.
Ik voel me enigszins verplicht mijn nieuwe thuisland wat te promoten nu. Helaas ben ik op het moment aan het werk in Windows, waar ik geen zelfgemaakte foto's heb, maar helpt dit?quote:Op vrijdag 25 september 2009 06:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu ga ik zeker niet meer naar Canada op vakantie.
Nu ja, midden, midden. Het is even na enen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef Gellius het volgende:
Maar het is dus midden in de nacht daar nu?
MAAK JE ME NU VOOR VERKORTE HOMOFIEL UIT, LIENEKIEN?!quote:En hoi Sis.
Was dat gisteren al?! De tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef Gellius het volgende:
Wat ik gisteren ga doen? Geen idee, moet ik nog even over nadenken.
Als je nou een heel drama gaat maken van het afkorten van je nick, dan wil ik je het plezier wel doen om je naam consequent voluit te schrijven. Net als ik braafjes doe bij Gelliusquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
MAAK JE ME NU VOOR VERKORTE HOMOFIEL UIT, LIENEKIEN?!
Zo ja, dan neem ik dat ter kennisgeving aan.
Tevens: 'morgen.
Omdat jij het bent mag je de streepjes weglaten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nou een heel drama gaat maken van het afkorten van je nick, dan wil ik je het plezier wel doen om je naam consequent voluit te schrijven. Net als ik braafjes doe bij Gellius
Dat doe ik soms, Gellius. En wel zoals E.T. de naam van zijn aardse vriendje Elliot uitspreekt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het liefste dat mensen mijn naam ook even hardop uitspreken, op het moment van intoetsen.
Nee, Gellius. Ik vergelijk mezelf niet met ET. Wat is dat nou weer voor idee?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef Gellius het volgende:
Je vergelijkt jezelf met ET? Nou ja, slak.. ET... hm.
Doe ik ook; Djèlaajus, op z'n Amerikaans.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het liefste dat mensen mijn naam ook even hardop uitspreken, op het moment van intoetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |