Sindell, wat leuk, een meisje!

Geniet van je zuurstokroze en je hello kitty's

Ssserpente, jij bent nu al mama he? Of hebben we het mis? Ik hoop zó dat je nu aan het genieten bent van je meisje en dat alles qua bevalling zo gelopen is als je gewenst had..

Mefke, bluh, ookal is het dan niet echt een klap, heel erg leuk is het natuurlijk ook niet. Dikke knuffel voor jou, ik vind het echt superknap dat je er zo rustig onder blijft. Respect..

Rocka weer goedgekeurd

Xenia, het zou fijn zijn als je inderdaad wél bij het eerste badje aanwezig zal kunnen zijn, al blijft alles om die ks heen natuurlijk wel heftig. Wel fijn dat ze er zo menselijk en meelevend zijn, dat maakt het denk ik wel wat draaglijker.

voor je tranen..
Troel nu écht verlof

Oh Poppejans, wat is dát herkenbaar.. Ik heb zó vreselijk geen zin meer in werken, ik tel echt de dagen af tot ik niet meer hoef (nog precies 16 dagen werken, da's precies 4 weken).. Jij succes met je laatste 3,5 week hoor!
En Martine!

Ik moet ook nog gordijnen inkorten (voor de babykamer) maar ik durf niet want mijn naiimachine is oud en trekt vaak lussen. Hik er al weken (maanden, eigenlijk, ik heb ook al maanden in betweens liggen voor in de keuken) tegenaan.. Is het met de hand een beetje te doen dan? En eetse

Hiero weer lekker gewalvist, geluncht met mijn twee mede-zwangere vriendinnetjes (echt erg, we zijn naar de bakker gegaan en hebben allemaal héél nare dingen gekocht en opgegeten als lunch.. Maar jemig wat heeft die bakker lekkere chocolade op zijn moorkoppen zitten!

) en daarna ook nog even een tukje gedaan op de bank, heel fijn. Next stop: Prénatal, waar ik rijk ga doen en een boel spullies ga kopen

Jeuj!