abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73019602
Sserpente, dat ze niet gewoon even komt en voelt, dat snap ik niet. Davina gaf mij vorige week in de pm al aan dat zij nooit een wee van minuut gehad heeft en toch genoeg ontsluiting had. Tis toch geen werk om effe te voelen? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent (in mijn geval zondagochtend geen klap verder). Net als met het bijslapen in het ziekenhuis, daar waren ze hier heel resoluut in. Ze heeft me zelfs maandag zelf gebeld om te vragen hoe ik geslapen had, zodat ze op tijd met het zkh kon overleggen. Maar goed, daar heb je nu weinig aan. Heel veel succes in iedergeval vanacht en als je het niet meer trekt, gewoon nog een keer bellen!

Asy, ik vind je verhaal met de hond maar eng klinken...ik weet niet of ik dat zou durven. Maar, tis jouw beestje en ik snap ook wel dat je em niet zomaar opgeeft.
Martine, hopelijk mag je gewoon thuis bevallen!

Ik heb net nog een poging in de auto zitten gedaan, das gewoon niet leuk meer. Driekus krijgt dan zijn voetje onder mijn ribben en ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk zitten. Gelukkig is het ziekenhuis hier dichtbij, je moet er toch niet aan denken dat je met zo'n voetje en weeën in de auto moet. Morgen VK en ik neem manlief mee en we gaan heel duidelijk zijn. Ik wil effe weten waar ik aan toe ben (dus ik wil inwendig onderzoek) en wat het plan nu wordt. Positief puntje vind ik zelf dat het oudbloed verlies blijft en zelfs wat meer wordt...misschien slijmprop in delen ofzo?

Andere dames: trusten allemaal! En Rocka, speciaal voor jou hoop ik op een uurtje of 2 extra slaap!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73019613
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef amaranta het volgende:
Dat is ook waar. Als jij morgenvroeg weer belt dan zal ze hopelijk sneller actie ondernemen.
Maar ik zit me dus enorm op te naaien. Het is potverdorie niet niks bevallen, en zij doen daar zo makkelijk over, net alsof je even een brood gaat kopenbij de bakker ofzo
Tja, voor hen is het dagelijkse kost...

En ik vind nog steeds dat je gelijk hebt. Ik zou ook meer op m'n strepen moeten staan. Denk dat ik mezelf dat na de bevalling ook wel kwalijk zal nemen. Of het moet vannacht ineens gebeuren natuurlijk. Want dan krijgt ze gelijk.

Snap je frustratie heel goed hoor! Ik heb normaal eigenlijk een even grote bek, maar ben vandaag even niet zo'n held. Wat je zegt, het is de eerste keer en zo, dus je denkt dat zij het wel zullen weten.
En ik ben vooral 'bang' dat ik me aanstel, denk ik.
pi_73019825
Ik heb nu wel een grote mond hoor serpente, maar als ik straks aan de beurt ben dan knik ook ja en amen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:37:00 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73020263
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, had op het laatste moment nog wat ge-edit:
[..]

Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.

Zij heeft trouwens jarenlang gewerkt als vk in Afrika. Daar heb je wel oervrouwen.
maar die krijgen geen kindjes tussen de 6 en 10 pond
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73020337
we zijn weer goedgekeurd

Ze is alleen 5 kilo aangekomen in 4 weken tijd

Volgende week de 20 weken echo, Spannnnnend
pi_73020859
owh, het is hier dus heel spannend voor Mefke en Ssserpente... ik gooi een en een in de strijd!!!
pi_73021386
Sserpente, ik hoop dat het snel flink door gaat zetten!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73021987
Ik ga nu een hele nacht goed slapen zonder maagzuur en uren wakker liggen en als ik wakker wordt morgen heb je óf een baby óf je bent hard op weg. Afgesproken Ssserpente?

En Mefke, ik hoop dat jij ook snel zult bevallen!

Maar goed, ik ga nu in coma... echt... heus!!
pi_73022140
Ik ga nu ook lekker (proberen) te slapen.

Hopelijk voor jullie (Ssserpente en Mefke) morgen verse baby's.
Mocht er vanacht iets losbarsten, succes
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:23:15 #60
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73022226
Truste meiden !
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:55:48 #61
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73023645
Lieve Ssserpente en Mefke, ik duim heel erg hard voor jullie en hoop dat er vannacht, of anders uiterlijk morgen een einde aan dit geprut komt en het gewoon netjes doorzet. Ik ga voor de datumtweeling!!

En lieve allemaal, heel erg welterusten De partnerles yoga was heel erg leuk (zelfs lief vond 'm leuk en ik was eigenlijk bang dat hij de hele tijd overal om zou moeten lachen ofzo) Tot morgen!
3!
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:26:23 #62
190853 RockabeIIa
pi_73024800
Ik ga helemaal mee met Incantrix! Heeeeeel veeeeeeeeeel succes Mef en Serpente!
  woensdag 23 september 2009 @ 03:57:21 #63
190853 RockabeIIa
pi_73028161
* RockabeIIa zit klaar om te juichen en aan te moedigen!
maar het mooist is dat jullie nog ff lekker uitrusten voor het ècht begint
pi_73028169
ha rocks, I'm with you! Ff snel tijdens de nachtvoeding spieken of er nog spannend nieuws is... Lieve rommelende dames, ik hoop dat jullie enorm hard bezig zijn en anders gewoon héérlijk liggen te tukken, en dat laatste geldt voor iedereen natuurlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73028247
@Cool: was dat ook om en nabij de 20 weken die 5 kg??? ik was de laatste keer bij de VK ook zoiets aangekomen... een kg per week, en de VK zei dat dat rond die periode vrij normaal was...
*ik schrok nogal *

@Serpente; dikke knuffel... ik hoop voor je dat er toch een beetje actie komt de komende dagen en je snel je beebje mag vasthouden...

@alle andere LLM's; ik hoop dat alles goed met jullie is? en al een beetje aan het rommelen?

ik heb van8 een uurtje of 5/6 geslapen, toch weer eentje meer en morgen gelukkig uitslapen... das dan wel weer een heerlijk vooruitzicht.
Vanavond teamuitje van volleybal en ik heb dus geen idee wat we gaan doen... hoop niet al te actief.

Gisteravond trouwens naar de voorlichting geweest hier in het ziekenhuis. (informatieavond zwangerschap en bevalling) en dat was wel even interessant...
wisten jullie bijvoorbeeld, dat je aan de linkerkant van het bed moet liggen als de VK rechtshandig is??? nooooooit over nagedacht, maar wel heel logisch eigenlijk

@davihnia; ja hoor nu ben jij; 100 dagen mijlpaal!!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73028249
Stelletje nachtbrakers
maaaaruhhhh zullen er al verse beebjes zijn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 07:05:21 #67
190853 RockabeIIa
pi_73028332
Mogge
mijn score is 4,5 uur vannacht. Iets meer als doorgaans en vanmiddag kan ik de hele middag

moet zo naar de vk dus...
  woensdag 23 september 2009 @ 07:07:24 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73028340
Ssserpente, hoe is het nu? Wat vermoeiend inderdaad, dat de (voor)weeën je al zo lang bezig houden.
Ik hoop heel erg dat het vannacht of anders vanaf nú heel goed doorzet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73028345
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:
Ik sta precies in het midden van het lijstje.
26 boven me en 26 onder me.

[sub]waar je je al niet mee bezig kunt houden
En ik ben nu 26 weken dus misschien beval ik dan wel op de 26ste [/sub]
quote:
Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
wisten jullie bijvoorbeeld, dat je aan de linkerkant van het bed moet liggen als de VK rechtshandig is??? nooooooit over nagedacht, maar wel heel logisch eigenlijk
Bij mijn vorige bevalling kwam de verloskundige 's nachts kijken hoeveel ontsluiting ik had en ik ging vanzelf aan de linkerkant in het bed liggen (want daar lig ik altijd).
Maar ik moest dus rechts gaan liggen van haar want dat was het prettigst voor haar. Dan zou ze dus linkshandig zijn. Toch eens vragen...
pi_73028347
Goedemorgen meiden trouwens

ben benieuwd hoe het Ssserpente is vergaan.

en Mefke....
pi_73028383
en.....?
pi_73028404
quote:
Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Cool: was dat ook om en nabij de 20 weken die 5 kg??? ik was de laatste keer bij de VK ook zoiets aangekomen... een kg per week, en de VK zei dat dat rond die periode vrij normaal was...
*ik schrok nogal *
Goed om te lezen want bij mij gaat het ook wel hard nu. Al 3 kilo erbij in de afgelopen 3 weken maar het is dus redelijk normaal gelukkig in deze fase.

BJ, lijkt me ook interessant zo'n voorlichting in het ZH, zal ook eens kijken wanneer dat hier kan.

Mef, hoe was je nacht??

Ssserpente, ik hoop dat er wat actie is bij jou (of zelfs al ) Ik check op mijn werk zo weer in om te f5-en!

Rocka, succes bij de vk zo! Hopenlijk ziet alles er goed uit.
pi_73028476
Ik heb gewoon de HELE nacht geslapen! Twee keer naar 't toilet, maar daarna vrolijk verder geslapen. Héérlijk! Een frisse uitgeslapen Sorbo meldt zich!

Dus nu graag babies!
  woensdag 23 september 2009 @ 07:49:57 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73028549
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Vlindur het volgende:
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdate

Met Tinus zal het wel goed gaan. Hij schopt en beweegt goed iig Zn kamer is nu helemaal leeg. Nu nog even behang uitzoeken in het weekend en dan kunnen we los.

Hoe gaat het bij jullie al begonnen met de kamer?
Nee hoor, bij ons staat dat kamertje nog voor de helft vol met andere zooi. Na de 20 weken echo maar eens flink aan de slag daar...
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik vind je verhaal met de hond maar eng klinken...ik weet niet of ik dat zou durven. Maar, tis jouw beestje en ik snap ook wel dat je em niet zomaar opgeeft.
Hoef je niet eng te vinden hoor! Komt allemaal wel goed

En ssserpente? Laat het alsjeblieft door gezet hebben...
pi_73028621
Goedemorgen. Ik ging net ook even op deweegschaal staan, 2,5 KG erbij in de afgelopen 3 weken

Oei, dat trekt mijn hoofd echt niet hoor Ik ben ook gewoon veel meer rondom bol....
*slikt*

En ik weet wel dat er een mensje in mij groeit en dat het allemaal normaal is en dat ik straks blij ben... maar nu even niet

edit: ik kijk net even na hoe het bij Leander zat: Toen was ik nu ongeveer plus 4 KG (maar eerst 2 afgevallen en daarna plus 6) en nu s het gewoon plus 6, zonder afvallen. Dus dat lijkt, afvallen niet meegenomen, redelijk gelijk op te gaan. Dat is nog wel troostend geloof ik.. Denk ik...
pi_73028668
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de HELE nacht geslapen! Twee keer naar 't toilet, maar daarna vrolijk verder geslapen. Héérlijk! Een frisse uitgeslapen Sorbo meldt zich!
Lekker joh!

Kamertje.. hmmm
* freecell denkt aan de puinzooi op Leanders kamer waar nu ruimte in moet komen voor nummer 2....
* freecell denkt aan de harde buiken nu al en aan de pijnlijke buiken bij Leander na 26 weken...

Misschien moeten we eens bezig inderdaad Maakt het ook allemaal wat echter weer! (ja, dat heb ik echt nodig deze zwangerschap )
  woensdag 23 september 2009 @ 08:07:11 #77
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73028717
Goodmornings allemaal!! Ik heb vannacht aardig doorgeslapen, van 12 tot half 8 isse niette schlecht vond ik zo Gisteren wel een mega-vermoeiende dag gehad, dus strakjes na mijn walvisklasje lekker nog een tukje erachteraan. Vanavond met mijn mede-zwangere vriendinnetje naar de Prenatal, het is zo suf, maar ik verheug me er echt op. Zo veel komt er nu niet meer van winkelen en dat mis ik best wel. Overigens heb ik vanaf komende week bijna altijd wanneer ik wil een hele mooie, goede rolstoel tot mijn beschikking (een chronisch zieke vriendin heeft deze op het moment niet of nauwelijks nodig) dus misschien neemt mijn lief me komend weekend wel mee windowshopping Zo veel zin in!!

Ssserpente en Mefke, ik hoop dat jullie een briljante nachtrust óf een prachtigmooi baby'tje gegeven is vannacht

Jemig Rocks, hoe hóu je het vol.. En gooi maar op dat stickertje!

Asy, moeilijk dat je het nooit vantevoren kunt weten met je huisdieren he? Wie weet is ze juist wel héél erg lief en voorzichtig als het op de baby aankomt.. Ik hoop het, want het zou zo verschrikkelijk verdrietig zijn als je woef ingeslapen moet worden..

Sorbootje, jeuj, dat klinkt als een fijn nachtje

En gewicht, ja.. De laatste keer dat ik mezelf woog was geloof ik een week of 2 a 3 terug. Ik weeg me op de Wii fit, dus die houdt dan precies zo'n grafiekje bij en de keer ervoor was precies 31 dagen geleden en in die maand was ik 3,7 kg. aangekomen. Dat vond ik ook best confronterend ineens, terwijl ik dus echt vind dat ik eigeniljk gewoon mijn giechel moet houden hierover, want met die bijna 4 kilo erbij zit ik nu op +2 van mijn startgewicht Maar nu durf ik me dus niet meer te wegen
3!
pi_73028772
Goeiemorgen dames!
Het blijft dus spannend met Ssserpente en Mefke... welke zou er inmiddels al een beeb hebben?
Voor de zekerheid toch nog een en voor allebei! Jullie kunnen het meiden

Hier redelijk geslapen, maar even wakker geweest tussendoor, dus dat scheelt. Wel beetje moe op werk nu, maar we slepen ons er gewoon doorheen. Vanavond komt er gezellig een vriendin langs dus dat wordt weer leuk!
pi_73028884
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?

En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.

Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
pi_73029136
Goedemorgen.
Ik hoop dat Ssserpente en Mefke nog wat nachtrust hebben kunnen meepakken
Verse beebjes zijn natuurlijk altijd welkom

happyme28, klinkt mij als bandenpijn. Beterschap trouwens

Morgen komt ons babykamertje en dan hebben we de duurste dingen gehad. Nog anderhalve week en dan kan ik hopelijk losgaan op meisjes- of jongenskleertjes
  woensdag 23 september 2009 @ 08:47:51 #81
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73029190
Goedemorgen!

Gisteren laatste kans pretecho gehad! Maar eigenwijsje had zowel de armen als benen voor het gezicht!! We vonden het super leuk om weer te kijken, maar we hebben geen extra foto's mee kunnen krijgen...de foto's van de eerste keer waren nog het beste!
De kleine was goed in verhouding, alleen het buikje lag iets achter.....maar niet veel...en ons kindje krijgt veel haar!! De vorige keer waren de benen langer dan normaal, dat was nu weer bijgetrokken. Het gewicht was 1200 gram!

al met al zijn we zeer tevreden, we hebben zelfs minder hoeven te betalen ookal zijn we drie keer mogen terugkomen!
  woensdag 23 september 2009 @ 08:58:04 #82
190853 RockabeIIa
pi_73029319
Goedgekeurd, niks nieuws verder. Zit nu te wachten op de bus (liep ik ook nog te ver ook! Domdom)
pi_73029392
Bucko, jammer dat de baby een beetje tegenwerkte, maar zoals al eerder werd gezegd, handjes en voetjes zijn al zo vreselijk schattig....
  woensdag 23 september 2009 @ 09:04:45 #84
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73029418
Sserpente sterkte en succes en Mefke succes bij de verlos
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73029543
Goedemorgen allemaal! Heeeerlijk geslapen, echt comaliggen zeg maar. Helaas wel wakker worden van een slijptol, maar dat mag de pret niet drukken.
Geen nieuws van Ssserpente dus. Hopelijk heeft ze dan of goed geslapen of is ze gewoon serieus bezig. Misschien is dat eerste nog niet eens ze slecht, geeft in ieder geval wat extra energie. Ik verbaasde me gisteren echt over de houding van haar vk. Nou had ik niet zo'n fijne ervaringen met de vk die zondag bij mij was, maar die was nu juist heel fijn en aardig.

Dames die 'ineens' 4/5 kilo in een maand aankomen, ik wil jullie even geruststellen. Ik deed dat rond die termijn ook en kreeg toen ook van anderen te horen dat het helemaal niet erg was. En dat geloof je dan maar half en je baalt. Maar neem van mij aan, tis echt zo! Ik heb het maar 1 keer gedaan die 4 kilo en daarna nooit meer. Vandaag weer op de weegschaal, maar ik zit nu op +13 geloof ik. Dus die andere 9 kilo heb ik keurig gespreid over de overige 37 weken (en ik ben niet eens eerst afgevallen).

Nou, ik ga maar even ontbijten en de krant lezen, kom ik daarna spieken voor Sserpentenieuws. En Rocka, te ver lopen is niet handig! Wel fijn dat je weer een sticker had!
pi_73029548
Goedemorgen! Geen nieuws nog van Serpente en Mefke? Misschien hebben ze gewoon stiekem al gebaard
Jammer dat jullie geen mooiere foto's konden krijgen Bucko. Maar super dat het opnieuw geprobeerd werd, ook bij Faja!
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens geslapen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73029559
Heej, nou moe, je moet baren Mefke Ga jij eens even aan een hele doos pringles!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73029652
Twinkly, nuh geen pringles, eerst maar eens langs de vk straks...
pi_73029853
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:

Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
pi_73029888
Ik probeer hier ook weer ff wat bij te lezen. Ssserpente dus misschien bezig, spannend!!

Mefke sterkte!!

Octopussy: leuk dat het kamertje al komt! Jullie zijn er snel bij hihi.

En over het gewicht, hoop niet dat ik ook ineens zo snel toch nog ga aankomen. Ben nu in totaal 3 kilo aangekomen.
pi_73029938
Xenia: suc6 in het ziekenhuis. Jammer dat je alleen moet. Waarom krijg je een keizersnede?
pi_73030024
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:27 schreef Xenia het volgende:
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:

Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
Sterkte meid! Maar wees gelukkig, je gaat niet geheel onder narcose he, Het is maar voor de helft. Dan kun je lekker direct naar je baby kijken als ze hem hebben gehaald!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73030079
Succes Xenia! Hopenlijk valt het mee.

Mefke, ook succes bij de VK!

Jippie voor Twinkly haar goede nachtrust
  woensdag 23 september 2009 @ 09:44:16 #94
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030264
morgend

Mooie echo's van faja en vlindur gezien...

Hier sinds gisteren avond kramp in hele buik.. badje helpte niet ben dan maar in bed gekropen.. heb dan ietsjes kunnen slapen.. maar ontzettend véél pijn aan schaambot... ben opgestaan zonder kramp maar baby dus sinds toen niet meer gevoeld... heb ik even geluisterd en toen reageerde ze ook met schopjes.. gevolg daar waren de krampen/steken weer...
  woensdag 23 september 2009 @ 09:54:06 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030504
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?

En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.

Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken, maar als het erger wordt gewooon je vk bellen en tot die tijd proberen wat rustiger aan te doen
Het klinkt als de "ikhebveelteveelgedaanbandenpijn"

Officieel verlof nu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73030554
Lunastar, komt me bekend voor, is het effe rustig in je buik voel je je uk weer niet. En dan voel je die weer, kiest ie een heerlijk plekje om tegenaan te meppen. Fijn he...
Nog steeds geen nieuws van Ssserpente...hm, zou ze dan toch..haar marmottenslaap aan het doen zijn?
  woensdag 23 september 2009 @ 09:58:28 #97
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030608
lees dus net... want voelde me niet op mijn gemak met al die pijntjes.. dat het dus bij 2de en volgende kinderne dus kan dat je vlugger voorweeên hebt.. dus zal die maar de schuld geven...

héél fijn... op school toen ik Luna afzette merkte sommige op dat ik nogal moeilijk liep... ja hoe zou dat komen

of misschien is sserpent gewoon aan het bevallen...

mefke hoelaat moet je naar vk???
pi_73030630
Troel voor je officiele verlof:
En Happy, wat Troel zegt. Het lijkt mij of bandenpijn of groeispurtje (dat deed bij mij ook best effe zeer).
pi_73030647
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik
Serpente voor jou voor de zekerheid!!!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Troel het volgende:
Officieel verlof nu
Owja! Ik ook! Officieel
pi_73030726
Over dat aankomen, dat verschilt gewoon heel erg per persoon. Ik ben nu 18 kilo aangekomen, gisteren was ik voor het eerst 70 kg Wah! Maar goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')