quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het geboortegewicht van onze zoon wordt op 8,5 pond geschat.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Gellius het volgende:
Ik ben geen sportmens, maar zelfs als ik dagelijks -zoals vandaag - om 6 uur op zou staan, zou mijn eerste behoefte zijn: ontbijt! Dat komt nog voor het veters strikken.
Ik hoef er niet op door te gaan, hoor (heus niet), maar cursiveer je dat woord nu om mij op de kast te jagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanavond een uur gefitnest. Ik wist niet dat ik het nog in me had.
Ik heb nu wel een knallende koppijn.![]()
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
Same here, maar dat zakt af als je lichaam eenmaal in de bewegingsmodus komt. Na een tijdje komt het wel weer sterk terug uiteraard (afhankelijk van de persoon, bijv. 45 minuten tot een uur), een soort van natuurlijk sein dat het nu wel weer genoeg geweest is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar ik heb honger als ik wakker word. Niet enkel een beetje trek, maar rammelderammmel.
Ik heb het regelmatig geprobeerd maar mij lukt het ook niet. Als ik niet meteen eet als ik wakker word, word ik naar. (Ik ontbijt best flink: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes, appeltje of een bak yoghurt met fruit erbij.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat blijkt verrassend mee te vallen. Heeft met bloedsuikerlevels te maken geloof ik. Probeer het anders gewoon een keertje.
En straks achter de kinderwagen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Gellius het volgende:
't Zou absurd zijn. Doedelend, met vier bruine boterhammen met kaas en roggebrood achter de kiezen: dat is het universum in evenwicht.
Hrmpf. Dan denk ik dat ik eindelijk mijn inperfectie gelokaliseerd heb, want ik kom maar net boven de helft.quote:
8:20 is toch redelijk normaal? Mijn Friese school begon om 8:00, dát is pas afzien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
een onmenselijk vroeg beginnend eerste lesuur (8:20),
Voor leerlingen wel, voor docenten niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
8:20 is toch redelijk normaal?
Right where it hurts!quote:
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:56 schreef Gellius het volgende:
Oei, mijn excuses, petertje. Dat moet hard aangekomen zijn.
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:01 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als een door de blender gehaald kalfje kan ik je vertellen, Gellius. Een pasgeboren kalfje, gelukkig, dus al met al valt het leed nog te overzien.
Kijk, Gellius, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht wat Gellius zei, maar de verdenking nam al af bij het nalezen van een aantal van je posts.
.
Amai, zijde ge ook nen Vlaamse met uwe lief?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief ligt op de bank een middagdutje te doen en de hond ligt op de grond in identieke positie mee te snurken. Daar word ik nou gelukkig van.
Tja, dat is dan niet anders. Als hij de hond maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef JAM het volgende:
Na een vergelijkbare situatie ben ik trouwens bij mijn lief weggegaan, Claudia, dus pas op. Toen lag ik op de bank te slapen met de kat er naast. De kat maakte me wakker door in mijn oksels te likken en toen sloeg het in als een bom. 'Wat doe ik hier eigenlijk?' Nou ja, toen ben ik maar weggegaan.
Als ik 's nachts voortdurend wakker zou worden naast een walvis die er 5 minuten over doet om zich op de andere zij te werpen dan zou ik ook denken 'Wat doe ik hier eigenlijk?'. Je kunt maar beter niet te veel bij dat soort dingen stil staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:30 schreef JAM het volgende:
Een prachtig staaltje Harskampse nuchterheid..
Ik kan me haast niet voorstellen dat het hetzelfde ras is. Er zijn drie officieel erkende kleuren:quote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef Gellius het volgende:
Ik zag vanmiddag nèt zo'n hond, maar dan een stuk lichter van kleur, in het Oosterpark. Jullie hebben 'n trend gezet.
Over hilariteit gesproken. Ik lag echt dubbel om deze scene:quote:
Ik weet nog wel dat Richard Krajicek sprak van een 'ontplofte egel'.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik 's nachts voortdurend wakker zou worden naast een walvis die er 5 minuten over doet om zich op de andere zij te werpen dan zou ik ook denken 'Wat doe ik hier eigenlijk?'. Je kunt maar beter niet te veel bij dat soort dingen stil staan.
Als puber had ik me voorgenomen om nooit een kind te baren, aangezien Jeroen Brouwers in Bezonken Rood beschreef hoe hij voorgoed afgeknapt raakte op zijn vriendin nadat hij een kind uit haar Bermudadriehoek (oid) had zien komen. Sinds ik Geheime Kamers heb gelezen besef ik dat Jeroen Brouwers een prentieuze lul is en zijn kippetje beter af is zonder hem.
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Geheime Kamers is niet alleen slecht geschreven - er gebeurt geen reet en Brouwers smijt om de haverklap met Latijnse uitdrukkingen - maar de protagonist dumpt ook nog eens zijn mongoloïde kind in een tehuis om er vervolgens niet meer naar om te kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
In Geheime Kamers vind ik Jeroen Brouwers eigenlijk een stuk sympathieker overkomen dan in Bezonken Rood. Nou weet ik natuurlijk wel dat je hoofdpersonages en schrijvers nooit gelijk mag trekken, maar toch vind ik dat.
Met een beetje mazzel wordt het een keizersnee.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Richard Krajicek sprak van een 'ontplofte egel'.
Geen spoilers aub.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Over hilariteit gesproken. Ik lag echt dubbel om deze scene:
Vooral omdat het zó fout is en zó bij Roger Sterling past én gewoon een briljante vondst is,.
Heb je niet gevraagd wat voor ras het is? Dat doet iedereen immers.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:00 schreef Gellius het volgende:
't Zal een seam-exemplaar geweest zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het een keizersnee.
Een bevalling van 1 min en 34 sec, daar teken ik voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |