abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:56:08 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73010498
Zwangerschap en geboorte deel 565

17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:56:34 #2
190853 RockabeIIa
pi_73010518
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's
pi_73010648
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
qft

Ik voel steeds onder in mijn buik handjes kriebelen, zooo schattig Bovenin is het BAM BAM BAM *uitpuilende voet/knie/whatever* Ik ben zooo benieuwd hoe ons jongetje eruit ziet!!!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73010653
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:

Dat vind ik ook vaak

*gaaap*

Ik ben vandaag toch wel zo moe
Maar slapen zal vanavond dan natuurlijk weer niet lukken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73010679
Ik sta precies in het midden van het lijstje.
26 boven me en 26 onder me.

waar je je al niet mee bezig kunt houden
pi_73010733
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:

waar je je al niet mee bezig kunt houden
mijlpaal!!!
ik vind mezelf zo hoog staan...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73010749
wehehe
pi_73010823
Wow, mooie echo's Faja!

Mef, douchen hielp vannacht iig niet. Heb net een half uurtje met een kruik gelegen. Lekker, maar de krampen komen er gewoon doorheen.

't Begint idd op jouw verhaal te lijken. Worden niet sterker, maar ook niet minder. Probeer straks zo'n paracetamol van 1000 mg. Áls het voorweeen zijn, hoop ik dat ze daardoor iets afnemen. En als het wel echte weeen zijn, komen ze daar ook wel doorheen.

Ik zal voor je duimen morgen! Het begint nu toch wel tijd worden!

Bedankt weer voor de succeswensen! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb ff m'n handen vol aan mezelf!
pi_73010903
Lily, dat is ook echt wat voor mij

Serpente, nu hopen dat het doorzet zeer binnenkort

Ik ben moe, heb teveel gelopen vandaag en nu zijn mijn pot olijven en ik even heel gelukkig
pi_73010985
dank jullie wel voor de lieve complimentjes. Het zijn ook mooie foto's maar hij was er zelf niet tevreden over en wou een stuk of 30 mooie echo foto's leveren nog. Dus een nieuwe afspraak en dan hopelijk een veel duidelijker beeld van het gezichtje.
pi_73011133

Deze van onze knul vond ik zo geweldig
pi_73011271
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:05 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb ff m'n handen vol aan mezelf!
Smoesjes!!

Heel veel succes meid, hopelijk maakt 't voorwerk (als dat het is) de weg vrij voor ene heel lief mooi meisje en kun je haar snel in je armen sluiten!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:18:20 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73011294
Ssserpente, je moet nu ook met jezelf bezig zijn...

Ik heb vandaag trouwens al iets geregeld voor als de baby er is
een van de honden moet dan 10 dagen naar de dagopvang omdat ze anders de kraamverzorgster opvreet en haar plekkie is gereserveerd!!
pi_73011382
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, je moet nu ook met jezelf bezig zijn...

Ik heb vandaag trouwens al iets geregeld voor als de baby er is
een van de honden moet dan 10 dagen naar de dagopvang omdat ze anders de kraamverzorgster opvreet en haar plekkie is gereserveerd!!
Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet? Wel fijn dat je dat al klaar hebt iig!
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:28:06 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73011655
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet? Wel fijn dat je dat al klaar hebt iig!
Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rust
Als de baby gaat kruipen/lopen etc dan moeten we kijken hoe of wat.
De boel gaat hier straks onder zeer strikt toezicht: óf de hond mee óf de baby mee de kamer uit als je even weg moet. Misschien dat ze er aan went als ze er mee opgroeit. En als het niet haalbaar is om wat voor reden dan ook, dan moet de hond weg uiteindelijk...
pi_73011795
Faja ook al geen gezichtje in beeld.

Serpente, is het een troost als ik je GARANDEER dat het écht niet lang meer duurt? Als het deze nacht niet doorzet dan heb jij morgen je kindje in je handen. Jouw VK zal je naar zkh sturen, daar zul je weeen opwekkers krijgen en een paar uur later is miniyou er!!!
Echt! Erewoord! Maar hopelijk zet het vannacht door...en zonnniet. Om 7 uur gelijk bellen!!

Mef jij ook!

EN vanavond begint officieel de herfst zegt de weervrouw. Dus mooi. Baren dan maar.
pi_73011871
Faja, heb je die kaarsavatar voor iemand speciaal?

Asyniur, enge hond lijkte me

Mijn meissie zegt nu de hele dag mama. Ik ben de hele dag in de wolken
Maar ze zegt ook mama tegen vreemden maar dat vertellen jullie niet door he...
pi_73011881
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rust
Als de baby gaat kruipen/lopen etc dan moeten we kijken hoe of wat.
De boel gaat hier straks onder zeer strikt toezicht: óf de hond mee óf de baby mee de kamer uit als je even weg moet. Misschien dat ze er aan went als ze er mee opgroeit. En als het niet haalbaar is om wat voor reden dan ook, dan moet de hond weg uiteindelijk...
Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!
pi_73011972
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Faja ook al geen gezichtje in beeld.

Serpente, is het een troost als ik je GARANDEER dat het écht niet lang meer duurt? Als het deze nacht niet doorzet dan heb jij morgen je kindje in je handen. Jouw VK zal je naar zkh sturen, daar zul je weeen opwekkers krijgen en een paar uur later is miniyou er!!!
Echt! Erewoord! Maar hopelijk zet het vannacht door...en zonnniet. Om 7 uur gelijk bellen!!

Mef jij ook!

EN vanavond begint officieel de herfst zegt de weervrouw. Dus mooi. Baren dan maar.
Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!
pi_73011978
oh en asy..... en je kraamvisite dan? Doe je de hond in de bench ofzo?
pi_73012204
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:36 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!
het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je dan
pi_73012314
Thanks ladies!

Da’s idd een leuke foto, Vlindur! Met z’n kont tegen de krib!

Poeh, je klinkt wel heul stellig, Amaranta. De vk zei vanmorgen nog dat dit best wel ff kan aanhouden. Ze heeft ook gewoon een afspraak voor volgende week gemaakt. Ze zei er wel bij dat ze hoopte dat het niet nodig was...
pi_73012391
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je dan
Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.

Zal wel zo horen, dacht ik idd.

Stom hč, als leek durf je gewoon niet zo veel in te brengen tegen iemand die er verstand van heeft.

Ze worden nu toch aardig heftig hoor. Blijven wel kort.
pi_73012720
Oh meissie, ik hoop dat ze snel echt gaan doorzetten, het wordt tijd dat je je dochter eens aan ons gaat showen!

Succes!
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:01:48 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73013096
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!
Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijen
Ik hoop ook dat het goed komt en dat ze went aan de baby. Anders moeten we haar laten inslapen...
Maar vooralsnog ga ik me daar niet te druk om maken. Wie dan leeft, wie dan zorgt...
pi_73013097
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.

Zal wel zo horen, dacht ik idd.

Stom hč, als leek durf je gewoon niet zo veel in te brengen tegen iemand die er verstand van heeft.

Ze worden nu toch aardig heftig hoor. Blijven wel kort.
oooh ssserpente ik hoop zo dat het enorm gaat doorzetten straks

Ik herken dat wel hoor dat je er maar vanuit gaat dat zij het wel zullen weten enzo.

Bij mijn eigen bevalling heb ik die hele weeen niet getimed en er is ook niet gevraagd. Wel de tijd ertussen zeg maar maar niet hoelang het duurde. Maar mijn vliezen waren gebroken dus ik denk dat dat dan anders is voor een vk ofzo wanneer je daarmee belt.

Ik hoop dat je je meisje voor morgenochtend vast hebt hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:03:17 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73013177
Och ssserpente, ik hoop toch zo voor je dat het vannacht doorzet...
pi_73013343
Serpente, het is JOUW bevalling, hou dat in je achterhoofd. En echt, echt echt, als het vannacht niet doorzet, dan hang je morgen om 7 uur (of 6uur) aan de telefoon met de mededeling dat je neit hebt geslapen van de weeen en dat je graag naar het ziekenhuis wilt.

Ik heb wat dat betreft mijn besluit genomen. Ik ga een bevalplan maken en dit soort dingen in opnemen. Ik beslis zelf wel of ik pijn heb. En dan nog kunnen het voorweeen wel, dat zal best. Maar van voorweeen wordt je ook moe en je moet fit zijn voor het echte werk.
Dus eis gewoon een opname waarin je iets krijgt voor je rust. Alle uren die je dan pakt (dat waren er bij mij 2 of 3) zijn gewoon mooi meegenomen voor het echte werk. Dan kun je na het slapen alsnog naar huis of daar blijven. En dat hoeft neit direct te betekenen dat je ook een ruggenprik moet ofzo. Maar die uren die je geslapen hebt heeft je lichaam wel bij kunnen tanken!!
pi_73013354
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijen
Ik hoop ook dat het goed komt en dat ze went aan de baby. Anders moeten we haar laten inslapen...
Maar vooralsnog ga ik me daar niet te druk om maken. Wie dan leeft, wie dan zorgt...
Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zal

Grom. J. is laat En nu heb ik geen zin meer om te koken, dus ik bak zo een hamburger. Hij kan me de boom in Moet ie maar op tijd thuiskomen
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:10:16 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73013530
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zal

Grom. J. is laat En nu heb ik geen zin meer om te koken, dus ik bak zo een hamburger. Hij kan me de boom in Moet ie maar op tijd thuiskomen
Hamburger is ook lekker!
Mijn J heeft een bedrijfsuitje. Die moet ik strakjes ophalen op 22:00u

Hoe is het met Tinus? Nog steeds zijn kamertje zo druk aan het verbouwen? En hoe staat het met zijn echte kamertje?
pi_73013551
niet iedereen zit hier op te wachten dus ff onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73014340
Thanks Huup! Denk idd dat het anders is als eerst je vliezen breken! Zat net ook al te hopen dat ze zouden breken. Nog tips..?

Amaranta, je hebt helemaal gelijk. Op alle fronten. Nog een nacht voorweeen en dan 10 uur gewone weeen wordt wel erg heftig. Als het vannacht zo doorgaat, bel ik morgenochtend. Wat je zegt:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
Ik beslis zelf wel of ik pijn heb.
pi_73014629
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
Faja, heb je die kaarsavatar voor iemand speciaal?

Asyniur, enge hond lijkte me

Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73015028
Sssperente, hopelijk gaat t door zetten... want dit schiet ook niet op zo.

Lijnloos, balen dat je niet bij de VK mag blijven maar ja in het ziekenhuis houden ze extra in de gaten en dat kan alleen maar goed zijn.

Hier weer een stickertje gekregen bij de VK. Puk is ingedaald hij ligt alleen nog niet vast in mn bekken. Bloed druk was normaal (125/85). Enige minpuntje was dat ik misschien niet thuis mag bevallen, omdat ik een hellingbaan en een wenteltrap heb voordat je bij de voordeur bent. Maar dit wordt bekeken op het moment zelf door de VK. Ik verwacht zelf geen problemen maar het zou wel een domper zijn als ik naar het ziekenhuis moet. Straks naar de partner avond van de zwangerschapsgym
pi_73015460
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hamburger is ook lekker!
Mijn J heeft een bedrijfsuitje. Die moet ik strakjes ophalen op 22:00u

Hoe is het met Tinus? Nog steeds zijn kamertje zo druk aan het verbouwen? En hoe staat het met zijn echte kamertje?
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdate

Met Tinus zal het wel goed gaan. Hij schopt en beweegt goed iig Zn kamer is nu helemaal leeg. Nu nog even behang uitzoeken in het weekend en dan kunnen we los.

Hoe gaat het bij jullie? Al begonnen met de kamer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 23-09-2009 08:56:12 ]
pi_73015695
Oh, weet je waar ik net achter kwam. Mijn melkproductie is kennelijk al op gang gekomen. Er zit al melk in mijn bh en shirt. Moet ik nu al van die pads in mijn bh gaan dragen
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:05:48 #37
190853 RockabeIIa
pi_73016166
Vlindur, in week 36 ergens
geen aanrader

correctie, 37?
pi_73016263
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:29 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks Huup! Denk idd dat het anders is als eerst je vliezen breken! Zat net ook al te hopen dat ze zouden breken. Nog tips..?

Amaranta, je hebt helemaal gelijk. Op alle fronten. Nog een nacht voorweeen en dan 10 uur gewone weeen wordt wel erg heftig. Als het vannacht zo doorgaat, bel ik morgenochtend. Wat je zegt:
[..]

ja ik bedacht me net dat je eigenlijk geen hol hebt aan mijn post sorry

en eh... mja... die bus pringles he, die deed het voor mij
maar serieus, ik heb begrepen van Poppedein dat je best 2 paracetamol kunt nemen bij twijfel en dan even gaan liggen. Voorweeen zouden af moeten nemen dan en de pijn wat gaan liggen. Bij echte weeen kun je paracetamol nemen wat je wilt maar daar heb je weinig aan

Misschien is het t waard om dat eens te proberen? Als het idd voorwerk is dan kun je wellicht als de pijn wat zakt wat beter slapen; als het niet zakt dan kun je je vk bellen en een inwendig onderzoek vragen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73016286
Nog helemaal niks aan kamertje gedaan.

Maar dames, ik zit op mijn werk. Moet notuleren op de MR vergadering.
pi_73016365
oh ik ben spuit 8634 met mn paracetamols zie ik
sorry, dan heb ik niets voor je. Sterkte meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73016642
@ Sserpente mocht je toch denken dat het echte weeen zijn ipv voorweeen kan je altijd even aan de verloskundige vragen of ze desnoods een ctg kunnen maken in het ziekenhuis. Dan kunnen ze zien of het echte weeen zijn mocht ze niet inwendig willen onderzoeken.
pi_73018185
MR is saaaaaaaaaaaaai... maar ik moet opletten want ik ben aan het notuleren....bla bla ik heb al gezegd dat ik hormonaal ben hahaha, net al wat sneren uitgedeeld
pi_73018505
zet hem op ssserpente! En probeer inderdaad zoveel mogelijk slaap nog te pakken... Met of zonder ziekenhuis.

Iedereen bedankt voor de geruststellende
woorden. Mijn verstand heeft het inmiddels van de
emoties gewonnen dus kan de hele boel weer wat relatieveren en er eigenlijk best blij mee zijn dat het allemaal zo wordt gecontroleerd.

Faja mooie foto's toch hoor, maar ben wel benieuwd naar de volgende reeks!

Vlindur ook mooie foto hoor, lekker met de kont omhog hangen
pi_73018645
Pringles ja!

Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.

En omdat ze toch wel verwacht dat het snel gaat gebeuren (omdat ik m'n slijmprop kwijt ben) wil ze me ook geen slaapmiddel oid geven.

Haar ervaring is dat dat veel bevallingen met een lange aanloop toch ineens snel doorzetten.

Had ook niet verwacht dat ze nu o pstel en sprong langs zou komen, maar wilde mezelf iig alvast even laten horen. Dan onderneemt ze morgenochtend misschien wat sneller actie als ik weer bel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ssserpente op 22-09-2009 21:04:24 ]
pi_73018714
Gave foto's Faja! Echt duidelijk!

Lieve foto Vlindur, met zn billen omhoog haha

Hoop voor je dat het toch snel doorzet Ssserpente sterkte met de allerlaatste loodjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73018823
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:

Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.
Ja sorry. Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Ik snap dat zij veel ervaring heeft enzo. Maar ik zit me al helemaal op te naaien.
Mijn ervaring is dat je daar wel moe van wordt... maar ik ben ook geen oervrouw....
Ik hou erover op.
En ga luisteren naar de baas......bla bla bla
pi_73019004
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Pringles ja!

En omdat ze toch wel verwacht dat het snel gaat gebeuren (omdat ik m'n slijmprop kwijt ben) wil ze me ook geen slaapmiddel oid geven.

Haar ervaring is dat dat veel bevallingen met een lange aanloop toch ineens snel doorzetten.

Hmmm.. .dat klinkt wel erg zweverig in mijn oren. Ik heb dan geen ervaring, maar ik weet niet of ik zo'n antwoord zou trekken als ik jouw verhaal zo lees.

Maar wie weet breken de vliezen wel vannacht! Ik duim voor je dat het gewoon doorzet.
pi_73019271
Sorry, had op het laatste moment nog wat ge-edit:
quote:
Had ook niet verwacht dat ze nu op stel en sprong langs zou komen, maar wilde mezelf iig alvast even laten horen. Dan onderneemt ze morgenochtend misschien wat sneller actie als ik weer bel.
Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.

Zij heeft trouwens jarenlang gewerkt als vk in Afrika. Daar heb je wel oervrouwen.
pi_73019371
Dat is ook waar. Als jij morgenvroeg weer belt dan zal ze hopelijk sneller actie ondernemen.
Maar ik zit me dus enorm op te naaien. Het is potverdorie niet niks bevallen, en zij doen daar zo makkelijk over, net alsof je even een brood gaat kopenbij de bakker ofzo
pi_73019547
Ik vind het ook niet z'n fijne opmerking van je vk Ssserpente.
Maar goed, wellicht zet het nu goed door. En moet ze morgenvroeg wel komen, om je kind te halen
pi_73019602
Sserpente, dat ze niet gewoon even komt en voelt, dat snap ik niet. Davina gaf mij vorige week in de pm al aan dat zij nooit een wee van minuut gehad heeft en toch genoeg ontsluiting had. Tis toch geen werk om effe te voelen? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent (in mijn geval zondagochtend geen klap verder). Net als met het bijslapen in het ziekenhuis, daar waren ze hier heel resoluut in. Ze heeft me zelfs maandag zelf gebeld om te vragen hoe ik geslapen had, zodat ze op tijd met het zkh kon overleggen. Maar goed, daar heb je nu weinig aan. Heel veel succes in iedergeval vanacht en als je het niet meer trekt, gewoon nog een keer bellen!

Asy, ik vind je verhaal met de hond maar eng klinken...ik weet niet of ik dat zou durven. Maar, tis jouw beestje en ik snap ook wel dat je em niet zomaar opgeeft.
Martine, hopelijk mag je gewoon thuis bevallen!

Ik heb net nog een poging in de auto zitten gedaan, das gewoon niet leuk meer. Driekus krijgt dan zijn voetje onder mijn ribben en ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk zitten. Gelukkig is het ziekenhuis hier dichtbij, je moet er toch niet aan denken dat je met zo'n voetje en weeën in de auto moet. Morgen VK en ik neem manlief mee en we gaan heel duidelijk zijn. Ik wil effe weten waar ik aan toe ben (dus ik wil inwendig onderzoek) en wat het plan nu wordt. Positief puntje vind ik zelf dat het oudbloed verlies blijft en zelfs wat meer wordt...misschien slijmprop in delen ofzo?

Andere dames: trusten allemaal! En Rocka, speciaal voor jou hoop ik op een uurtje of 2 extra slaap!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73019613
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef amaranta het volgende:
Dat is ook waar. Als jij morgenvroeg weer belt dan zal ze hopelijk sneller actie ondernemen.
Maar ik zit me dus enorm op te naaien. Het is potverdorie niet niks bevallen, en zij doen daar zo makkelijk over, net alsof je even een brood gaat kopenbij de bakker ofzo
Tja, voor hen is het dagelijkse kost...

En ik vind nog steeds dat je gelijk hebt. Ik zou ook meer op m'n strepen moeten staan. Denk dat ik mezelf dat na de bevalling ook wel kwalijk zal nemen. Of het moet vannacht ineens gebeuren natuurlijk. Want dan krijgt ze gelijk.

Snap je frustratie heel goed hoor! Ik heb normaal eigenlijk een even grote bek, maar ben vandaag even niet zo'n held. Wat je zegt, het is de eerste keer en zo, dus je denkt dat zij het wel zullen weten.
En ik ben vooral 'bang' dat ik me aanstel, denk ik.
pi_73019825
Ik heb nu wel een grote mond hoor serpente, maar als ik straks aan de beurt ben dan knik ook ja en amen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:37:00 #54
190853 RockabeIIa
pi_73020263
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, had op het laatste moment nog wat ge-edit:
[..]

Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.

Zij heeft trouwens jarenlang gewerkt als vk in Afrika. Daar heb je wel oervrouwen.
maar die krijgen geen kindjes tussen de 6 en 10 pond
pi_73020337
we zijn weer goedgekeurd

Ze is alleen 5 kilo aangekomen in 4 weken tijd

Volgende week de 20 weken echo, Spannnnnend
pi_73020859
owh, het is hier dus heel spannend voor Mefke en Ssserpente... ik gooi een en een in de strijd!!!
pi_73021386
Sserpente, ik hoop dat het snel flink door gaat zetten!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73021987
Ik ga nu een hele nacht goed slapen zonder maagzuur en uren wakker liggen en als ik wakker wordt morgen heb je óf een baby óf je bent hard op weg. Afgesproken Ssserpente?

En Mefke, ik hoop dat jij ook snel zult bevallen!

Maar goed, ik ga nu in coma... echt... heus!!
pi_73022140
Ik ga nu ook lekker (proberen) te slapen.

Hopelijk voor jullie (Ssserpente en Mefke) morgen verse baby's.
Mocht er vanacht iets losbarsten, succes
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:23:15 #60
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73022226
Truste meiden !
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:55:48 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73023645
Lieve Ssserpente en Mefke, ik duim heel erg hard voor jullie en hoop dat er vannacht, of anders uiterlijk morgen een einde aan dit geprut komt en het gewoon netjes doorzet. Ik ga voor de datumtweeling!!

En lieve allemaal, heel erg welterusten De partnerles yoga was heel erg leuk (zelfs lief vond 'm leuk en ik was eigenlijk bang dat hij de hele tijd overal om zou moeten lachen ofzo) Tot morgen!
3!
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:26:23 #62
190853 RockabeIIa
pi_73024800
Ik ga helemaal mee met Incantrix! Heeeeeel veeeeeeeeeel succes Mef en Serpente!
  woensdag 23 september 2009 @ 03:57:21 #63
190853 RockabeIIa
pi_73028161
* RockabeIIa zit klaar om te juichen en aan te moedigen!
maar het mooist is dat jullie nog ff lekker uitrusten voor het čcht begint
pi_73028169
ha rocks, I'm with you! Ff snel tijdens de nachtvoeding spieken of er nog spannend nieuws is... Lieve rommelende dames, ik hoop dat jullie enorm hard bezig zijn en anders gewoon héérlijk liggen te tukken, en dat laatste geldt voor iedereen natuurlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73028247
@Cool: was dat ook om en nabij de 20 weken die 5 kg??? ik was de laatste keer bij de VK ook zoiets aangekomen... een kg per week, en de VK zei dat dat rond die periode vrij normaal was...
*ik schrok nogal *

@Serpente; dikke knuffel... ik hoop voor je dat er toch een beetje actie komt de komende dagen en je snel je beebje mag vasthouden...

@alle andere LLM's; ik hoop dat alles goed met jullie is? en al een beetje aan het rommelen?

ik heb van8 een uurtje of 5/6 geslapen, toch weer eentje meer en morgen gelukkig uitslapen... das dan wel weer een heerlijk vooruitzicht.
Vanavond teamuitje van volleybal en ik heb dus geen idee wat we gaan doen... hoop niet al te actief.

Gisteravond trouwens naar de voorlichting geweest hier in het ziekenhuis. (informatieavond zwangerschap en bevalling) en dat was wel even interessant...
wisten jullie bijvoorbeeld, dat je aan de linkerkant van het bed moet liggen als de VK rechtshandig is??? nooooooit over nagedacht, maar wel heel logisch eigenlijk

@davihnia; ja hoor nu ben jij; 100 dagen mijlpaal!!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73028249
Stelletje nachtbrakers
maaaaruhhhh zullen er al verse beebjes zijn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 07:05:21 #67
190853 RockabeIIa
pi_73028332
Mogge
mijn score is 4,5 uur vannacht. Iets meer als doorgaans en vanmiddag kan ik de hele middag

moet zo naar de vk dus...
  woensdag 23 september 2009 @ 07:07:24 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73028340
Ssserpente, hoe is het nu? Wat vermoeiend inderdaad, dat de (voor)weeën je al zo lang bezig houden.
Ik hoop heel erg dat het vannacht of anders vanaf nú heel goed doorzet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73028345
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:

[sub]waar je je al niet mee bezig kunt houden
En ik ben nu 26 weken dus misschien beval ik dan wel op de 26ste [/sub]
quote:
Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
wisten jullie bijvoorbeeld, dat je aan de linkerkant van het bed moet liggen als de VK rechtshandig is??? nooooooit over nagedacht, maar wel heel logisch eigenlijk
Bij mijn vorige bevalling kwam de verloskundige 's nachts kijken hoeveel ontsluiting ik had en ik ging vanzelf aan de linkerkant in het bed liggen (want daar lig ik altijd).
Maar ik moest dus rechts gaan liggen van haar want dat was het prettigst voor haar. Dan zou ze dus linkshandig zijn. Toch eens vragen...
pi_73028347
Goedemorgen meiden trouwens

ben benieuwd hoe het Ssserpente is vergaan.

en Mefke....
pi_73028383
en.....?
pi_73028404
quote:
Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Cool: was dat ook om en nabij de 20 weken die 5 kg??? ik was de laatste keer bij de VK ook zoiets aangekomen... een kg per week, en de VK zei dat dat rond die periode vrij normaal was...
*ik schrok nogal *
Goed om te lezen want bij mij gaat het ook wel hard nu. Al 3 kilo erbij in de afgelopen 3 weken maar het is dus redelijk normaal gelukkig in deze fase.

BJ, lijkt me ook interessant zo'n voorlichting in het ZH, zal ook eens kijken wanneer dat hier kan.

Mef, hoe was je nacht??

Ssserpente, ik hoop dat er wat actie is bij jou (of zelfs al ) Ik check op mijn werk zo weer in om te f5-en!

Rocka, succes bij de vk zo! Hopenlijk ziet alles er goed uit.
pi_73028476
Ik heb gewoon de HELE nacht geslapen! Twee keer naar 't toilet, maar daarna vrolijk verder geslapen. Héérlijk! Een frisse uitgeslapen Sorbo meldt zich!

Dus nu graag babies!
  woensdag 23 september 2009 @ 07:49:57 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73028549
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Vlindur het volgende:
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdate

Met Tinus zal het wel goed gaan. Hij schopt en beweegt goed iig Zn kamer is nu helemaal leeg. Nu nog even behang uitzoeken in het weekend en dan kunnen we los.

Hoe gaat het bij jullie al begonnen met de kamer?
Nee hoor, bij ons staat dat kamertje nog voor de helft vol met andere zooi. Na de 20 weken echo maar eens flink aan de slag daar...
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik vind je verhaal met de hond maar eng klinken...ik weet niet of ik dat zou durven. Maar, tis jouw beestje en ik snap ook wel dat je em niet zomaar opgeeft.
Hoef je niet eng te vinden hoor! Komt allemaal wel goed

En ssserpente? Laat het alsjeblieft door gezet hebben...
pi_73028621
Goedemorgen. Ik ging net ook even op deweegschaal staan, 2,5 KG erbij in de afgelopen 3 weken

Oei, dat trekt mijn hoofd echt niet hoor Ik ben ook gewoon veel meer rondom bol....
*slikt*

En ik weet wel dat er een mensje in mij groeit en dat het allemaal normaal is en dat ik straks blij ben... maar nu even niet

edit: ik kijk net even na hoe het bij Leander zat: Toen was ik nu ongeveer plus 4 KG (maar eerst 2 afgevallen en daarna plus 6) en nu s het gewoon plus 6, zonder afvallen. Dus dat lijkt, afvallen niet meegenomen, redelijk gelijk op te gaan. Dat is nog wel troostend geloof ik.. Denk ik...
pi_73028668
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de HELE nacht geslapen! Twee keer naar 't toilet, maar daarna vrolijk verder geslapen. Héérlijk! Een frisse uitgeslapen Sorbo meldt zich!
Lekker joh!

Kamertje.. hmmm
* freecell denkt aan de puinzooi op Leanders kamer waar nu ruimte in moet komen voor nummer 2....
* freecell denkt aan de harde buiken nu al en aan de pijnlijke buiken bij Leander na 26 weken...

Misschien moeten we eens bezig inderdaad Maakt het ook allemaal wat echter weer! (ja, dat heb ik echt nodig deze zwangerschap )
  woensdag 23 september 2009 @ 08:07:11 #77
95408 Incantrix
pi_73028717
Goodmornings allemaal!! Ik heb vannacht aardig doorgeslapen, van 12 tot half 8 isse niette schlecht vond ik zo Gisteren wel een mega-vermoeiende dag gehad, dus strakjes na mijn walvisklasje lekker nog een tukje erachteraan. Vanavond met mijn mede-zwangere vriendinnetje naar de Prenatal, het is zo suf, maar ik verheug me er echt op. Zo veel komt er nu niet meer van winkelen en dat mis ik best wel. Overigens heb ik vanaf komende week bijna altijd wanneer ik wil een hele mooie, goede rolstoel tot mijn beschikking (een chronisch zieke vriendin heeft deze op het moment niet of nauwelijks nodig) dus misschien neemt mijn lief me komend weekend wel mee windowshopping Zo veel zin in!!

Ssserpente en Mefke, ik hoop dat jullie een briljante nachtrust óf een prachtigmooi baby'tje gegeven is vannacht

Jemig Rocks, hoe hóu je het vol.. En gooi maar op dat stickertje!

Asy, moeilijk dat je het nooit vantevoren kunt weten met je huisdieren he? Wie weet is ze juist wel héél erg lief en voorzichtig als het op de baby aankomt.. Ik hoop het, want het zou zo verschrikkelijk verdrietig zijn als je woef ingeslapen moet worden..

Sorbootje, jeuj, dat klinkt als een fijn nachtje

En gewicht, ja.. De laatste keer dat ik mezelf woog was geloof ik een week of 2 a 3 terug. Ik weeg me op de Wii fit, dus die houdt dan precies zo'n grafiekje bij en de keer ervoor was precies 31 dagen geleden en in die maand was ik 3,7 kg. aangekomen. Dat vond ik ook best confronterend ineens, terwijl ik dus echt vind dat ik eigeniljk gewoon mijn giechel moet houden hierover, want met die bijna 4 kilo erbij zit ik nu op +2 van mijn startgewicht Maar nu durf ik me dus niet meer te wegen
3!
pi_73028772
Goeiemorgen dames!
Het blijft dus spannend met Ssserpente en Mefke... welke zou er inmiddels al een beeb hebben?
Voor de zekerheid toch nog een en voor allebei! Jullie kunnen het meiden

Hier redelijk geslapen, maar even wakker geweest tussendoor, dus dat scheelt. Wel beetje moe op werk nu, maar we slepen ons er gewoon doorheen. Vanavond komt er gezellig een vriendin langs dus dat wordt weer leuk!
pi_73028884
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?

En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.

Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
pi_73029136
Goedemorgen.
Ik hoop dat Ssserpente en Mefke nog wat nachtrust hebben kunnen meepakken
Verse beebjes zijn natuurlijk altijd welkom

happyme28, klinkt mij als bandenpijn. Beterschap trouwens

Morgen komt ons babykamertje en dan hebben we de duurste dingen gehad. Nog anderhalve week en dan kan ik hopelijk losgaan op meisjes- of jongenskleertjes
  woensdag 23 september 2009 @ 08:47:51 #81
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73029190
Goedemorgen!

Gisteren laatste kans pretecho gehad! Maar eigenwijsje had zowel de armen als benen voor het gezicht!! We vonden het super leuk om weer te kijken, maar we hebben geen extra foto's mee kunnen krijgen...de foto's van de eerste keer waren nog het beste!
De kleine was goed in verhouding, alleen het buikje lag iets achter.....maar niet veel...en ons kindje krijgt veel haar!! De vorige keer waren de benen langer dan normaal, dat was nu weer bijgetrokken. Het gewicht was 1200 gram!

al met al zijn we zeer tevreden, we hebben zelfs minder hoeven te betalen ookal zijn we drie keer mogen terugkomen!
  woensdag 23 september 2009 @ 08:58:04 #82
190853 RockabeIIa
pi_73029319
Goedgekeurd, niks nieuws verder. Zit nu te wachten op de bus (liep ik ook nog te ver ook! Domdom)
pi_73029392
Bucko, jammer dat de baby een beetje tegenwerkte, maar zoals al eerder werd gezegd, handjes en voetjes zijn al zo vreselijk schattig....
  woensdag 23 september 2009 @ 09:04:45 #84
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73029418
Sserpente sterkte en succes en Mefke succes bij de verlos
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73029543
Goedemorgen allemaal! Heeeerlijk geslapen, echt comaliggen zeg maar. Helaas wel wakker worden van een slijptol, maar dat mag de pret niet drukken.
Geen nieuws van Ssserpente dus. Hopelijk heeft ze dan of goed geslapen of is ze gewoon serieus bezig. Misschien is dat eerste nog niet eens ze slecht, geeft in ieder geval wat extra energie. Ik verbaasde me gisteren echt over de houding van haar vk. Nou had ik niet zo'n fijne ervaringen met de vk die zondag bij mij was, maar die was nu juist heel fijn en aardig.

Dames die 'ineens' 4/5 kilo in een maand aankomen, ik wil jullie even geruststellen. Ik deed dat rond die termijn ook en kreeg toen ook van anderen te horen dat het helemaal niet erg was. En dat geloof je dan maar half en je baalt. Maar neem van mij aan, tis echt zo! Ik heb het maar 1 keer gedaan die 4 kilo en daarna nooit meer. Vandaag weer op de weegschaal, maar ik zit nu op +13 geloof ik. Dus die andere 9 kilo heb ik keurig gespreid over de overige 37 weken (en ik ben niet eens eerst afgevallen).

Nou, ik ga maar even ontbijten en de krant lezen, kom ik daarna spieken voor Sserpentenieuws. En Rocka, te ver lopen is niet handig! Wel fijn dat je weer een sticker had!
pi_73029548
Goedemorgen! Geen nieuws nog van Serpente en Mefke? Misschien hebben ze gewoon stiekem al gebaard
Jammer dat jullie geen mooiere foto's konden krijgen Bucko. Maar super dat het opnieuw geprobeerd werd, ook bij Faja!
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73029559
Heej, nou moe, je moet baren Mefke Ga jij eens even aan een hele doos pringles!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73029652
Twinkly, nuh geen pringles, eerst maar eens langs de vk straks...
pi_73029853
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:

Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
pi_73029888
Ik probeer hier ook weer ff wat bij te lezen. Ssserpente dus misschien bezig, spannend!!

Mefke sterkte!!

Octopussy: leuk dat het kamertje al komt! Jullie zijn er snel bij hihi.

En over het gewicht, hoop niet dat ik ook ineens zo snel toch nog ga aankomen. Ben nu in totaal 3 kilo aangekomen.
pi_73029938
Xenia: suc6 in het ziekenhuis. Jammer dat je alleen moet. Waarom krijg je een keizersnede?
pi_73030024
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:27 schreef Xenia het volgende:
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:

Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
Sterkte meid! Maar wees gelukkig, je gaat niet geheel onder narcose he, Het is maar voor de helft. Dan kun je lekker direct naar je baby kijken als ze hem hebben gehaald!
pi_73030079
Succes Xenia! Hopenlijk valt het mee.

Mefke, ook succes bij de VK!

Jippie voor Twinkly haar goede nachtrust
  woensdag 23 september 2009 @ 09:44:16 #94
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030264
morgend

Mooie echo's van faja en vlindur gezien...

Hier sinds gisteren avond kramp in hele buik.. badje helpte niet ben dan maar in bed gekropen.. heb dan ietsjes kunnen slapen.. maar ontzettend véél pijn aan schaambot... ben opgestaan zonder kramp maar baby dus sinds toen niet meer gevoeld... heb ik even geluisterd en toen reageerde ze ook met schopjes.. gevolg daar waren de krampen/steken weer...
  woensdag 23 september 2009 @ 09:54:06 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030504
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?

En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.

Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken, maar als het erger wordt gewooon je vk bellen en tot die tijd proberen wat rustiger aan te doen
Het klinkt als de "ikhebveelteveelgedaanbandenpijn"

Officieel verlof nu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73030554
Lunastar, komt me bekend voor, is het effe rustig in je buik voel je je uk weer niet. En dan voel je die weer, kiest ie een heerlijk plekje om tegenaan te meppen. Fijn he...
Nog steeds geen nieuws van Ssserpente...hm, zou ze dan toch..haar marmottenslaap aan het doen zijn?
  woensdag 23 september 2009 @ 09:58:28 #97
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030608
lees dus net... want voelde me niet op mijn gemak met al die pijntjes.. dat het dus bij 2de en volgende kinderne dus kan dat je vlugger voorweeęn hebt.. dus zal die maar de schuld geven...

héél fijn... op school toen ik Luna afzette merkte sommige op dat ik nogal moeilijk liep... ja hoe zou dat komen

of misschien is sserpent gewoon aan het bevallen...

mefke hoelaat moet je naar vk???
pi_73030630
Troel voor je officiele verlof:
En Happy, wat Troel zegt. Het lijkt mij of bandenpijn of groeispurtje (dat deed bij mij ook best effe zeer).
pi_73030647
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik
Serpente voor jou voor de zekerheid!!!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Troel het volgende:
Officieel verlof nu
Owja! Ik ook! Officieel
pi_73030726
Over dat aankomen, dat verschilt gewoon heel erg per persoon. Ik ben nu 18 kilo aangekomen, gisteren was ik voor het eerst 70 kg Wah! Maar goed
  woensdag 23 september 2009 @ 10:05:16 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030787
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef Twinkly het volgende:
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik
Serpente voor jou voor de zekerheid!!!
[..]

Owja! Ik ook! Officieel
Toevallig zeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73030815
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Toevallig zeg
Ja he! Het wordt gewoon eng
  woensdag 23 september 2009 @ 10:06:35 #103
190853 RockabeIIa
pi_73030818
Xenia, succes straks

Ssserpente! Waar is je nou?

Ik vind het zo spannend worden hier!

voor de mensen die met verlof zijn!
pi_73030852
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigen getallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt

Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
pi_73030954
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigen getallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt

Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
Psies! Allemaal vocht! Helemaal geen chocoladekoekjes ofzo!!

Toch hoop ik voor je dat er wel te strippen valt, lekker puh!
  woensdag 23 september 2009 @ 10:12:55 #106
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030983
idd mefke anders ben je weer teleurgesteld... maar ik vind dat het nu wel mag hoor.. je loopt nu al weekje overtijd hé...
pi_73031012
Mefke, succes straks bij de VK.

Ik ga nog maar even een poos in bad liggen weken. Altijd fijn!

Ssserpente is gewoon echt aan het bevallen, dat moet gewoon!
  woensdag 23 september 2009 @ 10:16:04 #108
190853 RockabeIIa
pi_73031082
Mef, succes straks. Weet je, over een paar weken ben je dit gedoe echt compleet vergeten Da's het stomste... Terwijl het nu zo zwaar voelt allemaal is het straks gelijk zo helemaal de omgekeerde wereld en anders...
pi_73031132
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:

17 kilo in bijna twee weken!
komt goed! echt!

Succes strakjes bij de vk, ik duim voor je dat er wat te strippen is enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73031454
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
17 kilo in bijna twee weken!
komt goed! echt!
Dan ga ik chocolademelk plassen!!

Voel je bij indalen steken in je plasbuis? best au!
pi_73032051
Goedemorgen dames.

Meldt! ja ik ben niet zo vroeg ik hou van uitslapen en rustig ontbijten enzo.... en daar is tijdens mn verlof gelukkig alletijd voor Gister partneravond gehad bij de gym, we zijn helemaal suf geluld... mn lief zat af en toe met zn oren te klapperen en vind t nu nog zieliger voor me... haha. Gister veel pijn gehad in mn bekken... dus vandaag maar ff rustig aan doen.

Xenia veel succes in t ziekenhuis, hopelijk kunnen ze je angst een beetje wegnemen.
Sssperente is het al door gezet bij je? voor de zekerheid
Mefke voor jou wordt t ook wel eens tijd, hup aan de gang
pi_73032310
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dan ga ik chocolademelk plassen!!
Dat wil ik zien... uhm, on second thought no i don't.

Xenia en succes zo in het ziekenhuis... jammer dat je vriend niet mee kan.

Het is hier saaaaaaaaaaaai (stom typewerk...)
pi_73032807
Oooh nog geen ssserpente vadaag. Zal 't dan zover zijn?

Spannend hoor.
pi_73033587
Goedemorgen

Nog geen beebjes nieuws zie ik...

20 weken echo was goed!!
pi_73033716
Ssserpente is bezig hoor, ik weet het bijna zeker, dus even deze erin

Sindell, gefeliciteerd met de goede echo wat een opluchting hč?!
pi_73033803
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen

Nog geen beebjes nieuws zie ik...

20 weken echo was goed!!
Wat fijn dat je 20 weken echo goed is
Is toch een spannend iets.

Wij mogen volgende week...
pi_73033925
Spannend, waar is Ssserpente?

Ik kom hier echt pas net uit bed rollen. Heb goed geslapen. Vanmorgen even op geweest, maar toch terug gegaan. Denk dat ik vanmiddag maar op de bank blijf liggen, ben zo brak.....

Oh en Sindel, wat fijn dat de echo goed is!
  woensdag 23 september 2009 @ 11:54:41 #118
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73033938
Sindell wat fijn dat de echo goed was!
pi_73034006
In slaap gevallen in bad en wakker geworden toen ht water al koud werd... wat een luxe!

Ik ben benieuwd of Ssserpente haar schepnetje al nodig heeft gehad!
pi_73034176
Nou ja eigenlijk maakte ik me er helemaal niet druk om
Ik was vooral erg nieuwsgierig en wilde graag weer even kijken. En dat alles goed lijkt is natuurlijk wel hardstikke goed om te horen!

Wat wel nog een klein beetje verassend was, het is een meisje! dat had ik niet verwacht op een of andere manier maar wel cool natuurlijk

Vanavond post ik even de fotootjes, ben nu op mijn werk.

Succes voor de eventueel bevallende dames!
  woensdag 23 september 2009 @ 12:07:26 #121
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73034296
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:02 schreef sindell het volgende:
Nou ja eigenlijk maakte ik me er helemaal niet druk om
Ik was vooral erg nieuwsgierig en wilde graag weer even kijken. En dat alles goed lijkt is natuurlijk wel hardstikke goed om te horen!

Wat wel nog een klein beetje verassend was, het is een meisje! dat had ik niet verwacht op een of andere manier maar wel cool natuurlijk

Vanavond post ik even de fotootjes, ben nu op mijn werk.

Succes voor de eventueel bevallende dames!
Een meid Wat leuk!
Ik moet 28 sept voor de echo en ben juist wel zenuwachtig!! Hoop dat alles goed is en we willen zo graag weten wat het word. Ik blijf erbij dat ik denk dat ons kleintje een meid word
Ben benieuwd naar de foto's
pi_73034316
Sindell

Gefeliciteerd met je meisje!
pi_73034455
Sindell een meisje, wat leuk!
pi_73034532
Sindell, wat goed van de echo! En een meissie leuk joh, gefeliciteerd met de resultaten hoor... enne vanavond fotootjes, leuk!

Hihi Sorbootje, lekker in bad pitten, dat is echt heel lekker.

voor DJRandall en de griep...
pi_73034577
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Een meid Wat leuk!
Ik moet 28 sept voor de echo en ben juist wel zenuwachtig!! Hoop dat alles goed is en we willen zo graag weten wat het word. Ik blijf erbij dat ik denk dat ons kleintje een meid word
Ben benieuwd naar de foto's
Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekend
♥ K, N, R en F ♥
pi_73034590
@ Sindell, fijn dat de echo goed was en leuk, een meisje.
@ Sorbootje, wow das knap.
Voor mijn gevoel lig ik altijd heel lang in bad en dan ben ik een half uur verder haha
@ Lijnloos, balen dat je word overgedragen aan het ziekenhuis maar van de andere kant prettig dat je goed in de gaten word gehouden en ik loop al v.a. 6wkn bij de gyn en ik heb er geen problemen mee.
Merk in mijn omgeving dat mensen dat weleens heel moeilijk vinden maar ik heb er iig nooit problemen mee gehad.
En je krijgt iedere x een echo
@ Martine, lekker rustig aan doen, je hebt niet voor niets verlof
@ Rocka, mooi dat je weer bent goedgekeurd en vanmiddag ff lekker tukken.
@ Mefke, als het goed is weet je nu meer en miss. ben je gestript.
Hopelijk heb je iig wat meer duidelijkheid gekregen.
@ Luna, gaat het al wat beter vandaag?
@ Xenia, hopelijk heb je een goed gesprek gehad.
Heb al eens een ruggeprik gehad en gdat ging helemaal goed!
@ Ssssssssserpente, bij jou is er w.s nu wel wat of is het in aantocht, hoop ik iig voor je!
@ de rest, hoooooi
@ Kilo's, bleef heel lang op +10 steken maar nu is het al +12, vind het ook best lastig om te moeten zien maar ja t is neit anders en voor een goed doel
@ Mezelf, heb wle weer redelijk geslapen maar gisterochtend nog van 7:00 - 10:00, 's middags nog van 13:00 tot 15:00 en lag er gister om 23:00 in en wel paar keer plassen, nare krampen enzo maar om 8:00 eruit en nu kan ik al wel weer slapen.
Of ik slaap aan het inhalen ben?
Heb wel meer krampjes vandaag, niet noemenswaardig en steken onderin.
Gaat zeilen met een relatie v/h werk en die belde net voor ze op het werk weg gingen en vanuit de haven gaat hij nog bellen, de schat of ie wel ff veilig tot 19:30 op de boot mee kan.
  woensdag 23 september 2009 @ 12:25:58 #127
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73034782
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekend
Wat leuk! Willen jullie weten wat het word?
pi_73035141
*Meldt*
Hier ook steken bij m'n plasbuis en af en toe wat krampjes... maar verder nog erg rustig.
Ik geniet lekker nog even van het zwanger zijn, al kijk ik er ook erg naar uit te weten wie er nu al die tijd in me heeft gewoond. Vandaag een extra matras opgehaald zodat ons bed niet op klossen hoeft, maar we die tijdelijk even kunnen verhogen met een extra matras. Ik ben er helemaal klaar voor!

Goed om te horen dat de meesten vannacht wat beter hebben geslapen.

Sserpente voor jou voor de zekerheid alvast

Het-is-mij, mijn vriend loopt nu geheel tegen zijn gewoonte de hele dag met zijn mobiel op zak... Toen ik van de week voor de verandering eens belde om iets te vragen ipv smste nam hij helemaal oververhit op, 'is het al begonnen???' hahaha... hij is veel zenuwachtiger dan ik, zo lief!
pi_73035184
Echt waar Rubey? Mijn man en ik zouden ons allebei juist wild schrikken als het nu al zou beginnen. Hebben allebei heel sterk het gevoel dat het nog een poos gaat duren.
pi_73035223
nog geen sserpente nieuws??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73035418
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur later Mijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
pi_73035458
Tjemig Sserpente, je maakt het heel spannend. Ik geloof nou toch niet meer in je marmottenslaap hoor!

Hier terug van de vk. Alles goed zoals te verwachten viel. Inwendig onderzoek gehad, maar strippen is gewoon nog niet mogelijk. Wel was het meer verweekt dan zondag (juh, we gaan vooruit). Dinsdag of woensdag naar gyn (ik word daarover gebeld) en dan donderdag definitief over naar de gyn. Ik ben wel teleurgesteld, maar tis niet echt een klap ofzo, had het wel verwacht ergens.
pi_73035484
Xenia, wel vervelend dat je kindje niet bij je mag blijven. Maar fijn dat de uitleg zo goed was en heel veel succes met je eroverheen zetten, lijkt me niet makkelijk!
pi_73035520
Die van mij is zowieso al lief maar nu helemaal, gewoon schattig haha.

@ Xenia, ja hij belt straks nog en heb nu verder nog nergens last van en verwacht niet dat ik binnen nu en 7u ineens een kind in mijn armen heb eigenlijk, tenminste, die kans acht ik zeer klein.
Plus dat het vorige week nog een "sterrenkijker" was en dat kan zowieso al wat langer duren dus we nemen het risico en anders heb ik nog een vriendin achter de hand die me wel naar het ziekenhuis brengt.

Fijn dat je een goed gesprek hebt maar jammer dat je er nog tegenop ziet.
Ook ff goed doorspreken met je vriend vanavond en sterkte ermee!
pi_73035559
Xenia, dat is ook wel heel erg balen hoor! Kan dat badje niet gewoon later? Leander ging pas op de tweede of derde dag in bad geloof ik?

Mefke: vooruitgang is vooruitgang Misschien komt je beeb vannacht wel stiekem!
pi_73035582
Dat is echt niet leuk Xenia, anderhalf uur! Kunnen ze niet filmen dat je vriend je kindje in bad doet?

Jammer dat je niet gestript kon worden Mefke
pi_73035690
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur later Mijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
Xenia, waarom laat je het badje niet wachten totdat jij erbij kunt zijn? Je kindje hoeft niet meteen na de geboorte in bad hoor!! Tess ging pas in bad toen ze 3 dagen oud was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73035739
ze badderen zoiezo toch niet gelijk meer?
Xenia ik zou dat gewoon aangeven, tuurlijk dat je lekker zelf wilt doen samen met je vriend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73035979
Sowieso lijkt het me raar dat je helemaal niks te zeggen hebt over de gang van zaken Xenia...
Dat jij gehecht moet worden en bij moet komen van de ingreep is logisch, dat moet nou eenmaal, maar je meisje kan ook gewoon in die tijd lekker bij je vriend blijven toch? En zodra jij er weer een beetje bent, kun je dan wel kijken of je een badje gaat doen of whatever... Lijkt me dat je daar als moeder toch zeker wel inspraak in hebt....je hoeft niet alles te laten gebeuren zoals het je voorgeschoteld wordt...
pi_73036373
Ik dacht ook dat ze niet gelijk in bad hoeven. Maar toen ze dat zei dacht ik dat ik dat misschien dan verkeerd gedacht had. Maar niet dus? Dan ga ik inderdaad zeggen dat ik het uit wil stellen tot ik wel uit bed mag en erbij kan zijn. Ik vind het echt erg als ik niet bij haar eerste badje kan zijn, was daar gewoon echt een beetje stuk van. Bedankt meiden

Het-is-mij, over het varen, je hebt gelijk, het zal zo'n vaart niet lopen. Als ik zelf weeen krijg of mijn vliezen plots zouden breken krijg ik een spoedks, dus dan zou dat heel snel gaan. Vandaar dat ik varen een wat minder goed plan vond, maar inderdaad, normaal gesproken heb je wel meer tijd natuurlijk.
Mijn vriend loopt tegenwoordig ook altijd met zijn telefoon bij de hand. Op zijn werk hadden ze hem in de maling genomen. Hij was even van zijn plek en was zijn telefoon vergeten. Toen hij terug kwam zeiden ze dat ik had gebeld en iets had geroepen over mijn water. Hij geloofde het niet omdat ze het dus pas zeiden toen hij terug kwam op zijn plek, terwijl ze hem absoluut door het hele pand zouden gaan zoeken als ik nu zou bellen en zou zeggen dat ik hem moet spreken. Maar hij deed alsof hij mij terug belde en begon heel boos in de telefoon te blaffen waarom ik hem voor niks belde. Zijn collega's schrokken zich rot en haasten zich te roepen dat het een grapje was

Mefke wat balen. Dinsdag of woensdag naar gyn? Dat is pas over een week. Gaan ze tot die tijd sowieso niet strippen, of kan dat alsnog veranderen als het meer verweekt is?
pi_73036459
Xenia, als babies hun temperatuur nog niet goed kunnen vast houden mogen ze nog niet eens in bad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73036495
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
ze badderen zoiezo toch niet gelijk meer?
Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij? Dat de beeb zeg maar viezer is bij geboorte?
pi_73036553
euh geen idee Freecell...
maar het had toch meer te maken met het huidsmeer waarom ze niet meer gelijk badderen?
Toch niet met de vieste van de baby
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73036621
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Xenia, als babies hun temperatuur nog niet goed kunnen vast houden mogen ze nog niet eens in bad.
Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.
pi_73036718
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
euh geen idee Freecell...
maar het had toch meer te maken met het huidsmeer waarom ze niet meer gelijk badderen?
Toch niet met de vieste van de baby
Dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze wél badderen bij bebloede baby zeg maar?
  woensdag 23 september 2009 @ 13:51:32 #146
190853 RockabeIIa
pi_73036775
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij? Dat de beeb zeg maar viezer is bij geboorte?
der wordt iig niet in het nekje gepoeperd
pi_73036784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:46 schreef Xenia het volgende:

[..]

Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.
verschonen zou je volgens mij ook op je eigen bed kunnen doen, mits dit lichamelijk kan natuurlijk..
En mee naar het badje kan toch eventueel ineen rolstoel?

ik heb geen ks gehad, dus weet niet hoe pijnlijk dat is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73036805
Tja ik denk dan, het is jouw kind, en tenzij er echt superdringende en goede redenen zijn waarom ze gelijk in bad moet gebeurd het gewoon niet zonder jou erbij, klaar. Dus daar moet je het dan nog maar eens even goed over hebben met de mensen die je begeleiden
pi_73036846
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

der wordt iig niet in het nekje gepoeperd
Om dat te voorkomen hebben we hier in huis de 'na de eerste paar weeën zorgt je lijf dat alles er onderuit komt' uitgevonden
Daar was ik op dat moment zelfs al blij mee
pi_73036859
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Xenia het volgende:
Mefke wat balen. Dinsdag of woensdag naar gyn? Dat is pas over een week. Gaan ze tot die tijd sowieso niet strippen, of kan dat alsnog veranderen als het meer verweekt is?
Eventueel gaat de gyn strippen als dat kan volgende week, maar er komen geen controles meer bij de vk, dus die gaat ook niet meer strippen. En natuurlijk mag ik de vk wel bellen bij weeën (of het vermoeden daarvan) of gebroken vliezen. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet meer gebeuren voor het weekend.
pi_73036863
ik heb geen idee of dat ze na een keizersnee in bad gaan... maar dan maakt dat ene uurtje toch niet uit? Xenia, ik hoop voor je dat je er bij kunt zijn als je kleine meisje voor het eerst in bad gaat. Bespreek het met je vriend want hoe dan ook jullie zijn de ouders en jullie bepalen wat er gebeurt. Sterkte meid
  woensdag 23 september 2009 @ 13:58:28 #152
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73036987
Nou nee hoor heb 2x een KS gehad en allebei de keren zijn ze niet in bad geweest, pas de 2 of 3 de dag bij Milan, en de tweeling pas de 7de ivm alle infusen en zo.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:15:21 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73037474
amaranta, fokken tijdens je vergadering!

Seerpente, heel goed dat je voor jezelf opkomt!

BJ ;* Ik vroeg me al af of je het zou zien! (davinia is trouwens zonder H in de naam )

Lily, is 26 je lievelngscijfer?

Troel en Twinkly al met verlof!

Sindell, gefeli met je goede echo! Een meisje, wat leuk!

Xenia, het lijkt me wel vervelend dat je je kind pas na 1,5 uur kunt zien... En dat badderen kan ook een dag later, hoor! Wat de rest zegt
wat een goede actie van je vriend!

Mefke, ik vind dat je heel stoer bent onder het overtijd gaan. Doen niet veel mensen je zo na!

Freecell, nee, er komt niet meer bloed vrij bij een gewone ks. Tenminste bij de stuit-ks die ik heb gezien, was het kind gewoon goor van de smeer, maar verder niet. Ze snijden ook met een speciaal mes, waardoor het snijvlak meteen wordt dichtgebrand, dus er is echt niet superveel bloed.

En idd, vandaag 100 dagen mijlpaal pour moi!

Helemaal bijgelezen, geen nws van Ssserpente? Dan doen we maar ff en voor het minislangetje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:16:37 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73037522
sindell een meisje!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:22:37 #155
190853 RockabeIIa
pi_73037701
Ik ben nu inmiddels ook overtuigd dat Ssserpente niet meer in der nestje ligt te knorren
Go Ssserpente go!!! Of misschien heeft ze der beebje al <3 Ik hoop het zo!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:23:11 #156
190853 RockabeIIa
pi_73037714
sindell, van harte met je goeie uitslagen en met je meisje <3
Lekker op die extra roze wolk blijven zitten hoor!
pi_73038378
Sindell een meisje.
Wat leuk!
pi_73038386
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
sindell, van harte met je goeie uitslagen en met je meisje <3
Lekker op die extra roze wolk blijven zitten hoor!
Die is nu heel zuurstokroze inderdaad

En Ssserpente heeft vast ook haar kindje al, anders had ze wel wat gemeld toch?
pi_73038664
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Ssserpente niet even live verslag doet vanuit haar kraambed/bad

Ik word echt een huismus van dat zwanger zijn zeg. Net twee kilo (!!) perziken geplukt in de tuin en nu maak ik perzikjam

Ruikt zó lekker!

Wel jammer dat ik nu getraumatiseerd ben door de enorme kruisspinnen die ik op mijn armen aantrof.
pi_73038726
Ik hoop zo voor Ssserpente dat ze allang bevallen is en lekker ligt bij te komen/slapen met de baby!

Troel verlof! Doe niet zo eng man, zo lijkt dat van mij ook al wel heeeel dichtbij!

Twinkly ook heerlijk verlof, lekker hoor

Sindell, wat gaaaaaf, een meisje! en belangrijkste: super dat alles goed was! Ben benieuwd naar de foto's

Hier weer aan het werk na de 3 weken vakantie, nu gaan echt de allerlaatste weekjes werken in, nog maar 3,5 week te gaan! (en ik heb er zoveel zin in, het boeit me gewoon allemaal wat minder en ben er soms met mn hoofd niet helemaal bij, vind mezelf even het allerbelangrijkst )

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 23-09-2009 15:02:38 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73038786
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:57 schreef Poppejans het volgende:
Hier weer aan het werk na de 3 weken vakantie, nu gaan echt de allerlaatste weekjes werken in, nog maar 3,5 week te gaan! (en ik heb er zoveel zin in, het boeit me gewoon allemaal wat minder en ben er soms met mn hoofd niet helemaal bij, vindt mezelf even het allerbelangrijkst )
Zó herkenbaar. Dat werk verschuift zo naar de achtergrond!
pi_73038949
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja, volgens mij hebben wel meer dat he? En ik vind ook dat ik best eventjes egoistisch mag zijn deze periode haha
  woensdag 23 september 2009 @ 15:06:17 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73039028
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat herken ik nu al!
omdat ik al een hele tijd maar halve dagen werk, krijg ik niet alles meer mee. Het lukt me ook niet om alles goed bij te houden. Bovendien vraagt iedereen (ik werk binnen een grote stichting op verschillende locaties met mensen in wisseldiensten) voortdurend hoe het is en hoe de trouwdag was en dat mijn buik al goed groeit. Tel daarbij op getrappel in je buik als je zit te werken en opeens maakt het je allemaal niet meer zo veel uit...
  woensdag 23 september 2009 @ 15:36:31 #164
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73039917
hier hetzelfde...vandaag mijn extra verlof geregeld. Van te voren 4 weken zwangerschapsverlof plus nog een week extra verlof neem ik op. Na de bevalling pak ik ook nog eens een extra week en heb ik dus 13 weken met de kleine....
Werk boeit me ook nog weinig, ben geestelijk aan het afbouwen, nog 6,5 week werken.....
pi_73040089
Inderdaad heel herkenbaar dat aftellen voor werk... (nog 30 dagen)
Zeg ik net tegen een collegaatje bij het afstrepen van de dag (hou ik bij op zo'n afstreepkalender) dat ik nog maar 30 daagjes hoef, zegt ie "Ja, dat heeft een reden hoor... doet heel erg pijn! " Daar wordt je nog es blij van (gelukkig bedoelde hij het puur als grapje en wist ik dat wel...)

Oh Ssserpente... waar ben je!?
  woensdag 23 september 2009 @ 15:49:01 #166
190853 RockabeIIa
pi_73040227
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Ssserpente niet even live verslag doet vanuit haar kraambed/bad
Nou, ik ook! Incl. foto's he?

Hopelijk is alles goed met der
  woensdag 23 september 2009 @ 16:02:59 #167
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73040668
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

maar die krijgen geen kindjes tussen de 6 en 10 pond
Jawel hoor.
(Maar desalnietemin wil je daar dus niet bevallen. Ik in ieder geval niet. Evenmin als ik daar naar een tandarts zou willen. Daarom ook van te voren mijn verstandskiezen laten trekken. )
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_73040821
Sindell een meisje!
En Serpente is nu misschien haar meisje al aan het bewonderen!!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:57 schreef Poppejans het volgende:
Troel verlof! Doe niet zo eng man, zo lijkt dat van mij ook al wel heeeel dichtbij!
Ja, Troel hou daar eens mee op met dat enge gedoe!! ik moet nog veel te veel doen!

Ik kan me ook helemaaaaaaaal niet concentreren op mijn studie!!
pi_73040871
Sindell een meisje wat leuk

Ja werk vergeet je snel, sprak net een collega over de msn en die heeft me bij gepraat.. alleen ben ik nu alles weer vergeten haha. Ben zo blij dat ik niet meer hoef zeker nadat ik gehoord heb wat er allemaal mis is gegaan

Heb net mn gordijnen project afgerond... heb mn woonkamer gordijnen opnieuw omgezoomd met de hand, ze waren al sinds dat ik hier woon 5 cm te kort voor het mooie Nu maar eens aan de schoonmaak... hoef gelukkig niet te koken vandaag mn lief gaat nasi maken
pi_73040919
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef martine1984 het volgende:
Heb net mn gordijnen project afgerond... heb mn woonkamer gordijnen opnieuw omgezoomd met de hand
MET DE HAND!!!!!
Nesteldrang zeker
  woensdag 23 september 2009 @ 16:15:04 #171
95408 Incantrix
pi_73041127
Sindell, wat leuk, een meisje! Geniet van je zuurstokroze en je hello kitty's

Ssserpente, jij bent nu al mama he? Of hebben we het mis? Ik hoop zó dat je nu aan het genieten bent van je meisje en dat alles qua bevalling zo gelopen is als je gewenst had..

Mefke, bluh, ookal is het dan niet echt een klap, heel erg leuk is het natuurlijk ook niet. Dikke knuffel voor jou, ik vind het echt superknap dat je er zo rustig onder blijft. Respect..

Rocka weer goedgekeurd

Xenia, het zou fijn zijn als je inderdaad wél bij het eerste badje aanwezig zal kunnen zijn, al blijft alles om die ks heen natuurlijk wel heftig. Wel fijn dat ze er zo menselijk en meelevend zijn, dat maakt het denk ik wel wat draaglijker. voor je tranen..

Troel nu écht verlof

Oh Poppejans, wat is dát herkenbaar.. Ik heb zó vreselijk geen zin meer in werken, ik tel echt de dagen af tot ik niet meer hoef (nog precies 16 dagen werken, da's precies 4 weken).. Jij succes met je laatste 3,5 week hoor!

En Martine! Ik moet ook nog gordijnen inkorten (voor de babykamer) maar ik durf niet want mijn naiimachine is oud en trekt vaak lussen. Hik er al weken (maanden, eigenlijk, ik heb ook al maanden in betweens liggen voor in de keuken) tegenaan.. Is het met de hand een beetje te doen dan? En eetse

Hiero weer lekker gewalvist, geluncht met mijn twee mede-zwangere vriendinnetjes (echt erg, we zijn naar de bakker gegaan en hebben allemaal héél nare dingen gekocht en opgegeten als lunch.. Maar jemig wat heeft die bakker lekkere chocolade op zijn moorkoppen zitten! ) en daarna ook nog even een tukje gedaan op de bank, heel fijn. Next stop: Prénatal, waar ik rijk ga doen en een boel spullies ga kopen Jeuj!
3!
pi_73041248
Ik heb zojuist alle spullen eens bij elkaar gepakt, en opgeschreven wat ik allemaal heb.
Ik hoef echt niets meer te kopen tot aan de bevalling Maar of ik dit ook doe.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:21:25 #173
248986 MamaNik
pi_73041340
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist alle spullen eens bij elkaar gepakt, en opgeschreven wat ik allemaal heb.
Ik hoef echt niets meer te kopen tot aan de bevalling Maar of ik dit ook doe.
hahahaha heb je al zoveel???
pi_73041447
Incantrix: jij bent niet de enige die vanavond de Prenatal gaat plunderen denk ik! Ook wij gaan zometeen die kant op!
pi_73041614
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahahaha heb je al zoveel???
15 monddoekjes
Qua kleertjes valt het nog mee. Heb pas 7 rompers in maat 50/56. Daar wil ik er nog wat bij hebben.
Maar qua kleding maat 50/56 ook al aardig wat. Geloof iets van 7 broeken en 9 truitjes. Nog wat leuke vesten en alles maat 50/56. Maar ach, hier zal vast en zeker nog wat bij komen, als ik wat leuks zie (via de mail bijvoorbeeld hihi) of in de winkel.

Ach ja, voor onze zoon iets niets te gek
pi_73041939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Incantrix het volgende:

Oh Poppejans, wat is dát herkenbaar.. Ik heb zó vreselijk geen zin meer in werken, ik tel echt de dagen af tot ik niet meer hoef (nog precies 16 dagen werken, da's precies 4 weken).. Jij succes met je laatste 3,5 week hoor!

Hiero weer lekker gewalvist, geluncht met mijn twee mede-zwangere vriendinnetjes (echt erg, we zijn naar de bakker gegaan en hebben allemaal héél nare dingen gekocht en opgegeten als lunch.. Maar jemig wat heeft die bakker lekkere chocolade op zijn moorkoppen zitten! ) en daarna ook nog even een tukje gedaan op de bank, heel fijn. Next stop: Prénatal, waar ik rijk ga doen en een boel spullies ga kopen Jeuj!
Ik nog 15 dagen werken! Hahha we gaan wel heeeel erg gelijk op!
Ooh nu heb ik ook wel zin in een dikke moorkop zo eentje waar dan flink slagroom uitdruipt als je een hap neemt
Veel plezier bij de Prenatal! Die bestorm ik vrijdag eventjes voor 2 dekentjes
pi_73042130
Ik ben ook benieuwd hoe het Ssserpente is vergaan.

Troel met verlof! Lekker!

Poppejans ook nog maar 3,5 week. Men, wat gaat het snel..

Ik zit nog volop in mijn werk trouwens en voel me ook nog erg betrokken. Ik moet natuurlijk ook nog 10 weken..
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:43 schreef Lijnloos het volgende:
Zeg ik net tegen een collegaatje bij het afstrepen van de dag (hou ik bij op zo'n afstreepkalender) dat ik nog maar 30 daagjes hoef, zegt ie "Ja, dat heeft een reden hoor... doet heel erg pijn! " Daar wordt je nog es blij van (gelukkig bedoelde hij het puur als grapje en wist ik dat wel...)
Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
  woensdag 23 september 2009 @ 16:52:36 #178
248986 MamaNik
pi_73042368
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef ymme het volgende:

[..]

15 monddoekjes
Qua kleertjes valt het nog mee. Heb pas 7 rompers in maat 50/56. Daar wil ik er nog wat bij hebben.
Maar qua kleding maat 50/56 ook al aardig wat. Geloof iets van 7 broeken en 9 truitjes. Nog wat leuke vesten en alles maat 50/56. Maar ach, hier zal vast en zeker nog wat bij komen, als ik wat leuks zie (via de mail bijvoorbeeld hihi) of in de winkel.

Ach ja, voor onze zoon iets niets te gek
je hebt pm
pi_73042376
Inderdaad, een kind baren kan ik nu bepaald geen vakantie noemen.
(het er nog geen ervaring mee maar toch het idee).
  woensdag 23 september 2009 @ 16:55:18 #180
248986 MamaNik
pi_73042443
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
ben je zo weer vergeten hoor! Als ik onbeperkt geld en ruimte in mijn huis zou hebben zou ik er zo nog 5 op de wereld zetten, maar dan wel met nanny voor de nachten
pi_73042508
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef lily het volgende:

Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
Nou, volgens mij moet jij toch echt harder werken tijdens je bevalling en herstelperiode dan je collega's! Die 10 weken verlof na de geboorte kun je echt geen vakantie noemen denk ik, en de 4 of 6 weken verlof voor de bevalling ook niet.
Hier waren ze trouwens wel allemaal jaloers dat ik niet met de feestdagen hoef te werken (werk in de zorg) gna gna
  woensdag 23 september 2009 @ 16:58:02 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73042533
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
pi_73042561
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
pi_73042713
Rompers een stuk of 15. Hydrofiele.... Uhhh stuk of 30 denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:15 #185
248986 MamaNik
pi_73042929
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef Asyniur het volgende:
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
kan je de email wel even sturen als je je mail adres pm't
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:28 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_73042933
ik heb een stuk of 50 spuugdoekjes
stuk of 30 hydrofiele luiers
15 rompertjes in maat 50/56 lijkt me echter wel voldoende
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 september 2009 @ 17:13:45 #187
248986 MamaNik
pi_73042973
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef ymme het volgende:
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:14:33 #188
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73042991
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
  woensdag 23 september 2009 @ 17:18:07 #189
248986 MamaNik
pi_73043075
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:14 schreef mama_papa het volgende:
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
Ja op alles 20% en dan woensdagavond 25% korting op positiekleding donderdag een campingbedje in de aanbieding vrijdag 25% korting op boxen en zaterdag 25% korting op alle wagens en kinderkamers
pi_73043118
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
Nee, je zwangerschapsverlof is doorgaans geen vakantie te noemen. Vind ik ook niet.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de eerste weken.
Ik heb twee schoolgaande kinderen die ook nog eens 8km verderop naar school gaan. En een echtgenoot met wisseldiensten zonder rijbewijs!

Hoe zal dat gaan die eerste tijd 's morgens...voordat ik een schema heb en gewend ben enzo.

Oh, ik hoop zo dat ze in de kerstvakantie geboren wordt. Hebben we in ieder geval de eerste dagen saampjes met z'n vijven.
pi_73043245
asy, volgens mij zijn die mama avonden zo'n beetje elke maand, maar dit is weer een speciale seizoensactie en die zijn er, volgens mij, 4 per jaar, dus bij elk seizoen. En tis ook nog korting en koopavond bij de hema vanavond, dus voor diegenen die nog extra hydrofiel luiers wil scoren...geldt ook online trouwens.

Ik weet niet meer wie het opmerkte, maar ik kom relaxter over dan ik werkelijk ben hoor. Ben het echt stikbeu, maar ja, daar doe dan weinig aan. VK en de stagiair waren vooral onder de indruk van de weinig ruimte die mijn longen hebben. Kindje zit zo enorm hoog en toch is ie echt helemaal ingedaald. Lang kind dus. Of kind dat graag in de lengte ligt, kan ook natuurlijk. Maar goed, het zal een grote teleurstelling worden als ik straks alsnog ingeleid moet worden, omdat ik dan niet thuis mag blijven.

Sserpente? Takkembah? Andere llm'ers? Ik geloof dat nog niet iedereen zich gemeld heeft, toch?
pi_73043297
hellow ladies ik heb niet bijgelezen,
werk zit dr weer op, en nu zo teamuitje, maar ik ben heel verstandig, nog even mijn bedje in gekropen, heb nog ruim een uur geslapen en kom nu net lekker onder de douche vandaan....
alleen jammer genoeg dus geen tijd meer om op iedereen te reageren...

maar voor iedereen die het nodig heeft

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 23 september 2009 @ 17:29:38 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73043373
Waar gebruik je een hydrofielluier voor?
1 in bed
1 in de wandelwagenbak
1 in de box
2 of 3 voor tijdens badderen > afdrogen, dus
3 per dag als spuuglapje (in het begin)
3 om tegen je borsten te houden tijdens het voeden en je stroomt over.
erm... zoiets?

Dus ja, je hebt er nooit genoeg van:+
pi_73043450
Dan ga ik er naast die 18 die ik nu heb, nog maar wat bij halen, als ik langs de HEMA kom
pi_73043456
BJ: Veel plezier tijdens je teamuitje
  woensdag 23 september 2009 @ 17:42:06 #196
190853 RockabeIIa
pi_73043702
Wat wordt er veel geschreven zeg! Heb nog niet echt tijd gehad terug te lezen.

Ik heb trouwens tot vervelends aan toe de ene na de andere harde buik. En ik doe niks!
(wel superlekker gekookt, denk ik. Het staat nu bruin te worden in de oven: aardappelpureetje met bieslook, en witlof in ham en kaas. Al zo lang niet gehad!)
pi_73043848
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
Ik ben dus ook van plan om alleen in de weekende te wassen.
Doe ik nu ook. En hopelijk kan ik dit volhouden
Dus ik ben heel erg blij met jouw pm'tje.
pi_73043893
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73043906
Oeh lekker Rocka! klinkt goed!

Die harde buiken, misschien wil jouw baby er gewoon uit!
pi_73043939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Wat een opluchting voor jullie. Gelukkig is alles goed dus.

Een broertje... een zoon Gefeliciteerd.
pi_73044024
Oh Webkim wat een ontzettend fijn nieuws
pi_73044106
Ha ladies.

Allereerst, kim, supernieuws, wat heerlijk dat je een goede uitslag hebt gehad.

Verder.... nog geen babies dus....

En tot slot. Ik gebruik in totaal 4 hydrofielluiers. En die liggen alle 4 in het ledikant.
Ik heb denk ik 1 keer een monddoekje gebruikt. En heb dus ook een hele stapel liggen....
Ik denk dat ik een hele schone dochter heb
Ze heeft nog nooit gekwijld en heeft denk ik 2 keer gespuugd. Dat was het.

Ach wellicht dat Sjors de Aap ze slijt. Ik verwacht nu namelijk een tegenovergesteld kind. Eentje dat wle huilt, en kotst en alles onder poept en niet slaapt en niet eet.
Of zou ik weer zoveel geluk hebben als met Eva????

En dan ga ik nu teruglezen.
pi_73044121
Tjemig Webkim wat zal er een blok beton van jullie schouders zijn gevallen. Fijn dat het een gezond jongetje wordt!

Rocka, irritant he, zo'n constant harde buik. En inderdaad, wat doe ik nou nog, eigenlijk helemaal niets...
pi_73044152
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef amaranta het volgende:
Of zou ik weer zoveel geluk hebben als met Eva????
tuurlijk wel

oh, ik had ook maar een stuk of 6 hydrofiel-luiers trouwens.
Ik moet wel nieuwe kopen want ik heb er nu volgens mij geen meer. Ik gebruikte ze de afgelopen jaren als poetsdoek en weet ik wat nog meer dus ze zijn nu alle 6 weg.
pi_73044384
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:57 schreef lily het volgende:

[..]

tuurlijk wel

oh, ik had ook maar een stuk of 6 hydrofiel-luiers trouwens.
Ik moet wel nieuwe kopen want ik heb er nu volgens mij geen meer. Ik gebruikte ze de afgelopen jaren als poetsdoek en weet ik wat nog meer dus ze zijn nu alle 6 weg.
hemel op aarde zou dat zijn!

Heb jij geen aardige buurvrouw met wie je om de dag ofzo kan carpoolen naar school? Wel een vervelende situatie anders zeg.
pi_73044482
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:06 schreef amaranta het volgende:
Heb jij geen aardige buurvrouw met wie je om de dag ofzo kan carpoolen naar school? Wel een vervelende situatie anders zeg.
Nee, helaas in de verste verte niet.

Ach, weet je, ik wist natuurlijk wel dat ik in die situatie zou komen te zitten en ik ben een heel makkelijk en flexibel persoon dus het komt wel goed verder, alleen die eerste weken wordt echt aanpassen/wennen en daar zie ik af en toe wel even tegen op.
pi_73044531
Achja, komt goed. Je kan je er nu wel druk om maar maken maar daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou het als Juf zijnde in ieder geval erg vinden als je door die omstandigheden soms te laat zou komen ofzo.
pi_73044553
Heb vandaag zulk goed nieuws gehoord van een vriendinnetje die nu (na een paar vroege miskramen) een gezond en levendig beebje op de termijnecho heeft gezien
Onze kindjes zullen ongeveer 2 maanden schelen en ze woont een straat verderop dus ik verheug me al op het samen moederen

* octopussy nu ook naar de Prenatal in Almere gaat
  woensdag 23 september 2009 @ 18:12:27 #209
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73044556
Webkim wat fijn! Gefeliciteerd!
pi_73044607
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
Achja, komt goed. Je kan je er nu wel druk om maar maken maar daar heb je alleen jezelf mee.
Ik zou het als Juf zijnde in ieder geval erg vinden als je door die omstandigheden soms te laat zou komen ofzo.
Ik kom nooit te laat op school. Ik ben er altijd als eerste (nog voor de school open is)
pi_73044613
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:12 schreef octopussy het volgende:
Heb vandaag zulk goed nieuws gehoord van een vriendinnetje die nu (na een paar vroege miskramen) een gezond en levendig beebje op de termijnecho heeft gezien
Onze kindjes zullen ongeveer 2 maanden schelen en ze woont een straat verderop dus ik verheug me al op het samen moederen

* octopussy nu ook naar de Prenatal in Almere gaat
Dat is dan inderdaad heel goed nieuws.
Hier ook 2 vriendinnen die zwanger zijn, in is eind jan en de andere week eerder na dan mij. \
En een goede vriend van mij is afgelopen zaterdag vader geworden Dus voor mijn tijd, kan ik nog heel veel zwijmelen bij hun
  woensdag 23 september 2009 @ 18:14:28 #212
190853 RockabeIIa
pi_73044617
Wat een mooi nieuws, webkim! van harte!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:16:27 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73044662
Webkim, wat fijn! Ik wilde nog vragen naar de uitslag, maar dat hoeft dus niet meer

Rocka, continue harde buik? ?
pi_73044741
Webkim, wat een opluchting!!

SSSERPENTE! Je hebt nog altijd meldPLICHT ja?!?!
pi_73045002
Webkim; wat een goed nieuws! Na alle spanning kun je nu gaan geniet van de komende tijd!
pi_73045051
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:14 schreef lily het volgende:

[..]

Ik kom nooit te laat op school. Ik ben er altijd als eerste (nog voor de school open is)
Ben jij er zo een!!????
Bah bah ik hekel die ouders

geintje.... maar helaas zijn er wel werkende ouders die hun kind al rond kwart voor acht op het schoolplein droppen en dan weggaan en daar het kind moederziel alleen achterlaten
pi_73045143
Webkim, 2 jochies, wat leuk
Gezellig voor Thomas
pi_73045179
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:30 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ben jij er zo een!!????
Bah bah ik hekel die ouders

geintje.... maar helaas zijn er wel werkende ouders die hun kind al rond kwart voor acht op het schoolplein droppen en dan weggaan en daar het kind moederziel alleen achterlaten
Wat een moeilijke juf ben jij zeg! Niet te laat komen, niet te vroeg komen, pffff

Ik moet 8 km door stadsverkeer rijden dus ik moet wel op tijd vertrekken om niet te laat te komen. Je weet nooit wat er op je pad komt. Dat komt dus neer dat ik meestal om 8.15 op het plein sta.
Maar wees gerust; ik loop nog met mijn kinderen de school in

en kwart voor 8?

!sorry voor het offtopic gaan trouwens, kwam door een eerdere post van mij!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:35:40 #219
190853 RockabeIIa
pi_73045189
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, wat fijn! Ik wilde nog vragen naar de uitslag, maar dat hoeft dus niet meer

Rocka, continue harde buik? ?
Ja, echt bij het minste geringste. Ik ken dit niet van de vorige keer iig...Maar volgens mij betekent het niets en blijft ie nog lekker effe zitten waar ie zit
pi_73045268
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:35 schreef lily het volgende:

[..]

Wat een moeilijke juf ben jij zeg! Niet te laat komen, niet te vroeg komen, pffff

Ik moet 8 km door stadsverkeer rijden dus ik moet wel op tijd vertrekken om niet te laat te komen. Je weet nooit wat er op je pad komt. Dat komt dus neer dat ik meestal om 8.15 op het plein sta.
Maar wees gerust; ik loop nog met mijn kinderen de school in

en kwart voor 8?

!sorry voor het offtopic gaan trouwens, kwam door een eerdere post van mij!
Het zal niet de 1e keer zijn dat ik tegen achten op school aankom en dat er al een kind of 2 op het schoolplein staan moederziel allen.

Rocka.... dat is gewoon het begin van je bevalling.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:39:14 #221
190853 RockabeIIa
pi_73045298
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Rocka.... dat is gewoon het begin van je bevalling.
Ja maar dat kan nog wel 3 weken duren joh...
pi_73045319
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja.

of niet
pi_73045322
quote:

[..]

quote:

[..]

dasnie, overmorgen is je rockertje er!
Ik zeg dat, dus dan is dat zo!
  woensdag 23 september 2009 @ 18:47:33 #224
190853 RockabeIIa
pi_73045531
We zullen het gaan meemaken.
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
pi_73045681
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
Gheghe, mijn moeder begon er al over. Wanneer moet ik komen helpen???
heb vandaag een stuk van de berging op mn werk aangepakt. Morgen gaat alles in de kliko!
pi_73046064
quote:
Haha herkenbaar, ik heb ook het gevoel dat ik het daar voor doe, niet voor mezelf iig
pi_73046397
quote:
Whehe
Bij Leander had ik het 'geluk' dat ik de dag voor hij geboren werd enórme nesteldrang kreeg. Hele huis met bezems gekeerd, haha
pi_73046688
Webkim wat een ontzettend fijn nieuws!
en twee mannetjes
twee jungskes <3

mijn huis was een pestbende de dag dat ik beviel ik ging uit van een dag later jah ik had nog 1 dag om op te ruimen, in mn hoofd dan... en toen de vliezen braken had ik nog steeds geen zin om op te ruimen. Ik dacht dat k daar nog wel een paar uur de tijd voor had
En na de bevalling had ik er ook geen zin in, dus mn huis is ook erna nog een dag of drie een zooi geweest haha en de kraam durfde niet aan mn spulletjes te komen dus die dweilde er mooi omheen

Nog geen Ssserpente nieuws?
JOehoe!! Doe es een schepnetjes-update?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 19:26:56 #229
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73046867
Webkim, wat fijn zeg. Kan me voorstellen dat het een erg spannende tijd is geweest. Hoop dat jullie nu verder lekker kunnen genieten van de zwangerschap van een gezonde zoon .
  woensdag 23 september 2009 @ 19:28:26 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73046923
Webkim, wat een goed nieuws! En nog zo'n leuk jochie erbij

mefke, kan me voorstellen dat je het beu bent...

ik wilde het alleen even weten van die prenatal avonden omdat ik nu niet hals over kop er naar toe wil rennen. Wil liever even de 20 weken echo afwachten...
  woensdag 23 september 2009 @ 19:29:13 #231
190853 RockabeIIa
pi_73046962
Je kunt trouwens vanavond ook met korting op de HEMA en de Prenatal website bestellen
Tis maar een tip!
pi_73047074
O, en ik maar denken dat ik de enige was die zijn huis nog redelijk aan kant hield voor de kraamverzorgster (en voor mijn moeder), weer een illusie armer. Ik ga zo maar eens effe in bad liggen, kijken of mijn buik dan zacht wordt en mijn ribben wat minder beurs aanvoelen.
Sserpente, bij terugkomst wil ik een update!

Oja, Asy, ze hebben nu ook de positiekleding in de aanbieding bij de prenatal, dat kun je wel vast scoren!
  woensdag 23 september 2009 @ 19:33:42 #233
223453 Guuzewuus
pi_73047123
Ik heb van de week zo'n leuk T-shirt met lange mouwtjes bij de Hema besteld voor mij ventje, en ook eentje zonder mouwen (groter voor de zomer) . Ubercute echt!
pi_73047160
Webkim, wat een fijn nieuws!
Een broertje voor Thomas en nog zo'n mooie zoon voor jullie
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73047485
Webkim wat goed zeg, een gezonde broer voor Thomas erbij, en even een extra jompel voor de last van jullie schouders... (niet lullig bedoelt of zo hoor, maar jij was niet didydoos of wel soms? Omdat die eindseptember toch ook uitslag zou krijgen van haar extra onderzoek?)

Oh en over die Prenatal-actie, in Zeist doen ze er nog eens extra 10% korting bovenop geloof ik... voor wie in deze regio woont misschien een optie?!
  woensdag 23 september 2009 @ 19:44:56 #236
223453 Guuzewuus
pi_73047548
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef Lijnloos het volgende:
Webkim wat goed zeg, een gezonde broer voor Thomas erbij, en even een extra jompel voor de last van jullie schouders... ([sub]niet lullig bedoelt of zo hoor, maar jij was niet didydoos of wel soms? Omdat die eindseptember toch ook uitslag zou krijgen van haar extra onderzoek?[/sub])

Oh en over die Prenatal-actie, in Zeist doen ze er nog eens extra 10% korting bovenop geloof ik... voor wie in deze regio woont misschien een optie?!
Ik denk dus van wel . Ik had toen ook niet door wie Didydoos was, maar nu valt bij mij het kwartje .
  woensdag 23 september 2009 @ 19:46:08 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73047595
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Asy, ze hebben nu ook de positiekleding in de aanbieding bij de prenatal, dat kun je wel vast scoren!
Ik heb toevallig van de week een heleboel positiekleding gekocht bij miss etam. Dus ik ben weer even voorzien
Maar misschien dat ik vrijdag nog even ga ofzo. Moet nog een witte en zwarte long sleeve hebben en een kraamkadootje voor een vriendin en even kijken of ik iets leuks tegen kom voor Thomas van Ca.ra
pi_73047768
quote:
Webkim, geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 23-09-2009 19:58:21 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 19:54:54 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_73047906
Wat fijn Webkim!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73047935
Webkim wat een goed nieuws!! En nog zo'n mooi jongetje...

Hmmm, Ssserpente laat wel lang op zich wachten hoor... Hoop dat ze lekker aan het genieten is.

Hier weer een stickertje gekregen van de vk. Waren ze eerst bang dat mijn meisje aan de kleine kant zou zijn, nu denkt ze dat het eerder een 8 ponder wordt dan een 6 ponder Ach, nog een paar weken wachten en dan weten we het.

Oja, een vraagje aan de moeders hier. Ik had vandaag opeens een stukje slijm! Het was niet heel veel, maar slijmerig en wit/doorzichtig. Zou dat toch een stukje slijmprop kunnen zijn?? Hebben wel meer dat in kleine stukjes gehad? Ach, het zal wel gewoon afschieding zijn geweest.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73048072
Webkim wat super dat de test goed was en wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen. Leuk hoor 2 jongens.
pi_73048088
wat een goed nieuws Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73048099
Gelukkig webkim, nu lekker genieten na een spannende periode!
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 20:06:19 #244
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73048290
quote:
Da's fijn, dat het toch goed zit. Gefeliciteerd! En weer zo'n mannetje als Thomas
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73049453
Ben blut, kom net van de Prenatal,
pi_73049527
Webkim, fijn dat de uitslag goed is!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73049662
ik kreeg trouwens ook nog een mailtje dat je vrijdag 25% korting krijgt op boxen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73049765
Incantrix als je geduld hebt is het best te doen hoor je gordijnen met de hand omzoomen. Ik zat gewoon met mn pootjes op de tafel drinken er bij en naaien maar... dan blijf ik tenminste zitten. ik kan niet stil zitten namelijk ook al kan ik bijna niks meer momenteel, veel pijn in mn liezen en zo.

Webkim wat een super nieuws voor jullie een gezonde zoon
Sssperente is je beeb al geboren? het is angstvallig stil van jouw kant... dus kan bijna niet anders.

Hier weer last van harde buiken en dat terwijl ik niet veel heb gedaan vandaag... snap er niks van
Mn buurvrouw is bevallen denk ik, hoorde dat haar vliezen afgelopen zaterdag al gebroken waren. Ben stiekem wel een beetje jaloers... zij was gelijk met mij uitgerekend. Ik wil ook mn zoon verwelkomen
pi_73049808
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef DJRandall het volgende:
Ben blut, kom net van de Prenatal,
:^

Heb wat leuke positiekleding gekocht en een cadeautje voor mijn vriendinnetje. Jammer dat ze zo slecht voorzien waren van slipjes (lees: tenten). Die heb ik dan bij de Hema weer wel gevonden
Ik wilde eigenlijk ook een maxi-cosi kopen, maar ik werd niet geholpen
nu moet ik dus wel op internet verder shoppen

Webkim, ben ik je toch helemaal vergeten te feliciteren met je geweldige nieuws Wat een opluchting dat alles goed is, en wat moet dat zwaar zijn geweest om al die tijd in onzekerheid te zitten.
pi_73049811
Jaahh Webkim wat een opluchting!! En ook bij jullie een broertje erbij!
pi_73049938
Het duurt een paar uurtjes, maar dan ben je ook bijgelezen ben verder te moe om uitgebreid te reageren, maar ik hoop voor Serpente dat ze al lekker ligt te genieten en ook even een voor de uitslag van de vruchtwaterpunctie van Webkim!

Hier alles prima. Gister bij de verloskundige geweest. Bloeddruk lekker laag, ben een halve kilo aangekomen in 3 weken en de baby groeit volgens het boekje, ligt in hoofdligging en is zelfs al aan de indaling begonnen (wat ik zelf al vermoedde). Eigenlijk niks bijzonders dus
pi_73050274
webkim: Wat een geweldig nieuws voor jullie! gefeliciteerd! En nog zo'n leuk jochie
  woensdag 23 september 2009 @ 21:03:12 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73050343
Goed nieuws Webkim!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:14:10 #254
95408 Incantrix
pi_73050791
Webkim, woohoo, wat goed!! Gefeliciteerd

Poppejans, haha, inderdaad zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen, wat grappig dat we daar ook weer zo gelijk in opgaan..

En grappig (en volkomen logisch ook wel ) dat er meer mensen de Prenatal zijn gaan plunderen. Ik was echt superblij, was helemaal geslaagd voor bijna alles op ons uitzetlijstje én een matrasje voor de wieg dat naar mijn mening goed zou passen, kom ik thuis, leg ik 'm langs het oude wiegenmatrasje.. Zit er ineens een heel stuk verschil in?? Ik meten en ja hoor: het matrasje waar een sticker op zit dat het er eentje is van 80x40x7 is in werkelijkheid 70x41 ofzo Tíen cm. verschil! En nu wil ik het wél eerst passen in de wieg voor de zekerheid, maar die staat nog bij mijn schoonouders in verweggistan Nu moet ik dus alsnog 3 weken wachten om te weten te komen of het goed is zo (we vragen ons nl. af of het vorige matrasje wel echt goed gepast heeft).. Sjucht..

Maar verder wel flink geslaagd en een boel $$ bespaard Bijna de uitzet compleet nu, daar ben ik echt heel blij mee. Heb trouwens ook nog wat kleine dingetjes op de hema-site besteld, dank voor de tip, Rocka!
3!
pi_73051212
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Incantrix het volgende:
En grappig (en volkomen logisch ook wel ) dat er meer mensen de Prenatal zijn gaan plunderen.

Maar verder wel flink geslaagd en een boel $$ bespaard Bijna de uitzet compleet nu, daar ben ik echt heel blij mee. Heb trouwens ook nog wat kleine dingetjes op de hema-site besteld, dank voor de tip, Rocka!
Wij hebben ineens ook een groot deel van de uitzet. Grappig, want gisteren hadden we alleen nog maar een kinderwagen. Nu hebben we alle beddengoed, badje, luieremmer en hydrofiel spul. Wat ze bij Prenatal niet hadden, heb ik net nog bijbesteld bij de Hema.
Klein detail, we moeten nog een kamertje hebben!

Hoera voor Webkim
Hoera voor de sticker van Wupwup

Ssserpente, joehoeeoeoeoeoe
  woensdag 23 september 2009 @ 21:27:48 #256
95408 Incantrix
pi_73051346
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Wij hebben ineens ook een groot deel van de uitzet. Grappig, want gisteren hadden we alleen nog maar een kinderwagen. Nu hebben we alle beddengoed, badje, luieremmer en hydrofiel spul. Wat ze bij Prenatal niet hadden, heb ik net nog bijbesteld bij de Hema.
Klein detail, we moeten nog een kamertje hebben!

Hoera voor Webkim
Haha, precies zoals ik het had gedaan. Ik had eigenlijk het beddengoed voor de wieg al wel grotendeels compleet, maar je moet uiteindelijk natuurlijk ook nog beddengoed voor in de kinderwagen hebben, kwam ik achter. Dus maar een dekentje bijgekocht en de lakentjes erbij besteld bij de Hema Luieremmer heb ik trouwens ook gekocht, dus we hebben nu al héél wat meubilair in het kamertje staan: een luieremmer én een luie stoel om in te voeden!

(En dat kamertje komt wel, toch? Ga je dat nieuw aanschaffen?)

Ow, woops, gemist dat Wupwup is goedgekeurd, jeuj!!
3!
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:42:02 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73051985
Webkim wat zullen jullie een angst gehad hebben, wat een heerlijk nieuws!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73052077
Wat fijn Webkim
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73052181
hoera voor webkim en webbaby! geweldig nieuws!
pi_73052216
Oi Webkim, dat zal een spannende tijd geweest zijn.
Voor nu: Hoera!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:49:10 #261
95408 Incantrix
pi_73052320
Ow, en Martine, dat vergat ik bijna: thnx voor de tip, misschien ga ik dat ook wel gewoon zo doen.. Vandeweek de gordijnen eens tevoorschijn halen en de ramen opmeten, thnx!

En voor iedereen: truste!
3!
pi_73052776
Wat fijn Webkim!
En nu lekker genieten gaan van je zwangerschap!

Ssserpente.....joehoe??!!!!!!
Hopelijk ben je lekker aan het baby-knuffelen-snuffelen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73052926
deze walvis is weer uit haar badje met een (tijdelijk) zachte buik. Ik ga zo maar weer eens mijn bed in. Sserpente, ik hoop voor je dat je je kleintje nu al lang en breed in je armen hebt! Alle anderen: slaap lekker en niet te veel nachtbraken he!
pi_73053571
Webkim wat een geweldig nieuws!!!! Een gezond broertje voor Thomas
pi_73053776
Van Takkembah weten we ook niets meer sinds vanmorgen toch?
  woensdag 23 september 2009 @ 22:29:32 #266
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73054201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb trouwens tot vervelends aan toe de ene na de andere harde buik. En ik doe niks!
Ik denk dat ik weet wat dat betekent!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:32:03 #267
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73054310
Oi, ik loop een paar uur achter geloof ik
  woensdag 23 september 2009 @ 22:41:32 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73054679
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
Van Takkembah weten we ook niets meer sinds vanmorgen toch?
En Rubey is toch ook al meldplichtig?

Oeh, ben heel benieuwd wat het Updatetopic ons morgen gaat bieden
  woensdag 23 september 2009 @ 22:49:02 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_73054949
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73055336
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]
(En dat kamertje komt wel, toch? Ga je dat nieuw aanschaffen?)

Nee. We hebben veel gekeken, maar wat we mooi vinden is echt veel te duur. Naast hier F5-en, houd ik dus ook Marktplaats erg goed in de gaten. Vorige week een super mooi kamertje net voor ons neus weg, dat is wel frustrerend. Maar ik ben er van overtuigd dat we nog wel iets tegen komen...
Ik ben trouwens groot fan van Marktplaats. Onze kinderwagen daar gekocht, vrijwel ongebruikt. En vandaag het thermobad opgehaald voor een derde van de winkelprijs.
  woensdag 23 september 2009 @ 23:12:53 #271
190853 RockabeIIa
pi_73055796
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Oi, ik loop een paar uur achter geloof ik
psies, en er is nog steeds niks aan de hand, hoor!
pi_73058646
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:

Echt zwaar balen meid
#geen
pi_73058708
Ssserpente, ben zoooo benieuwd of je beeb er al is...

En er komt weer een babyboom aan Super

Mef gaat het nog?

En Takkie en Rocka gaan ook bijna bevallen

En natuurlijk Xenia en Sorbootje

Oeeehhhh!!!!!!

Succes LLM's!!!
#geen
pi_73059785
Ik sliep zoooo lekker, maar toen werd mijn baby wakker. En dan ook écht wakker. Volgens mij gaat zo'n voetje nog een keer dwars door mijn huid!

Ssserpente, vandaag willen we nieuws hoor!

Duchess, dank je!
  donderdag 24 september 2009 @ 07:17:29 #275
95408 Incantrix
pi_73059953
Goedemorgen all Alhier een redelijk uitgeruste Incantrix met een wellicht ziekelijke obsessie voor OUD ( ), het eerste dat ik dacht bij het wakker worden (na wat van die oergedachten als 'au!' , 'plassen!' en 'míjn deken ' ) was 'hey, zou Ssserpente al gereageerd hebben?'

Ik hoop maar dat alles goed is met haar, dat ze aan het genieten is enzo, er zal toch niks aan de hand zijn ofzo?

Sorbootje, dit keer ben jij dus de vroege vogel, bluh.. Heb je nog kunnen slapen?

DJRandall, ik ben ook fan van MP hoor, en je gaat zeker nog wel slagen joh Komt goed!

Ehm, verder ben ik het even kwijt, maar het is ook nog vroeg Zo eerst maar eens ontbijten met mijn lief..
3!
pi_73059991
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Nee. We hebben veel gekeken, maar wat we mooi vinden is echt veel te duur. Naast hier F5-en, houd ik dus ook Marktplaats erg goed in de gaten. Vorige week een super mooi kamertje net voor ons neus weg, dat is wel frustrerend. Maar ik ben er van overtuigd dat we nog wel iets tegen komen...
Ik ben trouwens groot fan van Marktplaats. Onze kinderwagen daar gekocht, vrijwel ongebruikt. En vandaag het thermobad opgehaald voor een derde van de winkelprijs.
Goedemorgen

Wat is een thermobad?

Zie jullie vanmiddag weer en hoop op minstens 1 verse beeb!
pi_73060000
Inca, ik droom gewoon over jullie. Kun je nagaan hoe belangrijk deze uitlaatklep voor me is!
Ook heb ik me tijdens mijn plaspauze afgevraagd wat Serpente aan het doen was.

Tot straks
  donderdag 24 september 2009 @ 08:11:27 #278
95408 Incantrix
pi_73060248
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:30 schreef amaranta het volgende:
Inca, ik droom gewoon over jullie. Kun je nagaan hoe belangrijk deze uitlaatklep voor me is!
Ook heb ik me tijdens mijn plaspauze afgevraagd wat Serpente aan het doen was.

Tot straks
Maar zo'n uitlaatklep is toch ook echt heel belangrijk, ben er zelf ook blij mee (en dat het dan met een gratis obsessie komt.. Nouja.. )

Pff, en waar zou ik nou mijn Ikea Family Card hebben gelaten? Ik wil eigenlijk vanavond al de commode gaan halen, maarja. Enniewee, mijn kleine dikkie is al behoorlijk druk vandaag, mijn buik wiebelt alle kanten op
3!
pi_73060360
Goedemorgen! Het is hier ook wel een nuttige uitlaatklep hoor

Ik werd vanmorgen wakker en mijn bekken deed dus nog pijn van gisteren, kuch, dat mag dus niet
Was gisteren ook wel erg hectisch hier. Nuja, ik zie wel hoe het vandaag loopt.
pi_73060407
Goed nieuws Webkim! Fijn zo'n opluchting, en nu gewoon lekker genieten enzo he? en straks 2 boys

Ik had ook verwacht wel iets van Ssserpente te lezen, maar het blijft stil. Misschien heeft ze het gewoon te druk met knuffelen?
  donderdag 24 september 2009 @ 08:28:26 #281
95408 Incantrix
pi_73060435
Oei, Freecell, da's idd niet goed hoor Hoop dat je vandaag een rustiger dagje gegund is

Sindell, ik hoop het wel
3!
pi_73060533
Goedemorgen
Serpente Serpente Serpente!!!! Laat je meisje eens zien!!!
Wat super Webkim!!! Een gezond broertje voor Thomas!!
Oei rustig aan doen hoor Freecell!
lol Sorbootje herkenbaar.
Wat stom van dat matrasje Icantrix >.< Hopelijk past het wel, kun je het anders nog wel ruilen?
Eeks Troel, die baby gelukkig bestaan er keizersnedes!

Totally OT:
Het was hier weer raak hoor... Ik vind kikkers dom, ze horen zich al lang evolutionair aangepast te hebben aan katten en andere roofdieren Geez die beesten hebben echt totaal geen afweermechanismen!! Enige wat ze doen is gillen en springen!
pi_73060622
Ik heb nog niet goed bij gelezen, was gister een dagje niet thuis,
maar zag wel super goed nieuws voor webkim voorbij komen zo ontzettend fijn een gezond jongentje in je buik

hier op het moment een beetje angstig, probeer het los te laten hoor,
had vanmorgen bij het afvegen zo'n 4 papiertjes met licht oud en licht niet oud bloed en enorme rugpijn, maar geen krampen in mn buik! Ik hoop maar dat dit weer zoiets is wat er bij hoort
  donderdag 24 september 2009 @ 09:06:27 #284
95408 Incantrix
pi_73060898
Twinkly, niet wéér een kikker!! Suffe dommerds En ja, dat matrasje vond ik echt heel apart, gelukkig kunnen we nog ruilen binnen 4 weken. Over 3 weken gaan we naar mijn schoonouders dus dan kunnen we passen, en als het niet past dan gaat 'ie terug en willen we het formaat dat erop staat aangegeven écht hebben. Het komt wel goed, want als het verkeerd op de matras staat aangegeven kunnen ze denk ik ook niet zomaar moeilijk gaan doen, toch?
3!
  donderdag 24 september 2009 @ 09:07:58 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_73060923
Dat kan er inderdaad bijhoren freubeltje. Vervelend is dat he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 09:09:42 #286
95408 Incantrix
pi_73060952
Oei, Freubelmuts, had even over je post heengelezen. Bah, kan me voorstellen dat je dat stressig maakt. Ik hoop inderdaad dat het 'gewoon' is zeg maar en dat het verder niets betekent. Succes!
3!
pi_73060959
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Goedemorgen

Wat is een thermobad?

Zie jullie vanmiddag weer en hoop op minstens 1 verse beeb!
Een thermobad is zo'n badje met ingebouwde thermometer. Dus niet zo'n losse

Verder: goedemorgen allemaal. Ik ben weer aan het werk, gisteren was ik sowieso vrij. Ben al aardig opgeknapt. Nog wel wat brak, maar stukken beter! Gisteravond had koorts, dus we hebben het deze ronde goed te pakken.
pi_73061009
Freubelmuts dat is eng Maar het kan er bij horen hoor, ik heb het ook gehad en wel meerderen hier
pi_73061027
Oh en, freubelmuts. Ik herken dat niet, maar als je je echt zorgen maakt, dan bel je toch even de verloskundige?
Probeer jezelf niet gek te maken hoor meid!
pi_73061134
Goodmeuning!

Incantrix, je bent nu wel heel dichtgetikt hoor... beetje denken aan ssserpente Nee hoor, ik vind het lief van je! Ik denk er ook wel eens aan, maar mijn slaperigheid wint het altijd net nog van mijn nieuwsgierigheid... maar zodra ik bij lief in de auto richting werk zit gaat de iphone richting forum! Wel irritant van dat matrasje, maar het komt duidelijk wel goed. Gelukkig!

Freubelmuts en bij te grote twijfels echt de vk bellen, wellicht kan die voor wat verlichting van zorgen zorgen...

Randall nog steeds ziek, en nu je lief ook aan de beurt... succes/sterkte/beterschap allebei!

Freecell foei! Pijn is nie goe nie! Misschien toch iets te veel gedaan?

Hier alles rustig (of zo), lekker geslapen (medicijnen zijn wel goed voor ) en nu weer op het werk aan het zijn. Merk wel dat ik echt effe iets rustiger aan moet doen... maar ergens vind ik dat heel moeilijk. Alle afspraken die we nu nog hebben staan de komende tijd (bruiloften van vrienden, kamertje klussen, verjaardagen van broers, 40-jarig-in-dienst-zijn-feestjes), ze lijken allemaal even belangrijk en leuk, dus kan niet zomaar schrappen (voor mijn gevoel). Maar doe ik dat niet dan hebben we nog een vrij weekend in oktober en nog een in november... en dan is het alweer Sinterklaas Nie handig...
pi_73061148
Goedemorgen dames,

Hier ben ik weer met Puk nog veilig in zn babyhuis. Kon gister gewoon niet slapen, dus heb een redelijke spooknacht gehad. En een middag dutje zal ook wel niet lukken... mn vader komt de verwarmingsknop maken. En ik krijg misschien nog koffie visite vanmiddag.

DJ Randall, wat fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent.
Alle LLM sterkte vandaag.. en ik wil verse beebs.... de mijne zal het wel niet worden vandaag.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:22:35 #292
190853 RockabeIIa
pi_73061166
Freubelmuts Klinkt wel een beetje als innestelen, hoor.
pi_73061244
Dank jullie voor jullie lieve woorden
ik kan hier gewoon niet zo goed tegen, net weer echt rossig met afvegen
ik weet niet zo goed of ik een vk moet bellen, omdat ik gelijk onder de gyn val en ergens denk ik dat die ook zeggen alleen maar afwachten
na elf uur belt wel de huisarts (heb ik een goede band mee) op
pi_73061368
*Meldt* Hier weinig nieuws te melden, vandaag weer op controle bij de vlos.

Webkim wat een fijn nieuws
  donderdag 24 september 2009 @ 09:53:40 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73061763
Ik heb geen tijd meer over om alles bij te lezen, maar wil even Webkim feliciteren met haar goede nieuws! Super.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:58:09 #296
95408 Incantrix
pi_73061847
Martine, gewoon even lekker rustigaan doen is misschien ook al fijn? Balen dat je zo'n spooknacht had

Lijnloos, het matrasje komt wel goed idd (en anders: I've got hormones and I'm not afraid to use 'em ), maar ik vond het wel irritant gewoon. En ja, rustiger aan gaan doen, dat is heel erg moeilijk. Het probleem is alleen dat als je het niet doet, je op een bepaald moment teruggefloten gaat worden door je lijf en dat gaat niet altijd even zachtzinnig, dus kun je het beter voor zijn.. Maar ik snap je probleem hoor.. Ik heb op een bepaald moment de strenge afspraak met mezelf gemaakt dat ik maar 2 afspraken doordeweeks en 1 lange in het weekend mocht (en dan bedoel ik 'gezellige' afspraken zeg maar), maar daar hou ik me nog steeds niet altijd aan. Je leert op die manier wel beter aanvoelen wanneer iets teveel is of niet, maar een pasklare oplossing weet ik ook niet eigenlijk.

Zo, next stop: douche. Ik stink
3!
pi_73062696
quote:
Die foto dan Ook daar is de wetenschap toch wel zo ver, dat ze die vrouw eerder hadden kunnen inleiden? Nouja misschien is dat ook wel gebeurd, maar jemig, hoe moet die vrouw er zwanger hebben uitgezien?!
  donderdag 24 september 2009 @ 10:36:17 #298
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73062725
webkim fijn van het goede nieuws.. en een 2de zoontje...
pi_73062744
Webkim, wat een goed nieuws! Een gezonde broer voor Thomas!

Ook ik vroeg me met het plassen af hoe het met Ssserpente gaat.. Ik hoop echt dat alles goed is met haar en de kleine!

Gister waren mijn ouders hier en zijn we met mn moeder de Hema wezen plunderen Mn vader bleef lekker thuis, want die haat winkelen Maar J was wel mee en we zijn erg blij met wat we allemaal hebben!
  donderdag 24 september 2009 @ 10:42:28 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_73062888
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Vlindur het volgende:
Webkim, wat een goed nieuws! Een gezonde broer voor Thomas!

Ook ik vroeg me met het plassen af hoe het met Ssserpente gaat.. Ik hoop echt dat alles goed is met haar en de kleine!

Gister waren mijn ouders hier en zijn we met mn moeder de Hema wezen plunderen Mn vader bleef lekker thuis, want die haat winkelen Maar J was wel mee en we zijn erg blij met wat we allemaal hebben!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik aan het plassen ben, ik eigenlijk nooit aan Fokkers denk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 24 september 2009 @ 10:45:17 #301
43556 miss_dynastie
pi_73062955
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die foto dan Ook daar is de wetenschap toch wel zo ver, dat ze die vrouw eerder hadden kunnen inleiden? Nouja misschien is dat ook wel gebeurd, maar jemig, hoe moet die vrouw er zwanger hebben uitgezien?!
[ afbeelding ]
Het kindje is met de keizersnee geboren... de enige reden die ik kan bedenken is dat het misschien nu pas 37 wkn was en ze het kind liever niet voor die tijd halen? Of dat de vrouw zich pas later bij de dokter heeft gemeld? Het lijkt in elk geval een hele peuter, zo naast een baby van een normaal gewicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')